Zeker, wat een topgoal!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
Toch mooi om zo je carrière af te sluiten
Of rammelen de kopjes bij je in de kast?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ik wist niet dat mijn buren van voetbal hielden
Let's hopequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doet hij zondag pasMet de cup in zijn handen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Rook gewoon tijdens de rust?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Speedski het volgende:
Even zien ... 1 - 0, bal in het midden van het veld ....
Voor de mensen die moeten roken, nu is het het handigste
Dit is toch een prachtig opstapje naar zondagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was voor gewaarschuwd! Typisch Zuid-Amerikaans en die Uruguayanen zijn vechters; zodra ze in de hoek worden gezet verliezen ze hun zelfbeheersing en gaan ze gemeen spelen. Niet aan toegevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef heloef het volgende:
Godverdome die stomme Zuid-Amerikanen proberen onze op een na beste speler te blesseren.
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze spelen nu toch heel gedecideerd? Geen kans weggegeven, kansen gecreerd en een prachtig veldgoal. Wat had je dan verwacht in de halve finale WK?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat ik de indruk krijgt dat het eigenlijk totaal niet loopt bij Oranje maar dat we altijd winnen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is naar beneden gekomen: Ik wil ook voetbal kijken!
We zeiden, kom dan maar ff nog beneden. Nederland heeft al één doelpunt gemaakt!
Dochter heel droog: dat wist ik allang, dat hoorde ik aan de toeters.
Zitten jullie gewoon beneden te toeteren als de kinders boven liggen ....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter is naar beneden gekomen: Ik wil ook voetbal kijken!
We zeiden, kom dan maar ff nog beneden. Nederland heeft al één doelpunt gemaakt!
Dochter heel droog: dat wist ik allang, dat hoorde ik aan de toeters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |