lig nu al op bed, maar als ik weer wakker ben steek ik er zeker eentje opquote:
Maarrrr Werchter was weer lekker warm en tof hoorde ik al van iemand anders, en je huis????quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben er nog! Thanks
En ik moet echt even slapen, de afgelopen twee weken door klussen/verhuizen/Werchter nog niet bij kunnen slapen dus ik sta zowat op instorten
Alleen het OUD gedeelte.quote:
Hoe noemde Kuty Van der Vart dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ga je de finale wel kijken?
Kuty noemde Sneijder 'onze kleine generaal'![]()
Heerst hier de liggende ziekte of zo...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
lig nu al op bed, maar als ik weer wakker ben steek ik er zeker eentje op
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh damn ja... ik heb verdorie net met mn cliënt afgesproken dat ik voortaan op maandagochtend kom werken ipv dinsdag
Geen idee, ik noem 'm Van der Baardquote:
quote:
Ik moet maandag ook gewoon werken, maar naar de stad gaan 's avonds kan toch niet... Lennon ligt dan te slapen.quote:Not even Luis Suarez could have kept it out.
Werchter was nog heter dan vorig jaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maarrrr Werchter was weer lekker warm en tof hoorde ik al van iemand anders, en je huis????
Ik lees anders later nog wel even terugSlaap lekker!!
Ik las planten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werchter was nog heter dan vorig jaar
Huisje wordt mooi, er moet alleen nog veel gebeurende vloeren liggen en het meeste is geverfd, maar de plinten moeten er nog in, kasten moeten in elkaar en alle dozen nog uitpakken. Dat gaat dus nog wel even duren...
dat klopt ook wel, er staan ook nog geen plantenquote:
Gelukkig is meneer zelf ook een voetbalkijker, hij had vrijdag flink zitten wijnzuipen met zn buurvrouw en was losgegaan op de claxon van zn rolstoel, bij gebrek aan vuvuzelaquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je een week eerder wil aantreden in Amstelveen...
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.quote:
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.
En de kinderen zelf mogen dan ook niet praten/janken/krijsen/piepen/jengelen/zeuren/mekkeren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.
Sommige dingen begrijpt hij wel hoor!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon is toch nog te jong om grote mensentaal te begrijpen...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen met een webicon trouwens? Het einde van het webicon...
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaalik kom precies op de goeie dag weer eens binnen, is er ook taart?
Of is iedereen nog brak van de chips nootjes en bier tijdens het voetbal kijken gisteren?
Ans as we speak zijn ze verdwenen. MaJo, Diaan en ook Jojo zitten nu zonder UI.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
MM help!! als mijn UI niet meer ondersteund wordt, ben ik hem dus kwijt. Kun jij er eentje voor mij maken die ik wel kan blijven gebruiken? Graag dezelfde eigenlijk.
* MadMaster meldt zich...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen met een webicon trouwens? Het einde van het webicon...
En ineens heb ik m'n oude UI hier...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich...
Maar mijn huidige UI is zo'n 19Kb groot, terwijl je er nu maar ééntje van max. 10Kb op Fok kan plaatsen.
Straks wordt dat 30Kb en dan migreer ik 'm wel...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ineens heb ik m'n oude UI hier...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, het is weg.
moet ik nu een plaatje uploaden naar de FOK server?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd B.ertha
Uitslag () van de dermatoloog: ernstige bacteriële infectie op een al geirriteerde huid. Zware kuur voor 10 dagen, ik heb zojuist van de apotheek gehaald:
20 pillen, 1x daags 2 pillen.
3 tubes zalf, 2x daags dun aanbrengen op alle plekjes.
1 tube zalf, aanbrengen in de neus, 2x daags.
1 tube zalf, aanbrengen op een donkere plek (), 2x daags.
3 flacons shampoo. Geen gewone, maar speciale, vanwege de huid.
Dus voorlopig doe ik een checklist 'sochtends en 'savonds, wat ik allemaal wel niet gebruik
Hopelijk is het met 2 weken weer volledig onder controle. In augustus gaan we dan een hele batterij tests doen om te onderzoeken waardoor ik zo enorm reageer met m'n eczeem
Dit is beroepsdeformatie:quote:
quote:
Kun je mij ook helpen??quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich...
Maar mijn huidige UI is zo'n 19Kb groot, terwijl je er nu maar ééntje van max. 10Kb op Fok kan plaatsen.
Straks wordt dat 30Kb en dan migreer ik 'm wel...
Ik heb beroepsdeformatie.quote:
Hygiëne en Preventieve Gezondheidszorg.quote:
quote:
Mooie benamingquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hygiëne en Preventieve Gezondheidszorg.
Shit, ik heb militaire beroepsdeformatie...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is beroepsdeformatie:
....
als je minstens met de helft eens bent... tsja - dan heb je militaire beroepsdeformatie.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, ik heb militaire beroepsdeformatie...
Dat is een garantie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef MadMaster het volgende:
Kennelijk is 14 maanden dienstplicht toch behoorlijk van invloed op je verdere leven...
Alles om scheurbuik en loopgraafvoeten te voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Mn moeder heeft net gebeld.... a.s. maandag beginnen ze al met de zwaarste chemokuur die er is (duurt 4,5 uur). De kanker zit door de hele buik en als ze niets doen, komen alle organen in de verknelling en zullen ze uitvallen oid. Daarbij zijn de longen erg slecht (COPD), wel net zo slecht als de kanker die ze in de buik heeft.
Met deze chemo proberen ze de tumor en de kanker in de buik te laten slinken... ze zullen tzt kijken of operatie mogelijk is.
Ze wordt zeker kaal en ze krijgt nu al medicijnen tegen de misselijkheid enz. Morgen hebben ze nog een vervolggesprek.
Al met al een heftige periode te gaan dus.. vooral voor mn oma en moeder. Als de behandeling aanslaat, heeft ze nog wel 70% kans om 5 jaar nog te leven. Maar dat is natuurlijk oko maar een inschatting.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Nog een lijstje:
BURGER VRIENDEN vs MILITAIRE VRIENDEN
BURGER VRIENDEN: Raken overstuur als je te druk bent en hen daarom een week niet spreekt.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn blij als ze je na jaren weer zien en gaan vriendelijk door met de conversatie die je toen met ze had.
BURGER VRIENDEN: Vragen nooit om eten.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn de reden waarom je geen eten in huis hebt.
BURGER VRIENDEN: Noemen je ouders, Mijnheer en Mevrouw.
MILITAIRE VRIENDEN: Noemen je ouders, Pap en Mam.
BURGER VRIENDEN: Halen je uit de politie cel en vertellen je dan wat je gedaan hebt fout was.
MILITAIRE VRIENDEN: Zitten naast je in de politie cel en zeggen: “verdomme, nu zijn we de klos
..Maar wat hadden we een lol he ? !!!”
BURGER VRIENDEN: Hebben je nog nooit zien huilen.
MILITAIRE VRIENDEN: Huilen samen met je.
BURGER VRIENDEN: Houden geleende spullen zo lang dat ze denken...
MILITAIRE VRIENDEN: Lenen je spullen en geven ze een paar dagen later terug.
BURGER VRIENDEN: Weten een paar dingen van je.
MILITAIRE VRIENDEN: Kunnen een boek over je schrijven met je eigen citaten.
BURGER VRIENDEN: Zullen je achterlaten als de grote meute dat wil.
MILITAIRE VRIENDEN: Zullen iedereen in de meute die jou achterlaat, voor hun kont schoppen.
BURGER VRIENDEN: Bellen netjes aan.
MILITAIRE VRIENDEN: Stappen gelijk binnen en roepen: ‘Ik ben thuis!'
BURGER VRIENDEN: Zijn even je vriend.
MILITAIRE VRIENDEN: Zijn vrienden voor het leven.
BURGER VRIENDEN: Delen een paar leuke ervaringen met je.
MILITAIRE VRIENDEN: Delen een heel leven aan ervaringen met je, waar geen burger ooit van had durven dromen.
BURGER VRIENDEN: Pakken je borrel weg, als ze denken dat je genoeg gehad hebt.
MILITAIRE VRIENDEN: Zien je door de kroeg wankelen en zeggen: 'Je moet de rest ook opdrinken want we verspillen niets,…… dat is alcohol misbruik!’
Ze zullen je naar huis dragen en veilig in je bedje liggen.
BURGER VRIENDEN: Zullen onzin kletsen tegen personen die onzin over jou kletsen.
MILITAIRE VRIENDEN: Slaan het wit uit de ogen van personen die jou naam misbruiken.
Daar zat ik net aan te denken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
30 Jaar F-Side = gewoon (para)militairisme...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
30 Jaar F-Side = gewoon (para)militairisme...
Het wordt bijna clichématig, maar wederom sterkte voor alle betrokkenen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Mn moeder heeft net gebeld.... a.s. maandag beginnen ze al met de zwaarste chemokuur die er is (duurt 4,5 uur). De kanker zit door de hele buik en als ze niets doen, komen alle organen in de verknelling en zullen ze uitvallen oid. Daarbij zijn de longen erg slecht (COPD), wel net zo slecht als de kanker die ze in de buik heeft.
Met deze chemo proberen ze de tumor en de kanker in de buik te laten slinken... ze zullen tzt kijken of operatie mogelijk is.
Ze wordt zeker kaal en ze krijgt nu al medicijnen tegen de misselijkheid enz. Morgen hebben ze nog een vervolggesprek.
Al met al een heftige periode te gaan dus.. vooral voor mn oma en moeder. Als de behandeling aanslaat, heeft ze nog wel 70% kans om 5 jaar nog te leven. Maar dat is natuurlijk oko maar een inschatting.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Geeft niet hoor, ik zeg zelf ook vaak Fuck of kut...Om vervolgens een reprimande te krijgen van Twan.
Nee helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt bijna clichématig, maar wederom sterkte voor alle betrokkenen.![]()
Schouders er onder en vort met de geit, meer keuzes heb je in dit soort situaties helaas niet...
Wat is daar zo raar aan?quote:
Ben jij dan een 'klassieke' sjonnie met een opel manta ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk wel af en toe naar auto's, maar ik wil eigenlijk graag een wat nieuwere en dan met airbag. Dat, of een megafoute Sjonniebak
De voetbalwet zoals ie er nu ligt heeft zowel voor de supporters als voor de clubs/gemeenten weinig te bieden ben ik bang...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
Een wonder!![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_Voetbalwet__.html
Ik heb daar toch geen verstand vanquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
De voetbalwet zoals ie er nu ligt heeft zowel voor de supporters als voor de clubs/gemeenten weinig te bieden ben ik bang...
Wat ik er van begrepen heb kan een burgemeester een verbod opleggen voor een stadion in zijn gemeente. Oftewel een ADO supporter die zich misdraagt in Groningen kan een stadionverbod krijgen van een half jaar voor het Euroborg stadion in Groningen van de burgemeester van Groningen. Wat die supporter dus niet boeit want daar heb je toch maar 1x per jaar een uitwedstrijd.quote:
quote:De veelbesproken Voetbalwet kan een middel tegen de hooligans zijn. De wet is door de Tweede Kamer en ligt nu al een jaar bij de Eerste Kamer. Met de Voetbalwet in de hand was het wellicht mogelijk geweest een normale bekerfinale te organiseren. De hooligans hadden zich dan op de wedstrijddag op het politiebureau moeten melden en daarnaast hadden eventuele voorbereidingshandelingen op rellen aangepakt kunnen worden.
Maar hoewel de nieuwe wet een stap in de goede richting is, valt het te betwijfelen of hij een einde zal maken aan alle problemen met hooligans. Engeland heeft al jaren een Voetbalwet waarmee met groot succes het hooliganisme wordt bestreden. Uit recent onderzoek van de hoogleraren Recht prof. mr. dr. J.G. Brouwer en prof. mr. A.E.Schilder blijkt dat het Nederlandse ontwerp in geen enkel opzicht op de Engelse variant lijkt.
Het grootste verschil tussen beide wetten is dat in Engeland door de strafrechter een stadionverbod wordt opgelegd dat in heel Engeland én in het buitenland geldt. In Nederland zal de burgemeester een stadionverbod opleggen dat uitsluitend geldt voor wedstrijden in zijn gemeente. Dat betekent dat een hooligan met een stadionverbod in Amsterdam zich kan misdragen in de stadions van pakweg FC Utrecht en Club Brugge. Het is een gemiste kans dat niet veel meer aansluiting is gezocht bij de succesvolle Engelse Voetbalwet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |