abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83744623
de vorige

Ik zoek...deel 30

Laatste vraag:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek de titel van een film met een man die een vriend maakt op zijn werk, ze worden closer en op een gegeven moment heeft 'die vriend' zijn mobiel laten liggen bij die man. Er word gebeld op die mobiel en de man neemt op. Dan komt hij in contact met vrouwen, een soort lijst van een ondergrondse sexclub. Hij krijgt volgens mij voor het eerst met vrouwen qua seks te maken en maakt er mooi gebruik van. Op een gegeven moment gaat er een dood geloof ik maar verder weet ik het niet meer.

Iemand?
Laatste antwoord:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef kvd het volgende:

[..]

volgens mij is dat Deception
http://www.imdb.com/title/tt0800240/
pi_83746075
Denk het inderdaad! dankje!

En dan heb ik er nog een:
volgens mij een hele oude film, waarin een mooi meisje moet oppassen op een jonger meisje, waarna zij haar oppaskind gebruikt als smoes voor haar vriend. ze word zwanger, komt in een soort verzorghuis terecht en die vriend wil haar samen met dat oppaskindje bevrijden. dat lukt en ze leven nog lang en gelukkig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:39:38 #3
208655 EHV-Pathe
Waar is m'n plek ?
pi_83749157
IK PROBBEER HET NOG EEN KEER

Hallo allemaal,

Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.

Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.

Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
3 x 3 = 9........ ieder heeft zijn eigen Sneak........
pi_83790030
En ik zoek een film met een groepje jongelui die op vakantie gaan in een bos, daar word een voor een afgeslacht door een soort clown. Deze gast blijkt de vader? van een van de jongelui te zijn die het laatste meisje samen helemaal gek maken in het huisje zelf en daarna afmaken.
pi_83790072
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
IK PROBBEER HET NOG EEN KEER

Hallo allemaal,

Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
is dat niet gewoon een aflevering van csi?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 11 juli 2010 @ 08:58:24 #6
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_83907246
tvp
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 11 juli 2010 @ 11:42:40 #7
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_83910303
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Tamashii het volgende:
En ik zoek een film met een groepje jongelui die op vakantie gaan in een bos, daar word een voor een afgeslacht door een soort clown. Deze gast blijkt de vader? van een van de jongelui te zijn die het laatste meisje samen helemaal gek maken in het huisje zelf en daarna afmaken.
S.I.C.K. Serial Insane Clown Killer
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 12 juli 2010 @ 19:47:19 #8
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83970412
Ik zoek de naam van een film die gaat over een of andere goudzoeker in het wilde westen die naar de mijn van zijn vader gaat nadat zijn vader overleden is, na een tijdje vind zijn wolf of hond goud. was een vrij lange film van ongeveer 10-20 jaar oud.
pi_84026948
Ik weet niet zeker of ik hiervoor in het goede topic zit, maar vooruit...

Ik ben op zoek naar series om te kijken . Ik heb de afgelopen maanden entourage, the office, how i met your mother en scrubs alle afleveringen van gedownload en bekeken. Ik vond alle series heel tof en ben opzoek naar nieuwe series om te volgen. Heeft iemand een aanbeveling?
Xbox Live GT: x R E 4 P E R
pi_84027187
Parks & Recreation is vergelijkbaar met The Office qua type humor..vind ik zelf erg leuk. Verder zijn Community, The Big Bang Theory, Modern Family en Arrested Development ook aanraders

(heb het bij comedy series gehouden nav je rijtje titels)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84027391
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Parks & Recreation is vergelijkbaar met The Office qua type humor..vind ik zelf erg leuk. Verder zijn Community, The Big Bang Theory, Modern Family en Arrested Development ook aanraders

(heb het bij comedy series gehouden nav je rijtje titels)
Ja, ik ben ook opzoek naar comedy's. Was wel handig geweest als ik dat erbij had gezet
Bedankt voor je reply, ik zal parks & recreation eens checken, aangezien ik de humor in The Office brilliant vind .
Xbox Live GT: x R E 4 P E R
pi_84107565
quote:
Ik heb deze film jaren terug op TV gezien, maar ben compleet de naam gegeten. Aan iedereen die ik het heb gevraagd weet de titel ook niet mier, dus ik hoop dat er hier iemand tussenzit die de film herkent...

Film begint met een kort verhaal over een man. Hij ziet het niet meer zitten, pakt zijn auto en gaat weg. Rijdt een tijdje rond. Komt uiteindelijk in een barretje terecht waar hij een mysterieus gesprek heeft met iemand. Was meer een tussenstop, en hij wil door, maar hij komt niet weg. De stad wordt geregeerd door computers die ervoor (wil) zorgen dat iedereen gelukkig is. Als je eenmaal in het dorp bent, kom je er niet meer uit. In het begin wordt hij geblokkeerd door zwarte SUVs die bestuurd zijn door de computer. Overal hangen camera's die erop letten wat iedereen doet.

Hoofdpersonage probeert weg te komen, maar kan maar niet wegkomen. Uiteindelijk wordt hij beschoten (dacht ik?). Hierdoor houdt hij het voor gezien, accepteert dat hij het dorp niet meer uit kan komen. Uiteindelijk trouwt hij, bouwt hij een huis en wordt hij een schrijver.

Aan het einde van de film zit hij in dezelfde bar, komt iemand binnen en zegt hij tegen de persoon dat hij zo snel mogelijk weg moet gaan.

Wie o wie kan mij aan de titel van deze film helpen?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 juli 2010 @ 21:48:33 #13
862 Arcee
Look closer
pi_84109454
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef aad_tomaat het volgende:

http://www.moviemeter.nl/film/7413 ?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84110590
Bedankt, maar die is het niet.

Als ik het mij goed herinner, is het een verhaal gebaseerd op een boek.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:22:52 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_84111382
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef aad_tomaat het volgende:

[..]

Black River
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_84111640
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

Black River
held
pi_84157261
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
pi_84159530
Ik zoek een film over de 'daltons?', weet niet zeker of zij dat zijn. Maar een van hun geloof ik wel. Die woont dan in een heel groot huis waar ze een jongen verborgen houden. Maar die jongen eist steeds meer en ondertussen hebben de neefjes/vriendjes er last van en willen ze hem kwijt. Na een tijd vermoorden ze hem en stoppen ze hem in een put?
pi_84160592
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
Flip this house zo heet het in amerika, is al een tijdje gecanceld trouwens
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_84160596
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een film over de 'daltons?', weet niet zeker of zij dat zijn. Maar een van hun geloof ik wel. Die woont dan in een heel groot huis waar ze een jongen verborgen houden. Maar die jongen eist steeds meer en ondertussen hebben de neefjes/vriendjes er last van en willen ze hem kwijt. Na een tijd vermoorden ze hem en stoppen ze hem in een put?
Bloedbroeders
http://www.imdb.com/title/tt1071201/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_84163291
Ik zoek een film en in deze film is een speciale scene. In deze scene zit ron jeremy in zijn kantoor dan opstaat en vervolgens wordt neergeschoten.

Boondock saints is dit niet maar als het goed is wordt hij in een andere film ook neergeschoten.
Ik had hier met iemand een discussie over vandaar
pi_84163815
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een film en in deze film is een speciale scene. In deze scene zit ron jeremy in zijn kantoor dan opstaat en vervolgens wordt neergeschoten.

Boondock saints is dit niet maar als het goed is wordt hij in een andere film ook neergeschoten.
Ik had hier met iemand een discussie over vandaar
Killing Zoe

pi_84166464
Ja die zocht ik bedankt !
pi_84184123
Lang nagedacht en gezocht en nog niet kunnen vinden dus ik probeer het hier eens.

Een soort karate film maar niet Karate Kid volgens mij. In die film kreeg volgens mij een jongen een soort van ring waardoor die super sterk werd. Iedereen die de ring om zijn vinger deed werd opeens heel sterk in vechten.

Volgens mij kreeg de jongen de ring op een afgelegen rots, a la Lion King van zon oude man.

Iemand?
pi_84190297
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Confetti het volgende:
Lang nagedacht en gezocht en nog niet kunnen vinden dus ik probeer het hier eens.

Een soort karate film maar niet Karate Kid volgens mij. In die film kreeg volgens mij een jongen een soort van ring waardoor die super sterk werd. Iedereen die de ring om zijn vinger deed werd opeens heel sterk in vechten.

Volgens mij kreeg de jongen de ring op een afgelegen rots, a la Lion King van zon oude man.

Iemand?

Alstublieft, een minuutje of twee zoeken op het internet doet wonderen.
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
pi_84207264
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Is nu nog steeds op tv Maar volgens mij zijn de broers nu niet meer samen :
Het heet "verbouwen en verkopen" en is op SBS6 op maandag rond 14.00
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_84235411
Hallo allen!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een titel.

Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.

Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)

Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden
pi_84235931
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!

Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.

Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)

Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden
is dat niet gewoon lord of the rings - fellowship of the ring?
  maandag 19 juli 2010 @ 19:29:30 #29
22457 Patch
pi_84245557
quote:
Hallo allen!

Misschien dan toch Beowulf & Grendel?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_84254998
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef Patch het volgende:

[..]

Misschien dan toch Beowulf & Grendel?
Nee helaas Heb een trailer bekeken op Youtube, maar het is hem niet. Het was een bioscoop/blockbusterachtige film met volgens mij redelijk bekende acteurs en goede special effects.

Een soort team van verschillende komaf, waaronder dus 1 viking achtige "germaan" met een fokking groot lijf en zwaard

Te search continues!. ben IMDB al een tijdje aan het afstruinen
pi_84257395
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:57 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Nee helaas Heb een trailer bekeken op Youtube, maar het is hem niet. Het was een bioscoop/blockbusterachtige film met volgens mij redelijk bekende acteurs en goede special effects.

Een soort team van verschillende komaf, waaronder dus 1 viking achtige "germaan" met een fokking groot lijf en zwaard

Te search continues!. ben IMDB al een tijdje aan het afstruinen
Aangezien ik geen antwoord kreeg...lord of the rings, fellowship of the ring...aantal jaren geleden...blockbuster...Sauron als 'vicking-achtig' persoon met zwaard (alleen blijft ie niet doorvechten)
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:48:13 #32
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_84263915
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaar of vijf geleden bij Duits heb gezien.

Het ging over een klein Duits jochie dat niet door wilde groeien en dus klein bleef.
Ik heb sowieso maar de helft van de film gezien toen, maar ik kan me nog wel wat scenes herinneren. Onder andere dat hij bij een Nazi-bijeenkomst (film speelt zich af tijdens de oorlog) onder het podium gaat zitten waar het orkest zit. Vervolgens gaat hij daar fluiten en stuurt zo het hele orkest in de war. Ook fluit hij in een toren en breekt het glas en hij moet iets heel smerigs eten op een gegeven moment
pi_84264604
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:47 schreef kvd het volgende:

[..]

Aangezien ik geen antwoord kreeg...lord of the rings, fellowship of the ring...aantal jaren geleden...blockbuster...Sauron als 'vicking-achtig' persoon met zwaard (alleen blijft ie niet doorvechten)
[ afbeelding ]
Hoi kvd,

Bedankt voor je input, maar LOTR is het helaas niet Ik ben in mijn zoektocht naar vikingfilms wel een paar leuke titels tegen gekomen, Outlander, Pathfinder en Valhalla Rising

Ik ga eerst deze maar eens kijken, mss zit ie er tussen Gek, meestal onthou ik wel de films die ik gezien heb, maar dan was degene waar ik naar zocht misschien niet zo heel goed ofzo hehehe.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:37:51 #34
22273 Dizer
Save the beard!
pi_84265033
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hoi kvd,

Bedankt voor je input, maar LOTR is het helaas niet Ik ben in mijn zoektocht naar vikingfilms wel een paar leuke titels tegen gekomen, Outlander, Pathfinder en Valhalla Rising

Ik ga eerst deze maar eens kijken, mss zit ie er tussen Gek, meestal onthou ik wel de films die ik gezien heb, maar dan was degene waar ik naar zocht misschien niet zo heel goed ofzo hehehe.

Volgens mij bedoel jij Outlander! Wel zo een openingsscene, alleen komte r op een gegeven moment een man uit de toekomst erbij

[ Bericht 6% gewijzigd door Dizer op 20-07-2010 10:47:37 ]
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:48:25 #35
22273 Dizer
Save the beard!
pi_84265291
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:48 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaar of vijf geleden bij Duits heb gezien.

Het ging over een klein Duits jochie dat niet door wilde groeien en dus klein bleef.
Ik heb sowieso maar de helft van de film gezien toen, maar ik kan me nog wel wat scenes herinneren. Onder andere dat hij bij een Nazi-bijeenkomst (film speelt zich af tijdens de oorlog) onder het podium gaat zitten waar het orkest zit. Vervolgens gaat hij daar fluiten en stuurt zo het hele orkest in de war. Ook fluit hij in een toren en breekt het glas en hij moet iets heel smerigs eten op een gegeven moment

Engels of Duits?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:49:07 #36
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_84265305
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:48 schreef Jovatov het volgende:

Die Blechtrommel, naar het boek van Günter Grass.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:03:47 #37
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_84268177
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Frollo het volgende:

[..]

Die Blechtrommel, naar het boek van Günter Grass.
Thanks
pi_84300603
Oke, ik zoek de titel van een film. Het gaat over een man die eerst discobewaker is, zo'n persoon die voor de deur staat. Dan gaat hij veel drugs gebruiken en komt in contact met gasten uit de onderwereld. Daar gaat hij verder mee en steeds dieper en dieper. Tot er 2/3 gasten dood gevonden worden. Dan wil hij stoppen vanwege zijn vrouw en kind.
pi_84300639
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek de titel van een film. Het gaat over een man die eerst discobewaker is, zo'n persoon die voor de deur staat. Dan gaat hij veel drugs gebruiken en komt in contact met gasten uit de onderwereld. Daar gaat hij verder mee en steeds dieper en dieper. Tot er 2/3 gasten dood gevonden worden. Dan wil hij stoppen vanwege zijn vrouw en kind.
Clubbed
http://www.imdb.com/title/tt0856778/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84300641
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Dit zou wel eens Drei Schwedinnen auf der Reeperbahn kunnen zijn, weet het niet 100% zeker.
pi_84300955
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Clubbed

Wow, dacht dat de naam iets met een F was, maar super!
pi_84301670
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Clubbed
Volgens mij rise of the footsoldier
pi_84301720
oh zou ook kunnen ja..lijken wat op elkaar..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_84312630
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 02:45 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Volgens mij rise of the footsoldier

JAAA! DAT IS HEM!
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:22:35 #45
208655 EHV-Pathe
Waar is m'n plek ?
pi_84339083
quote:
Hallo allen!

Antoine Fuqua's: King Arthur
pi_84447816
Weet iemand toevallig welke aflevering en van welk seizoen de aflevering van Tequila is waarin ze 24 na doen?
Heb hem paar maandjes geleden ofzo op YouTube gezien maar kan 'm niet terug vinden.

Bvd!

Edit: Het zou ook best zoiets als Nieuw Dier kunnen zijn, begin nu te twijfelen :P

Edit Edit: laat maar, heb m al....

[ Bericht 30% gewijzigd door BriaNL op 24-07-2010 21:03:05 ]
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_84477031
Ik zoek de titel van een serie die volgens mij op nederland 1 werd uitgezonden zo'n 5 jaar geleden, het ging over mensen die in een soort hynose terug gingen naar een vorig leven en aan de hand van die herinneringen ook echt terug gingen naar de plaatsen waar ze die vorige levens hadden gehad. Volgens mij is de titel erg simpel maar ik kan er niet opkomen!
Wie is daar?
pi_84477136
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek de titel van een serie die volgens mij op nederland 1 werd uitgezonden zo'n 5 jaar geleden, het ging over mensen die in een soort hynose terug gingen naar een vorig leven en aan de hand van die herinneringen ook echt terug gingen naar de plaatsen waar ze die vorige levens hadden gehad. Volgens mij is de titel erg simpel maar ik kan er niet opkomen!
Wie was ik? - Reincarnatie bij de KRO
Die misschien? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_84477265
jeetje wat snel en nog de goeie ook zeg!!! ^O^ thanxx
Wie is daar?
pi_84477513
Staat helaas niks meer van online...
Wie is daar?
pi_84515234
Geen film of serie, wel een actrice.

Zojuist Dharma en Greg zitten kijken, gast optreden van .......

Ze is meestal het domme gangsterliefje of hoertje. Oogt altijd dom uit haar ogen en heeft vaak dezelfde soort rollen te pakken. Iemand?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_84515993
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Spooky4u het volgende:

Ze is meestal het domme gangsterliefje of hoertje. Oogt altijd dom uit haar ogen en heeft vaak dezelfde soort rollen te pakken. Iemand?
http://www.imdb.com/name/nm1026272/ ?

Volgens de site van RTL 5 was dit de uitzending
http://www.imdb.com/title/tt0559116/

Dan lijkt zij mij de meest logische
pi_84527582
Oke. Ik zoek een film over een man die vreemd gaat met een andere vrouw. In eerste geval is het volgens mij een one night stand, maar het word meer met dezelfde vrouw. Maar op een gegeven moment wil de man niet meer en wordt de vrouw helemaal gek. Ze doet vreselijke dingen en een daarvan is dat ze het konijn van de man zijn kinderen slacht en kookt op hun fornuis. Weet iemand alsjeblieft de titel? :'(
pi_84528451
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Oke. Ik zoek een film over een man die vreemd gaat met een andere vrouw. In eerste geval is het volgens mij een one night stand, maar het word meer met dezelfde vrouw. Maar op een gegeven moment wil de man niet meer en wordt de vrouw helemaal gek. Ze doet vreselijke dingen en een daarvan is dat ze het konijn van de man zijn kinderen slacht en kookt op hun fornuis. Weet iemand alsjeblieft de titel? :'(
Fatal Attraction.
pi_84529105
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Fatal Attraction.
Wauw, ik denk dat dat hem is! :o Ohmygod, super, geweldig, dankjewel!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:49:31 #56
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_84536132
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Spooky4u het volgende:

Juliette Lewis in deze aflevering.

Nothing has changed. Everything has changed.
pi_84536610
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:49 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Juliette Lewis in deze aflevering.

[ afbeelding ]
ik denk dat jij gelijk hebt...toen ik gister bij rtl 5 keek stond daar de aflevering van vandaag al....
pi_84537555
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef kvd het volgende:

[..]

ik denk dat jij gelijk hebt...toen ik gister bij rtl 5 keek stond daar de aflevering van vandaag al....
IDD! Top, al ben ik vergeten waarvoor ik de naam zocht.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:56:00 #59
311340 J83
New kid, be nice
pi_84580898
Zoek de naam van een Disney-film (geen cartoon!) uit de jaren '80, waarin de vriendschap tussen een jongen en een eend centraal staat. Ik keek deze film als klein ventje vaak, maar weet er verder weinig meer van. Eendje belandt wel op een hakblok, maar wordt niet gedood.
pi_84581092
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef J83 het volgende:
Zoek de naam van een Disney-film (geen cartoon!) uit de jaren '80, waarin de vriendschap tussen een jongen en een eend centraal staat. Ik keek deze film als klein ventje vaak, maar weet er verder weinig meer van. Eendje belandt wel op een hakblok, maar wordt niet gedood.
Ik ben aan het zoeken...staat ie hier misschien tussen?
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Walt_Disney_Studios

http://muziek-en-film.inf(...)le-disney-films.html
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:06:47 #61
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_84581242
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef J83 het volgende:
The Million Dollar Duck ?
pi_84581395
Ik heb al kind zijnde een keer een soort tekenfilm gezien die ik best eng vond :P

Kan me er niet heel veel van herinneren, alleen dat een jochie met een gezelschap o.a. op een bed reisde naar een soort fantasie-wereld. Verder weet ik alleen dat het gezelschap bijna helemaal dood gaat door zwarte struiken/boomstronken. Erg vage beschrijving maar alleen die beelden razen nog door mijn hoofd en wil weten welke film dat is :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:38:27 #63
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_84582301
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:12 schreef MaxC het volgende:
Ik heb al kind zijnde een keer een soort tekenfilm gezien die ik best eng vond :P

Kan me er niet heel veel van herinneren, alleen dat een jochie met een gezelschap o.a. op een bed reisde naar een soort fantasie-wereld. Verder weet ik alleen dat het gezelschap bijna helemaal dood gaat door zwarte struiken/boomstronken. Erg vage beschrijving maar alleen die beelden razen nog door mijn hoofd en wil weten welke film dat is :P
Litlle Nemo: Adventures in Slumberland?
pi_84588826
Ok, ik zoek wel vaker films en heb dan heel weinig uitleg over hoe de film gaat, maar dit slaat alles.

Het enige wat ik nog weet is dat een vliegtuig word gekaapt, en dat op een gegeven moment gedreigd word met gijzelaars neer te schieten omdat ze niet krijgen wat ze willen.

Iemand?
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_84588918
Dat kunnen er wel 100 zijn..acteurs? nieuw, oud? a/b-film?

Gokje: Passenger 57
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_84589082
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Dat kunnen er wel 100 zijn..acteurs? nieuw, oud? a/b-film?

Gokje: Passenger 57
Wow goeie gok man, herinner me net dat het met Wesley Snipes was, haha

danku!
pi_84589141
lol :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:44:24 #68
311340 J83
New kid, be nice
pi_84589520
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef kvd het volgende:

Ik ben aan het zoeken...staat ie hier misschien tussen?
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Walt_Disney_Studios

http://muziek-en-film.inf(...)le-disney-films.html
Zal eens kijken, maar vrees dat ik de film niet aan de titel herken.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:06 schreef Jovatov het volgende:

The Million Dollar Duck ?
Nee, helaas.

Wat me vaag herinner speelt de film zich af op een boerderij, met groot gezin, categorie drama.
pi_84596009
Ik zoek een animatie film

Het gaat over feeen die een baby en/of lenteboom hebben bij de ’‘mensen’‘in een park in een stad. Er dreigt gevaar omdat project ontwikkelaars juist dat plekje willen platgooien om er te gaan bouwen. De feeen vragen hulp aan de dochter van deze projectontwikkelaars. Een rijk en snobbig meisje.

Uiteindelijk wil het meisje helpen maar dat duurt behoorlijk lang. Ik weet verder dat de mensen familie in een penthouse woont met een kas of verwaarloosde tuin (dakterras) en geen oog meer hebben voor de natuur. Ook hebben ze geen oog voor hun dochter.De film oogt erg mooi en sprookjesachtig.

Alvast bedankt
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:31:22 #70
22457 Patch
pi_84597396
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef J83 het volgende:

[..]

Zal eens kijken, maar vrees dat ik de film niet aan de titel herken.
[..]

Nee, helaas.

Wat me vaag herinner speelt de film zich af op een boerderij, met groot gezin, categorie drama.
Als Disney-fan zijnde zegt je beschrijving me absoluut niks.
Hoe kom je erbij dat het Disney is?
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:17 #71
22457 Patch
pi_84597426
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef Jackie25 het volgende:
Ik zoek een animatie film

Het gaat over feeen die een baby en/of lenteboom hebben bij de ’‘mensen’‘in een park in een stad. Er dreigt gevaar omdat project ontwikkelaars juist dat plekje willen platgooien om er te gaan bouwen. De feeen vragen hulp aan de dochter van deze projectontwikkelaars. Een rijk en snobbig meisje.

Uiteindelijk wil het meisje helpen maar dat duurt behoorlijk lang. Ik weet verder dat de mensen familie in een penthouse woont met een kas of verwaarloosde tuin (dakterras) en geen oog meer hebben voor de natuur. Ook hebben ze geen oog voor hun dochter.De film oogt erg mooi en sprookjesachtig.

Alvast bedankt
De gehele beschrijving zegt me niets.
Maar ik zie flarden uit "A Troll in Central Park", "FernGully" en "Hoppity Goes to Town" voor me...
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:20:33 #72
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84609794
quote:
Hallo allen!

Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden :P
The 13th Warrior
http://www.imdb.com/title/tt0120657/
?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:45:49 #73
311340 J83
New kid, be nice
pi_84617333
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef Patch het volgende:

Als Disney-fan zijnde zegt je beschrijving me absoluut niks.
Hoe kom je erbij dat het Disney is?
Naar mijn idee was het een Disney-film zoals bijv. Swiss Family Robinson dat ook is.
Maar je brengt me nu aan het twijfelen -O-
pi_84628148
zie "Op zoek naar film over Vietnam oorlog '

gevonden: The last Hunter.

Met dank aan Franktastic1984 voor zijn link. :-)
pi_84712079
Ik zoek de naam van een serie die ik in mijn jeugd gezien heb, ik gok tussen 1988 en 1991 ergens.
Het ging over een gezin die in een alleenstaand huis woonde vlakbij een moerassig gebied. Om de zoveel tijd stort er een stukje van een robot uit de ruimte neer in het moeras, en de vader en zoontje van het gezin gingen dit dan ophalen en gingen in hun garage de robot langzaam in elkaar zetten.
  zondag 1 augustus 2010 @ 01:24:24 #76
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_84725602
Ik zoek TROS TV SHOW (op reis) met Tommy Hilfiger maar kan hem niet vinden op uitzendinggemist :(

Arrrrrrrr

Plz help mij. :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 02:05:41 #77
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_84744467
Beste mensen,

Ik zoek een televisie serie genaamd '' De 21ste eeuw'', dat vroeger is uitgezonden op de NTS eind jaren 60.

Het was een Engels Talig documentaire programma, ondertiteld in het Nederlands. (Natuur Wetenschappelijk)

Wie kan mij verder helpen?

Waar kan ik deze serie downloaden, afspelen of bekijken?

Bij voorbaat dank _O_
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_84756332
Ik zoek een filmpie mensen.

Ik zoek een komedie film over een neger die met mensen omgaat en de schuld van criminelen activiteiten op zich probeert te nemen. Maar zodra puntje bij paaltje komt, laat iedereen hem gaan omdat hij zwart is.

Kent iemand hem?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_84762077
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:35 schreef Targhor het volgende:
Ik zoek de naam van een serie die ik in mijn jeugd gezien heb, ik gok tussen 1988 en 1991 ergens.
Het ging over een gezin die in een alleenstaand huis woonde vlakbij een moerassig gebied. Om de zoveel tijd stort er een stukje van een robot uit de ruimte neer in het moeras, en de vader en zoontje van het gezin gingen dit dan ophalen en gingen in hun garage de robot langzaam in elkaar zetten.
Het Kolob-mysterie
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:28:54 #81
22457 Patch
pi_84762401
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:45 schreef RGS18 het volgende:
Ik zoek een filmpie mensen.

Ik zoek een komedie film over een neger die met mensen omgaat en de schuld van criminelen activiteiten op zich probeert te nemen. Maar zodra puntje bij paaltje komt, laat iedereen hem gaan omdat hij zwart is.

Kent iemand hem?
Dit is een rode draad-grap in "The Animal" in ieder geval.
pi_84828118
Ik zoek een korte film die ongeveer twee weken terug op de Nederlandse publieke omroep is geweest over een kale gast genaamd Theo (geloof ik), die als parkeerwachter ergens in Rotterdam werkte en af en toe helemaal door het lint ging.

Iemand? :) *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:15:24 #83
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_84836890
Ik zoek een film over Genghis Khan, maar het is niet Mongol.. , zijn er nog andere films over Genghis Khan of over the Mongol Horde
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_84836986
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef daruk het volgende:
Ik zoek een film over Genghis Khan, maar het is niet Mongol.. , zijn er nog andere films over Genghis Khan of over the Mongol Horde
http://www.contactfilm.nl/html/f-23.html
Die misschien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:20:58 #85
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84837088
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Stupide het volgende:
Ik zoek een korte film die ongeveer twee weken terug op de Nederlandse publieke omroep is geweest over een kale gast genaamd Theo (geloof ik), die als parkeerwachter ergens in Rotterdam werkte en af en toe helemaal door het lint ging.

Iemand? :) *O*
http://kortefilm.nps.nl/ staat ie hier niet bij?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_84843063
Ik zoek de naam van een serie waar ik ooit een stukje van heb gezien bij dwdd geloof ik. In het stukje dat ze lieten zien waren 2 vrouwen bezig met een man afpersen in een lift door foto's te maken onder hun rokje en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het was Een persiflage, volgens mij werd het uitgezonden op de publieke omroep
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:16:38 #87
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84857539
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:46 schreef labbit het volgende:
Ik zoek de naam van een serie waar ik ooit een stukje van heb gezien bij dwdd geloof ik. In het stukje dat ze lieten zien waren 2 vrouwen bezig met een man afpersen in een lift door foto's te maken onder hun rokje en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het was Een persiflage, volgens mij werd het uitgezonden op de publieke omroep
http://torenc.vpro.nl/ ?
pi_84876443
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

http://kortefilm.nps.nl/ staat ie hier niet bij?
Nee, maar dankzij jouw reactie heb ik 'm elders wel gevonden: http://www.nederland2.nl/programmas/688-ro-tv/uitzending/3833

Dank! _O_
pi_84928414
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

http://torenc.vpro.nl/ ?
Thanx dat was m ja! :D
pi_84931907
Ik ben op zoek naar de titel van een sci-fi/mystery serie uit de jaren '90.

Na een felle lichtflits blijven een 10-tal passagiers alleen achter in het vliegtuig waarmee ze net opgestegen zijn. Alle overige passagiers lijken verdwenen te zijn, het enige wat achter bleef waren sieraden en stilstaande horloges.
Na terugkeer op het vliegveld blijkt dat ook daar alle mensen zijn verdwenen en net als in het vliegtuig staan ook daar de klokken stil.
De overgebleven gaan op zoek naar andere 'overlevenden' en proberen uit te vinden waar ze zijn gebleven, wat er is gebeurd maar vooral: Waarom zijn juist zij overgebleven?

Ik weet het, het is een vrij vage omschrijving ;) Toch hoop ik dat jullie kunnen helpen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:34:40 #91
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_84932939
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:04 schreef Whoopje het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een sci-fi/mystery serie uit de jaren '90.

Na een felle lichtflits blijven een 10-tal passagiers alleen achter in het vliegtuig waarmee ze net opgestegen zijn. Alle overige passagiers lijken verdwenen te zijn, het enige wat achter bleef waren sieraden en stilstaande horloges.
Na terugkeer op het vliegveld blijkt dat ook daar alle mensen zijn verdwenen en net als in het vliegtuig staan ook daar de klokken stil.
De overgebleven gaan op zoek naar andere 'overlevenden' en proberen uit te vinden waar ze zijn gebleven, wat er is gebeurd maar vooral: Waarom zijn juist zij overgebleven?

Ik weet het, het is een vrij vage omschrijving ;) Toch hoop ik dat jullie kunnen helpen.
The Langoliers
IMDb Vote History
pi_84933658
Dat is hem, dankjewel!
pi_84942224
Ik ben op zoek naar de titel van een kinderserie uit de jaren 80 (?). Een deel hiervan ging over twee poppetjes (mannetje en vrouwtje) die getekend waren. Eerst konden ze niet lopen omdat ze geen knieen hadden. Toen tekende de tekenaar wat knieen, en toen konden ze lopen. Hij tekende ook nog ellebogen, zodat ze hun armen konden gebruiken, en meubels zodat ze in een huisje konden wonen etc.

Een deel van dat programma leek wel een beetje op Klokhuis, liet een banketbakker zien hoe hij een paasei van chocola maakte bijvoorbeeld.

En er zat nog een stukje in met enge beesten (trollen?). Poppen geloof ik, geen cartoons.

Ik weet dat dit een nogal summiere beschrijving is, maar komt dit iemand bekend voor?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:14:36 #94
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84954261
Dit kan hier vast ook wel,

Ik zoek een reclame en dan zie je zoeen Nederlandse vent bij zoeen vent staan en die Nederlander probeert dmv afdingen een hotel kamer te krijgen. En hij spreekt echt Engels als een Nederlander zo van "Im not very goet at gremetiks.".

Het is een reclame van een reisbureau of iets zoals dat.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:53:58 #95
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_84982151
er schijnt pas op comedy central een film geweest te zijn over een oma die haar kleinzoon een grote erfenis wilde geven, maar alleen op voorwaarde dat hij het goed maakte met zijn ex-vriendinnen (omdat hij nogal een player is).

dit is alles wat ik weet, heb het zo letterlijk door de telefoon te horen gekregen, we wilden die film vanavond gaan kijken, wie weet welke film dit is?

alvast bedankt voor de moeite!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:25:06 #96
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_84983051
ik heb hem inmiddels gevonden:
Bad Boy (2002)
http://www.moviemeter.nl/film/7318
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:27:28 #97
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84983113
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:14 schreef porsche1 het volgende:
Dit kan hier vast ook wel,

Ik zoek een reclame en dan zie je zoeen Nederlandse vent bij zoeen vent staan en die Nederlander probeert dmv afdingen een hotel kamer te krijgen. En hij spreekt echt Engels als een Nederlander zo van "Im not very goet at gremetiks.".

Het is een reclame van een reisbureau of iets zoals dat.
pi_84991481
Ik zoek een film, zal zo'n 3/4 jaar oud zijn.

Het ging volgens mij over poolse? kinderen /geesten? in een bos ten tijde of na de 2e wereldoorlog.
Klinkt lekker vaag maar dit heb ik ooit eens in een preview gezien, moet een heftige film zijn.
^
pi_84992413
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef liveevil het volgende:

Het ging volgens mij over poolse? kinderen /geesten? in een bos ten tijde of na de 2e wereldoorlog.
Klinkt lekker vaag maar dit heb ik ooit eens in een preview gezien, moet een heftige film zijn.
Defiance?

Al gaat dat over wit-russen dacht ik :)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:37:53 #100
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_84992467
Er was vroegah op Fox Kids; zo een serie over een gast die allerlei rare dingen meemaakte in het stadje waar hij woonde. Van pratende honden tot echte geesten en what not. Iemand een idee?
En toen was er niets!
pi_84992955
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef MaxC het volgende:

[..]

Defiance?

Al gaat dat over wit-russen dacht ik :)
Nee is hem niet, het waren echt kinderen van een jaar of 14 volgens mij waren het geesten van vermoorde kinderen die wraak namen op die duitsers ofzo maar met 'geesten' kan ik er ook helemaal naastzitten.

Vogens mij een europese film ook iig geen typische hollywood film.
^
  zondag 8 augustus 2010 @ 02:00:34 #102
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_84996710
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef IemandNiemand het volgende:
Er was vroegah op Fox Kids; zo een serie over een gast die allerlei rare dingen meemaakte in het stadje waar hij woonde. Van pratende honden tot echte geesten en what not. Iemand een idee?
Eerie, Indiana?
IMDb Vote History
pi_85006772
Ik ben opzoek naar een sci fi film waarbij ze radio signalen opvangen van "aliens" om een machine te bouwen zodat ze hun kunnen bezoeken. De machine is een soort bal met allemaal ronddraaiende circels waar een kleinere bal doorheen valt wat voor de mensen die het van buitenaf zien maar enkele seconden duurt. Iemand enig idee??
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:23:11 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85007244
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef Dieselboy het volgende:
Ik ben opzoek naar een sci fi film waarbij ze radio signalen opvangen van "aliens" om een machine te bouwen zodat ze hun kunnen bezoeken. De machine is een soort bal met allemaal ronddraaiende circels waar een kleinere bal doorheen valt wat voor de mensen die het van buitenaf zien maar enkele seconden duurt. Iemand enig idee??
Contact met Jodie Foster. Een van mijn favo's _O_

Hmz.. bedankt trouwens, nou weet ik welke film ik vanavond weer ga zien O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:22:02 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85011481
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef liveevil het volgende:

Fugitive Pieces?
Niet echt over geesten of zo.. Maar de hoofdrol speler vlucht tijdens de tweede wereld oorlog uit Polen en gaat geloof ik naar Griekenland. Zijn buren vechten demonen of zo.. raar.. :')

En anders The Bunker, is een oorlogsfilm met geesten of zo. Maar Fugutive Pieces zegt mij het meest bij jouw verhaal.
pi_85023602
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Contact met Jodie Foster. Een van mijn favo's _O_

Hmz.. bedankt trouwens, nou weet ik welke film ik vanavond weer ga zien O+
Yes! dat is hem :D danku! *O*
pi_85089393
Ik zoek een film die gaat over een flat. In die flat is ooit een geheime kamer gebouwd voor als er gevaar dreigde. Kan me herrineren dat er dan word ingebroken en dat degene zich daar dan ging verstoppen waar je dan een telefoon had en op camera's kon kijken.
Komt uit einde jaren 90 begin 2000.
Iemand enig idee?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:37:22 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85089640
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef xxxveraxxx het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een flat. In die flat is ooit een geheime kamer gebouwd voor als er gevaar dreigde. Kan me herrineren dat er dan word ingebroken en dat degene zich daar dan ging verstoppen waar je dan een telefoon had en op camera's kon kijken.
Komt uit einde jaren 90 begin 2000.
Iemand enig idee?
Panic Room met Jodie Foster.
pi_85089862
toppertje! bedankt voor de snelle reactie! *O*
pi_85109314
Hi,

Ik ben opzoek naar een film. Ik kan me herinneren dat ik laatst op een site iets las over een film waar aan het begin een (echt) filmpje van dierenmishandeling te zien was dat volgens veel mensen op die site de film verpestte. Verder kan ik me niets herinneren over de inhoud van de film, en nu vraag ik me af welke film dat was. Met google is het me raar genoeg niet gelukt om 'm te vinden.

-Triangle-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:36:11 #111
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85110230
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef -Triangle- het volgende:
Hi,

Ik ben opzoek naar een film. Ik kan me herinneren dat ik laatst op een site iets las over een film waar aan het begin een (echt) filmpje van dierenmishandeling te zien was dat volgens veel mensen op die site de film verpestte. Verder kan ik me niets herinneren over de inhoud van de film, en nu vraag ik me af welke film dat was. Met google is het me raar genoeg niet gelukt om 'm te vinden.

-Triangle-
Er zijn talloze films met echte dieren en mishandeling. Kun je wat specifieker zijn?
Welk dier? Was het een horror film, komedie, drama... ?
pi_85111091
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef Dizer het volgende:

[..]

Er zijn talloze films met echte dieren en mishandeling. Kun je wat specifieker zijn?
Welk dier? Was het een horror film, komedie, drama... ?
Aan het begin wordt er een écht filmpje van dierenmishandeling getoond, iets gruwelijks, ik geloof levend villen ofzo. Volgens mij was het een thriller of horrorfilm
pi_85111212
Ik weet het alweer :P , het was Seed
http://www.moviemeter.nl/film/39507
pi_85124897
Ik zoek de titel van een Scandinavische serie, gaat oa over geheime diensten en terrorisme in Europa.
Is niet erg oud en was onlangs op Belgie te zien.
pi_85125444
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zoek de titel van een Scandinavische serie, gaat oa over geheime diensten en terrorisme in Europa.
Is niet erg oud en was onlangs op Belgie te zien.
Heb eens gegoogled en vond dit:

The Eagle: A Crime Odyssey
In Deens: "Ørnen: En krimi-odyssé"
pi_85125582
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:24 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Heb eens gegoogled en vond dit:

The Eagle: A Crime Odyssey
In Deens: "Ørnen: En krimi-odyssé"
Dat is hem, dank :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:41:49 #118
208655 EHV-Pathe
Waar is m'n plek ?
pi_85213802
8-) IK PROBEER HET TOCH NOG EEN KEER

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag....
pi_85245337
Ik zoek een film over 2 tiener meisjes die volgens mij een soort van road trip gaan maken en met drugs experimenteren.
pi_85250604
Ik zoek een komedie; t gaat over een groepje dat een film wil maken. ze hebben niet veel geld daarvoor, maar willen toch een bekende acteur ervoor gebruiken en besluiten om die acteur stiekem en zonder dat hij het weet in situaties te zetten die passen bij hun script en hem dus te filmen en die beelden te gebruiken in de film om te doen alsof die er echt in speelt.

hopelijk weten jullie het :D t was namelijk ook met een bekende acteur, maar zou niet weten welke XD
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_85250795
Bowfinger, eddy murphy en steve martin ;)
pi_85251213
thnx :D dacht al dat edddie murphy erin speelde :P
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_85251568
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef d1ce het volgende:
Ik zoek een film over 2 tiener meisjes die volgens mij een soort van road trip gaan maken en met drugs experimenteren.
Found it http://www.imdb.com/title/tt0328538/ :P
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:45:34 #124
22457 Patch
pi_85251688
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:41 schreef EHV-Pathe het volgende:
8-) IK PROBEER HET TOCH NOG EEN KEER

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag....
Jongetje dat per ongeluk doodgeschoten wordt in een draaimolen = Face/Off
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:42:25 #125
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_85265870

Hoe heet deze film?

Ik heb weleens een langere scene gezien, deze film moet gewoon de beste ooit zijn!
Inter faeces et urinam nascimur,
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:11:56 #126
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85273571
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:42 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze film?

Ik heb weleens een langere scene gezien, deze film moet gewoon de beste ooit zijn!
De bollywood actiefilm Alluda Mazaaka...!

Hier heb je de langere versie:
IMDb Vote History
pi_85282370
Ik zoek de naam van een SF serie waarin het gaat over de strijd tussen de huidige mens en een nieuw gemuteerde mensensoort die zich als roofdier gedraagt. De serie is al 2 x herhaald maar elke keer mis ik het einde :') , dus ik wil de serie nu wel eens in mijn eigen tempo volgen. Iemand een idee wat de naam is van deze serie? :D

-- doe eens niet --

[ Bericht 30% gewijzigd door Dizer op 15-08-2010 10:46:11 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_85296122
Ik ben op zoek naar een BBC documentaire van een maker die een paar weken een eigen boerderij houdt aan de rand van een meer in Schotland. Hierbij laat hij de plaatsen zien, het meer en zie je langzaam de boerderij groeien. Iemand de naam van de serie of maker? Weet nog dat het een kale vent was tussen de 40 en 50.

Ik kan me de aflevering nog herinneren dat hij mee deed aan een hardloop wedstrijd over een berg heen, misschien helpt dit.
pi_85342194
Ik was laatst op youtube filmpjes van requiem for a dream kijken.
Dus ik ben waarschijnlijk afgedwaald van deze film.
Want ik kwam op een scene uit waarin ongeveer dezelfde gast snachts in de trein zit.
Hij zegt verder niks, en twee gasten lopen hem te kloten,
ze staan tussen twee wagons in en die twee jongens hangen hem uit de trein, ze halen hem weer terug,
Dan krijgen ze volgens mij ruzie, en de stille jongen houd een de dikke van de twee, buiten de trein, en die jongen smeekt dat hij hem weer terug trekt, maar dat doet hij natuurlijk niet, en zo knalt de jongen tegen een paal aan.

Ik heb geen idee welke film het is, iemand?
pi_85344680
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef vogelhuisje het volgende:
Want ik kwam op een scene uit waarin ongeveer dezelfde gast snachts in de trein zit.
ze staan tussen twee wagons in en die twee jongens hangen hem uit de trein, ze halen hem weer terug,
Dan krijgen ze volgens mij ruzie, en de stille jongen houd een de dikke van de twee, buiten de trein, en die jongen smeekt dat hij hem weer terug trekt, maar dat doet hij natuurlijk niet, en zo knalt de jongen tegen een paal aan.

heb je misschien een linkje?
pi_85346915
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef kvd het volgende:

[..]

heb je misschien een linkje?
Nee dat is het probleem juist.
Ik heb gezocht, maar kom niet eens meer in de buurt.
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:54:43 #132
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_85357366
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben op zoek naar een BBC documentaire van een maker die een paar weken een eigen boerderij houdt aan de rand van een meer in Schotland. Hierbij laat hij de plaatsen zien, het meer en zie je langzaam de boerderij groeien. Iemand de naam van de serie of maker? Weet nog dat het een kale vent was tussen de 40 en 50.

Ik kan me de aflevering nog herinneren dat hij mee deed aan een hardloop wedstrijd over een berg heen, misschien helpt dit.
Hoe oud was ie? Volgens mij ken ik hem wel....

Volgens mij is het Monty Halls' Great Escape.
pi_85369922
weet iemand of er een dvd van de mini-serie over lucky luciano is, destijds uitgezonden door volgens mij rtl4?
pi_85370787
Een maand of 2 geleden heb ik ergens een artikel gelezen over een film die net uit was (of ging uitkomen) over een bedrijf dat lichaamsdelen / organen aanbood tegen betaling. Als je niet betaalde kwamen ze de "goederen" terughalen. Één van deze werknemers komt dan in een situatie terecht waarbij hij zelf een orgaan nodig heeft en het niet kan betalen waardoor zijn collega's achter hem zitten.
Iemand een idee? :?
pi_85371810
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Da_KlouwN het volgende:
Een maand of 2 geleden heb ik ergens een artikel gelezen over een film die net uit was (of ging uitkomen) over een bedrijf dat lichaamsdelen / organen aanbood tegen betaling. Als je niet betaalde kwamen ze de "goederen" terughalen. Één van deze werknemers komt dan in een situatie terecht waarbij hij zelf een orgaan nodig heeft en het niet kan betalen waardoor zijn collega's achter hem zitten.
Iemand een idee? :?
Repo Men.
pi_85379809
Vroeger keek ik altijd een serie met iets van een meisje die dingen kon laten zweven, het staat me allemaal heel vaag bij, maar ik weet wel dat ik het heel leuk vond enzo =]

Misschien dat iemand het weet?
Mijn online Portfolio:
http://www.petererinkveld.nl
pi_85379907
Sabrina the teenage witch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:47:20 #138
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85380119
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 03:09 schreef degrotepeter het volgende:
Vroeger keek ik altijd een serie met iets van een meisje die dingen kon laten zweven, het staat me allemaal heel vaag bij, maar ik weet wel dat ik het heel leuk vond enzo =]

The Secret World of Alex Mack?
IMDb Vote History
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:46:14 #139
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_85394080
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef IemandNiemand het volgende:
Echte geesten O+

En ik denk ook Eerie, Indiana :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_85401988
Hallo, ik ben op zoek naar de titel van deze film:
Ik heb alleen maar een screenshot..

Alvast bedankt :)
pi_85402179
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:44 schreef Anwang het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar de titel van deze film:
Ik heb alleen maar een screenshot..
[ afbeelding ]
Alvast bedankt :)
Enchanted van Walt Disney
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_85404364
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Enchanted van Walt Disney
Dankjewel! :D
pi_85411454
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:57 schreef trovey het volgende:
Ik zoek de naam van een SF serie waarin het gaat over de strijd tussen de huidige mens en een nieuw gemuteerde mensensoort die zich als roofdier gedraagt. De serie is al 2 x herhaald maar elke keer mis ik het einde :') , dus ik wil de serie nu wel eens in mijn eigen tempo volgen. Iemand een idee wat de naam is van deze serie? :D

-- doe eens niet --
Sliders?
pi_85411523
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Xessive het volgende:

[..]

Sliders?
:?
sliders gaat over een groepje mensen die reizen tussen paralelle werelden.?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85411719
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:?
sliders gaat over een groepje mensen die reizen tussen paralelle werelden.?
Ja...die halverwege de serie een wereld bezoeken waar een andere mensensoort is geëvolueerd die alle andere parallelle werelden wil overnemen. Vanaf seizoen 4 wordt dit verhaal steeds meer uitgewerkt.
pi_85457088
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef vogelhuisje het volgende:

Dat is denk ik Like Minds, was laatst op BBC2.
pi_85458135
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef Xessive het volgende:

[..]

Ja...die halverwege de serie een wereld bezoeken waar een andere mensensoort is geëvolueerd die alle andere parallelle werelden wil overnemen. Vanaf seizoen 4 wordt dit verhaal steeds meer uitgewerkt.
Nope, geen Sliders. Dit speelt zich op aarde af en zoals gezegd is er een strijd tussen de huidige mens en een nieuwe roofdierachtige mens die de opvolger lijkt te zijn van de huidige mens. Wat ik er nog van weet is dat de huidige mens aan de verliezende hand lijkt te zijn en dan het einde......wat ik dus steeds mis. :') Het is een miniserie van een aantal afleveringen.
Optimist tot in de kist
pi_85458214
Kan het niet gaan over Aliens die eruit zien als mensen? Dan denk ik aan V namelijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85458331
Nee ook niet. ;( ..V ken ik en ik heb het destijds ook op de TV gezien. :P Deze serie is van latere datum, eind 90er jaren of begin 00 jaren?
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:52:07 #150
22457 Patch
pi_85463952
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Nope, geen Sliders. Dit speelt zich op aarde af en zoals gezegd is er een strijd tussen de huidige mens en een nieuwe roofdierachtige mens die de opvolger lijkt te zijn van de huidige mens. Wat ik er nog van weet is dat de huidige mens aan de verliezende hand lijkt te zijn en dan het einde......wat ik dus steeds mis. :') Het is een miniserie van een aantal afleveringen.
Sliders speelt zich ook op 'aarde' af en je beschrijving komt wel in de buurt vanaf het 4e seizoen.
Maar goed, Sliders is geen miniserie.

Wat voor roofdieren? Hoe zagen ze eruit?
pi_85464298
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Dat is denk ik Like Minds, was laatst op BBC2.
Ja! Dat is hem.
Dankjewel

[ Bericht 7% gewijzigd door vogelhuisje op 19-08-2010 10:40:17 ]
pi_85471147
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 07:43 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Het Kolob-mysterie
Yesss, dank je!! :)
pi_85483320
Ik weet niet of ik geheel in het juiste topic ben maar vond hem close enough ;)

Ik was vandaag beelden aan het bekijken van een italiaanse actrice, Biance Guaccero. Toen ik opeens op een foto stuitte waarin ze mij door de blik ENORM aan een Amerikaanse actrice doet denken.
Het betrof deze foto:

De actrice die ik bedoel is dus amerikaanse en speelde volgens mij in een comedy serie.
Ik heb de vreemde hoop dat iemand uit bovenstaande foto begrijpt wat ik bedoel en daar dan ook nog eens de naam van de serie of actrice aan kan koppelen :?
pi_85483469
Doet me een beetje denken Carla Gugino en die speelt in Entourage de recurring rol van Amanda..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85483525
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:52 schreef Patch het volgende:

[..]

Sliders speelt zich ook op 'aarde' af en je beschrijving komt wel in de buurt vanaf het 4e seizoen.
Maar goed, Sliders is geen miniserie.

Wat voor roofdieren? Hoe zagen ze eruit?
Als normale mensen met met wat andere "karaktertrekjes" :P . De ene mensensoort (de nieuwe) maakte dus jacht op de andere(de huidige) net zoals een leeuw en een zebra zeg maar.
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:45:50 #156
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85483533
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef PeEsHa het volgende:

Ik was vandaag beelden aan het bekijken van een italiaanse actrice, Biance Guaccero. Toen ik opeens op een foto stuitte waarin ze mij door de blik ENORM aan een Amerikaanse actrice doet denken.
Het betrof deze foto:
[ afbeelding ]

De actrice die ik bedoel is dus amerikaanse en speelde volgens mij in een comedy serie.
Ik heb de vreemde hoop dat iemand uit bovenstaande foto begrijpt wat ik bedoel en daar dan ook nog eens de naam van de serie of actrice aan kan koppelen :?
Kristen Johnston?

3rd Rock from the Sun?

IMDb Vote History
pi_85501254
Zo, daar wordt ineens even een blikje dames opengetrokken c_/

Kristen Johnston denk ik ook.
pi_85521048
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 03:09 schreef degrotepeter het volgende:

Hoe lang geleden is vroeger.....
Bedoel je die serie met dat meisje wiens vader van een andere planeet komt ?
Out of this world.
Ze heet daar 'evie'
Het is wel een serie uit eind 80 begin 90 denk ik.
In de titel zit iets van moon of star, met titel song (regel) 'if you like to wish on a star, carry moon beams down in a jar'
pi_85521149
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef trovey het volgende:

[..]

De 'andere' mensen heten daar Cro Magnons of zoiets.
Dat was een parallelle dimensie waar de hagedissen geëvolueerd waren tot 'mens' .
(of zo iets.)

Van V is trouwens ook een serie in de jaren 90/2000 (her)gemaakt.
pi_85521192
quote:
Kirsten Johnston kan ook zo'n gezicht trekken inderdaad maar nee, dat is 'r niet.
In mijn idee had degene die ik bedoel ook donker haar.
pi_85521954
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef sffan het volgende:

[..]

De 'andere' mensen heten daar Cro Magnons of zoiets.
Dat was een parallelle dimensie waar de hagedissen geëvolueerd waren tot 'mens' .
(of zo iets.)

Van V is trouwens ook een serie in de jaren 90/2000 (her)gemaakt.
Het zal geen Cro Mangons zijn, da's juist een benaming voor de pre-historische mens
pi_85522698
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:54 schreef PeEsHa het volgende:

[..]

Kirsten Johnston kan ook zo'n gezicht trekken inderdaad maar nee, dat is 'r niet.
In mijn idee had degene die ik bedoel ook donker haar.
Die van mij post daarboven ook niet dus?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85523497
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die van mij post daarboven ook niet dus?
Nee, mooie dame overigens ;)
Kende haar niet
pi_85536244
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef PeEsHa het volgende:

Het betrof deze foto:
[ afbeelding ]

Doet me denken aan Suzanne Cryer, speelt Ashley Walker in Two Guys and a Girl.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:26:52 #165
188092 Zilverdolk
is van zilver.
pi_85544157
Hey mensen,
Ik ben opzoek naar de naam van een film waarvan ik laatst de trailer in de bioscoop zag.

Het gaat over een jongeman die een een vrouw ontmoet die hij eigenlijk niet had mogen ontmoeten omdat hij een ander lot had dan een relatie met haar te krijgen. Om dit te voorkomen zijn er van die mannen in maatpakken die die hem waarschuwen dat hij zijn eigen 'pad' heeft en dat hij die moet volgen.
Die mensen brainwashen mensen en weet ik veel wat.

Uiteindelijk kiest hij ervoor toch met haar er vandoor te gaan.
(Hij zou politicus oid worden, en zij een danseres ofzo)

Hebben jullie enig idee? Ik heb al lopen zoeken tussen de 'verwachte films' van de bios, maar kon niets vinden :s
pi_85552750
Oke mensjes,

Ik ben opzoek naar een inmiddels al oude film. Ik kan maar niet op de titel komen en ik raak er gestoord van.

Het gaat over een aantal tieners die op school moeten na blijven. Maar de leraar laat de kinderen alleen en vervolgens gaan die tieners allerlei dingen doen etc..
pi_85552764
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef RGS18 het volgende:
Oke mensjes,

Ik ben opzoek naar een inmiddels al oude film. Ik kan maar niet op de titel komen en ik raak er gestoord van.

Het gaat over een aantal tieners die op school moeten na blijven. Maar de leraar laat de kinderen alleen en vervolgens gaan die tieners allerlei dingen doen etc..
The Breakfast Club!!!
pi_85552908
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:19 schreef Xessive het volgende:

[..]

The Breakfast Club!!!
And the insanity ends! _O_ _O_ _O_
pi_85557281
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 04:36 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa!! *O* Thanx!!
Het bleef maar in m'n hoofd rondspoken! :')
Ik zag haar de hele tijd vaag voor me maar ik kon haar maar niet plaatsen...
Wat een opluchting! :D

Ben benieuwd of dit ook de actrice is die PeEsHa bedoelt. :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:54:09 #170
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_85557713
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef Zilverdolk het volgende:
Hey mensen,
Ik ben opzoek naar de naam van een film waarvan ik laatst de trailer in de bioscoop zag.

Het gaat over een jongeman die een een vrouw ontmoet die hij eigenlijk niet had mogen ontmoeten omdat hij een ander lot had dan een relatie met haar te krijgen. Om dit te voorkomen zijn er van die mannen in maatpakken die die hem waarschuwen dat hij zijn eigen 'pad' heeft en dat hij die moet volgen.
Die mensen brainwashen mensen en weet ik veel wat.

Uiteindelijk kiest hij ervoor toch met haar er vandoor te gaan.
(Hij zou politicus oid worden, en zij een danseres ofzo)

Hebben jullie enig idee? Ik heb al lopen zoeken tussen de 'verwachte films' van de bios, maar kon niets vinden :s
Dat is The Adjustment Bureau, met Matt Damon.
pi_85562684
Hi,

Pas geleden heb ik een stukje gezien (ik denk een trailer) waarin een man en een vrouw bij een huis aankomen en de man zegt dan dat hij het huis gekocht heeft, de vrouw zegt dan iets als: ow you're serious. En dan omhelzen ze elkaar. Dit is helaas het enige dat ik me nog kan herinneren. Hopelijk weet iemand toch wat ik bedoel.

-Triangle-
pi_85563752
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 04:36 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier een winner hebben!!! *O*
Volgens mij is dat inderdaad de dame die ik bedoel... (moet 'r nog even hetzelfde gezicht zien trekken).
Ik zeg 90% ja! w/
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:39:35 #173
188092 Zilverdolk
is van zilver.
pi_85565308
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:54 schreef Digipack het volgende:

[..]

Dat is The Adjustment Bureau, met Matt Damon.
Aah bedankt!! Niet zo gek dat ik hem niet kon vinden, ik ging uit van een bekende releasedatum.
Danku danku danku!
pi_85576533
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 04:13 schreef -Triangle- het volgende:
Hi,

Pas geleden heb ik een stukje gezien (ik denk een trailer) waarin een man en een vrouw bij een huis aankomen en de man zegt dan dat hij het huis gekocht heeft, de vrouw zegt dan iets als: ow you're serious. En dan omhelzen ze elkaar. Dit is helaas het enige dat ik me nog kan herinneren. Hopelijk weet iemand toch wat ik bedoel.

-Triangle-
was dat niet van Premonition, die was een weekje of 2, 3 geleden op tv (en dus voorstukjes). Film begint met dat hij haar verrast met een huis

trailer:
pi_85579175
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef kvd het volgende:

[..]

was dat niet van Premonition, die was een weekje of 2, 3 geleden op tv (en dus voorstukjes). Film begint met dat hij haar verrast met een huis

trailer:
Ja dat is 'm ^O^
Dankje :P
pi_85579352
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:33 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Ja dat is 'm ^O^
Dankje :P
graag gedaan
pi_85650378
Ongeveer 10 jaar terug was er een film op tv. Ik geloof gewoon op Nederland 1/2 of 3.
Ik vond hem heel eng (ik was toen 8). Een jongetje moest verhuizen en er waren enge ridders met vissenkoppen die uit het water kwamen en hem achtervolgde. Verder kan ik me niet veel meer herinneren.

Weet iemand toevallig de naam van deze kinderfilm??
pi_85674547
Ik ben op zoek naar een meer dan 5 jaar oude (en waarschijnlijk nog wel veel oudere), slechte sciencefiction-horror b-film waarvan ik de naam niet meer weet...

Een aantal mannen zitten in een futuristische bunker, buiten sneeuwt het, is het ijskoud en is het gevaarlijk omdat daar machines zitten die zichzelf hebben aangepast en zichzelf kunnen reproduceren waardoor ze de mensen willen vernietigen.

Zoals bij elke horrorfilm wordt de kat op het spek gebonden en moet een aantal mannen de bunker toch verlaten om zwaarbewapend voedsel oid. te gaan halen. Dit gebeurt onder de leiding van één van de twee leiders uit de bunker. Uiteindelijk moeten de mannen een heel stuk reizen en komen ze onder andere een kind tegen dat hulp lijkt te zoeken. Als ze dit kind willen helpen blijkt dit ook een van de machines te zijn.

Na een tijd komt (volgens mij enkel de leider van) de expeditie terug bij het hoofdkwartier, waar blijkt dat de tweede achtergebleven leider ook ten prooi is gevallen aan de machines.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben... Ik zag vandaag een film met Ed Harris en die deed me denken aan de leider van de expeditie, maar hij is het niet, ik heb al zijn films al doorgespit... De tweede leider die bij de bunker bleef was (volgens mij) een man met bruine krullen.
pi_85674774
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:25 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben op zoek naar een meer dan 5 jaar oude (en waarschijnlijk nog wel veel oudere), slechte sciencefiction-horror b-film waarvan ik de naam niet meer weet...

Een aantal mannen zitten in een futuristische bunker, buiten sneeuwt het, is het ijskoud en is het gevaarlijk omdat daar machines zitten die zichzelf hebben aangepast en zichzelf kunnen reproduceren waardoor ze de mensen willen vernietigen.

Zoals bij elke horrorfilm wordt de kat op het spek gebonden en moet een aantal mannen de bunker toch verlaten om zwaarbewapend voedsel oid. te gaan halen. Dit gebeurt onder de leiding van één van de twee leiders uit de bunker. Uiteindelijk moeten de mannen een heel stuk reizen en komen ze onder andere een kind tegen dat hulp lijkt te zoeken. Als ze dit kind willen helpen blijkt dit ook een van de machines te zijn.

Na een tijd komt (volgens mij enkel de leider van) de expeditie terug bij het hoofdkwartier, waar blijkt dat de tweede achtergebleven leider ook ten prooi is gevallen aan de machines.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben... Ik zag vandaag een film met Ed Harris en die deed me denken aan de leider van de expeditie, maar hij is het niet, ik heb al zijn films al doorgespit... De tweede leider die bij de bunker bleef was (volgens mij) een man met bruine krullen.
http://www.cyberpunkreview.com/movie/decade/1990-1999/screamers/
Denk ik? Ik heb hem zelf wel gezien in ieder geval en vond hem destijds erg spannend _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85675005
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

http://www.cyberpunkreview.com/movie/decade/1990-1999/screamers/
Denk ik? Ik heb hem zelf wel gezien in ieder geval en vond hem destijds erg spannend _O_
Hole in one! _O_
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:34:30 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714094
Kan iemand mijn laatste radio Bergeijk topic vinden ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_85714142
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:40:02 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714308
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:42:33 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714399
Hij opent niet :{

Kun je hem omhoog kicken ?

:P
pi_85729979
Er schiet me een vage herinnering binnen van een animatie film waar ik ooit eens een recensie over gelezen heb. Deens of scandinavisch volgens mij. Gaat over de porno industrie. De porno is niet geanimeerd maar echt. Zegt het jullie iets?

Edit, gevonden.

[ Bericht 42% gewijzigd door LostFormat op 26-08-2010 14:24:28 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85778926
Ik zoek een tekenfilm, een serieuse en niet engels-talige:
De cover is dat soldaten in het water staan te kijken naar de skyline van een stad die in de fik staat.
Gebaseerd op een redelijk recente oorlog.

Weet iemand de titel? Het is ook een vrij bekende...
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:04:06 #187
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_85778966
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:02 schreef Misstique het volgende:
Ik zoek een tekenfilm, een serieuse en niet engels-talige:
De cover is dat soldaten in het water staan te kijken naar de skyline van een stad die in de fik staat.
Gebaseerd op een redelijk recente oorlog.

Weet iemand de titel? Het is ook een vrij bekende...
http://en.wikipedia.org/wiki/Waltz_with_Bashir ?
pi_85779040
Dat is em, thanks!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_85779135
Een klap in je gezicht, die film.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85779267
Weet ik, ik had er een tijdje geleden over gelezen en wilde hem wel een keer zien, ondanks het thema.
pi_85803396
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:27 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

IDD! Top, al ben ik vergeten waarvoor ik de naam zocht.
Waarschijnlijk om Kalifornia op te zoeken en te kijken c_/
When the going gets weird, the weird turn pro.
pi_85803602
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef d1ce het volgende:
Thirteen?
http://www.imdb.com/title/tt0328538/
When the going gets weird, the weird turn pro.
pi_85807518
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Repo Men.
Thx! :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:11:45 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85819816
Een vrouwelijke bom-expert of dievegge wordt na vrijlating ingehuurd om een bank te overvallen, of als explosieven expert ingezet. Kan best zijn dat ik twee films met een gelijksoortig verhaal door mekaar haal. Eén of beide titels graag. Ik heb ook steeds het idee dat linda hamilton erin voorkomt als blondine, maar.. dat is niet helemaal zeker.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:30:15 #195
22457 Patch
pi_85828605
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vrouwelijke bom-expert of dievegge wordt na vrijlating ingehuurd om een bank te overvallen, of als explosieven expert ingezet. Kan best zijn dat ik twee films met een gelijksoortig verhaal door mekaar haal. Eén of beide titels graag. Ik heb ook steeds het idee dat linda hamilton erin voorkomt als blondine, maar.. dat is niet helemaal zeker.
The Real Mccoy? Met Kim Basinger?
pi_85831142
Ja gister of eergister een film gezien over trouwen. Twee vrouwen gaan allebei trouwen, maar op dezelfde dag in het plaza. Eerst moet er eigenlijk eentje opschuiven naar een andere data. Maar dat willen ze niet. Dus het wordt langzaamaan een bitchfight tussen hun. De ene vuile actie na de andere. En dan uiteindelijk is de bruiloft daar en gaat de ene het toch uitmaken met haar vriend en wordt het bruidsmeisje van de andere vrouw. :9
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:04:31 #197
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85831391
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Ja gister of eergister een film gezien over trouwen. Twee vrouwen gaan allebei trouwen, maar op dezelfde dag in het plaza. Eerst moet er eigenlijk eentje opschuiven naar een andere data. Maar dat willen ze niet. Dus het wordt langzaamaan een bitchfight tussen hun. De ene vuile actie na de andere. En dan uiteindelijk is de bruiloft daar en gaat de ene het toch uitmaken met haar vriend en wordt het bruidsmeisje van de andere vrouw. :9
Bride Wars
IMDb Vote History
pi_85836925
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef victorinox het volgende:

[..]

Bride Wars
Ja! Dankjewel! :D
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:49:46 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85837535
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef Patch het volgende:

[..]

The Real Mccoy? Met Kim Basinger?
Yup dat is er iig. één! BEDANKT!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85842620
Ik zoek al een oude film, zal ergens uit de jaren 80 zijn schat ik.

Gaat over een ziekenhuis waar weddenschappen worden gesloten op welke patient het overleefd en welke niet. Maar dan gaat dus iemand ervoor zorgen dat hij die weddenschappen wint.
En dan worden er dus moorden gepleegd door bv een anti-stollingsmiddel bij iemand te injecteren waardoor die doodbloed, een beademingsapparaat wordt stilgezet. En volgens mij gebeurde het meeste van afstand via een computer, dus je zag de dader nooit.
De hoofdpersoon die er uiteindelijk achterkomt is een vent met een zwarte baard volgens mij.
pi_85879902
Een Amerikaanse film (max. zo'n 8 jaar oud) waarin de man met een vrouw getrouwd is. Maar die man heeft een tweelingbroer.. die neemt de plaats van de man in, en gaat om met de vrouw, die niets vermoedt. :{.

Een lange tijd gaat de tweelingbroer om met de vrouw. Totdat de echte man terugkomt, de mannen vechten daarna om de vrouw, die niet wist welke de echte was. Was een thriller.

Ben de titel kwijt.. iemand die het herkent :?.
pi_85894459
Ik ben weer 'ns opzoek naar een filmpie

Ik ken hier nog heel weinig van want ik hij alweer een paar jaartjes oud.

Het gaat om een gozer die (volgens mij) een virus inzich heeft, het begint (volgens mij) in een lab en elke keer als hij gewond raakt geneest zijn lichaam zich binnen seconden etc.

De rest is mij vaag..
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:28:24 #203
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85898002
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Michelle.T het volgende:
Een Amerikaanse film (max. zo'n 8 jaar oud) waarin de man met een vrouw getrouwd is. Maar die man heeft een tweelingbroer.. die neemt de plaats van de man in, en gaat om met de vrouw, die niets vermoedt. :{.

Een lange tijd gaat de tweelingbroer om met de vrouw. Totdat de echte man terugkomt, de mannen vechten daarna om de vrouw, die niet wist welke de echte was. Was een thriller.

Zoek eens op Micheal Keaton, dat is de hoofdrolspeler volgens mij..

deze: mulitplicity ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 31-08-2010 02:25:05 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:54:45 #204
22457 Patch
pi_85899888
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef RGS18 het volgende:

Het gaat om een gozer die (volgens mij) een virus inzich heeft, het begint (volgens mij) in een lab en elke keer als hij gewond raakt geneest zijn lichaam zich binnen seconden etc.

De rest is mij vaag..
riekt een beetje naar Darkman
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:55:21 #205
22457 Patch
pi_85899897
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zoek eens op Micheal Keaton, dat is de hoofdrolspeler volgens mij..

deze: mulitplicity ?
Multipilicity is een komedie en draait om klonen, niks geen thriller en tweelingbroers :N
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:35:25 #206
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85900328
quote:

De rest is mij vaag..
In X-men speelt Wolverine wiens wonden meteen genezen, de tweede begint als ik het goed heb ook in een lab.
pi_85905674
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 07:55 schreef Patch het volgende:

[..]

Multipilicity is een komedie en draait om klonen, niks geen thriller en tweelingbroers :N
Ja, idd.

Het is Multiplicity en Darkman helaas niet... ;(.

Iemand anders een idee?
pi_85912629
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:02 schreef Michelle.T het volgende:

[..]

Ja, idd.

Het is Multiplicity en Darkman helaas niet... ;(.

Iemand anders een idee?
Staat hij misschien tussen het lijstje van deze site?
http://www.twinstuff.com/(...)-twins-in-the-movies
pi_85945391
quote:

De rest is mij vaag..
Ben nogsteeds opzoek. Heb gister Darkman gekeken (opzich best leuke film) maar dat was hem niet. Het is ook geen X-men of wat dan ook.
pi_85954877
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:52 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ben nogsteeds opzoek. Heb gister Darkman gekeken (opzich best leuke film) maar dat was hem niet. Het is ook geen X-men of wat dan ook.
Unbreakable?
pi_85955203
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:24 schreef Bronson het volgende:

[..]

Staat hij misschien tussen het lijstje van deze site?
http://www.twinstuff.com/(...)-twins-in-the-movies
Heb de lijst doorgenomen.. hij staat er niet in.. Als hij niet in staat, dan moet ik niet juist zitten met het tweelingverhaal. Toch nog bedankt. :)
  woensdag 1 september 2010 @ 20:13:07 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85961029
Film zou gaan over een meisje dat zichzelf en een vriendin prosititueert voor geld op Campus. En ze blijkt dan nog super succesvol te zijn als madame ook. Ik zoek de titel. schijnt een goede film te zijn.
pi_85961446
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:14 schreef Michelle.T het volgende:

[..]

Unbreakable?
Neen, het is echt een soort van virus/alien achtig iets.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:25:31 #214
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85961567
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Neen, het is echt een soort van virus/alien achtig iets.
Kun je echt niets meer kwijt erover?
pi_85964854
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef Dizer het volgende:

[..]

Kun je echt niets meer kwijt erover?
Ik kan me nog herinneren dat deze personage uit het lab was ontslapt en ik herinner me nog een bepaalde scene dat deze personage een club/discotheek binnen ging en dat de mensen die hem achterna zaten hem daar achterna gingen en er een schietpartijtje plaats vond..
  donderdag 2 september 2010 @ 18:14:32 #216
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85992494
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Film zou gaan over een meisje dat zichzelf en een vriendin prosititueert voor geld op Campus. En ze blijkt dan nog super succesvol te zijn als madame ook. Ik zoek de titel. schijnt een goede film te zijn.
pi_85997397
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:41 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat deze personage uit het lab was ontslapt en ik herinner me nog een bepaalde scene dat deze personage een club/discotheek binnen ging en dat de mensen die hem achterna zaten hem daar achterna gingen en er een schietpartijtje plaats vond..
Het enige wat ik kan vinden dat ook maar een beetje in de buurt komt is deze:

http://movies.yahoo.com/movie/1800246394/info
pi_85998481
Toptopic, dat jullie al die moeite nemen om het door te zoeken! :)
  donderdag 2 september 2010 @ 21:00:06 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85998635
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:56 schreef Michelle.T het volgende:
Een horror uit jaren '90 of '00 waarin een groep (een gezin met baby dacht ik?) in een Jeep / Landrover rijden door een weg in het bos. Maar die weg eindigt nooit.. hoe vaak ze ook omkeren, ze rijden continu langs dezelfde objecten/figuren..De personen worden een voor een vermoord door horror-achtige figuren.

Ze zitten vast in het bos, en de film eindigt met een scene waarin een familielid in een blokhut overlijdt/overleeft?
Komt me vaag bekend voor irritant is dat. Ik ken alleen Dead End noemen, maar daar komt geen Jeep in voor wel een familie in een familie-auto op een ellenlange weg dat niet eindigt met Kerstavond. En één persoon overleeft.
pi_85999008
Ja, het was idd Dead End dat ik erachter kwam, daarom veranderde ik m'n post. :P.

Toch thnx...
  donderdag 2 september 2010 @ 21:44:20 #221
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86000680
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Michelle.T het volgende:
Ja, het was idd Dead End dat ik erachter kwam, daarom veranderde ik m'n post. :P.

Toch thnx...
Kun je mij nu helpen? Het is een tienerfilm dacht ik. mischien een beetje drama meer niet.

quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:
pi_86000819
Zijn wel erg weinig details.. Je bedoelt Zack and Miri Make a Porno?

Heb je de film zelf ooit wel gezien, of ervan gehoord?
  donderdag 2 september 2010 @ 21:57:21 #223
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86001363
ervan gehoord. en ooit en trailer gezien.

en nee, zack en miri is het niet, ziet er wel leuk uit though..
  donderdag 2 september 2010 @ 22:22:53 #224
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_86003268

Weet iemand de titel van deze clip?

Echt een geniaal opgebouwde clip met geniale bijbehorende muziek maar ik kan hem niet meer vinden :'(
  donderdag 2 september 2010 @ 22:23:41 #225
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86003332
Misschien meer iets voor help ik zoek in MUZ dan? :+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 2 september 2010 @ 22:25:17 #226
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_86003436
OEps dat is wel beter
pi_86007649
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kun je mij nu helpen? Het is een tienerfilm dacht ik. mischien een beetje drama meer niet.
[..]

Ook niet echt te vinden. Dichterbij dan dit kom ik niet:

http://www.imdb.com/title/tt0115917/
pi_86063931
Ik zoek de naam van die ene serie die nog niet zo lang geleden op tv was.
Het ging over engeland en dat ze oorlog hadden met die kutfransen en ze gingen ook nog met een boot naar spanje toe en toen werd er geneukt.

Iemand die weet welke serie ik bedoel? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_86064113
Het was in de tijd van na de middeleeuwen dus echt ridders waren er niet meer geloof ik :@
vosss is de naam,
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:04:35 #230
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_86064209
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:53 schreef vosss het volgende:
Ik zoek de naam van die ene serie die nog niet zo lang geleden op tv was.
Het ging over engeland en dat ze oorlog hadden met die kutfransen en ze gingen ook nog met een boot naar spanje toe en toen werd er geneukt.

Iemand die weet welke serie ik bedoel? :@
The Tudors?
IMDb Vote History
pi_86064263
Ja die thanks voor het snelle antwoord.

Kwam het door mijn overduidelijke beschrijving? :P
vosss is de naam,
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:11:25 #232
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_86064380
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:06 schreef vosss het volgende:
Ja die thanks voor het snelle antwoord.

Kwam het door mijn overduidelijke beschrijving? :P
mwhoa... Gezocht op:
- T.V. serie
- 2004-2010
- War
- England

Maar dat van het neuken kwam wel enigszins treug in de plotomschrijving, dus goed dat je dat erbij gezet had. :P
IMDb Vote History
  zondag 5 september 2010 @ 13:13:02 #233
236335 neen
schone schijn
pi_86086470
Ik zoek een film, maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik heb een vage beschrijving hopelijk weet een van jullie de titel :')
Oke, het gaat dus over een gast een beetje een nerd die op een kantoor werkt. Hij heeft natuurlijk een hekel aan z'n baas (of iig iemand daar) en aan zo'n mooie vrouw die hem niet ziet staan terwijl hij natuurlijk verliefd op haar is. Eigenlijk wil hij hun vermoorden, hij heeft ook een pistool in z'n bureaula liggen daar. Maar hij durft het nooit. Totdat iemand hem voor is en dus z'n baas en dat wijf neerschiet.
Hij schiet dan die gast dood, nou mooi. Dat wijf leeft dus nog, ze wil dat hij haar doodschiet want ze is nu verlamd oid. Ze zegt dat ze dan een kutleven heeft en dan moet hij haar een tijdje later in een rolstoel zo voor de tram laten rollen. Dat doet hij ook maar op het laatste moment doet hij het toch niet. Ze worden natuurlijk verliefd enzo, zeer romantisch.
Nou, volgens mij eindigt het zo. Ze zitten op een balkon of iig ergens buiten en dan ziet hij een vliegtuigwiel van boven op zich vallen en dan schrikt hij wakker volgens mij is er dus in het echt niks gebeurd.
het lijkt niet wat het is
pi_86086978
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:13 schreef neen het volgende:
Ik zoek een film, maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik heb een vage beschrijving hopelijk weet een van jullie de titel :')
Oke, het gaat dus over een gast een beetje een nerd die op een kantoor werkt. Hij heeft natuurlijk een hekel aan z'n baas (of iig iemand daar) en aan zo'n mooie vrouw die hem niet ziet staan terwijl hij natuurlijk verliefd op haar is. Eigenlijk wil hij hun vermoorden, hij heeft ook een pistool in z'n bureaula liggen daar. Maar hij durft het nooit. Totdat iemand hem voor is en dus z'n baas en dat wijf neerschiet.
Hij schiet dan die gast dood, nou mooi. Dat wijf leeft dus nog, ze wil dat hij haar doodschiet want ze is nu verlamd oid. Ze zegt dat ze dan een kutleven heeft en dan moet hij haar een tijdje later in een rolstoel zo voor de tram laten rollen. Dat doet hij ook maar op het laatste moment doet hij het toch niet. Ze worden natuurlijk verliefd enzo, zeer romantisch.
Nou, volgens mij eindigt het zo. Ze zitten op een balkon of iig ergens buiten en dan ziet hij een vliegtuigwiel van boven op zich vallen en dan schrikt hij wakker volgens mij is er dus in het echt niks gebeurd.
He Was a Quiet Man :)
  zondag 5 september 2010 @ 13:52:56 #235
236335 neen
schone schijn
pi_86087689
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:28 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

He Was a Quiet Man :)
Duizendmaal dank!
het lijkt niet wat het is
pi_86088363
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:52 schreef neen het volgende:

[..]

Duizendmaal dank!
Graag gedaan.
pi_86090223
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb deze nog gevonden:

Verder zou ik het ook niet weten...
pi_86096908
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Michelle.T het volgende:

Ik was toch nog heel benieuwd welke film je bedoelde en heb nu gezocht op 'films/identical twins' en
zag op deze site Dead Ringers...misschien is dat de film die je zoekt?

Stom eigenlijk...vrij bekende titel maar het verhaal kende ik niet :P
  zondag 5 september 2010 @ 23:15:10 #239
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86110105
Een tekenfilm, gebaseerd op 'the war of the roses'. Dit was vroeger zo rond 1990 - 1995 wel es ( of slechts 1 keer...) op Rtl 4 volgens mij. Wiki en imdb bieden niet echt uitkomst...

The Wars of the Roses (1455–1487) were a series of dynastic civil wars fought in Medieval England between the House of York and the House of Lancaster
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_86119465
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
Een tekenfilm, gebaseerd op 'the war of the roses'. Dit was vroeger zo rond 1990 - 1995 wel es ( of slechts 1 keer...) op Rtl 4 volgens mij. Wiki en imdb bieden niet echt uitkomst...

The Wars of the Roses (1455–1487) were a series of dynastic civil wars fought in Medieval England between the House of York and the House of Lancaster
Bedoel je dit misschien?

maandag 6 september 2010 @ 11:03:31 #241
22457 Patch
pi_86119498
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef One_conundrum het volgende:

Dat lijkt me iets voor Australia Burbank films
  maandag 6 september 2010 @ 11:04:10 #242
22457 Patch
pi_86119518
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef Bronson het volgende:

[..]

Bedoel je dit misschien?

:D
pi_86119653
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef Patch het volgende:

[..]

:D
Die bedoelde jij ook? :D
  maandag 6 september 2010 @ 11:09:32 #244
22457 Patch
pi_86119714
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef Bronson het volgende:

[..]

Die bedoelde jij ook? :D
Ja, ABF heeft een handjevol van dat soort serieuzere tekenfilms gemaakt, dus leek me logisch dat ze dit ook hadden verfilmt.
pi_86120019
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Patch het volgende:

[..]

Ja, ABF heeft een handjevol van dat soort serieuzere tekenfilms gemaakt, dus leek me logisch dat ze dit ook hadden verfilmt.
Ok. Dat wist ik niet. Ik kwam hier tijdens het zoeken toevallig op.
  maandag 6 september 2010 @ 11:37:50 #246
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86120610
@Feeeble,

Bedankt voor die suggestie. Dat lijkt er sterk op ja. "The Babysitters"

Bedankt!
pi_86121342
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ik was toch nog heel benieuwd welke film je bedoelde en heb nu gezocht op 'films/identical twins' en
zag op deze site Dead Ringers...misschien is dat de film die je zoekt?

Stom eigenlijk...vrij bekende titel maar het verhaal kende ik niet :P
Nee, helaas. Denk dat het misschien geen tweeling zijn... :@.

Toch bedankt :)
  maandag 6 september 2010 @ 12:21:37 #248
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86122042
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef Bronson het volgende:

[..]

Bedoel je dit misschien?

Hmm, dit zal het wel zjn. Lelijk zeg :P

Dank!
pi_86161920

Ik zoek de titel van deze film. Trof deze stukjes aan in een korte clip, waarin de Chinese/Japanse man de schoen gooit naar iemand.

Deze scené had ik eerder gezien, kan het nog goed herinneren. Maar weet niet meer van welke film :?..

Iemand?
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:33:31 #250
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86162005
James bond??

Doe anders een link naar het hele filmpje...
pi_86162485
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef Michelle.T het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zoek de titel van deze film. Trof deze stukjes aan in een korte clip, waarin de Chinese/Japanse man de schoen gooit naar iemand.

Deze scené had ik eerder gezien, kan het nog goed herinneren. Maar weet niet meer van welke film :?..

Iemand?
Austin Powers: International Man of Mystery

pi_86167224
THNX ^O^
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:01:18 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86167517
Ah, gejat van James bond dus :P
pi_86167664
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
Ah, gejat van James bond dus :P
Jep, van Goldfinger. :P
pi_86167738
Ik zoek de naam van een italiaanse thriller die ik een keer op de franse tv heb gezien.
Het gaat over een man en een vrouw die een baby hebben, en 's nachts hebben ze zo'n babyfoon met camera. En dan zien ze 's nachts dat er iemand bij de baby is, maar als ze er dan naar toe gaan is er niemand :?
En dan uiteindelijk is het geloof ik de vader van die baby die psycho is ofzo..

Iemand enig idee? :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86169788
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zoek de naam van een italiaanse thriller die ik een keer op de franse tv heb gezien.
Het gaat over een man en een vrouw die een baby hebben, en 's nachts hebben ze zo'n babyfoon met camera. En dan zien ze 's nachts dat er iemand bij de baby is, maar als ze er dan naar toe gaan is er niemand :?
En dan uiteindelijk is het geloof ik de vader van die baby die psycho is ofzo..

Iemand enig idee? :{
Was het niet spaans? :P

Películas para No Dormir: La Habitación del Niño (Films to Keep You Awake: The Baby's Room)

http://www.moviemeter.nl/film/43996
http://www.imdb.com/title/tt0430164/
pi_86170837
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Bronson het volgende:

[..]

Was het niet spaans? :P

Películas para No Dormir: La Habitación del Niño (Films to Keep You Awake: The Baby's Room)

http://www.moviemeter.nl/film/43996
http://www.imdb.com/title/tt0430164/
Thnx voor het zoeken!
Ik heb de trailer gekeken, maar deze was het niet :N
Het was echt meer een psychologische triller, verder niks bloederigs ofzo.

Verder is het inderdaad wel mogelijk dat het een spaanse film was..
pi_86183842
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Michelle.T het volgende:

[..]

Nee, helaas. Denk dat het misschien geen tweeling zijn... :@.

Toch bedankt :)
Ik twijfelde al omdat deze film ouder is...
Maar wat ik niet snap; als het geen tweeling is, hoe kan de vrouw dan niet doorhebben dat het haar man
niet is? :')
pi_86231489
Bedoel je niet the talented mr ripley of het vervolg daarop? Zit op mobiel en kom even niet op de naam of imdb link.
  donderdag 9 september 2010 @ 22:03:57 #260
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86259045
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Thnx voor het zoeken!
Ik heb de trailer gekeken, maar deze was het niet :N
Het was echt meer een psychologische triller, verder niks bloederigs ofzo.

Verder is het inderdaad wel mogelijk dat het een spaanse film was..
The Baby's Room is dan ook vooral een psychologisch thriller en het is daar ook de vader die "het" gedaan heeft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86291472
weet iemand uit welke film dit komt:

http://www50.zippyshare.com/v/5856144/file.html
pi_86296701
Ik zoek een film, ik weet niet precies uit welke periode het komt en of het wel een film is. Ik weet trouwens niet veel meer van, omdat het meer een stukje of een trailer was. Of een reclame op TV ofzo.

Zover ik weet ging het om een aantal jongeren, er zaten ook meisjes tussen. Die jongeren gingen bij rijke mensen op bezoek die niet thuis waren ofzo.
Dat is het, meer weet ik niet. Zover ik weet was het een duitse film.

Respect voor de persoon die mij hiermee kan helpen.
pi_86296747
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef Svubeqak het volgende:
Ik zoek een film, ik weet niet precies uit welke periode het komt en of het wel een film is. Ik weet trouwens niet veel meer van, omdat het meer een stukje of een trailer was. Of een reclame op TV ofzo.

Zover ik weet ging het om een aantal jongeren, er zaten ook meisjes tussen. Die jongeren gingen bij rijke mensen op bezoek die niet thuis waren ofzo.
Dat is het, meer weet ik niet. Zover ik weet was het een duitse film.

Respect voor de persoon die mij hiermee kan helpen.
The edukators.
pi_86296994
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Croupouque het volgende:

[..]

The edukators.
Je bent een held. Ontzettend bedankt!
pi_86339385
Ik ben een paar jaar geleden naar de bios geweest (ik geloof 2004 of 2005) met een stel klasgenoten. Ik vond het een waardeloze film, maar ik weet de titel niet meer (toch nieuwsgierig). Het enige wat ik me nog vd film kan herinneren is dat de hoofdrolspeler in het begin zelfmoord wil plegen door een volgens mij een geweer in een fitnessapparaat te stoppen en vlak voor dat het geweer afgaat wordt er aangebeld. Volgens mij gaat de hoofdrolspeler terug naar zijn geboortestad of zoiets om tot zichzelf te komen.

En volgens mij was de hoofdrolspeler een mislukte schrijver of zoiets.

Dit is echt het enige wat ik me van de hele filmavond kan herinneren, behalve van feit dat we elkaar tijdens de film meer met popcorn zat te bekogelen, dan dat we de film keken, zo'n slap verhaal vonden we het. :+
pi_86342998
Ik ben opzoek naar een film waar ik niet van op de naam kan komen.

Ik geloof dat het een komedie is maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

In die film kwamen allemaal bekende figuren in terug met stukjes film waar hij/zei in speelde als ik het goed heb.

Weet iemand misschien wat ik bedoel?
pi_86351506

Hoe heet deze film ook alweer?
  zondag 12 september 2010 @ 18:50:36 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86351558
Falling Down
pi_86354914
Ik zoek een film:

quote:
Het gaat over een meisje en een jongen die worden achtervolgd door een man die hun keer op keer probeert te vermoorden, er gebeuren steeds dingen waardoor de politie weer denkt dat hun het hebben gedaan terwijl die man dat juist steeds deed, elke keer als de politie hun probeert te arresteren komt die man weer opdagen en vermoord hun alleen, het tweetal kan dan altijd weer nog net ontsnappen en weer denkt de politie dat hun dat hebben gedaan.

---

Ze hebben overnacht bij een hotel, de jongen gaat even weg maakt komt niet meer terug, zij word wakker en de man ligt opeens naast haar, ze kan maar net ontsnappen en de man zit nu in een vrachtwagen.
Maar de jongen zit met zijn handen en voeten vastgebonden aan een truck en een trailer, zij moet in de truck stappen en dan komt de politie, ze heeft 2 keuzes;

* De man neerschieten, maar dan rijd de truck, gaat de jonge dood, en arresteert de politie haar.
* Het pistool neerleggen, maar dan dreigt de politie binnen te vallen en gaat de man alsnog rijden.

---

Op het einde is de man eindelijk gearresteerd en word hij vervoerd in een busje naar de gevangenis, het meisje samen met een sheriff aan 't stuur rijd achter het busje aan.
De man in het busje kan zijn handboeien losmaken en steekt 1 bewaker neer, pakt zijn pistool en schiet de bestuurder van 't busje neer.
Het busje kantelt en de sheriff met het meisje in de politieauto knalt tegen het busje op, de sheriff zit vastgeklemd tegen het stuur.
Het meisje stapt uit de politieauto en pakt een pistool om een einde te maken aan die man,
de man in het busje overmeesterd haar en stopt haar in 't busje, en steekt het busje in brand door op de benzine te schieten.
De man pakt 't pistool en loopt naar de sheriff toe, de sheriff niet niet kan uitstappen word door zijn hoofd geknald en is dood, het meisje weet nog net uit het brandende busje te stappen, pakt een shotgun en vermoord de man.
- Deze film was ongeveer een week geleden rond middernacht op Veronica denk ik.
pi_86354983
Joyride 1 of 2 geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_86355283
Nee sorry dat is hem niet, maar hij lijkt er wel op!
  zondag 12 september 2010 @ 20:26:25 #272
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_86355474
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef DVDK1337 het volgende:
Ik zoek een film:
[..]

- Deze film was ongeveer een week geleden rond middernacht op Veronica denk ik.

The Hitcher (remake)
IMDb Vote History
pi_86357859
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar de bios geweest (ik geloof 2004 of 2005) met een stel klasgenoten. Ik vond het een waardeloze film, maar ik weet de titel niet meer (toch nieuwsgierig). Het enige wat ik me nog vd film kan herinneren is dat de hoofdrolspeler in het begin zelfmoord wil plegen door een volgens mij een geweer in een fitnessapparaat te stoppen en vlak voor dat het geweer afgaat wordt er aangebeld. Volgens mij gaat de hoofdrolspeler terug naar zijn geboortestad of zoiets om tot zichzelf te komen.

En volgens mij was de hoofdrolspeler een mislukte schrijver of zoiets.

Dit is echt het enige wat ik me van de hele filmavond kan herinneren, behalve van feit dat we elkaar tijdens de film meer met popcorn zat te bekogelen, dan dat we de film keken, zo'n slap verhaal vonden we het. :+
Klinkt als: Elizabethtown
pi_86358073
Thanks! dat is 'm!
pi_86358689
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef mike20 het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waar ik niet van op de naam kan komen.

Ik geloof dat het een komedie is maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

In die film kwamen allemaal bekende figuren in terug met stukjes film waar hij/zei in speelde als ik het goed heb.

Weet iemand misschien wat ik bedoel?
Pffff...dat is wel erg summier. Als ik een wilde gok zou moeten doen is het:

Not another teen movie
pi_86359183
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

The Baby's Room is dan ook vooral een psychologisch thriller en het is daar ook de vader die "het" gedaan heeft.
Ik heb nu een andere trailer gekeken en het is toch inderdaad 'the baby's room' !
ik kwam eerst op een trailer met allemaal vampiers etc, maar dat was dus blijkbaar iets anders 8)7

bedankt
  maandag 13 september 2010 @ 20:02:43 #277
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_86393807
Weet iemand toevallig nog hoe de docu heet die afgelopen week is vertoond op ned 1,2 of 3 over de moulin Rouge? En waar je deze kunt vinden. Heb op uitzending gemist gekeken maar kan hem daar niet vinden.
Alvast bedankt!
Be dance |Be real| Be You
pi_86396688
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef Xessive het volgende:

[..]

Klinkt als: Elizabethtown
Dat is 'm idd, hartelijk dank! ^O^
pi_86561123
Hallo,

Ik zoek al een tijdje een film, maar ik kan hem helaas niet meer vinden. Dus daarom besloot ik het maar is aan jullie te vragen.

Ik kan me nog herhinneren dat deze film in 2010 in de bios was, zo'n 1-2 maanden geleden (weet ik niet zeker)

De film gaat over een man die levend begraven is in een grote kuil onder de grond, en zo moet hij proberen eruit te komen. Meer informatie heb ik niet, aangezien er op de trailer vrij weinig te zien was.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Luuk
-
pi_86561219
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Luukzorika het volgende:
Hallo,

Ik zoek al een tijdje een film, maar ik kan hem helaas niet meer vinden. Dus daarom besloot ik het maar is aan jullie te vragen.

Ik kan me nog herhinneren dat deze film in 2010 in de bios was, zo'n 1-2 maanden geleden (weet ik niet zeker)

De film gaat over een man die levend begraven is in een grote kuil onder de grond, en zo moet hij proberen eruit te komen. Meer informatie heb ik niet, aangezien er op de trailer vrij weinig te zien was.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Luuk
Lijkt mij deze: Buried
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:56:52 #281
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86563467
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef Xessive het volgende:

[..]

Lijkt mij deze: Buried
qua omschrijving denk ik dat ook, alleen is ie nog niet in de bios geweest. lijkt me wel een vette film btw!
pi_86567705
Ik zoek er ook nog een!

Ik heb een jaar of 2-3 geleden een film gezien op de publieke omroep (waarschijnlijk Nederland 2), dat was volgens mij een Russische film (in ieder geval Oostblok).

Dat ging over een vrouw met twee zoons waarvan op een dag die vader aankwam en die kinderen mee nam (weet niet of ze gescheiden waren). De jongste vond het maar niets dat hij met z'n vader mee was en de oudste had er minder moeite mee.

Uiteindelijk na een lange autorit kwamen ze uit op een soort eiland achtig iets waar ook meerdere houten gebouwen waren en zee, ze hadden een boot weet ik ook nog.

Wie o wie?

Sorry het antwoord stond al in m'n inbox

http://www.imdb.com/title/tt0376968/
http://www.moviemeter.nl/film/18089
  zondag 19 september 2010 @ 14:27:43 #283
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_86600339
Ergens in de jaren '90, op Kindernet geloof ik:

Een serie waarin iemand via een soort klok in een andere wereld kwam. Bovenop die klok zat een pop die soms tot leven kwam. Die pop had een net pak aan en een wit masker op.
In die andere wereld waren een soort dijken, waar allemaal mensen druk bezig waren één of ander energieveld in toom te houden met laserstralen. Ik vond het toen heel spannend. Maar ik weet echt niet meer hoe het nu heette.
Kan iemand mij verlossen?

edit: gevonden via Fok! Finders, keepers

[ Bericht 11% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 19-09-2010 16:48:38 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_86653658
Hallo,

Ik zoek al jaren een film waarvan ik alleen nog zeer vage omschrijvingen weet (geen verhaallijn, maar alleen nog schietscènes). Ik heb al op diverse filmfora gepost of iemand het wist, maar dat leverde geen resultaat op. Dus ik dacht laat ik het hier proberen.

Een aantal eigenschappen van de film:

- De film is waarschijnlijk tussen 1980 en 2000 uitgekomen.
- Het genre is drama/misdaad/oorlog.
- De film lijkt een beetje op State of Grace, maar het is hem niet.
- Hij is in de afgelopen tien jaar op een standaard Nederlandse TV-zender geweest.

Schietscènes die ik alleen nog herinner:

- Je ziet drie mannen met geweren door een straat lopen. Op een gegeven moment is één van de mannen in zijn eentje en gaat naar een begraafplaats waar plotseling een vrouw in het zwart op hem begint te schieten.

- Als de drie mannen en een vrouw van één van hun door een straat lopen om naar de auto te gaan, worden ze beschoten door een sluipschutter met bivakmuts die ergens aan het einde van de straat boven uit een raam hangt. De vrouw wordt doodgeschoten als ze proberen te ontsnappen.

- De drie mannen worden beschoten door een man met zo'n Russische hoed die hun al een tijdje in de gaten hield. Hij staat naast een kiosk. Na een tijdje gaat deze man met een granaatwerper op ze schieten als ze 'm smeren in hun auto.

- Eén van de mannen wordt met AK's beschoten vanaf een patrouilleboot.

Dat is alles wat ik nog herinner, maar het was een superfilm en ik heb hem maar deels gekeken dus ik wil die titel weten zodat ik hem nog een keer kan zien! _O_

Mark94

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 21:38:53 ]
pi_86720078
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef madco het volgende:
Hallo,

Ik ben opzoek naar de titel van een film, heb deze ooit gekeken maar weet niet meer hoe die heet.

Het gaat over een zelfstandig ondernemer,waarbij snachts wordt ingebroken.
Hij gaat de inbreker te lijf maar in de worsteling komt de inbreker om het leven.
Hij beland in de gevangenis maar daar zijn de cipiers nogal corrupt. Hij krijgt ook steeds weer tegenslagen te verwerken omdat andere gevangenen hem te lijf gaan op het laatst regelt hij een gevecht met de hoofd cipier en die wordt dan uiteindelijk doodgeschoten door een of meerdere andere cipiers (geloof ik kan ook een andere insider zijn)
Felon.
pi_86720240
Thanks, idd dat is de film die ik bedoelde.
pi_86720301
vette film is dat.
pi_86748243
Eyh..
Ik herinner een film over een oude man die terug gaat naar z'n dorpjes om een kind mee te nemen het speelt ook beetje af in de kerk hij is wel keer op tv geweest maar ik viel steeds in slaap dus kon die film nooit af kijken.. weet iemand welke film ik bedoel?
pi_86757802
Ik zoek de titel van een film en waarschijnlijk kan iemand me wel helpen hier.

Het was een waargebeurd verhaal over 2 zeer gewelddadige bankovervallers in Amerika die uiteindelijk allebei het loodje legde na een shootout met de FBI en de politie.

Hij is ooit lang geleden op tv geweest en toen heb ik hem opgenomen op VHS. Dat was dus nog in de tijd voordat er DVD's bestonden.

Het scenario werd destijds in elk geval nog altijd door de FBI gebruikt in hun trainingen zo werd verteld in de film.

Er staat me iets bij dat de naam iets was in de trend van The FBI Stories - blablabla, een ondertitel die ik niet meer weet.

Misschien was het ook een serie ofzo en dat er meerdere van die FBI stories waren, dat durf ik niet te zeggen.

PS: het is niet 44 minutes, die heb ik net gezien en vandaar dat ik aan deze film moest denken.

Heeft iemand enig idee welke film ik bedoel? Ik denk dat hij uit het midden van de jaren 80 ofzo komt, maar dat is meer een blinde gok dan een zekerheid :)
vosss is de naam,
  donderdag 23 september 2010 @ 18:44:38 #290
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86758852
In the Line of Duty: The F.B.I. Murders
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86776728
Dat zou hem zomaar kunnen zijn. Ik ga even googlen
vosss is de naam,
pi_86776749
ff op imdb gekeken, dat is hem _O_

Op usenet zie ik geen download staan. Heeft iemand die toevallig? Ik zou hem graag nog een keer zien namelijk :)
vosss is de naam,
pi_86790774
Daar is dit topic niet voor, vosss.

En je blijft een kutuser. :{.
pi_86795625
hee, ik ben op zoek naar de titel van een film.
hij gaat over een man,
en elke vrouw die seks heeft met die man, trouwt met de eerst volgende persoon die ze tegen komt.
waardoor alle vrouwen heel graag seks met hem willen,
het is een comedy
weet iemand het?
pi_86795700
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef iwantyoumore het volgende:
hee, ik ben op zoek naar de titel van een film.
hij gaat over een man,
en elke vrouw die seks heeft met die man, trouwt met de eerst volgende persoon die ze tegen komt.
waardoor alle vrouwen heel graag seks met hem willen,
het is een comedy
weet iemand het?
Is dat niet Good Luck Chuck met Dane Cook?
pi_86795774
ja dat is m
dankjewel
pi_86882276
EDIT: verkeerde topic :@
pi_86887186
Ja, mooie film is dat
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
  maandag 27 september 2010 @ 01:06:15 #299
317853 Goratj
nooit weg geweest