Wat een kutleven hebben we toch hèquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Precies hetzelfde hier, behalve die verjaardag dan
zaterdag strand en BBQ ofzo, en zondag lekker vroeg de stad in (maar dan wel proberen niet te lam te zijn als de wedstrijd begint)
DAS Boot?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
alleen doordeweeks
vanavond bedrijfsBBQ bij de financiëel directrice thuis :/ te weinig geld om echt iets buiten de deur te gaan doen dus maar bij haar thuis![]()
totaal geen zin in en mag daarna snel door naar Das Boot in Breda
Als het een lekker ding was geweest had je er wel zin in gehad zeker?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
alleen doordeweeks
vanavond bedrijfsBBQ bij de financiëel directrice thuis :/ te weinig geld om echt iets buiten de deur te gaan doen dus maar bij haar thuis![]()
totaal geen zin in en mag daarna snel door naar Das Boot in Breda
tuurlijk, maar ze heeft zelfs geen lekkere dochtersquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als het een lekker ding was geweest had je er wel zin in gehad zeker?
Ik heb maandagochtend vrij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik voorspel een hele moeilijke maandagochtend...
De groep die mandag werkt moet eerder beginnen zodat wij zondag eerder weg kunnen.. laat ik maandag nou niet werkenquote:
Ai, Cluzona uit, altijd lastigquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef Gutz het volgende:
Zo, vanavond eindelijk weer 'ns een voetbal wedstrijdje van RBC kijken.
Cluzona - RBC 19:00 te wouw
Eerste keer dat ik naar een voetbalwedstrijd ging was RBC-ADO Den Haag. Ik was 10 jaar, zat recht achter de goal waar alle doelpunten vielen, werd toen 7-1 voor RBCquote:
Ja ik ben daar ook verbrandquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook verbrand
Net een bijeenkomst gehad over de invulling van het Poppodium in Berregequote:
Oh wanneer is dat? moet het rode kruis toevallig dienst draaien bij jullie? dan wil ik wel.. jaja zit bij rode kruis berrreeguh op zoomquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net een bijeenkomst gehad over de invulling van het Poppodium in Berrege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |