aleen de kwartfinales dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
viel mij ook op ja. is maar een paar wedstrijden geweest geloof ik?
Ik heb ook totaal geen spanning, ze winnen dit toch welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit lekker relaxed met een cola'tje te kijken, totaal geen spanning. Berusting voor de teleurstelling die gaat volgen.
Bijna een soort zen-achtige benaderingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit lekker relaxed met een cola'tje te kijken, totaal geen spanning. Berusting voor de teleurstelling die gaat volgen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.
Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.²
Het zal me een zorg zijn wie ze maaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef cobain1994 het volgende:
Van persie scoort het eerst..Mind my words..
Stadion?quote:
Tot nu toe is Uruguay de enige ploeg die voetbalt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:31 schreef Dalando het volgende:
uruguay gaat defensief spelen
Shit, dat meen je niet!quote:
Of het gehele elftal wisselen? Nieuwe regel..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg van Persie wisselen. Het is weer niks.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg altijd een hartaanval als de tegenstander aanvalt
PANIEKquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ookDan denk ik meteen.. OH NOES DIE ZIT STRAKS OOK NOG
Niet meer sinds ik gestopt ben met roken. En op dit soort momenten heb ik daar spijt vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Roken jullie ook zoveel tijdens zo'n wedstrijd ?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Nee, want ik rook niet binnen. En de tv staat binnen dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |