Hoogmoed komt voor de val om er maar eens een cliché in te gooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je nog twijfelt over de winst he?
Ik zou Sneijder nu al wisselen, matig gespeeld tot nu toe, Rafael zal wel gebrand zijn om te vlammen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Als we 2-0 voor staan zou ik Sneijder voor de zekerheid wisselen
Niet twijfelen aan de winst... welk ander team dat na een paar minuten op 1-0 stond deed dat ookalweer ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je nog twijfelt over de winst he?
Nederland zet er idd minder druk op nouquote:
Inderdaad te veel kleine foutjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Nederland moet de bal beter in de ploeg houden
En hopen dat Sneijder geen lullige tweede kaart krijgt ze schamen zich nergens voor op dit toernooi die scheidsrechters.quote:
het zou mooi kut zijn als je in zo'n wedstrijd schorsingen en blessures krijgt, maja dat is altijd afwachten als de tegenstander gefrustreerd raaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet over de kwaliteit van Nederland maar eerder over het gedragen van die Uruguayanen.
je kan zien dat jij er verstand van hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou Sneijder nu al wisselen, matig gespeeld tot nu toe, Rafael zal wel gebrand zijn om te vlammen.
Daarom. Net als die Portugezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
het zou mooi kut zijn als je in zo'n wedstrijd schorsingen en blessures krijgt, maja dat is altijd afwachten als de tegenstander gefrustreerd raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |