abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84992955
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef MaxC het volgende:

[..]

Defiance?

Al gaat dat over wit-russen dacht ik :)
Nee is hem niet, het waren echt kinderen van een jaar of 14 volgens mij waren het geesten van vermoorde kinderen die wraak namen op die duitsers ofzo maar met 'geesten' kan ik er ook helemaal naastzitten.

Vogens mij een europese film ook iig geen typische hollywood film.
^
  zondag 8 augustus 2010 @ 02:00:34 #102
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_84996710
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef IemandNiemand het volgende:
Er was vroegah op Fox Kids; zo een serie over een gast die allerlei rare dingen meemaakte in het stadje waar hij woonde. Van pratende honden tot echte geesten en what not. Iemand een idee?
Eerie, Indiana?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_85006772
Ik ben opzoek naar een sci fi film waarbij ze radio signalen opvangen van "aliens" om een machine te bouwen zodat ze hun kunnen bezoeken. De machine is een soort bal met allemaal ronddraaiende circels waar een kleinere bal doorheen valt wat voor de mensen die het van buitenaf zien maar enkele seconden duurt. Iemand enig idee??
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:23:11 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85007244
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef Dieselboy het volgende:
Ik ben opzoek naar een sci fi film waarbij ze radio signalen opvangen van "aliens" om een machine te bouwen zodat ze hun kunnen bezoeken. De machine is een soort bal met allemaal ronddraaiende circels waar een kleinere bal doorheen valt wat voor de mensen die het van buitenaf zien maar enkele seconden duurt. Iemand enig idee??
Contact met Jodie Foster. Een van mijn favo's _O_

Hmz.. bedankt trouwens, nou weet ik welke film ik vanavond weer ga zien O+
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:22:02 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85011481
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef liveevil het volgende:
Ik zoek een film, zal zo'n 3/4 jaar oud zijn.

Het ging volgens mij over poolse? kinderen /geesten? in een bos ten tijde of na de 2e wereldoorlog.
Klinkt lekker vaag maar dit heb ik ooit eens in een preview gezien, moet een heftige film zijn.
Fugitive Pieces?
Niet echt over geesten of zo.. Maar de hoofdrol speler vlucht tijdens de tweede wereld oorlog uit Polen en gaat geloof ik naar Griekenland. Zijn buren vechten demonen of zo.. raar.. :')

En anders The Bunker, is een oorlogsfilm met geesten of zo. Maar Fugutive Pieces zegt mij het meest bij jouw verhaal.
pi_85023602
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Contact met Jodie Foster. Een van mijn favo's _O_

Hmz.. bedankt trouwens, nou weet ik welke film ik vanavond weer ga zien O+
Yes! dat is hem :D danku! *O*
pi_85089393
Ik zoek een film die gaat over een flat. In die flat is ooit een geheime kamer gebouwd voor als er gevaar dreigde. Kan me herrineren dat er dan word ingebroken en dat degene zich daar dan ging verstoppen waar je dan een telefoon had en op camera's kon kijken.
Komt uit einde jaren 90 begin 2000.
Iemand enig idee?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:37:22 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85089640
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef xxxveraxxx het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een flat. In die flat is ooit een geheime kamer gebouwd voor als er gevaar dreigde. Kan me herrineren dat er dan word ingebroken en dat degene zich daar dan ging verstoppen waar je dan een telefoon had en op camera's kon kijken.
Komt uit einde jaren 90 begin 2000.
Iemand enig idee?
Panic Room met Jodie Foster.
pi_85089862
toppertje! bedankt voor de snelle reactie! *O*
pi_85109314
Hi,

Ik ben opzoek naar een film. Ik kan me herinneren dat ik laatst op een site iets las over een film waar aan het begin een (echt) filmpje van dierenmishandeling te zien was dat volgens veel mensen op die site de film verpestte. Verder kan ik me niets herinneren over de inhoud van de film, en nu vraag ik me af welke film dat was. Met google is het me raar genoeg niet gelukt om 'm te vinden.

-Triangle-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:36:11 #111
22273 Dizer
Save the beard!
pi_85110230
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef -Triangle- het volgende:
Hi,

Ik ben opzoek naar een film. Ik kan me herinneren dat ik laatst op een site iets las over een film waar aan het begin een (echt) filmpje van dierenmishandeling te zien was dat volgens veel mensen op die site de film verpestte. Verder kan ik me niets herinneren over de inhoud van de film, en nu vraag ik me af welke film dat was. Met google is het me raar genoeg niet gelukt om 'm te vinden.

-Triangle-
Er zijn talloze films met echte dieren en mishandeling. Kun je wat specifieker zijn?
Welk dier? Was het een horror film, komedie, drama... ?
pi_85111091
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:36 schreef Dizer het volgende:

[..]

Er zijn talloze films met echte dieren en mishandeling. Kun je wat specifieker zijn?
Welk dier? Was het een horror film, komedie, drama... ?
Aan het begin wordt er een écht filmpje van dierenmishandeling getoond, iets gruwelijks, ik geloof levend villen ofzo. Volgens mij was het een thriller of horrorfilm
pi_85111212
Ik weet het alweer :P , het was Seed
http://www.moviemeter.nl/film/39507
pi_85124897
Ik zoek de titel van een Scandinavische serie, gaat oa over geheime diensten en terrorisme in Europa.
Is niet erg oud en was onlangs op Belgie te zien.
pi_85125444
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zoek de titel van een Scandinavische serie, gaat oa over geheime diensten en terrorisme in Europa.
Is niet erg oud en was onlangs op Belgie te zien.
Heb eens gegoogled en vond dit:

The Eagle: A Crime Odyssey
In Deens: "Ørnen: En krimi-odyssé"
pi_85125582
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:24 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Heb eens gegoogled en vond dit:

The Eagle: A Crime Odyssey
In Deens: "Ørnen: En krimi-odyssé"
Dat is hem, dank :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:41:49 #118
208655 EHV-Pathe
Waar is m'n plek ?
pi_85213802
8-) IK PROBEER HET TOCH NOG EEN KEER

Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.

Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.

Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag....
3 x 3 = 9........ ieder heeft zijn eigen Sneak........
pi_85245337
Ik zoek een film over 2 tiener meisjes die volgens mij een soort van road trip gaan maken en met drugs experimenteren.
pi_85250604
Ik zoek een komedie; t gaat over een groepje dat een film wil maken. ze hebben niet veel geld daarvoor, maar willen toch een bekende acteur ervoor gebruiken en besluiten om die acteur stiekem en zonder dat hij het weet in situaties te zetten die passen bij hun script en hem dus te filmen en die beelden te gebruiken in de film om te doen alsof die er echt in speelt.

hopelijk weten jullie het :D t was namelijk ook met een bekende acteur, maar zou niet weten welke XD
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_85250795
Bowfinger, eddy murphy en steve martin ;)
pi_85251213
thnx :D dacht al dat edddie murphy erin speelde :P
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_85251568
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef d1ce het volgende:
Ik zoek een film over 2 tiener meisjes die volgens mij een soort van road trip gaan maken en met drugs experimenteren.
Found it http://www.imdb.com/title/tt0328538/ :P
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:45:34 #124
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_85251688
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:41 schreef EHV-Pathe het volgende:
8-) IK PROBEER HET TOCH NOG EEN KEER

Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.

Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.

Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag....
Jongetje dat per ongeluk doodgeschoten wordt in een draaimolen = Face/Off
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:42:25 #125
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_85265870

Hoe heet deze film?

Ik heb weleens een langere scene gezien, deze film moet gewoon de beste ooit zijn!
Inter faeces et urinam nascimur,
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:11:56 #126
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85273571
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:42 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze film?

Ik heb weleens een langere scene gezien, deze film moet gewoon de beste ooit zijn!
De bollywood actiefilm Alluda Mazaaka...!

Hier heb je de langere versie:
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_85282370
Ik zoek de naam van een SF serie waarin het gaat over de strijd tussen de huidige mens en een nieuw gemuteerde mensensoort die zich als roofdier gedraagt. De serie is al 2 x herhaald maar elke keer mis ik het einde :') , dus ik wil de serie nu wel eens in mijn eigen tempo volgen. Iemand een idee wat de naam is van deze serie? :D

-- doe eens niet --

[ Bericht 30% gewijzigd door Dizer op 15-08-2010 10:46:11 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_85296122
Ik ben op zoek naar een BBC documentaire van een maker die een paar weken een eigen boerderij houdt aan de rand van een meer in Schotland. Hierbij laat hij de plaatsen zien, het meer en zie je langzaam de boerderij groeien. Iemand de naam van de serie of maker? Weet nog dat het een kale vent was tussen de 40 en 50.

Ik kan me de aflevering nog herinneren dat hij mee deed aan een hardloop wedstrijd over een berg heen, misschien helpt dit.
pi_85342194
Ik was laatst op youtube filmpjes van requiem for a dream kijken.
Dus ik ben waarschijnlijk afgedwaald van deze film.
Want ik kwam op een scene uit waarin ongeveer dezelfde gast snachts in de trein zit.
Hij zegt verder niks, en twee gasten lopen hem te kloten,
ze staan tussen twee wagons in en die twee jongens hangen hem uit de trein, ze halen hem weer terug,
Dan krijgen ze volgens mij ruzie, en de stille jongen houd een de dikke van de twee, buiten de trein, en die jongen smeekt dat hij hem weer terug trekt, maar dat doet hij natuurlijk niet, en zo knalt de jongen tegen een paal aan.

Ik heb geen idee welke film het is, iemand?
pi_85344680
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef vogelhuisje het volgende:
Want ik kwam op een scene uit waarin ongeveer dezelfde gast snachts in de trein zit.
ze staan tussen twee wagons in en die twee jongens hangen hem uit de trein, ze halen hem weer terug,
Dan krijgen ze volgens mij ruzie, en de stille jongen houd een de dikke van de twee, buiten de trein, en die jongen smeekt dat hij hem weer terug trekt, maar dat doet hij natuurlijk niet, en zo knalt de jongen tegen een paal aan.

heb je misschien een linkje?
pi_85346915
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef kvd het volgende:

[..]

heb je misschien een linkje?
Nee dat is het probleem juist.
Ik heb gezocht, maar kom niet eens meer in de buurt.
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:54:43 #132
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_85357366
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben op zoek naar een BBC documentaire van een maker die een paar weken een eigen boerderij houdt aan de rand van een meer in Schotland. Hierbij laat hij de plaatsen zien, het meer en zie je langzaam de boerderij groeien. Iemand de naam van de serie of maker? Weet nog dat het een kale vent was tussen de 40 en 50.

Ik kan me de aflevering nog herinneren dat hij mee deed aan een hardloop wedstrijd over een berg heen, misschien helpt dit.
Hoe oud was ie? Volgens mij ken ik hem wel....

Volgens mij is het Monty Halls' Great Escape.
pi_85369922
weet iemand of er een dvd van de mini-serie over lucky luciano is, destijds uitgezonden door volgens mij rtl4?
pi_85370787
Een maand of 2 geleden heb ik ergens een artikel gelezen over een film die net uit was (of ging uitkomen) over een bedrijf dat lichaamsdelen / organen aanbood tegen betaling. Als je niet betaalde kwamen ze de "goederen" terughalen. Één van deze werknemers komt dan in een situatie terecht waarbij hij zelf een orgaan nodig heeft en het niet kan betalen waardoor zijn collega's achter hem zitten.
Iemand een idee? :?
pi_85371810
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef Da_KlouwN het volgende:
Een maand of 2 geleden heb ik ergens een artikel gelezen over een film die net uit was (of ging uitkomen) over een bedrijf dat lichaamsdelen / organen aanbood tegen betaling. Als je niet betaalde kwamen ze de "goederen" terughalen. Één van deze werknemers komt dan in een situatie terecht waarbij hij zelf een orgaan nodig heeft en het niet kan betalen waardoor zijn collega's achter hem zitten.
Iemand een idee? :?
Repo Men.
pi_85379809
Vroeger keek ik altijd een serie met iets van een meisje die dingen kon laten zweven, het staat me allemaal heel vaag bij, maar ik weet wel dat ik het heel leuk vond enzo =]

Misschien dat iemand het weet?
Mijn online Portfolio:
http://www.petererinkveld.nl
pi_85379907
Sabrina the teenage witch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:47:20 #138
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85380119
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 03:09 schreef degrotepeter het volgende:
Vroeger keek ik altijd een serie met iets van een meisje die dingen kon laten zweven, het staat me allemaal heel vaag bij, maar ik weet wel dat ik het heel leuk vond enzo =]

The Secret World of Alex Mack?
IMDb Vote History
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:46:14 #139
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_85394080
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef IemandNiemand het volgende:
Er was vroegah op Fox Kids; zo een serie over een gast die allerlei rare dingen meemaakte in het stadje waar hij woonde. Van pratende honden tot echte geesten en what not. Iemand een idee?
Echte geesten O+

En ik denk ook Eerie, Indiana :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_85401988
Hallo, ik ben op zoek naar de titel van deze film:
Ik heb alleen maar een screenshot..

Alvast bedankt :)
pi_85402179
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:44 schreef Anwang het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar de titel van deze film:
Ik heb alleen maar een screenshot..
[ afbeelding ]
Alvast bedankt :)
Enchanted van Walt Disney
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_85404364
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Enchanted van Walt Disney
Dankjewel! :D
pi_85411454
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:57 schreef trovey het volgende:
Ik zoek de naam van een SF serie waarin het gaat over de strijd tussen de huidige mens en een nieuw gemuteerde mensensoort die zich als roofdier gedraagt. De serie is al 2 x herhaald maar elke keer mis ik het einde :') , dus ik wil de serie nu wel eens in mijn eigen tempo volgen. Iemand een idee wat de naam is van deze serie? :D

-- doe eens niet --
Sliders?
pi_85411523
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Xessive het volgende:

[..]

Sliders?
:?
sliders gaat over een groepje mensen die reizen tussen paralelle werelden.?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85411719
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:?
sliders gaat over een groepje mensen die reizen tussen paralelle werelden.?
Ja...die halverwege de serie een wereld bezoeken waar een andere mensensoort is geëvolueerd die alle andere parallelle werelden wil overnemen. Vanaf seizoen 4 wordt dit verhaal steeds meer uitgewerkt.
pi_85457088
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef vogelhuisje het volgende:

Dat is denk ik Like Minds, was laatst op BBC2.
pi_85458135
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef Xessive het volgende:

[..]

Ja...die halverwege de serie een wereld bezoeken waar een andere mensensoort is geëvolueerd die alle andere parallelle werelden wil overnemen. Vanaf seizoen 4 wordt dit verhaal steeds meer uitgewerkt.
Nope, geen Sliders. Dit speelt zich op aarde af en zoals gezegd is er een strijd tussen de huidige mens en een nieuwe roofdierachtige mens die de opvolger lijkt te zijn van de huidige mens. Wat ik er nog van weet is dat de huidige mens aan de verliezende hand lijkt te zijn en dan het einde......wat ik dus steeds mis. :') Het is een miniserie van een aantal afleveringen.
Optimist tot in de kist
pi_85458214
Kan het niet gaan over Aliens die eruit zien als mensen? Dan denk ik aan V namelijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_85458331
Nee ook niet. ;( ..V ken ik en ik heb het destijds ook op de TV gezien. :P Deze serie is van latere datum, eind 90er jaren of begin 00 jaren?
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:52:07 #150
22457 Patch
pi_85463952
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Nope, geen Sliders. Dit speelt zich op aarde af en zoals gezegd is er een strijd tussen de huidige mens en een nieuwe roofdierachtige mens die de opvolger lijkt te zijn van de huidige mens. Wat ik er nog van weet is dat de huidige mens aan de verliezende hand lijkt te zijn en dan het einde......wat ik dus steeds mis. :') Het is een miniserie van een aantal afleveringen.
Sliders speelt zich ook op 'aarde' af en je beschrijving komt wel in de buurt vanaf het 4e seizoen.
Maar goed, Sliders is geen miniserie.

Wat voor roofdieren? Hoe zagen ze eruit?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_85464298
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Dat is denk ik Like Minds, was laatst op BBC2.
Ja! Dat is hem.
Dankjewel

[ Bericht 7% gewijzigd door vogelhuisje op 19-08-2010 10:40:17 ]
pi_85471147
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 07:43 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Het Kolob-mysterie
Yesss, dank je!! :)
pi_85483320
Ik weet niet of ik geheel in het juiste topic ben maar vond hem close enough ;)

Ik was vandaag beelden aan het bekijken van een italiaanse actrice, Biance Guaccero. Toen ik opeens op een foto stuitte waarin ze mij door de blik ENORM aan een Amerikaanse actrice doet denken.
Het betrof deze foto:

De actrice die ik bedoel is dus amerikaanse en speelde volgens mij in een comedy serie.
Ik heb de vreemde hoop dat iemand uit bovenstaande foto begrijpt wat ik bedoel en daar dan ook nog eens de naam van de serie of actrice aan kan koppelen :?
pi_85483469
Doet me een beetje denken Carla Gugino en die speelt in Entourage de recurring rol van Amanda..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85483525
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:52 schreef Patch het volgende:

[..]

Sliders speelt zich ook op 'aarde' af en je beschrijving komt wel in de buurt vanaf het 4e seizoen.
Maar goed, Sliders is geen miniserie.

Wat voor roofdieren? Hoe zagen ze eruit?
Als normale mensen met met wat andere "karaktertrekjes" :P . De ene mensensoort (de nieuwe) maakte dus jacht op de andere(de huidige) net zoals een leeuw en een zebra zeg maar.
Optimist tot in de kist
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:45:50 #156
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85483533
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef PeEsHa het volgende:

Ik was vandaag beelden aan het bekijken van een italiaanse actrice, Biance Guaccero. Toen ik opeens op een foto stuitte waarin ze mij door de blik ENORM aan een Amerikaanse actrice doet denken.
Het betrof deze foto:
[ afbeelding ]

De actrice die ik bedoel is dus amerikaanse en speelde volgens mij in een comedy serie.
Ik heb de vreemde hoop dat iemand uit bovenstaande foto begrijpt wat ik bedoel en daar dan ook nog eens de naam van de serie of actrice aan kan koppelen :?
Kristen Johnston?

3rd Rock from the Sun?

IMDb Vote History
pi_85501254
Zo, daar wordt ineens even een blikje dames opengetrokken c_/

Kristen Johnston denk ik ook.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_85521048
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 03:09 schreef degrotepeter het volgende:

Hoe lang geleden is vroeger.....
Bedoel je die serie met dat meisje wiens vader van een andere planeet komt ?
Out of this world.
Ze heet daar 'evie'
Het is wel een serie uit eind 80 begin 90 denk ik.
In de titel zit iets van moon of star, met titel song (regel) 'if you like to wish on a star, carry moon beams down in a jar'
pi_85521149
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef trovey het volgende:

[..]

De 'andere' mensen heten daar Cro Magnons of zoiets.
Dat was een parallelle dimensie waar de hagedissen geëvolueerd waren tot 'mens' .
(of zo iets.)

Van V is trouwens ook een serie in de jaren 90/2000 (her)gemaakt.
pi_85521192
quote:
Kirsten Johnston kan ook zo'n gezicht trekken inderdaad maar nee, dat is 'r niet.
In mijn idee had degene die ik bedoel ook donker haar.
pi_85521954
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef sffan het volgende:

[..]

De 'andere' mensen heten daar Cro Magnons of zoiets.
Dat was een parallelle dimensie waar de hagedissen geëvolueerd waren tot 'mens' .
(of zo iets.)

Van V is trouwens ook een serie in de jaren 90/2000 (her)gemaakt.
Het zal geen Cro Mangons zijn, da's juist een benaming voor de pre-historische mens
pi_85522698
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:54 schreef PeEsHa het volgende:

[..]

Kirsten Johnston kan ook zo'n gezicht trekken inderdaad maar nee, dat is 'r niet.
In mijn idee had degene die ik bedoel ook donker haar.
Die van mij post daarboven ook niet dus?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85523497
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die van mij post daarboven ook niet dus?
Nee, mooie dame overigens ;)
Kende haar niet
pi_85536244
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef PeEsHa het volgende:

Het betrof deze foto:
[ afbeelding ]

Doet me denken aan Suzanne Cryer, speelt Ashley Walker in Two Guys and a Girl.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:26:52 #165
188092 Zilverdolk
is van zilver.
pi_85544157
Hey mensen,
Ik ben opzoek naar de naam van een film waarvan ik laatst de trailer in de bioscoop zag.

Het gaat over een jongeman die een een vrouw ontmoet die hij eigenlijk niet had mogen ontmoeten omdat hij een ander lot had dan een relatie met haar te krijgen. Om dit te voorkomen zijn er van die mannen in maatpakken die die hem waarschuwen dat hij zijn eigen 'pad' heeft en dat hij die moet volgen.
Die mensen brainwashen mensen en weet ik veel wat.

Uiteindelijk kiest hij ervoor toch met haar er vandoor te gaan.
(Hij zou politicus oid worden, en zij een danseres ofzo)

Hebben jullie enig idee? Ik heb al lopen zoeken tussen de 'verwachte films' van de bios, maar kon niets vinden :s
pi_85552750
Oke mensjes,

Ik ben opzoek naar een inmiddels al oude film. Ik kan maar niet op de titel komen en ik raak er gestoord van.

Het gaat over een aantal tieners die op school moeten na blijven. Maar de leraar laat de kinderen alleen en vervolgens gaan die tieners allerlei dingen doen etc..
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_85552764
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef RGS18 het volgende:
Oke mensjes,

Ik ben opzoek naar een inmiddels al oude film. Ik kan maar niet op de titel komen en ik raak er gestoord van.

Het gaat over een aantal tieners die op school moeten na blijven. Maar de leraar laat de kinderen alleen en vervolgens gaan die tieners allerlei dingen doen etc..
The Breakfast Club!!!
pi_85552908
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:19 schreef Xessive het volgende:

[..]

The Breakfast Club!!!
And the insanity ends! _O_ _O_ _O_
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_85557281
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 04:36 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa!! *O* Thanx!!
Het bleef maar in m'n hoofd rondspoken! :')
Ik zag haar de hele tijd vaag voor me maar ik kon haar maar niet plaatsen...
Wat een opluchting! :D

Ben benieuwd of dit ook de actrice is die PeEsHa bedoelt. :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:54:09 #170
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_85557713
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef Zilverdolk het volgende:
Hey mensen,
Ik ben opzoek naar de naam van een film waarvan ik laatst de trailer in de bioscoop zag.

Het gaat over een jongeman die een een vrouw ontmoet die hij eigenlijk niet had mogen ontmoeten omdat hij een ander lot had dan een relatie met haar te krijgen. Om dit te voorkomen zijn er van die mannen in maatpakken die die hem waarschuwen dat hij zijn eigen 'pad' heeft en dat hij die moet volgen.
Die mensen brainwashen mensen en weet ik veel wat.

Uiteindelijk kiest hij ervoor toch met haar er vandoor te gaan.
(Hij zou politicus oid worden, en zij een danseres ofzo)

Hebben jullie enig idee? Ik heb al lopen zoeken tussen de 'verwachte films' van de bios, maar kon niets vinden :s
Dat is The Adjustment Bureau, met Matt Damon.
pi_85562684
Hi,

Pas geleden heb ik een stukje gezien (ik denk een trailer) waarin een man en een vrouw bij een huis aankomen en de man zegt dan dat hij het huis gekocht heeft, de vrouw zegt dan iets als: ow you're serious. En dan omhelzen ze elkaar. Dit is helaas het enige dat ik me nog kan herinneren. Hopelijk weet iemand toch wat ik bedoel.

-Triangle-
pi_85563752
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 04:36 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier een winner hebben!!! *O*
Volgens mij is dat inderdaad de dame die ik bedoel... (moet 'r nog even hetzelfde gezicht zien trekken).
Ik zeg 90% ja! w/
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:39:35 #173
188092 Zilverdolk
is van zilver.
pi_85565308
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:54 schreef Digipack het volgende:

[..]

Dat is The Adjustment Bureau, met Matt Damon.
Aah bedankt!! Niet zo gek dat ik hem niet kon vinden, ik ging uit van een bekende releasedatum.
Danku danku danku!
pi_85576533
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 04:13 schreef -Triangle- het volgende:
Hi,

Pas geleden heb ik een stukje gezien (ik denk een trailer) waarin een man en een vrouw bij een huis aankomen en de man zegt dan dat hij het huis gekocht heeft, de vrouw zegt dan iets als: ow you're serious. En dan omhelzen ze elkaar. Dit is helaas het enige dat ik me nog kan herinneren. Hopelijk weet iemand toch wat ik bedoel.

-Triangle-
was dat niet van Premonition, die was een weekje of 2, 3 geleden op tv (en dus voorstukjes). Film begint met dat hij haar verrast met een huis

trailer:
pi_85579175
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef kvd het volgende:

[..]

was dat niet van Premonition, die was een weekje of 2, 3 geleden op tv (en dus voorstukjes). Film begint met dat hij haar verrast met een huis

trailer:
Ja dat is 'm ^O^
Dankje :P
pi_85579352
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:33 schreef -Triangle- het volgende:

[..]

Ja dat is 'm ^O^
Dankje :P
graag gedaan
pi_85650378
Ongeveer 10 jaar terug was er een film op tv. Ik geloof gewoon op Nederland 1/2 of 3.
Ik vond hem heel eng (ik was toen 8). Een jongetje moest verhuizen en er waren enge ridders met vissenkoppen die uit het water kwamen en hem achtervolgde. Verder kan ik me niet veel meer herinneren.

Weet iemand toevallig de naam van deze kinderfilm??
pi_85674547
Ik ben op zoek naar een meer dan 5 jaar oude (en waarschijnlijk nog wel veel oudere), slechte sciencefiction-horror b-film waarvan ik de naam niet meer weet...

Een aantal mannen zitten in een futuristische bunker, buiten sneeuwt het, is het ijskoud en is het gevaarlijk omdat daar machines zitten die zichzelf hebben aangepast en zichzelf kunnen reproduceren waardoor ze de mensen willen vernietigen.

Zoals bij elke horrorfilm wordt de kat op het spek gebonden en moet een aantal mannen de bunker toch verlaten om zwaarbewapend voedsel oid. te gaan halen. Dit gebeurt onder de leiding van één van de twee leiders uit de bunker. Uiteindelijk moeten de mannen een heel stuk reizen en komen ze onder andere een kind tegen dat hulp lijkt te zoeken. Als ze dit kind willen helpen blijkt dit ook een van de machines te zijn.

Na een tijd komt (volgens mij enkel de leider van) de expeditie terug bij het hoofdkwartier, waar blijkt dat de tweede achtergebleven leider ook ten prooi is gevallen aan de machines.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben... Ik zag vandaag een film met Ed Harris en die deed me denken aan de leider van de expeditie, maar hij is het niet, ik heb al zijn films al doorgespit... De tweede leider die bij de bunker bleef was (volgens mij) een man met bruine krullen.
pi_85674774
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:25 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben op zoek naar een meer dan 5 jaar oude (en waarschijnlijk nog wel veel oudere), slechte sciencefiction-horror b-film waarvan ik de naam niet meer weet...

Een aantal mannen zitten in een futuristische bunker, buiten sneeuwt het, is het ijskoud en is het gevaarlijk omdat daar machines zitten die zichzelf hebben aangepast en zichzelf kunnen reproduceren waardoor ze de mensen willen vernietigen.

Zoals bij elke horrorfilm wordt de kat op het spek gebonden en moet een aantal mannen de bunker toch verlaten om zwaarbewapend voedsel oid. te gaan halen. Dit gebeurt onder de leiding van één van de twee leiders uit de bunker. Uiteindelijk moeten de mannen een heel stuk reizen en komen ze onder andere een kind tegen dat hulp lijkt te zoeken. Als ze dit kind willen helpen blijkt dit ook een van de machines te zijn.

Na een tijd komt (volgens mij enkel de leider van) de expeditie terug bij het hoofdkwartier, waar blijkt dat de tweede achtergebleven leider ook ten prooi is gevallen aan de machines.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben... Ik zag vandaag een film met Ed Harris en die deed me denken aan de leider van de expeditie, maar hij is het niet, ik heb al zijn films al doorgespit... De tweede leider die bij de bunker bleef was (volgens mij) een man met bruine krullen.
http://www.cyberpunkreview.com/movie/decade/1990-1999/screamers/
Denk ik? Ik heb hem zelf wel gezien in ieder geval en vond hem destijds erg spannend _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85675005
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

http://www.cyberpunkreview.com/movie/decade/1990-1999/screamers/
Denk ik? Ik heb hem zelf wel gezien in ieder geval en vond hem destijds erg spannend _O_
Hole in one! _O_
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:34:30 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714094
Kan iemand mijn laatste radio Bergeijk topic vinden ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_85714142
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:40:02 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714308
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:42:33 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714399
Hij opent niet :{

Kun je hem omhoog kicken ?

:P
pi_85729979
Er schiet me een vage herinnering binnen van een animatie film waar ik ooit eens een recensie over gelezen heb. Deens of scandinavisch volgens mij. Gaat over de porno industrie. De porno is niet geanimeerd maar echt. Zegt het jullie iets?

Edit, gevonden.

[ Bericht 42% gewijzigd door LostFormat op 26-08-2010 14:24:28 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85778926
Ik zoek een tekenfilm, een serieuse en niet engels-talige:
De cover is dat soldaten in het water staan te kijken naar de skyline van een stad die in de fik staat.
Gebaseerd op een redelijk recente oorlog.

Weet iemand de titel? Het is ook een vrij bekende...
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:04:06 #187
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_85778966
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:02 schreef Misstique het volgende:
Ik zoek een tekenfilm, een serieuse en niet engels-talige:
De cover is dat soldaten in het water staan te kijken naar de skyline van een stad die in de fik staat.
Gebaseerd op een redelijk recente oorlog.

Weet iemand de titel? Het is ook een vrij bekende...
http://en.wikipedia.org/wiki/Waltz_with_Bashir ?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_85779040
Dat is em, thanks!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_85779135
Een klap in je gezicht, die film.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85779267
Weet ik, ik had er een tijdje geleden over gelezen en wilde hem wel een keer zien, ondanks het thema.
pi_85803396
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:27 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

IDD! Top, al ben ik vergeten waarvoor ik de naam zocht.
Waarschijnlijk om Kalifornia op te zoeken en te kijken c_/
When the going gets weird, the weird turn pro.
pi_85803602
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef d1ce het volgende:
Thirteen?
http://www.imdb.com/title/tt0328538/
When the going gets weird, the weird turn pro.
pi_85807518
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Repo Men.
Thx! :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:11:45 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85819816
Een vrouwelijke bom-expert of dievegge wordt na vrijlating ingehuurd om een bank te overvallen, of als explosieven expert ingezet. Kan best zijn dat ik twee films met een gelijksoortig verhaal door mekaar haal. Eén of beide titels graag. Ik heb ook steeds het idee dat linda hamilton erin voorkomt als blondine, maar.. dat is niet helemaal zeker.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:30:15 #195
22457 Patch
pi_85828605
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vrouwelijke bom-expert of dievegge wordt na vrijlating ingehuurd om een bank te overvallen, of als explosieven expert ingezet. Kan best zijn dat ik twee films met een gelijksoortig verhaal door mekaar haal. Eén of beide titels graag. Ik heb ook steeds het idee dat linda hamilton erin voorkomt als blondine, maar.. dat is niet helemaal zeker.
The Real Mccoy? Met Kim Basinger?
pi_85831142
Ja gister of eergister een film gezien over trouwen. Twee vrouwen gaan allebei trouwen, maar op dezelfde dag in het plaza. Eerst moet er eigenlijk eentje opschuiven naar een andere data. Maar dat willen ze niet. Dus het wordt langzaamaan een bitchfight tussen hun. De ene vuile actie na de andere. En dan uiteindelijk is de bruiloft daar en gaat de ene het toch uitmaken met haar vriend en wordt het bruidsmeisje van de andere vrouw. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:04:31 #197
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_85831391
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Ja gister of eergister een film gezien over trouwen. Twee vrouwen gaan allebei trouwen, maar op dezelfde dag in het plaza. Eerst moet er eigenlijk eentje opschuiven naar een andere data. Maar dat willen ze niet. Dus het wordt langzaamaan een bitchfight tussen hun. De ene vuile actie na de andere. En dan uiteindelijk is de bruiloft daar en gaat de ene het toch uitmaken met haar vriend en wordt het bruidsmeisje van de andere vrouw. :9
Bride Wars
IMDb Vote History
pi_85836925
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef victorinox het volgende:

[..]

Bride Wars
Ja! Dankjewel! :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:49:46 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85837535
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:30 schreef Patch het volgende:

[..]

The Real Mccoy? Met Kim Basinger?
Yup dat is er iig. één! BEDANKT!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85842620
Ik zoek al een oude film, zal ergens uit de jaren 80 zijn schat ik.

Gaat over een ziekenhuis waar weddenschappen worden gesloten op welke patient het overleefd en welke niet. Maar dan gaat dus iemand ervoor zorgen dat hij die weddenschappen wint.
En dan worden er dus moorden gepleegd door bv een anti-stollingsmiddel bij iemand te injecteren waardoor die doodbloed, een beademingsapparaat wordt stilgezet. En volgens mij gebeurde het meeste van afstand via een computer, dus je zag de dader nooit.
De hoofdpersoon die er uiteindelijk achterkomt is een vent met een zwarte baard volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')