http://www.cyberpunkreview.com/movie/decade/1990-1999/screamers/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:25 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben op zoek naar een meer dan 5 jaar oude (en waarschijnlijk nog wel veel oudere), slechte sciencefiction-horror b-film waarvan ik de naam niet meer weet...
Een aantal mannen zitten in een futuristische bunker, buiten sneeuwt het, is het ijskoud en is het gevaarlijk omdat daar machines zitten die zichzelf hebben aangepast en zichzelf kunnen reproduceren waardoor ze de mensen willen vernietigen.
Zoals bij elke horrorfilm wordt de kat op het spek gebonden en moet een aantal mannen de bunker toch verlaten om zwaarbewapend voedsel oid. te gaan halen. Dit gebeurt onder de leiding van één van de twee leiders uit de bunker. Uiteindelijk moeten de mannen een heel stuk reizen en komen ze onder andere een kind tegen dat hulp lijkt te zoeken. Als ze dit kind willen helpen blijkt dit ook een van de machines te zijn.
Na een tijd komt (volgens mij enkel de leider van) de expeditie terug bij het hoofdkwartier, waar blijkt dat de tweede achtergebleven leider ook ten prooi is gevallen aan de machines.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben... Ik zag vandaag een film met Ed Harris en die deed me denken aan de leider van de expeditie, maar hij is het niet, ik heb al zijn films al doorgespit... De tweede leider die bij de bunker bleef was (volgens mij) een man met bruine krullen.
Hole in one!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.cyberpunkreview.com/movie/decade/1990-1999/screamers/
Denk ik? Ik heb hem zelf wel gezien in ieder geval en vond hem destijds erg spannend![]()
Heldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Wisten jullie dat radio Bergeijk terug is ?
Enjoy
http://en.wikipedia.org/wiki/Waltz_with_Bashir ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:02 schreef Misstique het volgende:
Ik zoek een tekenfilm, een serieuse en niet engels-talige:
De cover is dat soldaten in het water staan te kijken naar de skyline van een stad die in de fik staat.
Gebaseerd op een redelijk recente oorlog.
Weet iemand de titel? Het is ook een vrij bekende...
Waarschijnlijk om Kalifornia op te zoeken en te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
IDD! Top, al ben ik vergeten waarvoor ik de naam zocht.
Thirteen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef d1ce het volgende:
Ik zoek een film over 2 tiener meisjes die volgens mij een soort van road trip gaan maken en met drugs experimenteren.
The Real Mccoy? Met Kim Basinger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vrouwelijke bom-expert of dievegge wordt na vrijlating ingehuurd om een bank te overvallen, of als explosieven expert ingezet. Kan best zijn dat ik twee films met een gelijksoortig verhaal door mekaar haal. Eén of beide titels graag. Ik heb ook steeds het idee dat linda hamilton erin voorkomt als blondine, maar.. dat is niet helemaal zeker.
Bride Warsquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Ja gister of eergister een film gezien over trouwen. Twee vrouwen gaan allebei trouwen, maar op dezelfde dag in het plaza. Eerst moet er eigenlijk eentje opschuiven naar een andere data. Maar dat willen ze niet. Dus het wordt langzaamaan een bitchfight tussen hun. De ene vuile actie na de andere. En dan uiteindelijk is de bruiloft daar en gaat de ene het toch uitmaken met haar vriend en wordt het bruidsmeisje van de andere vrouw.
Yup dat is er iig. één! BEDANKT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |