quote:
Goeiemiddag Diaan.quote:
Ik zal me onthouden van het geven van commentaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag hopen dat het geen panalty's worden
Wil ik weten wat een 10-dagen pakket is? Nee...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het herinnert me.. mn schoonzusje is in november uitgerekend en ik moet nog beginnen met het maken van het 10-dagen pakket... we weten nu wat het geslacht is.
Inderdaad, dan heb ik zo'n defibrillator wel nodigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag hopen dat het geen panalty's worden
Ik ga het toch uitleggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil ik weten wat een 10-dagen pakket is? Nee...
Als je maar niet zelf gaat slachten, mag niet meer van de wet...
Dat past ook wel heel goed bij zijn principes waarschijnlijkquote:An anti-G20 protester, part of a group using Black Bloc tactics, reaches into a store's broken window to loot cell phones downtown June 26, 2010 in Toronto, Canada. (Simon Hayter/Getty Images)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is niks minder dan plunderen.
Gewoon de staat van beleg afkondigen. Gelijk gericht schieten.
* Ofyles2 meteen denkt aan een Dragunov of een AK-47...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is niks minder dan plunderen.
Gewoon de staat van beleg afkondigen. Daarna gericht schieten.
Het gevaar van vandaag is niet de strafschoppenreeks, maar kasseistroken...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal me onthouden van het geven van commentaar.
Neeeee, niet de Timmies!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, die G20 boe-roepers die dan mcdonalds'en en andere fastfood ketens gaan slopen...
wat een kansloze lui.
[ afbeelding ]
[..]
Dat past ook wel heel goed bij zijn principes waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 meteen denkt aan een Dragunov of een AK-47...
Triest...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, die G20 boe-roepers die dan mcdonalds'en en andere fastfood ketens gaan slopen...
wat een kansloze lui.
[ afbeelding ]
[..]
Dat past ook wel heel goed bij zijn principes waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Je ging toch ook niet poolen of biljarten
Komt vast goed!! Positive thinking.quote:
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt vast goed!! Positive thinking.
Nog iets meer dan een uurtje en dan weekend!!![]()
![]()
quote:
2 van deze en die gasten plunderen en slopen niks meer.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef B.ertha het volgende:
7,5 voor mijn thesis
toch een klein beetje een teleurstelling, want er was me een 9 beloofd, maar 7,5 is toch ook heel goed
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef B.ertha het volgende:
7,5 voor mijn thesis
toch een klein beetje een teleurstelling, want er was me een 9 beloofd, maar 7,5 is toch ook heel goed
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef B.ertha het volgende:
7,5 voor mijn thesis
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd B.ertha
Uitslag () van de dermatoloog: ernstige bacteriële infectie op een al geirriteerde huid. Zware kuur voor 10 dagen, ik heb zojuist van de apotheek gehaald:
20 pillen, 1x daags 2 pillen.
3 tubes zalf, 2x daags dun aanbrengen op alle plekjes.
1 tube zalf, aanbrengen in de neus, 2x daags.
1 tube zalf, aanbrengen op een donkere plek (), 2x daags.
3 flacons shampoo. Geen gewone, maar speciale, vanwege de huid.
Dus voorlopig doe ik een checklist 'sochtends en 'savonds, wat ik allemaal wel niet gebruik
Hopelijk is het met 2 weken weer volledig onder controle. In augustus gaan we dan een hele batterij tests doen om te onderzoeken waardoor ik zo enorm reageer met m'n eczeem
Tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gewinkeld.Nog geen kraamcadeau, maar wel ideetjes opgedaan. En voor het neefje een heel mooi gekleurde mondharmonica gekocht. Sven heeft zijn mondharmonica altijd mee. De laatste keer dat we bij z'n zus waren had het neefje een kinderblokfluit, maar hij kreeg er geen geluid uit. Vervolgens hoorde hij Sven op z'n mondharmonica en die kleine houdt z'n blokfluit opeens dwars en begint er net als op een mondharmonica op te blazen.
Nu dus een echte.
Ik zit nu al klaar voor de eerste derde helft van het volgende seizoen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
Een wonder!![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_Voetbalwet__.html
slaapsequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even 2 uurtjes slapen voor ik weer aan het werk ga.
Echt heel jammer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik kijk wel af en toe naar auto's, maar ik wil eigenlijk graag een wat nieuwere en dan met airbag. Dat, of een megafoute Sjonniebakquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Iemand een auto kopen? Of iemand die iemand weet die en auto nodig is? Te koop: Renault 19 uit 1991
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof
Ik heb vandaag ook gewinkelld. Het was heel rustig op het werk, dus er werden mensen naar huis gestuurd. Toen de planner kwam om mij en een collega weg te sturen gezegd "dan moet ik iets nieuws bedenken om vanmiddag te doen", waarop de planner aangaf dat we wel een oranje outfit voor haar mochten uitzoeken.
Nou, dat heeft ze geweten. Ze heeft gehad: een vlaggenbroek, brulshirt, twee vlaggen, twee typen ratels, een megafoon die 'ole ole ole' kan afspelen, 11 oranje schuursponsjes, schmink, balonnen, een oranje vampierengebit, oranje haarspray en nog een vlag die het Wilhelmus kan afspelen
uiteraard, maar ik mag hier op het moment "genieten" van een stel toeterende voetbal "fans""quote:
Wurg eerst Blatter, dan de scheids.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Die scheids kon ik wel wurgen aan het einde
slaapsequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, dat was een gezellig avondje in de kroeg
Nu maar eens gaan slapen, ik mag morgen weer werken geloof ik
Weltrustenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, dat was een gezellig avondje in de kroeg
Nu maar eens gaan slapen, ik mag morgen weer werken geloof ik
Weltrusten MMquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Moe maar voldaan na avond, in alle opzichten.
Nu tijd voor nachtrust...
Wilcoquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:05 schreef MadMaster het volgende:
En Cobra, zondag is het voor volk en vaderland, dus je moet op je post staan dan...
quote:
Indien nodig kan ik wel een fake bod plaatsen om het in elk geval te laten beginnenquote:
Da's wel wat voor TM na zijn avondje kroeg....quote:
Die zou er nu idd wel in gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's wel wat voor TM na zijn avondje kroeg....
Goedemorgen
Zat er vanochtend ook aan te denken, een sloot koffie te halen bij de Starbucks. Maar vanavond gaan we uit eten met een oud studiegenootje, dus dat is al duur genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Belachelijk vroeg wakker vanmorgen (05.30 uur) na zo'n 4 uur slaap.
Net even een vingerhoed espresso bij de Starbucks gehaald en nu maar aan de slag...
Goedemorgen...
Studiehappen zijn toch niet zo prijzig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zat er vanochtend ook aan te denken, een sloot koffie te halen bij de Starbucks. Maar vanavond gaan we uit eten met een oud studiegenootje, dus dat is al duur genoeg
Oud-studiegenootquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Studiehappen zijn toch niet zo prijzig?
Of ga je naar Ron Blaauw
Feboquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oud-studiegenootwe werken allemaal, maar ook een "normaal" restaurant is al gauw 2 tientjes de man/vrouw. Dus met z'n drietjes is dat best wat centjes
Ze hebben daar heerlijke frietjesquote:
Dat sowieso, en nu afwachten wie vanavond wint. Want als dat Duitsland is...quote:
Zolang Tinu haar duitse vlag thuislaat vind ik alles bestquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sowieso, en nu afwachten wie vanavond wint. Want als dat Duitsland is...dan wordt het extra leuk!
Hoe dat zo? Je moet de BBQ toch met iets aanmaken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zolang Tinu haar duitse vlag thuislaat vind ik alles best
Goed ideequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je moet de BBQ toch met iets aanmaken?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de feli's!ik had niet beter mijn verjaardag in kunnen gaan dan gisteravond, wat een feest!! Vanavond lekker barbecueen en duitsland tegen spanje kijken
MaJo! Goeiemorgen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de feli's!ik had niet beter mijn verjaardag in kunnen gaan dan gisteravond, wat een feest!! Vanavond lekker barbecueen en duitsland tegen spanje kijken
Ik geloof dat we geeneens een Duitse vlag hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Zolang Tinu haar duitse vlag thuislaat vind ik alles best
Meuning! Saffie?quote:
zijn wij met mad nog steeds de enige rokers hier?quote:
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
zijn wij met mad nog steeds de enige rokers hier?
Breng dan maar verslag uit.quote:Dit weekend trouwens naar Werchter geweest, was vet!!
Haha nee hoor dat hoeft niet, maar bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Indien nodig kan ik wel een fake bod plaatsen om het in elk geval te laten beginnen
Jazeker, en ik heb m'n telefoon geprogrammeerd om mij eraan te herinneren, anders gaat het geheid misquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Red, je hebt een hele medicijnkast gekregen joh, hopelijk helpt het!!
Gefeliciteerd dan met je vaderquote:Majo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mn vader is ook vandaag jarig.
Hm, sterkte/succesquote:Ow en mn oma zit nu bij de oncoloog...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, en ik heb m'n telefoon geprogrammeerd om mij eraan te herinneren, anders gaat het geheid mis![]()
[..]
Dankjewel!!quote:Gefeliciteerd dan met je vader![]()
[..]
Hm, sterkte/succes
dat is waar ook! Peace heeft me zelfs weer een keer aan het roken geholpen terwijl ik gestopt wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman rookt ook!!
Red, je hebt een hele medicijnkast gekregen joh, hopelijk helpt het!!
Majo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Mn vader is ook vandaag jarig.
Ow en mn oma zit nu bij de oncoloog...
Was het niet erg warm op Werchter, je hebt daar bijna geen schaduwplekjes.
dat was echt geweldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog even gekeken naar Nigel de Jong, Van der Vaart en Wesley Sneijder bij Jack van Gelder zitten gisteren![]()
![]()
Stelletje clowns
Ja, dat was echt leuk. De sfeer is ook heel ontspannen, leuk om te zien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog even gekeken naar Nigel de Jong, Van der Vaart en Wesley Sneijder bij Jack van Gelder zitten gisteren![]()
![]()
Stelletje clowns
Foei van Peace...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is waar ook! Peace heeft me zelfs weer een keer aan het roken geholpen terwijl ik gestopt was![]()
Mn vader is vandaag 60 jaar geworden. Hij viert het ivm de toestand met mn oma niet, had mn moeder geen zin in. Vanmiddag gaan we wel even gezellig samen met elkaar eten.quote:Jij gefeliciteerd met je paps! Hoe oud is hij geworden?
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?quote:Werchter was echt heet ja, op vrijdag 39 graden. Werd op een gegeven even niet goed, te lang vol in de zon gelopen. En de volgende dag ook flink ziek geworden, iets verkeerd gegeten ofzo, het kwam er in ieder geval zo weer uit
Dankjewel!!quote:Sterkte met oma
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt leuk. De sfeer is ook heel ontspannen, leuk om te zien.
Hou maar op. De vrouwen in de SC luisteren alleen naar medische adviesen als wyccie die geeft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?
Ze zijn het hele toernooi al ontspannen, iig ze ogen erg ontspannen. Komt goed!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.
Het was geen advies, meer een diagnose achteraf..quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou maar op. De vrouwen in de SC luisteren alleen naar medische adviesen als wyccie die geeft.
wat heb jij nog een jonge vader zeg!.mijn vader is 62quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foei van Peace...![]()
[..]
Mn vader is vandaag 60 jaar geworden. Hij viert het ivm de toestand met mn oma niet, had mn moeder geen zin in. Vanmiddag gaan we wel even gezellig samen met elkaar eten.
[..]
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?
[..]
Dankjewel!!
Zelfs dan......quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
Het was geen advies, meer een diagnose achteraf..
Een vuvuzelaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was echt geweldigSneijder op schoot bij van gelder en er weer afspringen omdat hij iets voelt
Lieve Cobra, dat was nog geen uur na de winst in de halve finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.
Lieve Etcie. Dank voor het kusje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lieve Cobra, dat was nog geen uur na de winst in de halve finale
Als Duitsland de tegenstander is dan ga ik kijken. Dat heb ik je beloofd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ga je de finale wel kijken?
Kuty noemde Sneijder 'onze kleine generaal'![]()
Dat laatstequote:What came next was as much out of the blue as out of the orange. Van Bronckhorst connected meatily with the Jabulani, sending it fizzing across the 41 yards, touching 61mph as it arrowed towards Uruguay’s goal. Muslera could do nothing, the ball was so sweetly hit. Not even Luis Suarez could have kept it out.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat heb jij nog een jonge vader zeg!.mijn vader is 62
Volgens mij wel... kan wel een paar dagen duren.quote:Vrijdag was wel een zonnesteek maar daarna ging het wel beter en de volgende nacht pas weer mis, of kan dat ook? Voelde me gisteren nog erg zwak maar nu gaat het wel beter. Zo nog even een tukkie doen
Ik vind het wel een grappige zin...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-3-match-report.html
[..]
Dat laatste
Zo vroeg!?quote:
Hoe hij 'mentally connected with the Jabulani'quote:
suarez was geschorst vanwege een rode kaart en deed dus niet meequote:
ik ben er nog! Thanksquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat ze net weg
Hoi allemaalik kom precies op de goeie dag weer eens binnen, is er ook taart?
Of is iedereen nog brak van de chips nootjes en bier tijdens het voetbal kijken gisteren?
Zondag vieren we de 30e verjaardag van een vriend, en dan hopen dat we ook nog de WK overwinning kunnen vieren!
Oh damn ja... ik heb verdorie net met mn cliënt afgesproken dat ik voortaan op maandagochtend kom werken ipv dinsdagquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
De kans dat ik met een kater op stage zit maandag is vrij groot geworden nu
lig nu al op bed, maar als ik weer wakker ben steek ik er zeker eentje opquote:
Maarrrr Werchter was weer lekker warm en tof hoorde ik al van iemand anders, en je huis????quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben er nog! Thanks
En ik moet echt even slapen, de afgelopen twee weken door klussen/verhuizen/Werchter nog niet bij kunnen slapen dus ik sta zowat op instorten
Alleen het OUD gedeelte.quote:
Hoe noemde Kuty Van der Vart dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ga je de finale wel kijken?
Kuty noemde Sneijder 'onze kleine generaal'![]()
Heerst hier de liggende ziekte of zo...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
lig nu al op bed, maar als ik weer wakker ben steek ik er zeker eentje op
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh damn ja... ik heb verdorie net met mn cliënt afgesproken dat ik voortaan op maandagochtend kom werken ipv dinsdag
Geen idee, ik noem 'm Van der Baardquote:
quote:
Ik moet maandag ook gewoon werken, maar naar de stad gaan 's avonds kan toch niet... Lennon ligt dan te slapen.quote:Not even Luis Suarez could have kept it out.
Werchter was nog heter dan vorig jaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maarrrr Werchter was weer lekker warm en tof hoorde ik al van iemand anders, en je huis????
Ik lees anders later nog wel even terugSlaap lekker!!
Ik las planten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werchter was nog heter dan vorig jaar
Huisje wordt mooi, er moet alleen nog veel gebeurende vloeren liggen en het meeste is geverfd, maar de plinten moeten er nog in, kasten moeten in elkaar en alle dozen nog uitpakken. Dat gaat dus nog wel even duren...
dat klopt ook wel, er staan ook nog geen plantenquote:
Gelukkig is meneer zelf ook een voetbalkijker, hij had vrijdag flink zitten wijnzuipen met zn buurvrouw en was losgegaan op de claxon van zn rolstoel, bij gebrek aan vuvuzelaquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je een week eerder wil aantreden in Amstelveen...
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.quote:
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.
En de kinderen zelf mogen dan ook niet praten/janken/krijsen/piepen/jengelen/zeuren/mekkeren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.
Sommige dingen begrijpt hij wel hoor!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon is toch nog te jong om grote mensentaal te begrijpen...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen met een webicon trouwens? Het einde van het webicon...
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaalik kom precies op de goeie dag weer eens binnen, is er ook taart?
Of is iedereen nog brak van de chips nootjes en bier tijdens het voetbal kijken gisteren?
Ans as we speak zijn ze verdwenen. MaJo, Diaan en ook Jojo zitten nu zonder UI.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
MM help!! als mijn UI niet meer ondersteund wordt, ben ik hem dus kwijt. Kun jij er eentje voor mij maken die ik wel kan blijven gebruiken? Graag dezelfde eigenlijk.
* MadMaster meldt zich...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen met een webicon trouwens? Het einde van het webicon...
En ineens heb ik m'n oude UI hier...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich...
Maar mijn huidige UI is zo'n 19Kb groot, terwijl je er nu maar ééntje van max. 10Kb op Fok kan plaatsen.
Straks wordt dat 30Kb en dan migreer ik 'm wel...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ineens heb ik m'n oude UI hier...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, het is weg.
moet ik nu een plaatje uploaden naar de FOK server?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd B.ertha
Uitslag () van de dermatoloog: ernstige bacteriële infectie op een al geirriteerde huid. Zware kuur voor 10 dagen, ik heb zojuist van de apotheek gehaald:
20 pillen, 1x daags 2 pillen.
3 tubes zalf, 2x daags dun aanbrengen op alle plekjes.
1 tube zalf, aanbrengen in de neus, 2x daags.
1 tube zalf, aanbrengen op een donkere plek (), 2x daags.
3 flacons shampoo. Geen gewone, maar speciale, vanwege de huid.
Dus voorlopig doe ik een checklist 'sochtends en 'savonds, wat ik allemaal wel niet gebruik
Hopelijk is het met 2 weken weer volledig onder controle. In augustus gaan we dan een hele batterij tests doen om te onderzoeken waardoor ik zo enorm reageer met m'n eczeem
Dit is beroepsdeformatie:quote:
quote:
Kun je mij ook helpen??quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich...
Maar mijn huidige UI is zo'n 19Kb groot, terwijl je er nu maar ééntje van max. 10Kb op Fok kan plaatsen.
Straks wordt dat 30Kb en dan migreer ik 'm wel...
Ik heb beroepsdeformatie.quote:
Hygiëne en Preventieve Gezondheidszorg.quote:
quote:
Mooie benamingquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hygiëne en Preventieve Gezondheidszorg.
Shit, ik heb militaire beroepsdeformatie...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is beroepsdeformatie:
....
als je minstens met de helft eens bent... tsja - dan heb je militaire beroepsdeformatie.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, ik heb militaire beroepsdeformatie...
Dat is een garantie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef MadMaster het volgende:
Kennelijk is 14 maanden dienstplicht toch behoorlijk van invloed op je verdere leven...
Alles om scheurbuik en loopgraafvoeten te voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Mn moeder heeft net gebeld.... a.s. maandag beginnen ze al met de zwaarste chemokuur die er is (duurt 4,5 uur). De kanker zit door de hele buik en als ze niets doen, komen alle organen in de verknelling en zullen ze uitvallen oid. Daarbij zijn de longen erg slecht (COPD), wel net zo slecht als de kanker die ze in de buik heeft.
Met deze chemo proberen ze de tumor en de kanker in de buik te laten slinken... ze zullen tzt kijken of operatie mogelijk is.
Ze wordt zeker kaal en ze krijgt nu al medicijnen tegen de misselijkheid enz. Morgen hebben ze nog een vervolggesprek.
Al met al een heftige periode te gaan dus.. vooral voor mn oma en moeder. Als de behandeling aanslaat, heeft ze nog wel 70% kans om 5 jaar nog te leven. Maar dat is natuurlijk oko maar een inschatting.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Nog een lijstje:
BURGER VRIENDEN vs MILITAIRE VRIENDEN
BURGER VRIENDEN: Raken overstuur als je te druk bent en hen daarom een week niet spreekt.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn blij als ze je na jaren weer zien en gaan vriendelijk door met de conversatie die je toen met ze had.
BURGER VRIENDEN: Vragen nooit om eten.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn de reden waarom je geen eten in huis hebt.
BURGER VRIENDEN: Noemen je ouders, Mijnheer en Mevrouw.
MILITAIRE VRIENDEN: Noemen je ouders, Pap en Mam.
BURGER VRIENDEN: Halen je uit de politie cel en vertellen je dan wat je gedaan hebt fout was.
MILITAIRE VRIENDEN: Zitten naast je in de politie cel en zeggen: “verdomme, nu zijn we de klos
..Maar wat hadden we een lol he ? !!!”
BURGER VRIENDEN: Hebben je nog nooit zien huilen.
MILITAIRE VRIENDEN: Huilen samen met je.
BURGER VRIENDEN: Houden geleende spullen zo lang dat ze denken...
MILITAIRE VRIENDEN: Lenen je spullen en geven ze een paar dagen later terug.
BURGER VRIENDEN: Weten een paar dingen van je.
MILITAIRE VRIENDEN: Kunnen een boek over je schrijven met je eigen citaten.
BURGER VRIENDEN: Zullen je achterlaten als de grote meute dat wil.
MILITAIRE VRIENDEN: Zullen iedereen in de meute die jou achterlaat, voor hun kont schoppen.
BURGER VRIENDEN: Bellen netjes aan.
MILITAIRE VRIENDEN: Stappen gelijk binnen en roepen: ‘Ik ben thuis!'
BURGER VRIENDEN: Zijn even je vriend.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn vrienden voor het leven.
BURGER VRIENDEN: Delen een paar leuke ervaringen met je.
MILITAIRE VRIENDEN: Delen een heel leven aan ervaringen met je, waar geen burger ooit van had durven dromen.
BURGER VRIENDEN: Pakken je borrel weg, als ze denken dat je genoeg gehad hebt.
MILITAIRE VRIENDEN: Zien je door de kroeg wankelen en zeggen: 'Je moet de rest ook opdrinken want we verspillen niets,…… dat is alcohol misbruik!’
Ze zullen je naar huis dragen en veilig in je bedje liggen.
BURGER VRIENDEN: Zullen onzin kletsen tegen personen die onzin over jou kletsen.
MILITAIRE VRIENDEN: Slaan het wit uit de ogen van personen die jou naam misbruiken.
Daar zat ik net aan te denken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
30 Jaar F-Side = gewoon (para)militairisme...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
30 Jaar F-Side = gewoon (para)militairisme...
Het wordt bijna clichématig, maar wederom sterkte voor alle betrokkenen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Mn moeder heeft net gebeld.... a.s. maandag beginnen ze al met de zwaarste chemokuur die er is (duurt 4,5 uur). De kanker zit door de hele buik en als ze niets doen, komen alle organen in de verknelling en zullen ze uitvallen oid. Daarbij zijn de longen erg slecht (COPD), wel net zo slecht als de kanker die ze in de buik heeft.
Met deze chemo proberen ze de tumor en de kanker in de buik te laten slinken... ze zullen tzt kijken of operatie mogelijk is.
Ze wordt zeker kaal en ze krijgt nu al medicijnen tegen de misselijkheid enz. Morgen hebben ze nog een vervolggesprek.
Al met al een heftige periode te gaan dus.. vooral voor mn oma en moeder. Als de behandeling aanslaat, heeft ze nog wel 70% kans om 5 jaar nog te leven. Maar dat is natuurlijk oko maar een inschatting.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Geeft niet hoor, ik zeg zelf ook vaak Fuck of kut...Om vervolgens een reprimande te krijgen van Twan.
Nee helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt bijna clichématig, maar wederom sterkte voor alle betrokkenen.![]()
Schouders er onder en vort met de geit, meer keuzes heb je in dit soort situaties helaas niet...
Wat is daar zo raar aan?quote:
Ben jij dan een 'klassieke' sjonnie met een opel manta ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk wel af en toe naar auto's, maar ik wil eigenlijk graag een wat nieuwere en dan met airbag. Dat, of een megafoute Sjonniebak
De voetbalwet zoals ie er nu ligt heeft zowel voor de supporters als voor de clubs/gemeenten weinig te bieden ben ik bang...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
Een wonder!![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_Voetbalwet__.html
Ik heb daar toch geen verstand vanquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
De voetbalwet zoals ie er nu ligt heeft zowel voor de supporters als voor de clubs/gemeenten weinig te bieden ben ik bang...
Wat ik er van begrepen heb kan een burgemeester een verbod opleggen voor een stadion in zijn gemeente. Oftewel een ADO supporter die zich misdraagt in Groningen kan een stadionverbod krijgen van een half jaar voor het Euroborg stadion in Groningen van de burgemeester van Groningen. Wat die supporter dus niet boeit want daar heb je toch maar 1x per jaar een uitwedstrijd.quote:
quote:De veelbesproken Voetbalwet kan een middel tegen de hooligans zijn. De wet is door de Tweede Kamer en ligt nu al een jaar bij de Eerste Kamer. Met de Voetbalwet in de hand was het wellicht mogelijk geweest een normale bekerfinale te organiseren. De hooligans hadden zich dan op de wedstrijddag op het politiebureau moeten melden en daarnaast hadden eventuele voorbereidingshandelingen op rellen aangepakt kunnen worden.
Maar hoewel de nieuwe wet een stap in de goede richting is, valt het te betwijfelen of hij een einde zal maken aan alle problemen met hooligans. Engeland heeft al jaren een Voetbalwet waarmee met groot succes het hooliganisme wordt bestreden. Uit recent onderzoek van de hoogleraren Recht prof. mr. dr. J.G. Brouwer en prof. mr. A.E.Schilder blijkt dat het Nederlandse ontwerp in geen enkel opzicht op de Engelse variant lijkt.
Het grootste verschil tussen beide wetten is dat in Engeland door de strafrechter een stadionverbod wordt opgelegd dat in heel Engeland én in het buitenland geldt. In Nederland zal de burgemeester een stadionverbod opleggen dat uitsluitend geldt voor wedstrijden in zijn gemeente. Dat betekent dat een hooligan met een stadionverbod in Amsterdam zich kan misdragen in de stadions van pakweg FC Utrecht en Club Brugge. Het is een gemiste kans dat niet veel meer aansluiting is gezocht bij de succesvolle Engelse Voetbalwet.
Blijkbaar meer dan die vriend.quote:
Er bestaan nu ook al landelijke en zelfs internationale stadionverboden in Nederland, dus ik neem aan dat ze die gewoon handhaven...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb kan een burgemeester een verbod opleggen voor een stadion in zijn gemeente. Oftewel een ADO supporter die zich misdraagt in Groningen kan een stadionverbod krijgen van een half jaar voor het Euroborg stadion in Groningen van de burgemeester van Groningen. Wat die supporter dus niet boeit want daar heb je toch maar 1x per jaar een uitwedstrijd.
In de UK is zo'n stadionverbod landelijk, en zelfs internationaal. Met een stadionverbod kom je zelfs het land niet uit als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd is over de grens...
Het gaat volgens mij niet makkelijker worden om een landelijk stadionverbod op te leggen met die wet. Wat dat betreft brengt het dus weinig verandering.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bestaan nu ook al landelijke en zelfs internationale stadionverboden in Nederland, dus ik neem aan dat ze die gewoon handhaven...
Edit: Hé, Pietje Edit, zo blijf ik aan de gang...![]()
De huidige landelijke stadionverboden worden niet opgelegd door de gemeente, maar door de KNVB op voorspraak van de club waar de persoon supporter van is of door de club zelf.
Hij wil dan ook een vriendinquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jawel, jij hebt al een vriend, hij niet
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga het voorbeeld van MaJo volgen. Ik kruip het bed in.
Good meuning!quote:
Ik ook niet. Ik denk dat als we tegen Duitsland moeten, dat we worden ingemaakt.quote:
je moet dan ook niet naar het museumplein gaan maar ergens in De jordaan kijken, dat is veel leuker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dat lijkt me echt verschrikkelijkals ik die beelden zie van het museumplein ben ik zó blij dat ik er niet tussen stond
Vrijdag was ik in Utrecht, weekendje weg met mn moeder, en ik schrok echt van het Neude, waar we heengingen voor een ijsje bij VeneziaWe hebben het ijsje gehaald en zijn toen gauw weggegaan, naar het Bed&Breakfast (wat ik overigens iedereen aan kan raden die tegen een gezellige bende kan: Apokalyps, een woonboot aan de Vecht
)
Als je niet claustrofobisch bent is het prima te doen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Good meuning!
Dat was wel even spannend gisteravond
En volgens mij gaan we zondag naar Amsterdam om te kijken. Maar ik weet niet of dat wel zo slim is
Het is dan ook megadruk denk ik. En het zal geen overbodig luxe zijn een helm mee te nemen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer!
Ik wil ook naar amsterdam zondag, als we winnen is daar een feest waar je achteraf van baalt als je er niet bij wasalleen ziet X het niet zo zitten geloof ik. Maar utrecht is ook leuk
Ik wil geen Opel, Honda CRX spreekt me ook niet echt aan, maar een Impreza zou ik wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben jij dan een 'klassieke' sjonnie met een opel manta ?[ afbeelding ] of een honda CRX ?
[ afbeelding ]
Of een wat modernere met een subaru impreza
[ afbeelding ]
Ik denk dat de enige sjonnie mobiel die ik zou willen rijden een volkswagen golf R32 is eigenlijk... ik denk echter dat mijn eerste auto meer een ouwe lullen bak gaat worden. Lekker saaie saab of volvo ofzo![]()
Een 850 lijkt me best tof om te hebben! Bij voorkeur station natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Er is niks mis met een grote oude volvo
Gretta Duisenberg & IARL.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Sinds ik kennis heb gemaakt met een Opel Astra station, vind ik die dingen wel tof
Mooie foto gezien via Reddit.com:
[ afbeelding ]
Idem hier..quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
de 3e helft begint hier z'n tol te eisen
quote:De Nederlanse porno-actrice Bobbi Eden (echte naam: Priscella Hendrikse) heeft belooft al haar Twittervolgers oraal te bevredigen als Nederland de finale van het WK wint. Op het moment dat Eden de belofte deed, had ze minder dan 4.800 volgers, nu zijn het er al 22.300. (mvl)
Als je het echt wilt weten...quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ga ik maar over tot wiskunde.
38000 (aantal volgers inmiddels) x 5 minuten (neem aan dat ze geen uren de tijd gaat nemen) = 190000 minuten.
/60 = 3166 uur
/8 (werkdag van 8 uur lijkt me schappelijk) = 395.75 dagen
Bij een werkweek van 5 dagen is dat 79 weken ofwel anderhalf jaar pijpen.
Dat meisje heeft voorlopig wat te doen iig.
Ik vrees dat ze een videodagboek bij gaat houden en dat dan vervolgens, zo ergens vlak voor Kerst, er een DVD-box op de markt verschijnt waar papa onverwachts in mee blijkt te doen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ga ik maar over tot wiskunde.
38000 (aantal volgers inmiddels) x 5 minuten (neem aan dat ze geen uren de tijd gaat nemen) = 190000 minuten.
/60 = 3166 uur
/8 (werkdag van 8 uur lijkt me schappelijk) = 395.75 dagen
Bij een werkweek van 5 dagen is dat 79 weken ofwel anderhalf jaar pijpen.
Dat meisje heeft voorlopig wat te doen iig.
Wel alvast je pyama aangetrokken, neem ik aan...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel roept, ik ga de wedstrijd kijken
Jazeker, maar nu ff bezig met de maandafrekening dus ik hoor alleen op de achtergrond wat lawaaiquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Wel alvast je pyama aangetrokken, neem ik aan...
Overigens doen ze het met z'n viertjes, dus /4 = 20 weken, dus een half jaar werk. En als de helft komt opdagen (wat ik heel bijzonder zou vinden), is het 10 weken. Dus het valt wel meequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]dat je dat uitrekent
Maar ik denk niet dat alle 38.000 followers echt komen opdagen
Blijft veel, voor een publiciteitsstunt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Overigens doen ze het met z'n viertjes, dus /4 = 20 weken, dus een half jaar werk. En als de helft komt opdagen (wat ik heel bijzonder zou vinden), is het 10 weken. Dus het valt wel mee
Anything for money / attention / sexquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef De_Hertog het volgende:
Blijft veel, voor een publiciteitsstunt.
12 miljoen..quote:"Ronaldo betaalde mama 12 miljoen om te zwijgen"
Cristiano Ronaldo heeft de moeder van zijn baby 10 miljoen pond (12 miljoen euro) betaald om haar mond te houden. In ruil voor dat enorme bedrag mag ze het kind ook nooit zien. Dat beweren althans zijn vrienden. "De duurste dag uit mijn leven", zou de sterspeler van Real die investering genoemd hebben.
Zelfs CR-7 moet voor zo'n smak geld een heel jaar lang werken, maar dat bedrag heeft hij er graag voor over om de identiteit van de mysterieuze vrouw voor eeuwig geheim te houden. Volgens een bron is de mama een feestbeest, geen serieuze meid met wie Ronaldo een relatie zou beginnen. Andere geruchten spreken dan weer van een Amerikaanse draagmoeder, die ongetwijfeld de zaak van haar leven gedaan heeft.
"Hij heeft bijna een gans jaarloon op tafel gelegd, maar dat was het hem waard. Nu heeft hij tenminste alleen het hoederecht", klinkt het in zijn omgeving. (svm)
Tschüß, auf wiedersehen und gruss Gotti...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef iamredleader het volgende:
O jee, nog maar een paar minuten kans voor Duitland...
Ik wil die moeder best ontmoeten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
De halve finale valt me wat tegen tot nu toe zeg...
[..]
12 miljoen..![]()
Voor dat geld zou ik misschien ook zijn kind baren![]()
Heb je het nog lang volgehouden, op reis was het bij de meesten na de groepsfase al nauwelijks meer te reden en toen Nederland Brazilie versloeg al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:20 schreef Whiteguy het volgende:mijn voetbalpoule is bij deze om zeep geholpen
Toen we vrijdagmiddag terug kwamen was het ook erg rustig rond Eindhovenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Als je nog een keer heel hard wilt rijden op 's Neerlandsch wegen, zondag avond gok ik dat je weinig files tegen gaat komen.
dan staat er net een radarcontrole van het KLPDquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Als je nog een keer heel hard wilt rijden op 's Neerlandsch wegen, zondag avond gok ik dat je weinig files tegen gaat komen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ben even inspiratie aan het opdoen...
Die heb ik wel langs zien komen hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Whiteguy het volgende:
Waar blijven eigenlijk de filmpjes van de NOS van de voetbalwedstrijden op muziek.
Ik mis ze natuurlijk omdat ik per direct overschakel naar VI oranjequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heb ik wel langs zien komen hoor
dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mis ze natuurlijk omdat ik per direct overschakel naar VI oranje
Dat heb ik gemerkt, wilde al de hulptroepen inschakelen in de AKQ SC maar heb al ontdekt wat er aan de hand is. Aangezien ik toch amper meer poker speel heb ik enkel het varken geresized(het andere was me te ingewikkeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |