Ja want wij zijn volgens mij de enige twee hier die nog studerenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik bedoelde nu mijn schoolvakantie trouwens
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja want wij zijn volgens mij de enige twee hier die nog studeren
Oeps. Jij ook nog?quote:
Nope, mag nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, ik was even afwezig maar daar ben ik weer. Heb mijn P voorlopig niet gehaald.. in augustus herkansen, kakzooi!
Weet iemand toevallig of er in BoZ ook schermen worden geplaatst zondag. Lijkt me wat warm om in het café te kijken!
Ow, je had het over Roosendaal?quote:
Ghehe, nee want daar hebben ze wel schermen toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow, je had het over Roosendaal?
Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik doe de bazigste bazenstudie die je kunt doen
Roosendaal een grote stad noemen en Bergen nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ghehe, nee want daar hebben ze wel schermen toch?
Waarom kan het in Bergen niet, als het in grote steden wel kan.
Met grote steden bedoel ik Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven... et cetera.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Roosendaal een grote stad noemen en Bergen niet
Eigenlijk heeft Bergen op Zoom er 10k meer dan Roosendaal, aangezien er in Halsteren bijna alleen maar Bergenaren wonenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Met grote steden bedoel ik Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven... et cetera.
Ik weet heus wel dat BoZ niet onder doet voor Roosendaal. Die 10K inwoners meer maakt ook geen drol uit.
Huh, Bergen heeft er toch iets van 65 en Roosendaal 75 (als we het over de gemeente hebben). Halsteren heeft er ook iets van 10 die al bij die 65 van de gemeente BoZ zitten. Toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Bergen op Zoom er 10k meer dan Roosendaal, aangezien er in Halsteren bijna alleen maar Bergenaren wonen
Hmm je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh, Bergen heeft er toch iets van 65 en Roosendaal 75 (als we het over de gemeente hebben). Halsteren heeft er ook iets van 10 die al bij die 65 van de gemeente BoZ zitten. Toch?
Havo, ik wordt over een aantal dagen 17quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde aan de TU/e
Wat doe jij dan eigenlijk, jij was toch nog niet zo oud?
weeeeeeuwww jonkiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Havo, ik wordt over een aantal dagen 17
quote:
Oeh balen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, ik was even afwezig maar daar ben ik weer. Heb mijn P voorlopig niet gehaald.. in augustus herkansen, kakzooi!
Weet iemand toevallig of er in BoZ ook schermen worden geplaatst zondag. Lijkt me wat warm om in het café te kijken!
Jongen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Chew, ben jij nou een jongen of een meisje? :p Laatst was je usericon nog een man toch?
Ik denk iets meer dan 20.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |