Ik hoop hetquote:
Duitsland gaat winnen jongens IK VOEL HETquote:
Nee ze moeten zaterdag nog tegen Uruguayquote:
No worries my friendquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:28 schreef EDMAN- het volgende:
Twijfel ofk maandag nog wel vrij neem, kut Spanje
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopusquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef EDMAN- het volgende:
haha die Octo is wel een koning, 90% goed voorspelt
We kunnen ook gewoon een stel Joegoslaven inhurenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopus
En je zult zien dat NL juist die laat vrij lopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, Spanje, die moeten we toch kunnen hebben. Als je Villa, Xavi en Iniesta geen ruimte geeft dan kunnen ze niks. Dat weet zelfs een octopus
Update 10.00 uur:quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
No worries my friend
[Upd] Octopus: Nederland wereldkampioen
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Update 10.00 uur:
Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
Dat is waarquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnen
Giel Beelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Update 10.00 uur:
Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
Ik ben er ook geen fan van, maar het staat bij zijn bericht erbijquote:
Al kiest dat beest Spanje, wij winnen gewoon.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Boeiend, dan komt er toch weer hetzelfde uit, dat wij winnen
Ik heb een vroege dienst, maar ik heb een collega een mail gestuurd of zij hem misschien wil hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
en dan wordt het feest! huldiging toch dinsdag, gaan er nog mensen heen?
quote:
Ik moet werken en kan geen vrij nemen, maten van mij willen ook al gaan, maar ik hou toch niet zo van die massale toestanden, dus ik zie het wel op tv.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef EDMAN- het volgende:
en dan wordt het feest! huldiging toch dinsdag, gaan er nog mensen heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |