Dit x 1000quote:
haha erg hequote:Op maandag 12 juli 2010 09:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega's die nu over de wedstrijd willen praten![]()
Collega's die de scheids goed vonden fluiten![]()
![]()
Ga maar even een briefje op de deur hangen, niet storen.
Zou het niet wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Collega's die nu over de wedstrijd willen praten![]()
Collega's die de scheids goed vonden fluiten![]()
![]()
Ga maar even een briefje op de deur hangen, niet storen.
Dit zijn van die ideale momenten om GTA4 op te starten en even helemaal los gaan op toevallig passerende voetgangers die net een miliseconde te lang naar mij kijken. En natuurlijk niet met een klein kutpistooltje, nee raketwerper ftw natuurlijk op voetgangers.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha erg he, heb ook nog geen woord gezegd, alleen gegromt
Drank maakt meer kapot dan je lief is?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:43 schreef automatic_ het volgende:
De markt was zeker snel leeg? Ik ben om 20.10 naar huis gegaan omdat ik kots misselijk was
Nee, je moet mensen insluiten met allemaal auto's en dan één auto laten exploderen (deed ik altijd bij GTA3quote:Op maandag 12 juli 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit zijn van die ideale momenten om GTA4 op te starten en even helemaal los gaan op toevallig passerende voetgangers die net een miliseconde te lang naar mij kijken. En natuurlijk niet met een klein kutpistooltje, nee raketwerper ftw natuurlijk op voetgangers.
Ik had niets opquote:Op maandag 12 juli 2010 09:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is?
Ja, zo inferno op een druk kruispunt is ook altijd leuk ja. En maar handgranaatjes blijven gooien, als de boel dreigt uit te doven...quote:Op maandag 12 juli 2010 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, je moet mensen insluiten met allemaal auto's en dan één auto laten exploderen (deed ik altijd bij GTA3)
Gewoon neerknallen.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, zo inferno op een druk kruispunt is ook altijd leuk ja. En maar handgranaatjes blijven gooien, als de boel dreigt uit te doven...Alleen die kutwouten altijd, laat mij toch eens lekker los gaan op onschuldige burgers, wat maakt dat nou uit.
Die hoertjes schiet ik na de sex ook altijd dood, of ik rij er overheen, heb je tenminste je geld weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |