Geen van beide. Een pop die niets zei en niet bewoog. Soort van etalagepop, volgens mij een zilverkleurig gezicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
wat het een buikspreek of marionette pop?
daar ga ik binnenkort aan beginnen, eens kijken of ik het nu nog zo tof vind als ik het vroeger vondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:32 schreef ObviousClone het volgende:
Het kan trouwens ook nog "Are you afraid of the dark" zijn, een soort griezel/horrorserie waarin een soort magicshop vaak terugkwam als introductie in een nieuw verhaal.
JAAAAAAA dat herinner ik me nu ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef GSMboy het volgende:
Ik herinner me iets met een klok in een winkelcentrum, en een bal?
En een vage wereld met blauw ligt, en een jongen die opeens in het niets werd gezogen...
Tja... wat was het ook alweer?
Een echte paddotrip film op Kindernet...
Damn...
Boyand ofzo??? ehm???quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
JAAAAAAA dat herinner ik me nu ook.
Die bedoel ik dus.![]()
Nu de naam nog...
Vandaar dat ik mij herinner dat er spullen in gegooid werden...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef GSMboy het volgende:
Ik herinner me uit die serie dus ook nog een vage quizmaster die een robot bleek te zien, en dat die vage wereld met die aparte lucht (met een hoop bliksenactiviteit) kon stoppen als die bol erin werd gegooid.
Erg wazig allemaal
Maar die titel... ik weet het niet.
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mij herinner dat er spullen in gegooid werden...
Damn ik moet de naam hebben!![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:36 schreef artmans het volgende:
Ja die serie ken ik nog heel goed. Ik keek dit vroeger iedere week op kindernet. De serie heet Finders Keepers. Die robot die jullie bedoelde was the timekeeper.
Hier een fragmentje:
die serie was idd echt te vaag voor woordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef GSMboy het volgende:
Ik herinner me iets met een klok in een winkelcentrum, en een bal?
En een vage wereld met blauw ligt, en een jongen die opeens in het niets werd gezogen...
Tja... wat was het ook alweer?
Een echte paddotrip film op Kindernet...
Damn...
Wow!!! thxquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:36 schreef artmans het volgende:
Ja die serie ken ik nog heel goed. Ik keek dit vroeger iedere week op kindernet. De serie heet Finders Keepers. Die robot die jullie bedoelde was the timekeeper.
Hier een fragmentje:
Ik vond dat een verschrikkelijk ding.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
bedoel je met de enge pop chuckie?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |