Rokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Roken jullie ook zoveel tijdens zo'n wedstrijd ?
Nog net geen infuus..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Roken jullie ook zoveel tijdens zo'n wedstrijd ?
Het is nooit te laat om weer te beginnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik gestopt ben met roken. En op dit soort momenten heb ik daar spijt van
Er is vast nog wel een winkel open in de buurt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om weer te beginnen.
Nee ligt aan Viola Holtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland tot nu toe de defensieve partij en Uruguay de aanvallende?
Net zo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Nu zenuwachtighoe moet jij je dan voelen tijdens de finale?
ff inkomen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland tot nu toe de defensieve partij en Uruguay de aanvallende?
Uruguay kent de opdracht: in de eerste 20 minuten scoren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
gebeurd nog niet zo heel veelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Zit iedereen in de kroeg te kijken ofzo? Dit soort topics zijn het hele wk is nog nooit zo langzaam gegaan als Nederland moet voetballen.
Valtn mij ook opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Zit iedereen in de kroeg te kijken ofzo? Dit soort topics zijn het hele wk is nog nooit zo langzaam gegaan als Nederland moet voetballen.
Net alsof jij zo snel kan reageren...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie kan echt werkelijk niets goed doen..nu gaattie zelfs al medespelers in de weg lopen
Ja belachelijk dat ze de lampen overdag hebben aangestoken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Oranje is ook veel beter in de avond wedstrijden.²
Djees man, check de smileyquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net alsof jij zo snel kan reageren...
Voor Uruguay zelfs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
van Persie is geen spits.... maar blijkbaar een verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |