Finale is voor Snoeks.quote:
Jup, toen ze opkwamen voor de training.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:58 schreef frensje het volgende:
heeft Jack al een kipoogje gehad van Stekelenburg?
Ja, hij zei het zo net nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:58 schreef frensje het volgende:
heeft Jack al een kipoogje gehad van Stekelenburg?
ah gelukkigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup, toen ze opkwamen voor de training.
Ze moeten hem in de spits zettenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kluivert doet ook ff alsof ie iets van voetbal weet
Ik ook man, mijn vrouwtje recapituleert me net een heerlijke zak Croky Bolognese.quote:
Hij is niet de enige die gek wordt.... Niks is goed bij die Visser :Squote:
Die is vorig jaar overledenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Breukelen heeft zeker geen vrouw? Wat een nare entiteit.²
Ga weg man!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Sneijder in zijn Ajax tijd juist beter dan hij nu is. Toen was hij nog bepalender en gingen zijn schoten niet zo vaak over.²
Oh ja, dat bedenk ik me net ook. Minder man.quote:
Wist je welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedenk ik me net ook. Minder man.²
Ben ik echt niet met je eens. Het is me ook opgevallen dat hij geen nummer 10 ala Riquelme is. Hij kan alleen maar ballen in de ruimte geven. Maar ik ben een liefhebber van een draaiende Sneijder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hij is nu een veel completere speler dan toen bij Ajax
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Ze spelen helemaal in het oranje vandaag. Zou dat wel werken?
Ik mag die man al niet sinds zijn pro-Ghana-commentaar tegen Servië, maar moest toen gaan strijken van sommigen, als ik het me goed herinner, dus ik zeg niksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die gek wordt.... Niks is goed bij die Visser :S
Ik had het verdrongen, want toen ik echt ging nadenken kwam ik er achter dat Derksen hem destijds een letter had doen toekomen. Maar in essentie blijf ik de Breuk een nare boy vinden.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Sneijder in zijn Ajax tijd juist beter dan hij nu is.
speelt Nederland dan..?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:11 schreef fioooon het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Nederland straks gaat winnen!!!!
Als je wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:14 schreef wolferl het volgende:
Ik word al moe als ik naar Hans v.Breukelen.
schaam jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:15 schreef wolferl het volgende:
Zo het vreetwerk is besteld, wel lullig van mij dat ik het ze laat bezorgen, kunnen ze de wedstrijd niet zien.
Of ze bezorgen het pas in de pauze en laten jou gewoon lekker wachten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:15 schreef wolferl het volgende:
Zo het vreetwerk is besteld, wel lullig van mij dat ik het ze laat bezorgen, kunnen ze de wedstrijd niet zien.
Ofschoon ik hier het gevoel heb dat je me keihard uitlacht in mijn ietwat vochtige gelaat moet ik je toch wel melden dat ik een kenner ben. Ik weet waar ik over praat.quote:
Das niks, ik moest 9km fietsenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga ook maar weer is kijken, allen dan wel via mobiel op FOK!muis is dood (van de pc natuurlijk duhhhh :p)

Wie geen Oranje fan is kan maar beter naar het buitenland vertrekkenquote:
hahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:22 schreef wolferl het volgende:
Het voorhoofd van Forlan word mede mogelijk gemaakt door Clearasil.
Hopelijk raken de tegenstanders flink van streek van al dat oranjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:23 schreef popolon het volgende:
Dus echt zo: Oranje broeken.
Geen gezicht.
Sterker nog, we staan in de finalequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
we krijgen zeker eerst die feestmuziek en dan het Wilhelmus
Maar ze kennen wel de tekst..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Uruguay heeft fanfaremuziek als volkslied.²
Maar dit is anders. Hoop ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:24 schreef SemperSenseo het volgende:
Whaaa, spannend!![]()
Ik hoop niet dat Nederland het al te moeilijk krijgt tegen een tweevoudig wereldkampioen. De laatste keer dat we er tegen speelden verloren we met 2-0...
Nee, zingen dat je een Duitser ben is cool.quote:
Lallaalalaalaalalaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Spanje heeft niet eens tekstquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Uruguay heeft fanfaremuziek als volkslied.²
Waar ze geen geld voor krijgen zijn ze slecht in.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:26 schreef Watashiwa het volgende:
wat zingen ze vals
De Prins van Oranje himselfquote:
Station? Kijk je in de trein?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef Dynd het volgende:
Prachtig station
aleen de kwartfinales dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
viel mij ook op ja. is maar een paar wedstrijden geweest geloof ik?
Ik heb ook totaal geen spanning, ze winnen dit toch welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit lekker relaxed met een cola'tje te kijken, totaal geen spanning. Berusting voor de teleurstelling die gaat volgen.
Bijna een soort zen-achtige benaderingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit lekker relaxed met een cola'tje te kijken, totaal geen spanning. Berusting voor de teleurstelling die gaat volgen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.
Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.²
Het zal me een zorg zijn wie ze maaktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef cobain1994 het volgende:
Van persie scoort het eerst..Mind my words..
Stadion?quote:
Tot nu toe is Uruguay de enige ploeg die voetbalt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:31 schreef Dalando het volgende:
uruguay gaat defensief spelen
Shit, dat meen je niet!quote:
Of het gehele elftal wisselen? Nieuwe regel..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg van Persie wisselen. Het is weer niks.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg altijd een hartaanval als de tegenstander aanvalt
PANIEKquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ookDan denk ik meteen.. OH NOES DIE ZIT STRAKS OOK NOG
Niet meer sinds ik gestopt ben met roken. En op dit soort momenten heb ik daar spijt vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Roken jullie ook zoveel tijdens zo'n wedstrijd ?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Nee, want ik rook niet binnen. En de tv staat binnen dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Rokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Nog net geen infuus..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Het is nooit te laat om weer te beginnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik gestopt ben met roken. En op dit soort momenten heb ik daar spijt van
Er is vast nog wel een winkel open in de buurt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om weer te beginnen.
Nee ligt aan Viola Holtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland tot nu toe de defensieve partij en Uruguay de aanvallende?
Net zo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Nu zenuwachtighoe moet jij je dan voelen tijdens de finale?
ff inkomen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland tot nu toe de defensieve partij en Uruguay de aanvallende?
Uruguay kent de opdracht: in de eerste 20 minuten scoren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
gebeurd nog niet zo heel veelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Zit iedereen in de kroeg te kijken ofzo? Dit soort topics zijn het hele wk is nog nooit zo langzaam gegaan als Nederland moet voetballen.
Valtn mij ook opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Zit iedereen in de kroeg te kijken ofzo? Dit soort topics zijn het hele wk is nog nooit zo langzaam gegaan als Nederland moet voetballen.
Net alsof jij zo snel kan reageren...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie kan echt werkelijk niets goed doen..nu gaattie zelfs al medespelers in de weg lopen
Ja belachelijk dat ze de lampen overdag hebben aangestoken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Oranje is ook veel beter in de avond wedstrijden.²
Djees man, check de smileyquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net alsof jij zo snel kan reageren...
Voor Uruguay zelfs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
van Persie is geen spits.... maar blijkbaar een verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |