Pauperquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:08 schreef teknomist het volgende:
Te duur voor een beetje fatsoenlijke kwaliteit...
Andere prioriteiten.quote:
http://www.bndestem.nl/re(...)t-gaat-niet-door.ecequote:BERGEN OP ZOOM - Het is Jeroen van Wijk en Geert de Krom niet gelukt. Er staat zondagavond tijdens de WK-finale Nederland-Spanje geen groot videoscherm op de Grote Markt.
De Bergenaren probeerden dat de afgelopen 48 uur nog voor elkaar te boksen, maar vrijdagochtend om 11.00 uur hiled het op. "We hadden 80 procent van het benodigde geld binnen, dus we waren er bijna", zegt Jeroen van Wijk. "Maar het laatste scherm dat we hadden kunnen krijgen, is verhuurd. Daarmee hield het op."
Hij dankt de 'welwillende (horeca)ondernemers' van de Grote Markt en elders, die 'fantastisch' hebben meegewerkt. "We hebben er samen alles aan gedaan. Helaas was de tijd net iets te kort."
Wij gaan naar afloop wel naar de martquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wij gaan naar afloop wel naar de martNa de afloop of naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Een van de weinige taalfouten die ik nog maakquote:
Kom toch gezellig in Roosendaal kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Voor Hojdhopper
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)t-gaat-niet-door.ece
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kom toch gezellig in Roosendaal kijkenWaar we als één van 3 steden al bij de eerste wedstrijd zo'n scherm hadden. Zo zie je maar weer, Roosendaal is een echte trendsetter
Ja, dat taalfoutje heeft een compleet andere betekenis.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Een van de weinige taalfouten die ik nog maak
Ja nogal he?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, dat taalfoutje heeft een compleet andere betekenis.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:38 schreef Pino112 het volgende:Top 100 van zondag 4 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
93. 065 chewbacca_maatschappij
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:02 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 5 juli 2010
004. 291 chewbacca_maatschappij
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef Monitor het volgende:Top 100 van dinsdag 6 juli 2010
15. 151 rival
15. 151 chewbacca_maatschappij
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 7 juli 2010
55. 090 D.
55. 090 chewbacca_maatschappij
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:32 schreef Monitor het volgende:Top 100 van vrijdag 9 juli 2010
28. 117 chewbacca_maatschappij
Nouquote:
2x België en 1x Zeelandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Bier gehaald in Essen, friet gehaald in Stabroek en vervolgens even terras met vrienden gedaan in Tholen.
Dat was me het rondje wel weer.
Het was echt zo belachelijk druk bij de bierhal daar..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef teknomist het volgende:
Bier gehaald in Essen, friet gehaald in Stabroek en vervolgens even terras met vrienden gedaan in Tholen.
Dat was me het rondje wel weer.
Je hebt er meerdere hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het was echt zo belachelijk druk bij de bierhal daar..Maar wel 8 flessen Westmalle Trappist gescoord
1x België.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
2x België en 1x Zeeland
![]()
Weer bijna een West-Brabant fokker tegen het lijf gelopen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het was echt zo belachelijk druk bij de bierhal daar..Maar wel 8 flessen Westmalle Trappist gescoord
Wie zegt dat jullie bij dezelfde waren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Weer bijna een West-Brabant fokker tegen het lijf gelopen...
Er is maar één bazenbierhal daar hè.. De Caignyquote:
Drankenhal is toch een fenomeen daar?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie bij dezelfde waren?
Er zit er ook nog ééntje bij het station in de buurtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er is maar één bazenbierhal daar hè.. De Caigny.
'k Heb eigenlijk nooit ergens anders gekeken.. dit is makkelijk te combineren met goedkoop tanken aan de overkant![]()
Laten we hopen dat ie hier ook overheen komt. Ben wel toe aan een fris buitje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:47 schreef teknomist het volgende:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Dat rode stipje komt precies over B.o.Z. heen.
http://www.bndestem.nl/re(...)ilist-rijdt-door.ecequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:44 schreef teknomist het volgende:
Damn, vijftig meter van hier een traumahelikopter geland. Een overstekende voetganger geschept door een veel te hard rijdende auto, welke overigens gewoon is doorgereden. Best heftig om te zien allemaal.
http://www.alarmeringen.n(...)-bergen-op-zoom.html
Same here.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie hier ook overheen komt. Ben wel toe aan een fris buitje.
Pauperquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef teknomist het volgende:
En voor dat Kper_Norci denkt dat ik een pauper ben omdat ik én een airco te duur vind én in de buurt woont van het ongeluk: ik woon in het goede gedeelte daar.
quote:
drommels....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donders, donders, donders ...
Wie haal ik nu door elkaar?quote:
Duizend bommen en garnalenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wie haal ik nu door elkaar?Kapitein Haddock ofzo?
Ja hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |