Toch mooi om zo je carrière af te sluitenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef ErictheSwift het volgende:
zo héé... dat Giovanni dit op zn ouwe dag nog kan; zeker 25 meter![]()
![]()
Zo'n WK is toch wel zo leerzaam hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ik wist niet dat mijn buren van voetbal hielden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
Toch mooi om zo je carrière af te sluiten
Zijn mooiste in 105 interlandsquote:
Dat probeerden ze de vorige wedstrijd ookal iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef heloef het volgende:
Godverdome die stomme Zuid-Amerikanen proberen onze op een na beste speler te blesseren.
Dat doet hij zondag pasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
Zeker, wat een topgoal!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
Of rammelen de kopjes bij je in de kast?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ik wist niet dat mijn buren van voetbal hielden
Let's hopequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doet hij zondag pasMet de cup in zijn handen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Rook gewoon tijdens de rust?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Speedski het volgende:
Even zien ... 1 - 0, bal in het midden van het veld ....
Voor de mensen die moeten roken, nu is het het handigste
Dit is toch een prachtig opstapje naar zondagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was voor gewaarschuwd! Typisch Zuid-Amerikaans en die Uruguayanen zijn vechters; zodra ze in de hoek worden gezet verliezen ze hun zelfbeheersing en gaan ze gemeen spelen. Niet aan toegevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef heloef het volgende:
Godverdome die stomme Zuid-Amerikanen proberen onze op een na beste speler te blesseren.
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze spelen nu toch heel gedecideerd? Geen kans weggegeven, kansen gecreerd en een prachtig veldgoal. Wat had je dan verwacht in de halve finale WK?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat ik de indruk krijgt dat het eigenlijk totaal niet loopt bij Oranje maar dat we altijd winnen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is naar beneden gekomen: Ik wil ook voetbal kijken!
We zeiden, kom dan maar ff nog beneden. Nederland heeft al één doelpunt gemaakt!
Dochter heel droog: dat wist ik allang, dat hoorde ik aan de toeters.
Zitten jullie gewoon beneden te toeteren als de kinders boven liggen ....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is naar beneden gekomen: Ik wil ook voetbal kijken!
We zeiden, kom dan maar ff nog beneden. Nederland heeft al één doelpunt gemaakt!
Dochter heel droog: dat wist ik allang, dat hoorde ik aan de toeters.
We kunnen idd een stuk beter, maar op brazilie na hebben we nog geen serieuze tegenstander gehad en zelfs die waren matigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat ik de indruk krijgt dat het eigenlijk totaal niet loopt bij Oranje maar dat we altijd winnen?
Ik heb het niet alleen over deze wedstrijd maar over het hele toernooi. Gewoon het spel, combinaties die zelden werken, meer passes die niet aankomen dan vice versa, de chemie die er op EURO 2008 was, is er nu niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze spelen nu toch heel gedecideerd? Geen kans weggegeven, kansen gecreerd en een prachtig veldgoal. Wat had je dan verwacht in de halve finale WK?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:54 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Was voor gewaarschuwd! Typisch Zuid-Amerikaans en die Uruguayanen zijn vechters; zodra ze in de hoek worden gezet verliezen ze hun zelfbeheersing en gaan ze gemeen spelen. Niet aan toegeven
quote:
Jij woont in het sprookjesbos?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
Stel dat de zeeuw gewisseld moet worden, kost ons dat dat een wissel?
jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:58 schreef Yonjuuni het volgende:
Kom op zeg, minstens een kaart voor idioot gevaarlijk spel, scheids.
quote:
Duhquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
Beetje een Maslovreactie dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is me opgevallen dat Mathijssen zich de school van Maslov heeft eigen gemaakt.²
Ja, 't lijken wel mensen he, die voetballersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:00 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een sukkel ook he die Sneijder, reageren en dan geel krijgen
Nee, omdat ie die kerel onderuit duwde, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:00 schreef Henno het volgende:
wtf en sneijder geel omdat ie terecht verhaal komt halen
Dat kan ook op een andere manier..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:00 schreef Henno het volgende:
wtf en sneijder geel omdat ie terecht verhaal komt halen
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:01 schreef Speedski het volgende:
Eeeej, zagen jullie ook iets van een "oude" van Persie?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:01 schreef NorthernStar het volgende:
Het enige wat Uruguay goed lukt is storen in de opbouw. Afgezien daarvan is het niet veel. Helemaal nu ze Suarez missen.
dat was ook geelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:03 schreef Henno het volgende:
damn wat haat ik die latino's ... houthakken, makkelijk vallen in het strafschopgebiedniet door laten intimideren
En het begon echt heel vriendelijk...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef misterDre het volgende:
Dit gaat een ongelofelijke schoppartij worden
lijkt me wel verstandigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Als we 2-0 voor staan zou ik Sneijder voor de zekerheid wisselen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je nog twijfelt over de winst he?
Niet over de kwaliteit van Nederland maar eerder over het gedragen van die Uruguayanen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val om er maar eens een cliché in te gooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder nu al wisselen, matig gespeeld tot nu toe, Rafael zal wel gebrand zijn om te vlammen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Als we 2-0 voor staan zou ik Sneijder voor de zekerheid wisselen
Niet twijfelen aan de winst... welk ander team dat na een paar minuten op 1-0 stond deed dat ookalweer ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Nederland zet er idd minder druk op nouquote:
Inderdaad te veel kleine foutjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Nederland moet de bal beter in de ploeg houden
En hopen dat Sneijder geen lullige tweede kaart krijgt ze schamen zich nergens voor op dit toernooi die scheidsrechters.quote:
het zou mooi kut zijn als je in zo'n wedstrijd schorsingen en blessures krijgt, maja dat is altijd afwachten als de tegenstander gefrustreerd raaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet over de kwaliteit van Nederland maar eerder over het gedragen van die Uruguayanen.
je kan zien dat jij er verstand van hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder nu al wisselen, matig gespeeld tot nu toe, Rafael zal wel gebrand zijn om te vlammen.
Daarom. Net als die Portugezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
het zou mooi kut zijn als je in zo'n wedstrijd schorsingen en blessures krijgt, maja dat is altijd afwachten als de tegenstander gefrustreerd raakt
nee, de bal moet minimaal een speler van je eigen team aanraken voordat die het doel in 'mag'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:08 schreef MaLo het volgende:
Vraag van mijn dochter waar ik geen antwoord op weet:
Mag je bij een ingooi in het doel gooien?
Dacht het wel, waarom nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:08 schreef MaLo het volgende:
Nee, je mag niet rechtstreeks scoren met een ingooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:08 schreef MaLo het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:08 schreef MaLo het volgende:
Tijd voor het eindsignaal... Beter voor het hart..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor de 2-0!
klopt, maar op een of andere manier heb ik vandaag totaal niet het idee dat we het gaan weggeven als ze gewoon professioneel en geconcentreerd blijven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef knep het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val om er maar eens een cliché in te gooien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |