Ik kwam er een paar in het oranje tegen hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Ze zijn normaal gekleed maar juichen wel voor "ons"
Ik zie er wel een paar maar niet veel. Ze deden net wel mee met "holland" toe juichenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar in het oranje tegen hoor!
Ik heb lopen schelden op die scheits omdat hij niet affloot.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Wat een thriller! Wij waren aan het juichen maar toen was het nog niet klaar!
wie niet? het leek wel of hij hoopte op gelijkspelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb lopen schelden op die scheits omdat hij niet affloot.
Achteraf was het terecht want van Bommel lag in de blesuretijd op de grond.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
wie niet? het leek wel of hij hoopte op gelijkspel
Nu dusquote:
Verder zelfs. Een Dixtrentpoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet echt een OP meer als-tie in de twepo staat
Geen idee, maar ik zou er graag bij willen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Stel dat... wanneer komen ze dan terug en is een huldiging?
Zondag Amsterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er graag bij willen zijn.
Tuurlijk nietquote:
Ja, ik ook. Ik moet alleen maandag werken tot 17.30 en dinsdag tot 15.30. Stiekem hoop ik op de dinsdagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er graag bij willen zijn.
Hoe kan dat mijn quote zijn, ik schreef alleen ''zondag Amsterdam''quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
[..]
Ja, ik ook. Ik moet alleen maandag werken tot 17.30 en dinsdag tot 15.30. Stiekem hoop ik op de dinsdag
Ik zette mijn "edit" verkeerd wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe kan dat mijn quote zijn, ik schreef alleen ''zondag Amsterdam''
Ow, okequote:
Beer al verkopen voordat de huid geschoten is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
Ik hoorde ook dinsdag vlalen, als huldigingsdatum, maar dat zou wel erg snel zijn
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Beer al verkopen voordat de huid geschoten is.
Dan duiken ze met een parachute zo uit het vliegtuig de grachten in denk ik. Ik hou het toch maar op donderdag.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
Ik hoorde ook dinsdag vlalen, als huldigingsdatum, maar dat zou wel erg snel zijn
Duitse kranten spreken na gisteren vanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is typisch Nederland he... laten we eerst de wedstrijd maar even afwachten.. en dinsdag moet ik toch werken.
Dan ben ik vrijquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor degene die er naar toe willen, ik hoorde op de radio dat een eventuele huldiging op donderdag is.
Uurtje of 6 denk ik dat ik de markt opgaquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:29 schreef EDMAN- het volgende:
.... zondag weer. Alleen hoe vroeg he.. het wordt druk waarschijnlijk, alleen wil ook niet lam zijn als de wedstrijd begint. Dilemma
Ja hoor, en nu op het nieuws dat het waarschijnlijk toch dinsdag is. Stelletje draaikonten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor degene die er naar toe willen, ik hoorde op de radio dat een eventuele huldiging op donderdag is.
Dinsdag moet ik tot 15.30 werken; hmm....quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja hoor, en nu op het nieuws dat het waarschijnlijk toch dinsdag is. Stelletje draaikonten!
Gofferdomme die vammij niequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
test
edit: jeee mijn tietface blijft staan
quote:ROOSENDAAL - Een 50-jarige man uit Roosendaal heeft dinsdag een gevonden Duitse granaat uit de Tweede Wereldoorlog in de kofferbak van zijn auto geladen en bij het politiebureau afgeleverd.
© ANPDe man had de granaat met een metaaldetector gevonden in het bosgebied tussen Roosendaal en Achtmaal.
Het Explosieven Opruimings Commando heeft de brisant-pantsergranaat uit de auto gehaald en op een veilige plaats tot ontploffing gebracht. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.
De Roosendaler had de granaat na de vondst uitgegraven en in de kofferbak van zijn auto gelegd. Vervolgens was hij naar het dichtstbijzijnde politiebureau gereden.
De politie heeft de man op het hart gedrukt voortaan een gevonden explosief te laten liggen en de plek te markeren.
Nog even wachten en dan weten we meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja hoor, en nu op het nieuws dat het waarschijnlijk toch dinsdag is. Stelletje draaikonten!
quote:De gemeente Amsterdam liet weten woensdagmiddag te overleggen over een precieze datum en plek voor het volksfeest.
Moet je die van mij nu zienquote:
Maak maar weer een andere, deze is lelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Moet je die van mij nu zien
Ik maak een verbeterde versie met betere pixelsquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak maar weer een andere, deze is lelijk
Beidequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik maak een verbeterde versie met betere pixels![]()
Of ging het om de inhoud?
Hehequote:
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ng-in-amsterdam.htmlquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
Iemand die weet hoelaat ze worden gehuldigt dinsdag in Amsterdam?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
quote:De gemeente Amsterdam liet weten woensdagmiddag te overleggen over een precieze datum en plek voor het volksfeest.
Hebben we al gewonnen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
Oke, dankje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ng-in-amsterdam.html
Ja, wist je dat niet?!quote:
quote:Toch grachtentocht voor Oranje
AMSTERDAM - De huldiging van het Nederlands elftal, dinsdag in Amsterdam, begint bij het marinecomplex op Kattenburg. Daar worden de spelers, coach Bert van Marwijk en de overige begeleiders, met diverse helikopters naartoe gevlogen. Vandaar zullen de spelers plaatsnemen in een rondvaartboot.
Rondvaart
Vanaf Kattenburg wordt richting IJburg gevaren en trekt de stoet, die wordt vergezeld door meerdere boten, door het IJhavengebied. Via een route door meerdere grachten, de laatste is de Singelgracht, wordt ten slotte aangemeerd bij het Rijksmuseum. Daarna vindt de inhuldiging plaats op het ernaastgelegen Museumplein.
De verwachting is dat enkele honderdduizenden voetballiefhebbers de spelers zullen toejuichen. Ook als Nederland naast de wereldtitel grijpt. Op het Museumplein is een uitgebreid muziekprogramma aan de inhuldiging gekoppeld.
Nee.quote:
quote:*door de grote eer zetten we allemaal ons status op afwezig. waarom? omdat dat een oranje kleur geeft. zo kunnen wij ons trots laten zien. Stuur door en laat heel msn oranje worden
Oh God, bestaan die debiele MSN berichten nogquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh God, bestaan die debiele MSN berichten nog
Jaquote:
Zou jammer zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wie weet toch geen duitsland maar spanje
Ik hoop hetquote:
Duitsland gaat winnen jongens IK VOEL HETquote:
Nee ze moeten zaterdag nog tegen Uruguayquote:
No worries my friendquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:28 schreef EDMAN- het volgende:
Twijfel ofk maandag nog wel vrij neem, kut Spanje
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopusquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef EDMAN- het volgende:
haha die Octo is wel een koning, 90% goed voorspelt
We kunnen ook gewoon een stel Joegoslaven inhurenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopus
En je zult zien dat NL juist die laat vrij lopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopus
Update 10.00 uur:quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
No worries my friend
[Upd] Octopus: Nederland wereldkampioen
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Update 10.00 uur:
Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
Dat is waarquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnen
Giel Beelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Update 10.00 uur:
Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
Ik ben er ook geen fan van, maar het staat bij zijn bericht erbijquote:
Al kiest dat beest Spanje, wij winnen gewoon.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnen
Ik heb een vroege dienst, maar ik heb een collega een mail gestuurd of zij hem misschien wil hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
en dan wordt het feest! huldiging toch dinsdag, gaan er nog mensen heen?
quote:
Ik moet werken en kan geen vrij nemen, maten van mij willen ook al gaan, maar ik hou toch niet zo van die massale toestanden, dus ik zie het wel op tv.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
en dan wordt het feest! huldiging toch dinsdag, gaan er nog mensen heen?
Wat een kutleven hebben we toch hèquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Precies hetzelfde hier, behalve die verjaardag dan
zaterdag strand en BBQ ofzo, en zondag lekker vroeg de stad in (maar dan wel proberen niet te lam te zijn als de wedstrijd begint)
DAS Boot?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
alleen doordeweeks
vanavond bedrijfsBBQ bij de financiëel directrice thuis :/ te weinig geld om echt iets buiten de deur te gaan doen dus maar bij haar thuis![]()
totaal geen zin in en mag daarna snel door naar Das Boot in Breda
Als het een lekker ding was geweest had je er wel zin in gehad zeker?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
alleen doordeweeks
vanavond bedrijfsBBQ bij de financiëel directrice thuis :/ te weinig geld om echt iets buiten de deur te gaan doen dus maar bij haar thuis![]()
totaal geen zin in en mag daarna snel door naar Das Boot in Breda
tuurlijk, maar ze heeft zelfs geen lekkere dochtersquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als het een lekker ding was geweest had je er wel zin in gehad zeker?
Ik heb maandagochtend vrij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik voorspel een hele moeilijke maandagochtend...
De groep die mandag werkt moet eerder beginnen zodat wij zondag eerder weg kunnen.. laat ik maandag nou niet werkenquote:
Ai, Cluzona uit, altijd lastigquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef Gutz het volgende:
Zo, vanavond eindelijk weer 'ns een voetbal wedstrijdje van RBC kijken.
Cluzona - RBC 19:00 te wouw
Eerste keer dat ik naar een voetbalwedstrijd ging was RBC-ADO Den Haag. Ik was 10 jaar, zat recht achter de goal waar alle doelpunten vielen, werd toen 7-1 voor RBCquote:
Ja ik ben daar ook verbrandquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook verbrand
Net een bijeenkomst gehad over de invulling van het Poppodium in Berregequote:
Oh wanneer is dat? moet het rode kruis toevallig dienst draaien bij jullie? dan wil ik wel.. jaja zit bij rode kruis berrreeguh op zoomquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net een bijeenkomst gehad over de invulling van het Poppodium in Berrege
Geen idee ik zit er ook niet bij..quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wanneer is dat? moet het rode kruis toevallig dienst draaien bij jullie? dan wil ik wel.. jaja zit bij rode kruis berrreeguh op zoom
Oh oke jammerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Geen idee ik zit er ook niet bij..
Was meer een soort informatiebijeenkomst voor betrokkenen zeg maar
Hoezo? EHBO lijkt me echt saaaiquote:
Neu als mensen goed gezopen hebben kom je voor hele leuke situaties te staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoezo? EHBO lijkt me echt saaai
Ligt eraan welke vereniging denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neu als mensen goed gezopen hebben kom je voor hele leuke situaties te staan.
met het maritiem van de watersport vereniging ook flink gelachen
Ja op de Mart ook, de politie had het zwaar dinsdagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
t was een maand geleden ofzo 75 jarig bestaan van de watersport vereniging in bergen. heb daar rondgelopen als EHBO reddingsbrigade.. heb savonds beetje bij t podium gestaan en zatte manen zijn best grappig als je zelf nuchter bent.
Same here, hopelijk met een boel naar het strand. en zenuwachtig zijn voor zondagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef teknomist het volgende:
Ja, dat zal vast wel. Maar de airco is ook fijn nu hoor. Van het weekend lekker volop van het weer genieten…
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
airco bah bah wordt je alleen maar verkouden van
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
haha, zou er niet aan moeten denken man gadverdamme
Ja want wij zijn volgens mij de enige twee hier die nog studerenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik bedoelde nu mijn schoolvakantie trouwens
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja want wij zijn volgens mij de enige twee hier die nog studeren
Oeps. Jij ook nog?quote:
Nope, mag nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, ik was even afwezig maar daar ben ik weer. Heb mijn P voorlopig niet gehaald.. in augustus herkansen, kakzooi!
Weet iemand toevallig of er in BoZ ook schermen worden geplaatst zondag. Lijkt me wat warm om in het café te kijken!
Ow, je had het over Roosendaal?quote:
Ghehe, nee want daar hebben ze wel schermen toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow, je had het over Roosendaal?
Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik doe de bazigste bazenstudie die je kunt doen
Roosendaal een grote stad noemen en Bergen nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ghehe, nee want daar hebben ze wel schermen toch?
Waarom kan het in Bergen niet, als het in grote steden wel kan.
Met grote steden bedoel ik Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven... et cetera.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Roosendaal een grote stad noemen en Bergen niet
Eigenlijk heeft Bergen op Zoom er 10k meer dan Roosendaal, aangezien er in Halsteren bijna alleen maar Bergenaren wonenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Met grote steden bedoel ik Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven... et cetera.
Ik weet heus wel dat BoZ niet onder doet voor Roosendaal. Die 10K inwoners meer maakt ook geen drol uit.
Huh, Bergen heeft er toch iets van 65 en Roosendaal 75 (als we het over de gemeente hebben). Halsteren heeft er ook iets van 10 die al bij die 65 van de gemeente BoZ zitten. Toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Bergen op Zoom er 10k meer dan Roosendaal, aangezien er in Halsteren bijna alleen maar Bergenaren wonen
Hmm je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh, Bergen heeft er toch iets van 65 en Roosendaal 75 (als we het over de gemeente hebben). Halsteren heeft er ook iets van 10 die al bij die 65 van de gemeente BoZ zitten. Toch?
Havo, ik wordt over een aantal dagen 17quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde aan de TU/e
Wat doe jij dan eigenlijk, jij was toch nog niet zo oud?
weeeeeeuwww jonkiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Havo, ik wordt over een aantal dagen 17
quote:
Oeh balen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, ik was even afwezig maar daar ben ik weer. Heb mijn P voorlopig niet gehaald.. in augustus herkansen, kakzooi!
Weet iemand toevallig of er in BoZ ook schermen worden geplaatst zondag. Lijkt me wat warm om in het café te kijken!
Jongen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Chew, ben jij nou een jongen of een meisje? :p Laatst was je usericon nog een man toch?
Ik denk iets meer dan 20.quote:
Ik heb nou fissaquote:
Zeer zeker, maar echt uit mijn stekker gaan doe ik op goeie schranz, maar op I love Techno ook vaak genoeg op minimal gestaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- is genieten van het weekend! Damn zo'n vette minimal set ged/l, iemand die minimal kan waarderen??
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- is genieten van het weekend! Damn zo'n vette minimal set ged/l, iemand die minimal kan waarderen??
Die haat van Bergse Halstenaren jegens Roosendalers toch.quote:BERGEN OP ZOOM - Een 18-jarige jongen uit Roosendaal is in de nacht van donderdag op vrijdag op de Halsterseweg in Bergen op Zoom in elkaar geslagen.
Hij fietste daar met een kameraad en werd plotseling door meerdere personen van zijn fiets getrokken en op het wegdek gesmeten. Hij kreeg klappen en schoppen.
Toen er een getuige kwam, vluchtten de daders via een pad in de richting van Tuinwijk.
Het slachtoffer is ter plaatse onderzocht, maar hoefde niet naar het ziekenhuis. Wel zat zijn rechteroog dicht en had hij een sneetje onder dat oog.
Dit jaar weer ILT?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar echt uit mijn stekker gaan doe ik op goeie schranz, maar op I love Techno ook vaak genoeg op minimal gestaan.
Halsteren is toch een buitenwijk van Bergen op Zoom?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Bergen op Zoom er 10k meer dan Roosendaal, aangezien er in Halsteren bijna alleen maar Bergenaren wonen
Dat is wel zo ja, maar ik ben wel van de electro, vandaar dat ik het nog wel leuk vind. Al heb je met de drukte gelijk, dat is echt ondoenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef teknomist het volgende:
Vroeger een paar keer naar ILT geweest, maar na een tijdje is die drukte niet zo leuk meer en de muziek werd de laatste tijd kaziger en meer electro zoals met de Crookers.
Noordgeest-plus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Halsteren is toch een buitenwijk van Bergen op Zoom?
Ja maar het hoort toch gewoon bij de gemeente.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Doe mij maar de oude electro zoals Dopplereffekt, Anthony Rother, Drexciya.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar ik ben wel van de electro, vandaar dat ik het nog wel leuk vind. Al heb je met de drukte gelijk, dat is echt ondoenlijk.
Ja, een Nederlandse verbastering van cheesy.quote:Wat is dat trouwens toch met dat 'kazig'. Is dat een nieuw woord ofzo, ik hoor dat steeds vaker.
En het grenst ook letterlijk aan de gemeente. (Er zit alleen een randweg tussen.)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja maar het hoort toch gewoon bij de gemeente.
Dopplereffekt iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Doe mij maar de oude electro zoals Dopplereffekt, Anthony Rother, Drexciya.
[..]
Ja, een Nederlandse verbastering van cheesy.Voor mij is dat muziek wat te simpel, te melodieus en te weinig diepgang heeft, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Als je echte pure electro wilt horen zoals het bedoeld is, moet je deze 4 EP's checken:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dopplereffekt idd![]()
Oke vandaar. Ik zal het onthouden.
Thnx voor de tip. Hij staat onder mijn favorieten, maar het morgen eens checken!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je echte pure electro wilt horen zoals het bedoeld is, moet je deze 4 EP's checken:
http://www.discogs.com/artist/Zeta+Reticula
Pseudoniem van Umek.
Butane Live @ Blues Quito, Ecuador - 10-04-2010 1quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Volgende maand naar Voltt Loves Summer en Berlijn.
Welke set trouwens?
Ik denk het niet. De tijd dat ik naar die grote feesten ging heb ik wel een beetje gehad eerlijk gezegd. Zelfde als met uitgaan, vroeger alleen maar naar discotheken, stampen en dampen, tegenwoordig liever een wat rustiger café of terras, of bijvoorbeeld een avondje casino, ook heel leuk (als je wat wint tenminstequote:
Umek!quote:
Neequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Airco ftw jongequote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
Een ventilator in mijn studio annex slaapkamer, wat een verbetering.
Pauperquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef teknomist het volgende:
Te duur voor een beetje fatsoenlijke kwaliteit...
Andere prioriteiten.quote:
http://www.bndestem.nl/re(...)t-gaat-niet-door.ecequote:BERGEN OP ZOOM - Het is Jeroen van Wijk en Geert de Krom niet gelukt. Er staat zondagavond tijdens de WK-finale Nederland-Spanje geen groot videoscherm op de Grote Markt.
De Bergenaren probeerden dat de afgelopen 48 uur nog voor elkaar te boksen, maar vrijdagochtend om 11.00 uur hiled het op. "We hadden 80 procent van het benodigde geld binnen, dus we waren er bijna", zegt Jeroen van Wijk. "Maar het laatste scherm dat we hadden kunnen krijgen, is verhuurd. Daarmee hield het op."
Hij dankt de 'welwillende (horeca)ondernemers' van de Grote Markt en elders, die 'fantastisch' hebben meegewerkt. "We hebben er samen alles aan gedaan. Helaas was de tijd net iets te kort."
Wij gaan naar afloop wel naar de martquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wij gaan naar afloop wel naar de martNa de afloop of naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Een van de weinige taalfouten die ik nog maakquote:
Kom toch gezellig in Roosendaal kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Voor Hojdhopper
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)t-gaat-niet-door.ece
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kom toch gezellig in Roosendaal kijkenWaar we als één van 3 steden al bij de eerste wedstrijd zo'n scherm hadden. Zo zie je maar weer, Roosendaal is een echte trendsetter
Ja, dat taalfoutje heeft een compleet andere betekenis.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Een van de weinige taalfouten die ik nog maak
Ja nogal he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, dat taalfoutje heeft een compleet andere betekenis.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Pino112 het volgende:Top 100 van zondag 4 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
93. 065 chewbacca_maatschappij
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:02 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 5 juli 2010
004. 291 chewbacca_maatschappij
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef Monitor het volgende:Top 100 van dinsdag 6 juli 2010
15. 151 rival
15. 151 chewbacca_maatschappij
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 7 juli 2010
55. 090 D.
55. 090 chewbacca_maatschappij
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:32 schreef Monitor het volgende:Top 100 van vrijdag 9 juli 2010
28. 117 chewbacca_maatschappij
Nouquote:
2x België en 1x Zeelandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Bier gehaald in Essen, friet gehaald in Stabroek en vervolgens even terras met vrienden gedaan in Tholen.
Dat was me het rondje wel weer.
Het was echt zo belachelijk druk bij de bierhal daar..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Bier gehaald in Essen, friet gehaald in Stabroek en vervolgens even terras met vrienden gedaan in Tholen.
Dat was me het rondje wel weer.
Je hebt er meerdere hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het was echt zo belachelijk druk bij de bierhal daar..Maar wel 8 flessen Westmalle Trappist gescoord
1x België.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
2x België en 1x Zeeland
![]()
Weer bijna een West-Brabant fokker tegen het lijf gelopen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het was echt zo belachelijk druk bij de bierhal daar..Maar wel 8 flessen Westmalle Trappist gescoord
Wie zegt dat jullie bij dezelfde waren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Weer bijna een West-Brabant fokker tegen het lijf gelopen...
Er is maar één bazenbierhal daar hè.. De Caignyquote:
Drankenhal is toch een fenomeen daar?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie bij dezelfde waren?
Er zit er ook nog ééntje bij het station in de buurtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er is maar één bazenbierhal daar hè.. De Caigny.
'k Heb eigenlijk nooit ergens anders gekeken.. dit is makkelijk te combineren met goedkoop tanken aan de overkant![]()
Laten we hopen dat ie hier ook overheen komt. Ben wel toe aan een fris buitje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:47 schreef teknomist het volgende:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Dat rode stipje komt precies over B.o.Z. heen.
http://www.bndestem.nl/re(...)ilist-rijdt-door.ecequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:44 schreef teknomist het volgende:
Damn, vijftig meter van hier een traumahelikopter geland. Een overstekende voetganger geschept door een veel te hard rijdende auto, welke overigens gewoon is doorgereden. Best heftig om te zien allemaal.
http://www.alarmeringen.n(...)-bergen-op-zoom.html
Same here.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie hier ook overheen komt. Ben wel toe aan een fris buitje.
Pauperquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef teknomist het volgende:
En voor dat Kper_Norci denkt dat ik een pauper ben omdat ik én een airco te duur vind én in de buurt woont van het ongeluk: ik woon in het goede gedeelte daar.
quote:
drommels....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donders, donders, donders ...
Wie haal ik nu door elkaar?quote:
Duizend bommen en garnalenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wie haal ik nu door elkaar?Kapitein Haddock ofzo?
Ja hier ookquote:
Er is toch ook een waarschuwing afgegeven voor wateroverlast?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:35 schreef teknomist het volgende:
En er komt volgens buienradar.nl nog meer aan...
Hmm, het zal er waarschijnlijk binnen nu en een half uur zijnquote:
Laat, maar bedankt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Voor Hojdhopper
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)t-gaat-niet-door.ece
Niet toevallig dat buurtfeest achter de molen in Halsteren?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ging even de hond uitlaten, kom ik op een goed georganiseerd buurtfeest uit. Dus de hond thuis gedropt en mee gefeest, erg gezellig!Het ongeluk vanmiddag was natuurlijk hét gesprek...
Nee, in de buurt van die rotonde dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet toevallig dat buurtfeest achter de molen in Halsteren?
Geweldig om te zienquote:
Jonge, da's vóór onze tijd gek! Dinsdag dus zelf mee maken.quote:
quote:
Ik heb nog op de Grote Markt gestaan hier in Bergen toen Nederland het EK won.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jonge, da's vóór onze tijd gek! Dinsdag dus zelf mee maken.
Ik kan het me ook nog herinneren, zeker die goal van van Basten. Ik zat toen thuis op de bank met mijn ouders, was toen 8 jaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb nog op de Grote Markt gestaan hier in Bergen toen Nederland het EK won.
Dit x 1000quote:
haha erg hequote:Op maandag 12 juli 2010 09:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega's die nu over de wedstrijd willen praten![]()
Collega's die de scheids goed vonden fluiten![]()
![]()
Ga maar even een briefje op de deur hangen, niet storen.
Zou het niet wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega's die nu over de wedstrijd willen praten![]()
Collega's die de scheids goed vonden fluiten![]()
![]()
Ga maar even een briefje op de deur hangen, niet storen.
Dit zijn van die ideale momenten om GTA4 op te starten en even helemaal los gaan op toevallig passerende voetgangers die net een miliseconde te lang naar mij kijken. En natuurlijk niet met een klein kutpistooltje, nee raketwerper ftw natuurlijk op voetgangers.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha erg he, heb ook nog geen woord gezegd, alleen gegromt
Drank maakt meer kapot dan je lief is?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:43 schreef automatic_ het volgende:
De markt was zeker snel leeg? Ik ben om 20.10 naar huis gegaan omdat ik kots misselijk was
Nee, je moet mensen insluiten met allemaal auto's en dan één auto laten exploderen (deed ik altijd bij GTA3quote:Op maandag 12 juli 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit zijn van die ideale momenten om GTA4 op te starten en even helemaal los gaan op toevallig passerende voetgangers die net een miliseconde te lang naar mij kijken. En natuurlijk niet met een klein kutpistooltje, nee raketwerper ftw natuurlijk op voetgangers.
Ik had niets opquote:Op maandag 12 juli 2010 09:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is?
Ja, zo inferno op een druk kruispunt is ook altijd leuk ja. En maar handgranaatjes blijven gooien, als de boel dreigt uit te doven...quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, je moet mensen insluiten met allemaal auto's en dan één auto laten exploderen (deed ik altijd bij GTA3)
Gewoon neerknallen.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, zo inferno op een druk kruispunt is ook altijd leuk ja. En maar handgranaatjes blijven gooien, als de boel dreigt uit te doven...Alleen die kutwouten altijd, laat mij toch eens lekker los gaan op onschuldige burgers, wat maakt dat nou uit.
Die hoertjes schiet ik na de sex ook altijd dood, of ik rij er overheen, heb je tenminste je geld weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |