Is nu nog steeds op tvquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef sirfugy het volgende:
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
is dat niet gewoon lord of the rings - fellowship of the ring?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een titel.
Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.
Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)
Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden
Misschien dan toch Beowulf & Grendel?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!
Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.
Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)
Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden
Nee helaasquote:
Aangezien ik geen antwoord kreeg...lord of the rings, fellowship of the ring...aantal jaren geleden...blockbuster...Sauron als 'vicking-achtig' persoon met zwaard (alleen blijft ie niet doorvechten)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:57 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Nee helaasHeb een trailer bekeken op Youtube, maar het is hem niet. Het was een bioscoop/blockbusterachtige film met volgens mij redelijk bekende acteurs en goede special effects.
Een soort team van verschillende komaf, waaronder dus 1 viking achtige "germaan" met een fokking groot lijf en zwaard![]()
Te search continues!. ben IMDB al een tijdje aan het afstruinen
Hoi kvd,quote:Op maandag 19 juli 2010 23:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Aangezien ik geen antwoord kreeg...lord of the rings, fellowship of the ring...aantal jaren geleden...blockbuster...Sauron als 'vicking-achtig' persoon met zwaard (alleen blijft ie niet doorvechten)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hoi kvd,
Bedankt voor je input, maar LOTR is het helaas nietIk ben in mijn zoektocht naar vikingfilms wel een paar leuke titels tegen gekomen, Outlander, Pathfinder en Valhalla Rising
![]()
Ik ga eerst deze maar eens kijken, mss zit ie er tussenGek, meestal onthou ik wel de films die ik gezien heb, maar dan was degene waar ik naar zocht misschien niet zo heel goed ofzo hehehe.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:48 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaar of vijf geleden bij Duits heb gezien.
Het ging over een klein Duits jochie dat niet door wilde groeien en dus klein bleef.
Ik heb sowieso maar de helft van de film gezien toen, maar ik kan me nog wel wat scenes herinneren. Onder andere dat hij bij een Nazi-bijeenkomst (film speelt zich af tijdens de oorlog) onder het podium gaat zitten waar het orkest zit. Vervolgens gaat hij daar fluiten en stuurt zo het hele orkest in de war. Ook fluit hij in een toren en breekt het glas en hij moet iets heel smerigs eten op een gegeven moment
Die Blechtrommel, naar het boek van Günter Grass.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:48 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een jaar of vijf geleden bij Duits heb gezien.
Het ging over een klein Duits jochie dat niet door wilde groeien en dus klein bleef.
Ik heb sowieso maar de helft van de film gezien toen, maar ik kan me nog wel wat scenes herinneren. Onder andere dat hij bij een Nazi-bijeenkomst (film speelt zich af tijdens de oorlog) onder het podium gaat zitten waar het orkest zit. Vervolgens gaat hij daar fluiten en stuurt zo het hele orkest in de war. Ook fluit hij in een toren en breekt het glas en hij moet iets heel smerigs eten op een gegeven moment
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die Blechtrommel, naar het boek van Günter Grass.
Clubbedquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek de titel van een film. Het gaat over een man die eerst discobewaker is, zo'n persoon die voor de deur staat. Dan gaat hij veel drugs gebruiken en komt in contact met gasten uit de onderwereld. Daar gaat hij verder mee en steeds dieper en dieper. Tot er 2/3 gasten dood gevonden worden. Dan wil hij stoppen vanwege zijn vrouw en kind.
Dit zou wel eens Drei Schwedinnen auf der Reeperbahn kunnen zijn, weet het niet 100% zeker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:14 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek de titel van een film. Het gaat over een man die eerst discobewaker is, zo'n persoon die voor de deur staat. Dan gaat hij veel drugs gebruiken en komt in contact met gasten uit de onderwereld. Daar gaat hij verder mee en steeds dieper en dieper. Tot er 2/3 gasten dood gevonden worden. Dan wil hij stoppen vanwege zijn vrouw en kind.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Clubbed
http://www.imdb.com/title/tt0856778/
Volgens mij rise of the footsoldierquote:Op woensdag 21 juli 2010 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Clubbed
http://www.imdb.com/title/tt0856778/
quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:45 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Volgens mij rise of the footsoldier
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!
Wie was ik? - Reincarnatie bij de KROquote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek de titel van een serie die volgens mij op nederland 1 werd uitgezonden zo'n 5 jaar geleden, het ging over mensen die in een soort hynose terug gingen naar een vorig leven en aan de hand van die herinneringen ook echt terug gingen naar de plaatsen waar ze die vorige levens hadden gehad. Volgens mij is de titel erg simpel maar ik kan er niet opkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |