Laatste antwoord:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek de titel van een film met een man die een vriend maakt op zijn werk, ze worden closer en op een gegeven moment heeft 'die vriend' zijn mobiel laten liggen bij die man. Er word gebeld op die mobiel en de man neemt op. Dan komt hij in contact met vrouwen, een soort lijst van een ondergrondse sexclub. Hij krijgt volgens mij voor het eerst met vrouwen qua seks te maken en maakt er mooi gebruik van. Op een gegeven moment gaat er een dood geloof ik maar verder weet ik het niet meer.
Iemand?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij is dat Deception
http://www.imdb.com/title/tt0800240/
is dat niet gewoon een aflevering van csi?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
IK PROBBEER HET NOG EEN KEER
Hallo allemaal,
Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.
Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.
Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.
Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
S.I.C.K. Serial Insane Clown Killerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Tamashii het volgende:
En ik zoek een film met een groepje jongelui die op vakantie gaan in een bos, daar word een voor een afgeslacht door een soort clown. Deze gast blijkt de vader? van een van de jongelui te zijn die het laatste meisje samen helemaal gek maken in het huisje zelf en daarna afmaken.
Ja, ik ben ook opzoek naar comedy's. Was wel handig geweest als ik dat erbij had gezetquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Parks & Recreation is vergelijkbaar met The Office qua type humor..vind ik zelf erg leuk. Verder zijn Community, The Big Bang Theory, Modern Family en Arrested Development ook aanraders![]()
(heb het bij comedy series gehouden nav je rijtje titels)
quote:Ik heb deze film jaren terug op TV gezien, maar ben compleet de naam gegeten. Aan iedereen die ik het heb gevraagd weet de titel ook niet mier, dus ik hoop dat er hier iemand tussenzit die de film herkent...
Film begint met een kort verhaal over een man. Hij ziet het niet meer zitten, pakt zijn auto en gaat weg. Rijdt een tijdje rond. Komt uiteindelijk in een barretje terecht waar hij een mysterieus gesprek heeft met iemand. Was meer een tussenstop, en hij wil door, maar hij komt niet weg. De stad wordt geregeerd door computers die ervoor (wil) zorgen dat iedereen gelukkig is. Als je eenmaal in het dorp bent, kom je er niet meer uit. In het begin wordt hij geblokkeerd door zwarte SUVs die bestuurd zijn door de computer. Overal hangen camera's die erop letten wat iedereen doet.
Hoofdpersonage probeert weg te komen, maar kan maar niet wegkomen. Uiteindelijk wordt hij beschoten (dacht ik?). Hierdoor houdt hij het voor gezien, accepteert dat hij het dorp niet meer uit kan komen. Uiteindelijk trouwt hij, bouwt hij een huis en wordt hij een schrijver.
Aan het einde van de film zit hij in dezelfde bar, komt iemand binnen en zegt hij tegen de persoon dat hij zo snel mogelijk weg moet gaan.
Wie o wie kan mij aan de titel van deze film helpen?![]()
Black Riverquote:
Flip this house zo heet het in amerika, is al een tijdje gecanceld trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
Bloedbroedersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek een film over de 'daltons?', weet niet zeker of zij dat zijn. Maar een van hun geloof ik wel. Die woont dan in een heel groot huis waar ze een jongen verborgen houden. Maar die jongen eist steeds meer en ondertussen hebben de neefjes/vriendjes er last van en willen ze hem kwijt. Na een tijd vermoorden ze hem en stoppen ze hem in een put?
Killing Zoequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een film en in deze film is een speciale scene. In deze scene zit ron jeremy in zijn kantoor dan opstaat en vervolgens wordt neergeschoten.
Boondock saints is dit niet maar als het goed is wordt hij in een andere film ook neergeschoten.
Ik had hier met iemand een discussie over vandaar
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Confetti het volgende:
Lang nagedacht en gezocht en nog niet kunnen vinden dus ik probeer het hier eens.
Een soort karate film maar niet Karate Kid volgens mij. In die film kreeg volgens mij een jongen een soort van ring waardoor die super sterk werd. Iedereen die de ring om zijn vinger deed werd opeens heel sterk in vechten.
Volgens mij kreeg de jongen de ring op een afgelegen rots, a la Lion Kingvan zon oude man.
Iemand?
Is nu nog steeds op tvquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
is dat niet gewoon lord of the rings - fellowship of the ring?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een titel.
Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.
Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)
Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden
Misschien dan toch Beowulf & Grendel?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!
Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.
Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)
Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden
Nee helaasquote:
Aangezien ik geen antwoord kreeg...lord of the rings, fellowship of the ring...aantal jaren geleden...blockbuster...Sauron als 'vicking-achtig' persoon met zwaard (alleen blijft ie niet doorvechten)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:57 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee helaasHeb een trailer bekeken op Youtube, maar het is hem niet. Het was een bioscoop/blockbusterachtige film met volgens mij redelijk bekende acteurs en goede special effects.
Een soort team van verschillende komaf, waaronder dus 1 viking achtige "germaan" met een fokking groot lijf en zwaard![]()
Te search continues!. ben IMDB al een tijdje aan het afstruinen
Hoi kvd,quote:Op maandag 19 juli 2010 23:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Aangezien ik geen antwoord kreeg...lord of the rings, fellowship of the ring...aantal jaren geleden...blockbuster...Sauron als 'vicking-achtig' persoon met zwaard (alleen blijft ie niet doorvechten)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hoi kvd,
Bedankt voor je input, maar LOTR is het helaas nietIk ben in mijn zoektocht naar vikingfilms wel een paar leuke titels tegen gekomen, Outlander, Pathfinder en Valhalla Rising
![]()
Ik ga eerst deze maar eens kijken, mss zit ie er tussenGek, meestal onthou ik wel de films die ik gezien heb, maar dan was degene waar ik naar zocht misschien niet zo heel goed ofzo hehehe.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:48 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaar of vijf geleden bij Duits heb gezien.
Het ging over een klein Duits jochie dat niet door wilde groeien en dus klein bleef.
Ik heb sowieso maar de helft van de film gezien toen, maar ik kan me nog wel wat scenes herinneren. Onder andere dat hij bij een Nazi-bijeenkomst (film speelt zich af tijdens de oorlog) onder het podium gaat zitten waar het orkest zit. Vervolgens gaat hij daar fluiten en stuurt zo het hele orkest in de war. Ook fluit hij in een toren en breekt het glas en hij moet iets heel smerigs eten op een gegeven moment
Die Blechtrommel, naar het boek van Günter Grass.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:48 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaar of vijf geleden bij Duits heb gezien.
Het ging over een klein Duits jochie dat niet door wilde groeien en dus klein bleef.
Ik heb sowieso maar de helft van de film gezien toen, maar ik kan me nog wel wat scenes herinneren. Onder andere dat hij bij een Nazi-bijeenkomst (film speelt zich af tijdens de oorlog) onder het podium gaat zitten waar het orkest zit. Vervolgens gaat hij daar fluiten en stuurt zo het hele orkest in de war. Ook fluit hij in een toren en breekt het glas en hij moet iets heel smerigs eten op een gegeven moment
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die Blechtrommel, naar het boek van Günter Grass.
Clubbedquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek de titel van een film. Het gaat over een man die eerst discobewaker is, zo'n persoon die voor de deur staat. Dan gaat hij veel drugs gebruiken en komt in contact met gasten uit de onderwereld. Daar gaat hij verder mee en steeds dieper en dieper. Tot er 2/3 gasten dood gevonden worden. Dan wil hij stoppen vanwege zijn vrouw en kind.
Dit zou wel eens Drei Schwedinnen auf der Reeperbahn kunnen zijn, weet het niet 100% zeker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek de titel van een film. Het gaat over een man die eerst discobewaker is, zo'n persoon die voor de deur staat. Dan gaat hij veel drugs gebruiken en komt in contact met gasten uit de onderwereld. Daar gaat hij verder mee en steeds dieper en dieper. Tot er 2/3 gasten dood gevonden worden. Dan wil hij stoppen vanwege zijn vrouw en kind.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Clubbed
http://www.imdb.com/title/tt0856778/
Volgens mij rise of the footsoldierquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Clubbed
http://www.imdb.com/title/tt0856778/
quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:45 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Volgens mij rise of the footsoldier
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!
Wie was ik? - Reincarnatie bij de KROquote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek de titel van een serie die volgens mij op nederland 1 werd uitgezonden zo'n 5 jaar geleden, het ging over mensen die in een soort hynose terug gingen naar een vorig leven en aan de hand van die herinneringen ook echt terug gingen naar de plaatsen waar ze die vorige levens hadden gehad. Volgens mij is de titel erg simpel maar ik kan er niet opkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |