Ook niet echt te vinden. Dichterbij dan dit kom ik niet:quote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kun je mij nu helpen? Het is een tienerfilm dacht ik. mischien een beetje drama meer niet.
[..]
The Tudors?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:53 schreef vosss het volgende:
Ik zoek de naam van die ene serie die nog niet zo lang geleden op tv was.
Het ging over engeland en dat ze oorlog hadden met die kutfransen en ze gingen ook nog met een boot naar spanje toe en toen werd er geneukt.
Iemand die weet welke serie ik bedoel?
mwhoa... Gezocht op:quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:06 schreef vosss het volgende:
Ja die thanks voor het snelle antwoord.
Kwam het door mijn overduidelijke beschrijving?
He Was a Quiet Manquote:Op zondag 5 september 2010 13:13 schreef neen het volgende:
Ik zoek een film, maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik heb een vage beschrijving hopelijk weet een van jullie de titel
Oke, het gaat dus over een gast een beetje een nerd die op een kantoor werkt. Hij heeft natuurlijk een hekel aan z'n baas (of iig iemand daar) en aan zo'n mooie vrouw die hem niet ziet staan terwijl hij natuurlijk verliefd op haar is. Eigenlijk wil hij hun vermoorden, hij heeft ook een pistool in z'n bureaula liggen daar. Maar hij durft het nooit. Totdat iemand hem voor is en dus z'n baas en dat wijf neerschiet.
Hij schiet dan die gast dood, nou mooi. Dat wijf leeft dus nog, ze wil dat hij haar doodschiet want ze is nu verlamd oid. Ze zegt dat ze dan een kutleven heeft en dan moet hij haar een tijdje later in een rolstoel zo voor de tram laten rollen. Dat doet hij ook maar op het laatste moment doet hij het toch niet. Ze worden natuurlijk verliefd enzo, zeer romantisch.
Nou, volgens mij eindigt het zo. Ze zitten op een balkon of iig ergens buiten en dan ziet hij een vliegtuigwiel van boven op zich vallen en dan schrikt hij wakker volgens mij is er dus in het echt niks gebeurd.
Ik heb deze nog gevonden:quote:Op donderdag 2 september 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Kun je mij nu helpen? Het is een tienerfilm dacht ik. mischien een beetje drama meer niet.
Ik was toch nog heel benieuwd welke film je bedoelde en heb nu gezocht op 'films/identical twins' enquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Michelle.T het volgende:
Een Amerikaanse film (max. zo'n 8 jaar oud) waarin de man met een vrouw getrouwd is. Maar die man heeft een tweelingbroer.. die neemt de plaats van de man in, en gaat om met de vrouw, die niets vermoedt..
Een lange tijd gaat de tweelingbroer om met de vrouw. Totdat de echte man terugkomt, de mannen vechten daarna om de vrouw, die niet wist welke de echte was. Was een thriller.
Ben de titel kwijt.. iemand die het herkent.
Bedoel je dit misschien?quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
Een tekenfilm, gebaseerd op 'the war of the roses'. Dit was vroeger zo rond 1990 - 1995 wel es ( of slechts 1 keer...) op Rtl 4 volgens mij. Wiki en imdb bieden niet echt uitkomst...
The Wars of the Roses (1455–1487) were a series of dynastic civil wars fought in Medieval England between the House of York and the House of Lancaster
Dat lijkt me iets voor Australia Burbank filmsquote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
Een tekenfilm, gebaseerd op 'the war of the roses'. Dit was vroeger zo rond 1990 - 1995 wel es ( of slechts 1 keer...) op Rtl 4 volgens mij. Wiki en imdb bieden niet echt uitkomst...
The Wars of the Roses (1455–1487) were a series of dynastic civil wars fought in Medieval England between the House of York and the House of Lancaster
quote:
Ja, ABF heeft een handjevol van dat soort serieuzere tekenfilms gemaakt, dus leek me logisch dat ze dit ook hadden verfilmt.quote:
Ok. Dat wist ik niet. Ik kwam hier tijdens het zoeken toevallig op.quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, ABF heeft een handjevol van dat soort serieuzere tekenfilms gemaakt, dus leek me logisch dat ze dit ook hadden verfilmt.
Nee, helaas. Denk dat het misschien geen tweeling zijn...quote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik was toch nog heel benieuwd welke film je bedoelde en heb nu gezocht op 'films/identical twins' en
zag op deze site Dead Ringers...misschien is dat de film die je zoekt?
Stom eigenlijk...vrij bekende titel maar het verhaal kende ik niet
Hmm, dit zal het wel zjn. Lelijk zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |