abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84515234
Geen film of serie, wel een actrice.

Zojuist Dharma en Greg zitten kijken, gast optreden van .......

Ze is meestal het domme gangsterliefje of hoertje. Oogt altijd dom uit haar ogen en heeft vaak dezelfde soort rollen te pakken. Iemand?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_84515993
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Spooky4u het volgende:

Ze is meestal het domme gangsterliefje of hoertje. Oogt altijd dom uit haar ogen en heeft vaak dezelfde soort rollen te pakken. Iemand?
http://www.imdb.com/name/nm1026272/ ?

Volgens de site van RTL 5 was dit de uitzending
http://www.imdb.com/title/tt0559116/

Dan lijkt zij mij de meest logische
pi_84527582
Oke. Ik zoek een film over een man die vreemd gaat met een andere vrouw. In eerste geval is het volgens mij een one night stand, maar het word meer met dezelfde vrouw. Maar op een gegeven moment wil de man niet meer en wordt de vrouw helemaal gek. Ze doet vreselijke dingen en een daarvan is dat ze het konijn van de man zijn kinderen slacht en kookt op hun fornuis. Weet iemand alsjeblieft de titel? :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_84528451
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Oke. Ik zoek een film over een man die vreemd gaat met een andere vrouw. In eerste geval is het volgens mij een one night stand, maar het word meer met dezelfde vrouw. Maar op een gegeven moment wil de man niet meer en wordt de vrouw helemaal gek. Ze doet vreselijke dingen en een daarvan is dat ze het konijn van de man zijn kinderen slacht en kookt op hun fornuis. Weet iemand alsjeblieft de titel? :'(
Fatal Attraction.
pi_84529105
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Fatal Attraction.
Wauw, ik denk dat dat hem is! :o Ohmygod, super, geweldig, dankjewel!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:49:31 #56
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_84536132
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef Spooky4u het volgende:

Juliette Lewis in deze aflevering.

Nothing has changed. Everything has changed.
pi_84536610
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:49 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Juliette Lewis in deze aflevering.

[ afbeelding ]
ik denk dat jij gelijk hebt...toen ik gister bij rtl 5 keek stond daar de aflevering van vandaag al....
pi_84537555
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef kvd het volgende:

[..]

ik denk dat jij gelijk hebt...toen ik gister bij rtl 5 keek stond daar de aflevering van vandaag al....
IDD! Top, al ben ik vergeten waarvoor ik de naam zocht.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:56:00 #59
311340 J83
New kid, be nice
pi_84580898
Zoek de naam van een Disney-film (geen cartoon!) uit de jaren '80, waarin de vriendschap tussen een jongen en een eend centraal staat. Ik keek deze film als klein ventje vaak, maar weet er verder weinig meer van. Eendje belandt wel op een hakblok, maar wordt niet gedood.
pi_84581092
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef J83 het volgende:
Zoek de naam van een Disney-film (geen cartoon!) uit de jaren '80, waarin de vriendschap tussen een jongen en een eend centraal staat. Ik keek deze film als klein ventje vaak, maar weet er verder weinig meer van. Eendje belandt wel op een hakblok, maar wordt niet gedood.
Ik ben aan het zoeken...staat ie hier misschien tussen?
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Walt_Disney_Studios

http://muziek-en-film.inf(...)le-disney-films.html
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:06:47 #61
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_84581242
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef J83 het volgende:
The Million Dollar Duck ?
pi_84581395
Ik heb al kind zijnde een keer een soort tekenfilm gezien die ik best eng vond :P

Kan me er niet heel veel van herinneren, alleen dat een jochie met een gezelschap o.a. op een bed reisde naar een soort fantasie-wereld. Verder weet ik alleen dat het gezelschap bijna helemaal dood gaat door zwarte struiken/boomstronken. Erg vage beschrijving maar alleen die beelden razen nog door mijn hoofd en wil weten welke film dat is :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:38:27 #63
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_84582301
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:12 schreef MaxC het volgende:
Ik heb al kind zijnde een keer een soort tekenfilm gezien die ik best eng vond :P

Kan me er niet heel veel van herinneren, alleen dat een jochie met een gezelschap o.a. op een bed reisde naar een soort fantasie-wereld. Verder weet ik alleen dat het gezelschap bijna helemaal dood gaat door zwarte struiken/boomstronken. Erg vage beschrijving maar alleen die beelden razen nog door mijn hoofd en wil weten welke film dat is :P
Litlle Nemo: Adventures in Slumberland?
pi_84588826
Ok, ik zoek wel vaker films en heb dan heel weinig uitleg over hoe de film gaat, maar dit slaat alles.

Het enige wat ik nog weet is dat een vliegtuig word gekaapt, en dat op een gegeven moment gedreigd word met gijzelaars neer te schieten omdat ze niet krijgen wat ze willen.

Iemand?
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_84588918
Dat kunnen er wel 100 zijn..acteurs? nieuw, oud? a/b-film?

Gokje: Passenger 57
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_84589082
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Dat kunnen er wel 100 zijn..acteurs? nieuw, oud? a/b-film?

Gokje: Passenger 57
Wow goeie gok man, herinner me net dat het met Wesley Snipes was, haha

danku!
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_84589141
lol :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:44:24 #68
311340 J83
New kid, be nice
pi_84589520
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef kvd het volgende:

Ik ben aan het zoeken...staat ie hier misschien tussen?
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Walt_Disney_Studios

http://muziek-en-film.inf(...)le-disney-films.html
Zal eens kijken, maar vrees dat ik de film niet aan de titel herken.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:06 schreef Jovatov het volgende:

The Million Dollar Duck ?
Nee, helaas.

Wat me vaag herinner speelt de film zich af op een boerderij, met groot gezin, categorie drama.
pi_84596009
Ik zoek een animatie film

Het gaat over feeen die een baby en/of lenteboom hebben bij de ’‘mensen’‘in een park in een stad. Er dreigt gevaar omdat project ontwikkelaars juist dat plekje willen platgooien om er te gaan bouwen. De feeen vragen hulp aan de dochter van deze projectontwikkelaars. Een rijk en snobbig meisje.

Uiteindelijk wil het meisje helpen maar dat duurt behoorlijk lang. Ik weet verder dat de mensen familie in een penthouse woont met een kas of verwaarloosde tuin (dakterras) en geen oog meer hebben voor de natuur. Ook hebben ze geen oog voor hun dochter.De film oogt erg mooi en sprookjesachtig.

Alvast bedankt
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:31:22 #70
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_84597396
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef J83 het volgende:

[..]

Zal eens kijken, maar vrees dat ik de film niet aan de titel herken.
[..]

Nee, helaas.

Wat me vaag herinner speelt de film zich af op een boerderij, met groot gezin, categorie drama.
Als Disney-fan zijnde zegt je beschrijving me absoluut niks.
Hoe kom je erbij dat het Disney is?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:17 #71
22457 Patch
pi_84597426
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef Jackie25 het volgende:
Ik zoek een animatie film

Het gaat over feeen die een baby en/of lenteboom hebben bij de ’‘mensen’‘in een park in een stad. Er dreigt gevaar omdat project ontwikkelaars juist dat plekje willen platgooien om er te gaan bouwen. De feeen vragen hulp aan de dochter van deze projectontwikkelaars. Een rijk en snobbig meisje.

Uiteindelijk wil het meisje helpen maar dat duurt behoorlijk lang. Ik weet verder dat de mensen familie in een penthouse woont met een kas of verwaarloosde tuin (dakterras) en geen oog meer hebben voor de natuur. Ook hebben ze geen oog voor hun dochter.De film oogt erg mooi en sprookjesachtig.

Alvast bedankt
De gehele beschrijving zegt me niets.
Maar ik zie flarden uit "A Troll in Central Park", "FernGully" en "Hoppity Goes to Town" voor me...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:20:33 #72
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_84609794
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:51 schreef LangeJan het volgende:
Hallo allen!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een titel.

Een paar jaar terug was er een film in de bioscoop, die ik gezien heb, met als openingscene een gevecht in de sneeuw. Het was een beetje een viking/keltische setting waarbij er 1 hele grote gast (The German, of German oid) een groot zwaard in zijn schouder kreeg, maar doodleuk door bleef hacken en slashen.

Ik zit steeds met Beowulf in mijn kop. Ik had een titel gehuurd, maar dat was een CGI (was trouwens ook wel een aardige film)

Ik ben benieuwd of hier wat uitkomt, tis volgens mij een tamelijk vage beschrijving, maar daarentegen was het ook al een aantal jaar geleden :P
The 13th Warrior
http://www.imdb.com/title/tt0120657/
?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:45:49 #73
311340 J83
New kid, be nice
pi_84617333
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef Patch het volgende:

Als Disney-fan zijnde zegt je beschrijving me absoluut niks.
Hoe kom je erbij dat het Disney is?
Naar mijn idee was het een Disney-film zoals bijv. Swiss Family Robinson dat ook is.
Maar je brengt me nu aan het twijfelen -O-
pi_84628148
zie "Op zoek naar film over Vietnam oorlog '

gevonden: The last Hunter.

Met dank aan Franktastic1984 voor zijn link. :-)
pi_84712079
Ik zoek de naam van een serie die ik in mijn jeugd gezien heb, ik gok tussen 1988 en 1991 ergens.
Het ging over een gezin die in een alleenstaand huis woonde vlakbij een moerassig gebied. Om de zoveel tijd stort er een stukje van een robot uit de ruimte neer in het moeras, en de vader en zoontje van het gezin gingen dit dan ophalen en gingen in hun garage de robot langzaam in elkaar zetten.
  zondag 1 augustus 2010 @ 01:24:24 #76
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_84725602
Ik zoek TROS TV SHOW (op reis) met Tommy Hilfiger maar kan hem niet vinden op uitzendinggemist :(

Arrrrrrrr

Plz help mij. :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 02:05:41 #77
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_84744467
Beste mensen,

Ik zoek een televisie serie genaamd '' De 21ste eeuw'', dat vroeger is uitgezonden op de NTS eind jaren 60.

Het was een Engels Talig documentaire programma, ondertiteld in het Nederlands. (Natuur Wetenschappelijk)

Wie kan mij verder helpen?

Waar kan ik deze serie downloaden, afspelen of bekijken?

Bij voorbaat dank _O_
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_84756332
Ik zoek een filmpie mensen.

Ik zoek een komedie film over een neger die met mensen omgaat en de schuld van criminelen activiteiten op zich probeert te nemen. Maar zodra puntje bij paaltje komt, laat iedereen hem gaan omdat hij zwart is.

Kent iemand hem?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_84762077
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:35 schreef Targhor het volgende:
Ik zoek de naam van een serie die ik in mijn jeugd gezien heb, ik gok tussen 1988 en 1991 ergens.
Het ging over een gezin die in een alleenstaand huis woonde vlakbij een moerassig gebied. Om de zoveel tijd stort er een stukje van een robot uit de ruimte neer in het moeras, en de vader en zoontje van het gezin gingen dit dan ophalen en gingen in hun garage de robot langzaam in elkaar zetten.
Het Kolob-mysterie
Nothing has changed. Everything has changed.
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:28:54 #81
22457 Patch
pi_84762401
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:45 schreef RGS18 het volgende:
Ik zoek een filmpie mensen.

Ik zoek een komedie film over een neger die met mensen omgaat en de schuld van criminelen activiteiten op zich probeert te nemen. Maar zodra puntje bij paaltje komt, laat iedereen hem gaan omdat hij zwart is.

Kent iemand hem?
Dit is een rode draad-grap in "The Animal" in ieder geval.
pi_84828118
Ik zoek een korte film die ongeveer twee weken terug op de Nederlandse publieke omroep is geweest over een kale gast genaamd Theo (geloof ik), die als parkeerwachter ergens in Rotterdam werkte en af en toe helemaal door het lint ging.

Iemand? :) *O*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:15:24 #83
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_84836890
Ik zoek een film over Genghis Khan, maar het is niet Mongol.. , zijn er nog andere films over Genghis Khan of over the Mongol Horde
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_84836986
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef daruk het volgende:
Ik zoek een film over Genghis Khan, maar het is niet Mongol.. , zijn er nog andere films over Genghis Khan of over the Mongol Horde
http://www.contactfilm.nl/html/f-23.html
Die misschien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:20:58 #85
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84837088
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Stupide het volgende:
Ik zoek een korte film die ongeveer twee weken terug op de Nederlandse publieke omroep is geweest over een kale gast genaamd Theo (geloof ik), die als parkeerwachter ergens in Rotterdam werkte en af en toe helemaal door het lint ging.

Iemand? :) *O*
http://kortefilm.nps.nl/ staat ie hier niet bij?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_84843063
Ik zoek de naam van een serie waar ik ooit een stukje van heb gezien bij dwdd geloof ik. In het stukje dat ze lieten zien waren 2 vrouwen bezig met een man afpersen in een lift door foto's te maken onder hun rokje en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het was Een persiflage, volgens mij werd het uitgezonden op de publieke omroep
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:16:38 #87
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84857539
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:46 schreef labbit het volgende:
Ik zoek de naam van een serie waar ik ooit een stukje van heb gezien bij dwdd geloof ik. In het stukje dat ze lieten zien waren 2 vrouwen bezig met een man afpersen in een lift door foto's te maken onder hun rokje en weet ik veel wat allemaal nog meer. Het was Een persiflage, volgens mij werd het uitgezonden op de publieke omroep
http://torenc.vpro.nl/ ?
pi_84876443
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

http://kortefilm.nps.nl/ staat ie hier niet bij?
Nee, maar dankzij jouw reactie heb ik 'm elders wel gevonden: http://www.nederland2.nl/programmas/688-ro-tv/uitzending/3833

Dank! _O_
pi_84928414
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

http://torenc.vpro.nl/ ?
Thanx dat was m ja! :D
pi_84931907
Ik ben op zoek naar de titel van een sci-fi/mystery serie uit de jaren '90.

Na een felle lichtflits blijven een 10-tal passagiers alleen achter in het vliegtuig waarmee ze net opgestegen zijn. Alle overige passagiers lijken verdwenen te zijn, het enige wat achter bleef waren sieraden en stilstaande horloges.
Na terugkeer op het vliegveld blijkt dat ook daar alle mensen zijn verdwenen en net als in het vliegtuig staan ook daar de klokken stil.
De overgebleven gaan op zoek naar andere 'overlevenden' en proberen uit te vinden waar ze zijn gebleven, wat er is gebeurd maar vooral: Waarom zijn juist zij overgebleven?

Ik weet het, het is een vrij vage omschrijving ;) Toch hoop ik dat jullie kunnen helpen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:34:40 #91
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_84932939
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:04 schreef Whoopje het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een sci-fi/mystery serie uit de jaren '90.

Na een felle lichtflits blijven een 10-tal passagiers alleen achter in het vliegtuig waarmee ze net opgestegen zijn. Alle overige passagiers lijken verdwenen te zijn, het enige wat achter bleef waren sieraden en stilstaande horloges.
Na terugkeer op het vliegveld blijkt dat ook daar alle mensen zijn verdwenen en net als in het vliegtuig staan ook daar de klokken stil.
De overgebleven gaan op zoek naar andere 'overlevenden' en proberen uit te vinden waar ze zijn gebleven, wat er is gebeurd maar vooral: Waarom zijn juist zij overgebleven?

Ik weet het, het is een vrij vage omschrijving ;) Toch hoop ik dat jullie kunnen helpen.
The Langoliers
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_84933658
Dat is hem, dankjewel!
pi_84942224
Ik ben op zoek naar de titel van een kinderserie uit de jaren 80 (?). Een deel hiervan ging over twee poppetjes (mannetje en vrouwtje) die getekend waren. Eerst konden ze niet lopen omdat ze geen knieen hadden. Toen tekende de tekenaar wat knieen, en toen konden ze lopen. Hij tekende ook nog ellebogen, zodat ze hun armen konden gebruiken, en meubels zodat ze in een huisje konden wonen etc.

Een deel van dat programma leek wel een beetje op Klokhuis, liet een banketbakker zien hoe hij een paasei van chocola maakte bijvoorbeeld.

En er zat nog een stukje in met enge beesten (trollen?). Poppen geloof ik, geen cartoons.

Ik weet dat dit een nogal summiere beschrijving is, maar komt dit iemand bekend voor?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:14:36 #94
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84954261
Dit kan hier vast ook wel,

Ik zoek een reclame en dan zie je zoeen Nederlandse vent bij zoeen vent staan en die Nederlander probeert dmv afdingen een hotel kamer te krijgen. En hij spreekt echt Engels als een Nederlander zo van "Im not very goet at gremetiks.".

Het is een reclame van een reisbureau of iets zoals dat.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:53:58 #95
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_84982151
er schijnt pas op comedy central een film geweest te zijn over een oma die haar kleinzoon een grote erfenis wilde geven, maar alleen op voorwaarde dat hij het goed maakte met zijn ex-vriendinnen (omdat hij nogal een player is).

dit is alles wat ik weet, heb het zo letterlijk door de telefoon te horen gekregen, we wilden die film vanavond gaan kijken, wie weet welke film dit is?

alvast bedankt voor de moeite!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:25:06 #96
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_84983051
ik heb hem inmiddels gevonden:
Bad Boy (2002)
http://www.moviemeter.nl/film/7318
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:27:28 #97
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84983113
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:14 schreef porsche1 het volgende:
Dit kan hier vast ook wel,

Ik zoek een reclame en dan zie je zoeen Nederlandse vent bij zoeen vent staan en die Nederlander probeert dmv afdingen een hotel kamer te krijgen. En hij spreekt echt Engels als een Nederlander zo van "Im not very goet at gremetiks.".

Het is een reclame van een reisbureau of iets zoals dat.
pi_84991481
Ik zoek een film, zal zo'n 3/4 jaar oud zijn.

Het ging volgens mij over poolse? kinderen /geesten? in een bos ten tijde of na de 2e wereldoorlog.
Klinkt lekker vaag maar dit heb ik ooit eens in een preview gezien, moet een heftige film zijn.
^
pi_84992413
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef liveevil het volgende:
Ik zoek een film, zal zo'n 3/4 jaar oud zijn.

Het ging volgens mij over poolse? kinderen /geesten? in een bos ten tijde of na de 2e wereldoorlog.
Klinkt lekker vaag maar dit heb ik ooit eens in een preview gezien, moet een heftige film zijn.
Defiance?

Al gaat dat over wit-russen dacht ik :)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:37:53 #100
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_84992467
Er was vroegah op Fox Kids; zo een serie over een gast die allerlei rare dingen meemaakte in het stadje waar hij woonde. Van pratende honden tot echte geesten en what not. Iemand een idee?
En toen was er niets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')