Moet je die van mij nu zienquote:
Maak maar weer een andere, deze is lelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Moet je die van mij nu zien
Ik maak een verbeterde versie met betere pixelsquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak maar weer een andere, deze is lelijk
Beidequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik maak een verbeterde versie met betere pixels![]()
Of ging het om de inhoud?
Hehequote:
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ng-in-amsterdam.htmlquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
Iemand die weet hoelaat ze worden gehuldigt dinsdag in Amsterdam?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
quote:De gemeente Amsterdam liet weten woensdagmiddag te overleggen over een precieze datum en plek voor het volksfeest.
Hebben we al gewonnen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
Oke, dankje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ng-in-amsterdam.html
Ja, wist je dat niet?!quote:
quote:Toch grachtentocht voor Oranje
AMSTERDAM - De huldiging van het Nederlands elftal, dinsdag in Amsterdam, begint bij het marinecomplex op Kattenburg. Daar worden de spelers, coach Bert van Marwijk en de overige begeleiders, met diverse helikopters naartoe gevlogen. Vandaar zullen de spelers plaatsnemen in een rondvaartboot.
Rondvaart
Vanaf Kattenburg wordt richting IJburg gevaren en trekt de stoet, die wordt vergezeld door meerdere boten, door het IJhavengebied. Via een route door meerdere grachten, de laatste is de Singelgracht, wordt ten slotte aangemeerd bij het Rijksmuseum. Daarna vindt de inhuldiging plaats op het ernaastgelegen Museumplein.
De verwachting is dat enkele honderdduizenden voetballiefhebbers de spelers zullen toejuichen. Ook als Nederland naast de wereldtitel grijpt. Op het Museumplein is een uitgebreid muziekprogramma aan de inhuldiging gekoppeld.
Nee.quote:
quote:*door de grote eer zetten we allemaal ons status op afwezig. waarom? omdat dat een oranje kleur geeft. zo kunnen wij ons trots laten zien. Stuur door en laat heel msn oranje worden
Oh God, bestaan die debiele MSN berichten nogquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh God, bestaan die debiele MSN berichten nog
Jaquote:
Zou jammer zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wie weet toch geen duitsland maar spanje
Ik hoop hetquote:
Duitsland gaat winnen jongens IK VOEL HETquote:
Nee ze moeten zaterdag nog tegen Uruguayquote:
No worries my friendquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:28 schreef EDMAN- het volgende:
Twijfel ofk maandag nog wel vrij neem, kut Spanje
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopusquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef EDMAN- het volgende:
haha die Octo is wel een koning, 90% goed voorspelt
We kunnen ook gewoon een stel Joegoslaven inhurenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopus
En je zult zien dat NL juist die laat vrij lopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopus
Update 10.00 uur:quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
No worries my friend
[Upd] Octopus: Nederland wereldkampioen
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Update 10.00 uur:
Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
Dat is waarquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnen
Giel Beelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Update 10.00 uur:
Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
Ik ben er ook geen fan van, maar het staat bij zijn bericht erbijquote:
Al kiest dat beest Spanje, wij winnen gewoon.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnen
Ik heb een vroege dienst, maar ik heb een collega een mail gestuurd of zij hem misschien wil hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
en dan wordt het feest! huldiging toch dinsdag, gaan er nog mensen heen?
quote:
Ik moet werken en kan geen vrij nemen, maten van mij willen ook al gaan, maar ik hou toch niet zo van die massale toestanden, dus ik zie het wel op tv.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
en dan wordt het feest! huldiging toch dinsdag, gaan er nog mensen heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |