quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof
Ik heb vandaag ook gewinkelld. Het was heel rustig op het werk, dus er werden mensen naar huis gestuurd. Toen de planner kwam om mij en een collega weg te sturen gezegd "dan moet ik iets nieuws bedenken om vanmiddag te doen", waarop de planner aangaf dat we wel een oranje outfit voor haar mochten uitzoeken.
Nou, dat heeft ze geweten. Ze heeft gehad: een vlaggenbroek, brulshirt, twee vlaggen, twee typen ratels, een megafoon die 'ole ole ole' kan afspelen, 11 oranje schuursponsjes, schmink, balonnen, een oranje vampierengebit, oranje haarspray en nog een vlag die het Wilhelmus kan afspelen
uiteraard, maar ik mag hier op het moment "genieten" van een stel toeterende voetbal "fans""quote:
Wurg eerst Blatter, dan de scheids.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Die scheids kon ik wel wurgen aan het einde
slaapsequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, dat was een gezellig avondje in de kroeg
Nu maar eens gaan slapen, ik mag morgen weer werken geloof ik
Weltrustenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, dat was een gezellig avondje in de kroeg
Nu maar eens gaan slapen, ik mag morgen weer werken geloof ik
Weltrusten MMquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Moe maar voldaan na avond, in alle opzichten.
Nu tijd voor nachtrust...
Wilcoquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:05 schreef MadMaster het volgende:
En Cobra, zondag is het voor volk en vaderland, dus je moet op je post staan dan...
quote:
Indien nodig kan ik wel een fake bod plaatsen om het in elk geval te laten beginnenquote:
Da's wel wat voor TM na zijn avondje kroeg....quote:
Die zou er nu idd wel in gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's wel wat voor TM na zijn avondje kroeg....
Goedemorgen
Zat er vanochtend ook aan te denken, een sloot koffie te halen bij de Starbucks. Maar vanavond gaan we uit eten met een oud studiegenootje, dus dat is al duur genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Belachelijk vroeg wakker vanmorgen (05.30 uur) na zo'n 4 uur slaap.
Net even een vingerhoed espresso bij de Starbucks gehaald en nu maar aan de slag...
Goedemorgen...
Studiehappen zijn toch niet zo prijzig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zat er vanochtend ook aan te denken, een sloot koffie te halen bij de Starbucks. Maar vanavond gaan we uit eten met een oud studiegenootje, dus dat is al duur genoeg
Oud-studiegenootquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Studiehappen zijn toch niet zo prijzig?
Of ga je naar Ron Blaauw
Feboquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oud-studiegenootwe werken allemaal, maar ook een "normaal" restaurant is al gauw 2 tientjes de man/vrouw. Dus met z'n drietjes is dat best wat centjes
Ze hebben daar heerlijke frietjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |