Rokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Roken jullie ook zoveel tijdens zo'n wedstrijd ?
Nog net geen infuus..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Roken jullie ook zoveel tijdens zo'n wedstrijd ?
Het is nooit te laat om weer te beginnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik gestopt ben met roken. En op dit soort momenten heb ik daar spijt van
Er is vast nog wel een winkel open in de buurt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om weer te beginnen.
Nee ligt aan Viola Holtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland tot nu toe de defensieve partij en Uruguay de aanvallende?
Net zo?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Nu zenuwachtighoe moet jij je dan voelen tijdens de finale?
ff inkomen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of is Nederland tot nu toe de defensieve partij en Uruguay de aanvallende?
Uruguay kent de opdracht: in de eerste 20 minuten scoren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
gebeurd nog niet zo heel veelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Zit iedereen in de kroeg te kijken ofzo? Dit soort topics zijn het hele wk is nog nooit zo langzaam gegaan als Nederland moet voetballen.
Valtn mij ook opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Zit iedereen in de kroeg te kijken ofzo? Dit soort topics zijn het hele wk is nog nooit zo langzaam gegaan als Nederland moet voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |