quote:
Goeiemiddag Diaan.quote:
Ik zal me onthouden van het geven van commentaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag hopen dat het geen panalty's worden
Wil ik weten wat een 10-dagen pakket is? Nee...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het herinnert me.. mn schoonzusje is in november uitgerekend en ik moet nog beginnen met het maken van het 10-dagen pakket... we weten nu wat het geslacht is.
Inderdaad, dan heb ik zo'n defibrillator wel nodigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag hopen dat het geen panalty's worden
Ik ga het toch uitleggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil ik weten wat een 10-dagen pakket is? Nee...
Als je maar niet zelf gaat slachten, mag niet meer van de wet...
Dat past ook wel heel goed bij zijn principes waarschijnlijkquote:An anti-G20 protester, part of a group using Black Bloc tactics, reaches into a store's broken window to loot cell phones downtown June 26, 2010 in Toronto, Canada. (Simon Hayter/Getty Images)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is niks minder dan plunderen.
Gewoon de staat van beleg afkondigen. Gelijk gericht schieten.
* Ofyles2 meteen denkt aan een Dragunov of een AK-47...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is niks minder dan plunderen.
Gewoon de staat van beleg afkondigen. Daarna gericht schieten.
Het gevaar van vandaag is niet de strafschoppenreeks, maar kasseistroken...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal me onthouden van het geven van commentaar.
Neeeee, niet de Timmies!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, die G20 boe-roepers die dan mcdonalds'en en andere fastfood ketens gaan slopen...
wat een kansloze lui.
[ afbeelding ]
[..]
Dat past ook wel heel goed bij zijn principes waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 meteen denkt aan een Dragunov of een AK-47...
Triest...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, die G20 boe-roepers die dan mcdonalds'en en andere fastfood ketens gaan slopen...
wat een kansloze lui.
[ afbeelding ]
[..]
Dat past ook wel heel goed bij zijn principes waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Je ging toch ook niet poolen of biljarten
Komt vast goed!! Positive thinking.quote:
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt vast goed!! Positive thinking.
Nog iets meer dan een uurtje en dan weekend!!![]()
![]()
quote:
2 van deze en die gasten plunderen en slopen niks meer.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef B.ertha het volgende:
7,5 voor mijn thesis
toch een klein beetje een teleurstelling, want er was me een 9 beloofd, maar 7,5 is toch ook heel goed
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef B.ertha het volgende:
7,5 voor mijn thesis
toch een klein beetje een teleurstelling, want er was me een 9 beloofd, maar 7,5 is toch ook heel goed
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef B.ertha het volgende:
7,5 voor mijn thesis
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd B.ertha
Uitslag () van de dermatoloog: ernstige bacteriėle infectie op een al geirriteerde huid. Zware kuur voor 10 dagen, ik heb zojuist van de apotheek gehaald:
20 pillen, 1x daags 2 pillen.
3 tubes zalf, 2x daags dun aanbrengen op alle plekjes.
1 tube zalf, aanbrengen in de neus, 2x daags.
1 tube zalf, aanbrengen op een donkere plek (), 2x daags.
3 flacons shampoo. Geen gewone, maar speciale, vanwege de huid.
Dus voorlopig doe ik een checklist 'sochtends en 'savonds, wat ik allemaal wel niet gebruik
Hopelijk is het met 2 weken weer volledig onder controle. In augustus gaan we dan een hele batterij tests doen om te onderzoeken waardoor ik zo enorm reageer met m'n eczeem
Tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gewinkeld.Nog geen kraamcadeau, maar wel ideetjes opgedaan. En voor het neefje een heel mooi gekleurde mondharmonica gekocht. Sven heeft zijn mondharmonica altijd mee. De laatste keer dat we bij z'n zus waren had het neefje een kinderblokfluit, maar hij kreeg er geen geluid uit. Vervolgens hoorde hij Sven op z'n mondharmonica en die kleine houdt z'n blokfluit opeens dwars en begint er net als op een mondharmonica op te blazen.
Nu dus een echte.
Ik zit nu al klaar voor de eerste derde helft van het volgende seizoen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
Een wonder!![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_Voetbalwet__.html
slaapsequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even 2 uurtjes slapen voor ik weer aan het werk ga.
Echt heel jammer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik kijk wel af en toe naar auto's, maar ik wil eigenlijk graag een wat nieuwere en dan met airbag. Dat, of een megafoute Sjonniebakquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Iemand een auto kopen? Of iemand die iemand weet die en auto nodig is? Te koop: Renault 19 uit 1991
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |