abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86162485
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:30 schreef Michelle.T het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zoek de titel van deze film. Trof deze stukjes aan in een korte clip, waarin de Chinese/Japanse man de schoen gooit naar iemand.

Deze scené had ik eerder gezien, kan het nog goed herinneren. Maar weet niet meer van welke film :?..

Iemand?
Austin Powers: International Man of Mystery

pi_86167224
THNX ^O^
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:01:18 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86167517
Ah, gejat van James bond dus :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_86167664
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
Ah, gejat van James bond dus :P
Jep, van Goldfinger. :P
pi_86167738
Ik zoek de naam van een italiaanse thriller die ik een keer op de franse tv heb gezien.
Het gaat over een man en een vrouw die een baby hebben, en 's nachts hebben ze zo'n babyfoon met camera. En dan zien ze 's nachts dat er iemand bij de baby is, maar als ze er dan naar toe gaan is er niemand :?
En dan uiteindelijk is het geloof ik de vader van die baby die psycho is ofzo..

Iemand enig idee? :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86169788
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zoek de naam van een italiaanse thriller die ik een keer op de franse tv heb gezien.
Het gaat over een man en een vrouw die een baby hebben, en 's nachts hebben ze zo'n babyfoon met camera. En dan zien ze 's nachts dat er iemand bij de baby is, maar als ze er dan naar toe gaan is er niemand :?
En dan uiteindelijk is het geloof ik de vader van die baby die psycho is ofzo..

Iemand enig idee? :{
Was het niet spaans? :P

Películas para No Dormir: La Habitación del Niño (Films to Keep You Awake: The Baby's Room)

http://www.moviemeter.nl/film/43996
http://www.imdb.com/title/tt0430164/
pi_86170837
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Bronson het volgende:

[..]

Was het niet spaans? :P

Películas para No Dormir: La Habitación del Niño (Films to Keep You Awake: The Baby's Room)

http://www.moviemeter.nl/film/43996
http://www.imdb.com/title/tt0430164/
Thnx voor het zoeken!
Ik heb de trailer gekeken, maar deze was het niet :N
Het was echt meer een psychologische triller, verder niks bloederigs ofzo.

Verder is het inderdaad wel mogelijk dat het een spaanse film was..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86183842
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Michelle.T het volgende:

[..]

Nee, helaas. Denk dat het misschien geen tweeling zijn... :@.

Toch bedankt :)
Ik twijfelde al omdat deze film ouder is...
Maar wat ik niet snap; als het geen tweeling is, hoe kan de vrouw dan niet doorhebben dat het haar man
niet is? :')
pi_86231489
Bedoel je niet the talented mr ripley of het vervolg daarop? Zit op mobiel en kom even niet op de naam of imdb link.
  donderdag 9 september 2010 @ 22:03:57 #260
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86259045
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Thnx voor het zoeken!
Ik heb de trailer gekeken, maar deze was het niet :N
Het was echt meer een psychologische triller, verder niks bloederigs ofzo.

Verder is het inderdaad wel mogelijk dat het een spaanse film was..
The Baby's Room is dan ook vooral een psychologisch thriller en het is daar ook de vader die "het" gedaan heeft.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86291472
weet iemand uit welke film dit komt:

http://www50.zippyshare.com/v/5856144/file.html
pi_86296701
Ik zoek een film, ik weet niet precies uit welke periode het komt en of het wel een film is. Ik weet trouwens niet veel meer van, omdat het meer een stukje of een trailer was. Of een reclame op TV ofzo.

Zover ik weet ging het om een aantal jongeren, er zaten ook meisjes tussen. Die jongeren gingen bij rijke mensen op bezoek die niet thuis waren ofzo.
Dat is het, meer weet ik niet. Zover ik weet was het een duitse film.

Respect voor de persoon die mij hiermee kan helpen.
pi_86296747
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef Svubeqak het volgende:
Ik zoek een film, ik weet niet precies uit welke periode het komt en of het wel een film is. Ik weet trouwens niet veel meer van, omdat het meer een stukje of een trailer was. Of een reclame op TV ofzo.

Zover ik weet ging het om een aantal jongeren, er zaten ook meisjes tussen. Die jongeren gingen bij rijke mensen op bezoek die niet thuis waren ofzo.
Dat is het, meer weet ik niet. Zover ik weet was het een duitse film.

Respect voor de persoon die mij hiermee kan helpen.
The edukators.
pi_86296994
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Croupouque het volgende:

[..]

The edukators.
Je bent een held. Ontzettend bedankt!
pi_86339385
Ik ben een paar jaar geleden naar de bios geweest (ik geloof 2004 of 2005) met een stel klasgenoten. Ik vond het een waardeloze film, maar ik weet de titel niet meer (toch nieuwsgierig). Het enige wat ik me nog vd film kan herinneren is dat de hoofdrolspeler in het begin zelfmoord wil plegen door een volgens mij een geweer in een fitnessapparaat te stoppen en vlak voor dat het geweer afgaat wordt er aangebeld. Volgens mij gaat de hoofdrolspeler terug naar zijn geboortestad of zoiets om tot zichzelf te komen.

En volgens mij was de hoofdrolspeler een mislukte schrijver of zoiets.

Dit is echt het enige wat ik me van de hele filmavond kan herinneren, behalve van feit dat we elkaar tijdens de film meer met popcorn zat te bekogelen, dan dat we de film keken, zo'n slap verhaal vonden we het. :+
pi_86342998
Ik ben opzoek naar een film waar ik niet van op de naam kan komen.

Ik geloof dat het een komedie is maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

In die film kwamen allemaal bekende figuren in terug met stukjes film waar hij/zei in speelde als ik het goed heb.

Weet iemand misschien wat ik bedoel?
pi_86351506

Hoe heet deze film ook alweer?
  zondag 12 september 2010 @ 18:50:36 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86351558
Falling Down
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_86354914
Ik zoek een film:

quote:
Het gaat over een meisje en een jongen die worden achtervolgd door een man die hun keer op keer probeert te vermoorden, er gebeuren steeds dingen waardoor de politie weer denkt dat hun het hebben gedaan terwijl die man dat juist steeds deed, elke keer als de politie hun probeert te arresteren komt die man weer opdagen en vermoord hun alleen, het tweetal kan dan altijd weer nog net ontsnappen en weer denkt de politie dat hun dat hebben gedaan.

---

Ze hebben overnacht bij een hotel, de jongen gaat even weg maakt komt niet meer terug, zij word wakker en de man ligt opeens naast haar, ze kan maar net ontsnappen en de man zit nu in een vrachtwagen.
Maar de jongen zit met zijn handen en voeten vastgebonden aan een truck en een trailer, zij moet in de truck stappen en dan komt de politie, ze heeft 2 keuzes;

* De man neerschieten, maar dan rijd de truck, gaat de jonge dood, en arresteert de politie haar.
* Het pistool neerleggen, maar dan dreigt de politie binnen te vallen en gaat de man alsnog rijden.

---

Op het einde is de man eindelijk gearresteerd en word hij vervoerd in een busje naar de gevangenis, het meisje samen met een sheriff aan 't stuur rijd achter het busje aan.
De man in het busje kan zijn handboeien losmaken en steekt 1 bewaker neer, pakt zijn pistool en schiet de bestuurder van 't busje neer.
Het busje kantelt en de sheriff met het meisje in de politieauto knalt tegen het busje op, de sheriff zit vastgeklemd tegen het stuur.
Het meisje stapt uit de politieauto en pakt een pistool om een einde te maken aan die man,
de man in het busje overmeesterd haar en stopt haar in 't busje, en steekt het busje in brand door op de benzine te schieten.
De man pakt 't pistool en loopt naar de sheriff toe, de sheriff niet niet kan uitstappen word door zijn hoofd geknald en is dood, het meisje weet nog net uit het brandende busje te stappen, pakt een shotgun en vermoord de man.
- Deze film was ongeveer een week geleden rond middernacht op Veronica denk ik.
pi_86354983
Joyride 1 of 2 geloof ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86355283
Nee sorry dat is hem niet, maar hij lijkt er wel op!
  zondag 12 september 2010 @ 20:26:25 #272
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_86355474
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef DVDK1337 het volgende:
Ik zoek een film:
[..]

- Deze film was ongeveer een week geleden rond middernacht op Veronica denk ik.

The Hitcher (remake)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_86357859
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar de bios geweest (ik geloof 2004 of 2005) met een stel klasgenoten. Ik vond het een waardeloze film, maar ik weet de titel niet meer (toch nieuwsgierig). Het enige wat ik me nog vd film kan herinneren is dat de hoofdrolspeler in het begin zelfmoord wil plegen door een volgens mij een geweer in een fitnessapparaat te stoppen en vlak voor dat het geweer afgaat wordt er aangebeld. Volgens mij gaat de hoofdrolspeler terug naar zijn geboortestad of zoiets om tot zichzelf te komen.

En volgens mij was de hoofdrolspeler een mislukte schrijver of zoiets.

Dit is echt het enige wat ik me van de hele filmavond kan herinneren, behalve van feit dat we elkaar tijdens de film meer met popcorn zat te bekogelen, dan dat we de film keken, zo'n slap verhaal vonden we het. :+
Klinkt als: Elizabethtown
pi_86358073
Thanks! dat is 'm!
pi_86358689
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef mike20 het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waar ik niet van op de naam kan komen.

Ik geloof dat het een komedie is maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

In die film kwamen allemaal bekende figuren in terug met stukjes film waar hij/zei in speelde als ik het goed heb.

Weet iemand misschien wat ik bedoel?
Pffff...dat is wel erg summier. Als ik een wilde gok zou moeten doen is het:

Not another teen movie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')