Geen idee ik zit er ook niet bij..quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wanneer is dat? moet het rode kruis toevallig dienst draaien bij jullie? dan wil ik wel.. jaja zit bij rode kruis berrreeguh op zoom
Oh oke jammerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Geen idee ik zit er ook niet bij..
Was meer een soort informatiebijeenkomst voor betrokkenen zeg maar
Hoezo? EHBO lijkt me echt saaaiquote:
Neu als mensen goed gezopen hebben kom je voor hele leuke situaties te staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoezo? EHBO lijkt me echt saaai
Ligt eraan welke vereniging denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neu als mensen goed gezopen hebben kom je voor hele leuke situaties te staan.
met het maritiem van de watersport vereniging ook flink gelachen
Ja op de Mart ook, de politie had het zwaar dinsdagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
t was een maand geleden ofzo 75 jarig bestaan van de watersport vereniging in bergen. heb daar rondgelopen als EHBO reddingsbrigade.. heb savonds beetje bij t podium gestaan en zatte manen zijn best grappig als je zelf nuchter bent.
Same here, hopelijk met een boel naar het strand. en zenuwachtig zijn voor zondagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef teknomist het volgende:
Ja, dat zal vast wel. Maar de airco is ook fijn nu hoor. Van het weekend lekker volop van het weer genieten…
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
airco bah bah wordt je alleen maar verkouden van
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
haha, zou er niet aan moeten denken man gadverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |