Wilcoquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:05 schreef MadMaster het volgende:
En Cobra, zondag is het voor volk en vaderland, dus je moet op je post staan dan...
quote:
Indien nodig kan ik wel een fake bod plaatsen om het in elk geval te laten beginnenquote:
Da's wel wat voor TM na zijn avondje kroeg....quote:
Die zou er nu idd wel in gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 06:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's wel wat voor TM na zijn avondje kroeg....
Goedemorgen
Zat er vanochtend ook aan te denken, een sloot koffie te halen bij de Starbucks. Maar vanavond gaan we uit eten met een oud studiegenootje, dus dat is al duur genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Belachelijk vroeg wakker vanmorgen (05.30 uur) na zo'n 4 uur slaap.
Net even een vingerhoed espresso bij de Starbucks gehaald en nu maar aan de slag...
Goedemorgen...
Studiehappen zijn toch niet zo prijzig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zat er vanochtend ook aan te denken, een sloot koffie te halen bij de Starbucks. Maar vanavond gaan we uit eten met een oud studiegenootje, dus dat is al duur genoeg
Oud-studiegenootquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Studiehappen zijn toch niet zo prijzig?
Of ga je naar Ron Blaauw
Feboquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oud-studiegenootwe werken allemaal, maar ook een "normaal" restaurant is al gauw 2 tientjes de man/vrouw. Dus met z'n drietjes is dat best wat centjes
Ze hebben daar heerlijke frietjesquote:
Dat sowieso, en nu afwachten wie vanavond wint. Want als dat Duitsland is...quote:
Zolang Tinu haar duitse vlag thuislaat vind ik alles bestquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sowieso, en nu afwachten wie vanavond wint. Want als dat Duitsland is...dan wordt het extra leuk!
Hoe dat zo? Je moet de BBQ toch met iets aanmaken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zolang Tinu haar duitse vlag thuislaat vind ik alles best
Goed ideequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je moet de BBQ toch met iets aanmaken?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de feli's!ik had niet beter mijn verjaardag in kunnen gaan dan gisteravond, wat een feest!! Vanavond lekker barbecueen en duitsland tegen spanje kijken
MaJo! Goeiemorgen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de feli's!ik had niet beter mijn verjaardag in kunnen gaan dan gisteravond, wat een feest!! Vanavond lekker barbecueen en duitsland tegen spanje kijken
Ik geloof dat we geeneens een Duitse vlag hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Zolang Tinu haar duitse vlag thuislaat vind ik alles best
Meuning! Saffie?quote:
zijn wij met mad nog steeds de enige rokers hier?quote:
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
zijn wij met mad nog steeds de enige rokers hier?
Breng dan maar verslag uit.quote:Dit weekend trouwens naar Werchter geweest, was vet!!
Haha nee hoor dat hoeft niet, maar bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Indien nodig kan ik wel een fake bod plaatsen om het in elk geval te laten beginnen
Jazeker, en ik heb m'n telefoon geprogrammeerd om mij eraan te herinneren, anders gaat het geheid misquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Red, je hebt een hele medicijnkast gekregen joh, hopelijk helpt het!!
Gefeliciteerd dan met je vaderquote:Majo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mn vader is ook vandaag jarig.
Hm, sterkte/succesquote:Ow en mn oma zit nu bij de oncoloog...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, en ik heb m'n telefoon geprogrammeerd om mij eraan te herinneren, anders gaat het geheid mis![]()
[..]
Dankjewel!!quote:Gefeliciteerd dan met je vader![]()
[..]
Hm, sterkte/succes
dat is waar ook! Peace heeft me zelfs weer een keer aan het roken geholpen terwijl ik gestopt wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman rookt ook!!
Red, je hebt een hele medicijnkast gekregen joh, hopelijk helpt het!!
Majo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Mn vader is ook vandaag jarig.
Ow en mn oma zit nu bij de oncoloog...
Was het niet erg warm op Werchter, je hebt daar bijna geen schaduwplekjes.
dat was echt geweldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog even gekeken naar Nigel de Jong, Van der Vaart en Wesley Sneijder bij Jack van Gelder zitten gisteren![]()
![]()
Stelletje clowns
Ja, dat was echt leuk. De sfeer is ook heel ontspannen, leuk om te zien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog even gekeken naar Nigel de Jong, Van der Vaart en Wesley Sneijder bij Jack van Gelder zitten gisteren![]()
![]()
Stelletje clowns
Foei van Peace...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is waar ook! Peace heeft me zelfs weer een keer aan het roken geholpen terwijl ik gestopt was![]()
Mn vader is vandaag 60 jaar geworden. Hij viert het ivm de toestand met mn oma niet, had mn moeder geen zin in. Vanmiddag gaan we wel even gezellig samen met elkaar eten.quote:Jij gefeliciteerd met je paps! Hoe oud is hij geworden?
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?quote:Werchter was echt heet ja, op vrijdag 39 graden. Werd op een gegeven even niet goed, te lang vol in de zon gelopen. En de volgende dag ook flink ziek geworden, iets verkeerd gegeten ofzo, het kwam er in ieder geval zo weer uit
Dankjewel!!quote:Sterkte met oma
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt leuk. De sfeer is ook heel ontspannen, leuk om te zien.
Hou maar op. De vrouwen in de SC luisteren alleen naar medische adviesen als wyccie die geeft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?
Ze zijn het hele toernooi al ontspannen, iig ze ogen erg ontspannen. Komt goed!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.
Het was geen advies, meer een diagnose achteraf..quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou maar op. De vrouwen in de SC luisteren alleen naar medische adviesen als wyccie die geeft.
wat heb jij nog een jonge vader zeg!.mijn vader is 62quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foei van Peace...![]()
[..]
Mn vader is vandaag 60 jaar geworden. Hij viert het ivm de toestand met mn oma niet, had mn moeder geen zin in. Vanmiddag gaan we wel even gezellig samen met elkaar eten.
[..]
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?
[..]
Dankjewel!!
Zelfs dan......quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
Het was geen advies, meer een diagnose achteraf..
Een vuvuzelaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was echt geweldigSneijder op schoot bij van gelder en er weer afspringen omdat hij iets voelt
Lieve Cobra, dat was nog geen uur na de winst in de halve finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.
Lieve Etcie. Dank voor het kusje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lieve Cobra, dat was nog geen uur na de winst in de halve finale
Als Duitsland de tegenstander is dan ga ik kijken. Dat heb ik je beloofd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ga je de finale wel kijken?
Kuty noemde Sneijder 'onze kleine generaal'![]()
Dat laatstequote:What came next was as much out of the blue as out of the orange. Van Bronckhorst connected meatily with the Jabulani, sending it fizzing across the 41 yards, touching 61mph as it arrowed towards Uruguay’s goal. Muslera could do nothing, the ball was so sweetly hit. Not even Luis Suarez could have kept it out.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat heb jij nog een jonge vader zeg!.mijn vader is 62
Volgens mij wel... kan wel een paar dagen duren.quote:Vrijdag was wel een zonnesteek maar daarna ging het wel beter en de volgende nacht pas weer mis, of kan dat ook? Voelde me gisteren nog erg zwak maar nu gaat het wel beter. Zo nog even een tukkie doen
Ik vind het wel een grappige zin...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-3-match-report.html
[..]
Dat laatste
Zo vroeg!?quote:
Hoe hij 'mentally connected with the Jabulani'quote:
suarez was geschorst vanwege een rode kaart en deed dus niet meequote:
ik ben er nog! Thanksquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat ze net weg
Hoi allemaalik kom precies op de goeie dag weer eens binnen, is er ook taart?
Of is iedereen nog brak van de chips nootjes en bier tijdens het voetbal kijken gisteren?
Zondag vieren we de 30e verjaardag van een vriend, en dan hopen dat we ook nog de WK overwinning kunnen vieren!
Oh damn ja... ik heb verdorie net met mn cliënt afgesproken dat ik voortaan op maandagochtend kom werken ipv dinsdagquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
De kans dat ik met een kater op stage zit maandag is vrij groot geworden nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |