ja omdat alle "pro's" de mappack kopen en de casual gamers niet, als je dus de mappack eraf gooit kom je in een lobby zonder die klapjosties die 15 uur per dag spelenquote:
omdat het geen vrouwenspel isquote:
ik zit ook altijd te vloeken dat dat ding niet op z'n plek blijft hangenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of is het schieten met een chopper gunner nog best wel lastig
Ben je net lekker aan schieten, draait dat ding om..... heel irritantquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zit ook altijd te vloeken dat dat ding niet op z'n plek blijft hangen
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
lapo:
[..]
ja omdat alle "pro's" de mappack kopen en de casual gamers niet, als je dus de mappack eraf gooit kom je in een lobby zonder die klapjosties die 15 uur per dag spelen
ja, gewoon eraf pleuren, je hebt ze al gekocht, dus je kunt ze zo gratis weer downloadenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kun je de mappacks ook tijdelijk uitschakelen? Ik ben te lui om het te googlen
Nope, gewoon even verwijderen. zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kun je de mappacks ook tijdelijk uitschakelen? Ik ben te lui om het te googlen
Oh zo! Oké, thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, gewoon eraf pleuren, je hebt ze al gekocht, dus je kunt ze zo gratis weer downloaden
Iemand enig idee of dat op de PS3 ook kan zonder ze opnieuw te hoeven kopen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nope, gewoon even verwijderen. zoveel moeite is dat toch niet?
sub base is vet manquote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand enig idee of dat op de PS3 ook kan zonder ze opnieuw te hoeven kopen?
Ik vind het wel jammer dat je sowieso de maps niet kan filteren. Er zijn er een aantal die ik gewoon echt niet wil spelen (denk aan Rust, Derail, Subbase)
ik niet, het gaat weer steeds beterquote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben dit spel meer dan zat maar toch een verkapte tvp
Ja dat is echt top,quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Fsmxi het volgende:
Rust is ook tof jongen. Zat eens in een geglitchte server; oneindig 18 man domination op rust
Toen was ie alleen leuk in rifle ony matches, dus ook zonder granaten enzo, nu is het campen in de bunker, er blind wat granaten inschieten en snipen, niks aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wasteland is meesterlijk. Die map schopt al kont sinds het nog Brecourt heette in CoD2!
lukt je niet, je bent allang verslaafdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:20 schreef Doublepain het volgende:
MW2 was eerst leuk maar nu faalt het, be nu bij mijn 3rth prestige en stop ermee. Word er gek van!
Dan ben je niet goed genoegquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
lapo:
[..]
ja omdat alle "pro's" de mappack kopen en de casual gamers niet, als je dus de mappack eraf gooit kom je in een lobby zonder die klapjosties die 15 uur per dag spelen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wasteland is meesterlijk. Die map schopt al kont sinds het nog Brecourt heette in CoD2!
ik vind het ook een kutmap ... maar langzaamaan leer ik er mee te levenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Makkelijkst om kills te maken in Wasteland:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik vind het ook een kutmap ... maar langzaamaan leer ik er mee te levenik gebruik normaal altijd een SCAR + sil ... maar op die map is het een FAL + sil + holo ... gaat stukken beter
Heb ook zat potjes in wasteland gespeeld waarbij bijna niemand daar in die bunker zat.. dat is nog veel vervelender want dan weet je gewoon dat ze allemaal met van die gay thermal snipers zitten...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:43 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Makkelijkst om kills te maken in Wasteland:
Pak een simpele assaultrifle, pleur er een nubetube. Gegarandeerd tripple-kill, of multi.
Secondary: Een launcher, uiteraard zonder lock on.
Zorg dat je instelt: Predator+Harrier+Choppergunner
Je tegenstander gaat uiteraard schuilen onder de grond. Noobtube erop en launcher.
Gefeliciteerd, u heeft een hoge killstreak.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik speel wasteland meestal om m'n sniperskills bij te schaven. Gebruik als killstreaks op wasteland:
1. Pave low
2. AC-130
3. Nuke
Niet dat ik de nuke ooit in kan zetten, maar toch
Gay indeed... makes me wannaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb ook zat potjes in wasteland gespeeld waarbij bijna niemand daar in die bunker zat.. dat is nog veel vervelender want dan weet je gewoon dat ze allemaal met van die gay thermal snipers zitten...
van die mongolen die te scheel zijn om zelf enemy's te vinden -_-quote:
ja in november pasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Nog steeds mdw2 ??? word het niet eens tijd voor iets nieuws?
Pas als GoW 3 of AC3 uitkomt.. Gister nogmaals de trailer van AC3 gekeken, hij wordt zoooooooooo vetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Nog steeds mdw2 ??? word het niet eens tijd voor iets nieuws?
Oplossing, sniper pakken, cold blooded.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:47 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
van die mongolen die te scheel zijn om zelf enemy's te vinden -_-
klopt, maar ik wil ook nog plezier aan het spel beleven, en niet alleen mezelf er kapot aan ergeren dat het niet lukt (ik kan niet tegen m'n verliesquote:
Maar het is wel leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef biertank het volgende:
[..]
Oplossing, sniper pakken, cold blooded.
Ik denk dat ze je het moeilijk makkelijker kunnen maken![]()
Gister owned. gehaald![]()
werd tijd al zo vaak geprobeerd, maar er is dan altijd een of andere eikel die de laatste pakt.
Gaat me tegenwoordig best aardig af met riot shield haal 9vd 10x een positieve score.
In het begin was het meestal 1 of 2 kills 14 keer dood, lol.
in smalle straatjes ren ik ook altijd weg, mits er een throwing knife is gegooid, anders krijg je ineens dat ding in je rugquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar het is wel leukvooral leuk om midden in een game te switchen naar riot shield, sommige lui schrikken zich kapot als je dan zien
soms rennen ze zelfs weg
i love it
Ik 'was' verslaafd, maar speel het al 2 a 3 weken nie meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
lukt je niet, je bent allang verslaafd
Erkenning is de eerste stap om van je verslaving af te komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik 'was' verslaafd, maar speel het al 2 a 3 weken nie meer.
Hahahaha dan lach ik me altijd kapotquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in smalle straatjes ren ik ook altijd weg, mits er een throwing knife is gegooid, anders krijg je ineens dat ding in je rug
Valt mee. Heb tegenwoordig de xbox internetloos beneden staan, zodat ik niet in de sauna van boven hoef te zitten. Heb dan wel alleen singleplayer/splitscreen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef PierreTT het volgende:
Zooo, nog veel mensen aan het spelen de afgelopen tijd?
Koop een airco!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Valt mee. Heb tegenwoordig de xbox internetloos beneden staan, zodat ik niet in de sauna van boven hoef te zitten. Heb dan wel alleen singleplayer/splitscreen...
aah, vandaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Valt mee. Heb tegenwoordig de xbox internetloos beneden staan, zodat ik niet in de sauna van boven hoef te zitten. Heb dan wel alleen singleplayer/splitscreen...
joa, maar binnenkort speel ik waarschijnlijk niet veel meer. 3 weken naar amerika en daarna begint mijn introweek. en aangezien ik waarschijnlijk in een studentenhuis terecht kom, komt er niet veel van gamen denk ikquote:
Ja die zijn wel mooi ja, of van die gasten die vol gas midden in het scherm knallen ipv voeten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar het is wel leukvooral leuk om midden in een game te switchen naar riot shield, sommige lui schrikken zich kapot als je dan zien
soms rennen ze zelfs weg
i love it
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
joa, maar binnenkort speel ik waarschijnlijk niet veel meer. 3 weken naar amerika en daarna begint mijn introweek. en aangezien ik waarschijnlijk in een studentenhuis terecht kom, komt er niet veel van gamen denk ik
delftquote:
als iemand de title infected aan heeft staan, en die knifed jou, dan krijg je die challengequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef G.R.S. het volgende:
Killed by an infected player
Kan iemand me uitleggen wat dat betekent
Ah, die had ik een tijdje geleden ook, ik snapte er ook al niks van, maar goed, gratis XP is altijd leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als iemand de title infected aan heeft staan, en die knifed jou, dan krijg je die challenge
zijn van die hidden challenges, vind t wel jammer dat je ze niet kan inkijken idd, zou zowieso wel wat meer statistieken willen over mijn account enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, die had ik een tijdje geleden ook, ik snapte er ook al niks van, maar goed, gratis XP is altijd leuk
Gister ineens 5000 XP omdat ik 10x een game winning killcam had, alleen kan ik die challenge nergens terugvinden
Ohw zo, blijft een rare challengequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als iemand de title infected aan heeft staan, en die knifed jou, dan krijg je die challenge
200 dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef Parvus het volgende:
Ja hetzelfde dat je iets krijgt als je in totaal 1000 carepackages hebt gejat ofzo. Kan ook nergens zien op hoeveel ik nu zit
The Edge, staat er wel tussen ergens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, die had ik een tijdje geleden ook, ik snapte er ook al niks van, maar goed, gratis XP is altijd leuk
Gister ineens 5000 XP omdat ik 10x een game winning killcam had, alleen kan ik die challenge nergens terugvinden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pas als GoW 3 of AC3 Halo Reach uitkomt..
nederland had ook een kd van 3/2quote:
naaistreek iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
Er staat dat er een nieuwe map pack available is, ga ik kijken, staat hij nergens in de PS store.
wtf?![]()
map pack Resurgence heet het overigens
sinds gisteren ergens, na die update... PS3 only denk ik, Xdoos heeft al dubbel XP gehad voor die mappackquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ?
of zie ik het weer is niet
Vannacht iig, na de update. Die mappack is nog steeds niet te downloaden trouwensquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ?
of zie ik het weer is niet
quote:
Ja, ik zag het net. Gek ofzo?quote:
Volgens mij niet, maar ik ga ze toch niet kopen, zo worden de maploze lobbies nog leuker!quote:
Mwa, nu kan ik er onderhand wel mee omgaan, dan gaat hij best lekker, maar in het beginquote:
je hoeft niet eens te oefenen met dat ding, dat gaat bijna vanzelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, nu kan ik er onderhand wel mee omgaan, dan gaat hij best lekker, maar in het begin
Heb je nu zo bij de PS3!quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
even de laatste 20000 xp binnenhalen en dan ook weer prestigen, voor de 6e keer![]()
elke vliegende killstreak zuigt op skidrowquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef Koopsie het volgende:
Choppergunner in Skidrow zuigtje kan amper die gasten raken..
Beste wapen die er is. Ik kan niet wachten tot ik weer 70 ben want ik ga niet weer prestige.quote:
Gewoon schietenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
elke vliegende killstreak zuigt op skidrow
en fsmxi, hoe doe je die fmj kills allemaal zo snel
Wasteland haal ik er juist altijd erg veel (in de bunker door de planken heenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gewoon schietenIk heb van mezelf ook veel meer de neiging om op het lichaam te schieten dan op het hoofd in MW, dus dan raak ik sneller mensen door muurtjes heen (als ik hun hoofd ergens bovenuit zie steken/achter een muur zie wegrennen). Als je een sniper ziet liggen: kijken of er een paal/muur vlakbij staat waar je snel achter kunt. Voor snipers (en Fal een beetje) kun je ramen gebruiken. Gebruik altijd stopping power.
Vote ook maps als wasteland weg, daar krijg je er praktisch nooit eenOok gewoon weten wat de goede plekken voor FMJ kills zijn, bijv: Op skidrow op dat "trappenhuisjes" dat uitkijkt op B. Daar zo gaan staan dat je alles door de zijkanten van die deurgaten kunt knallen. Heb zo eens mijn RPD van 30->40 FMJ kills gebracht
O, en gewoon schieten schieten schieten. Zei ik al dat je gewoon erop moet zetten en blijven schieten?
En soms lukt het ook niet... Op een gegeven moment had ik 3 of 4 vector bling classes voor afwisseling om die FMJ kills maar te halenFMJ+Termal (ja, kan op vector), FMJ+Silencer (
), FMJ+Holographic, FMJ+Rapid Fire.
Mooi kut dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef versteegrob het volgende:
Duurt 3/4 dagen, was de vorige keer ook
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Roces18 het volgende:
Ben al een tijd lang gestopt met MDW2 maar ik gebruikte altijd mijn AT4 Rocket Launcher, heb je geen lock voor nodig en is lekker snel. Had er volgens mij 750+/- meegemaakt.
HAHAHAHAHA juistquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb gisteren samen met mn broertje 2 fuck up account gemaakt. Nu is CODMW2 weer leuk, gewoon express alles trashen en lomp rondlopen om iedereen maar te irriteren.
Gisteren allebij met riotshield een huis geblokeerd door allebij bij een ingang te staan met die shield(en team genoten opsluiten in t huis
)
ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
elke vliegende killstreak zuigt op skidrow
en fsmxi, hoe doe je die fmj kills allemaal zo snel
Vannacht kwam ik op Skidrow nog een stel boosters tegen waarvan 1 met een riotshield. Kwamen tegelijk druk tegen elkaar pratend de lobby in. Dan weet je al hoe laat het is. Dus vanaf de start direct maar de containers in de hoek opgezocht en na 5 seconden kwamen ze er ook aan. Dan is het leuk om noobtube en semtex te hebben tegen de riotshield. Daarnaast Tar met extended mags en achtervolgen maarquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA juistRiot shield is sowieso fucking geniaal om lompe shit mee te doen
je kan er zo'n superhilarisch dansje mee doen, deed ik laatst in S&D met een vriend van me toen we als laatste over waren.. De hele server lach dubbel
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vannacht kwam ik op Skidrow nog een stel boosters tegen waarvan 1 met een riotshield. Kwamen tegelijk druk tegen elkaar pratend de lobby in. Dan weet je al hoe laat het is. Dus vanaf de start direct maar de containers in de hoek opgezocht en na 5 seconden kwamen ze er ook aan. Dan is het leuk om noobtube en semtex te hebben tegen de riotshield. Daarnaast Tar met extended mags en achtervolgen maar
Ik eindigde met 24 kills en beide boosters kwamen niet boven de 10
Dit was FFA dus geen teammatesquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-
Wel leuk om te doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-
dan verneuk je het hele concept van teamspelquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel leuk om te doenof als je iemand van je team ziet snipen, gewoon er recht voor gaan zitten zodat hij niks meer ziet
Ach, af en toe heb ik geen zin om serieus te doen maar moet ik gewoon even zwaar kuttenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan verneuk je het hele concept van teamspelmaargoed, dat was toch al verneukt bij mw2
Ze rouleren nog niet mee in de standaard gamemodes. Helemaal onder aan de lijst van gamemodes zie je resurgence staan. Daar komen de meeste gamemodes voorbij met alleen de nieuwe maps.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb dus gisteren de nieuwe map pak gedownload, het installeren doet hij ook automatisch daarna.
ik krijg alleen geen nieuwe velden als ik speel, hoe kan dat?
de vorige map pack Stimulus, kon ik wel gelijk spelen, wat nu
Ga de resurgence playlist spelen (specifiek die maps). Het duurt een paar dagen voordat de maps in de gewone roulatie zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb dus gisteren de nieuwe map pak gedownload, het installeren doet hij ook automatisch daarna.
ik krijg alleen geen nieuwe velden als ik speel, hoe kan dat?
de vorige map pack Stimulus, kon ik wel gelijk spelen, wat nu
De nieuwe maps zuigen man... speel ze nu al een maand ofzo (?), toen ze uitkwamen voor xbox gelijk gekocht.. die shit is kut man :S plus op het moment dat ze in de gewone roulatie langskomen speel je bijna geen originele maps meer :S volgens mij is het alweer anderhalve week dat ik subbase speelde.. en ik speel elke dag!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef versteegrob het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat de nieuwe levels bij FFA zitten, toch 3/4 dagen ?
F2000 is echt een bitch om te masterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef FalleNk810i het volgende:
moet alleen die F2000 nog masteren maar ik ben nog maar lvl 47 -_-, ging wel snel van 2de naar 3de prestige overigens o.O
hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
F2000 is echt een bitch om te masterenik heb het geprobeerd, en het is een leuk wapen om mee te spelen, maar mijn scores zakten echt door de vloer heen
als reactie op ? xDquote:
laatste tijd veel tubers ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Na 16 dagen gespeeld te hebben ga ik maar eens stoppen met dit spel. Iedereen kan nu toch alleen nog maar noobtuben.
Carnivalquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
De nieuwe maps zuigen man... speel ze nu al een maand ofzo (?), toen ze uitkwamen voor xbox gelijk gekocht.. die shit is kut man :S plus op het moment dat ze in de gewone roulatie langskomen speel je bijna geen originele maps meer :S volgens mij is het alweer anderhalve week dat ik subbase speelde.. en ik speel elke dag!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Na 16 dagen gespeeld te hebben ga ik maar eens stoppen met dit spel. Iedereen kan nu toch alleen nog maar noobtuben.
Scrambler is wel chill als je aan het runnen&gunnen bent.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef DrMarten het volgende:
Eindelijk Scrambler volgespeeld. Wat een kloteperk is dat. Enige nuttige eraan is de delayed claymores, verder heeft iedereen door dat er iemand in de buurt is zodra het schermpje wit kleurt. Nu gewoon weer Ninja
Alleen vanwege die delayed claymores, maar dan kun je net zo goed lightweight gebruiken, dan ren je er ook langs. Dat in combinatie met Ninja is helemaal leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scrambler is wel chill als je aan het runnen&gunnen bent.
ga je dat volhouden?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Had die demo van WAW gister ff gedownload.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga je dat volhouden?![]()
![]()
ik heb vandaag eens de WAW multiplayer opgestart en dat is eigenlijk wel een heerlijke afwisseling na MW2![]()
ook leuk als je in een tank zit en meteen in je eerste potje een 14 killstreak haalt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 red dot + Usp 45 Tactical Knife, Marathon/Lightweight/Ninja, Semtex en smoke grenade
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ump silencio, Spas12 foregrip Marathon/Lightweight/Ninja Trowing Knife en stun
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Spas 12 vind ik echt te langzaam... Hele tijd dat pump-gedoedan ren ik liever keihard naar iemand toe om hem helemaal kapot te stabben
Alweer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik dan maar even ga oefenenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Spas word onderschat vrienden..
even oefenen met aimen en je knalt iedereen ( van een behoorlijke afstand dood)
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Spas word onderschat vrienden..
even oefenen met aimen en je knalt iedereen ( van een behoorlijke afstand dood)
marathon alleen is daar al goed genoeg voor tenzij je iemand hebt die claymores goed begrijpt. Lightweight is maar 3% increase ofzoiets belachelijks. Kan je beter een andere perk nemen, je rent toch wel snel genoeg met een smgquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen vanwege die delayed claymores, maar dan kun je net zo goed lightweight gebruiken, dan ren je er ook langs. Dat in combinatie met Ninja is helemaal leuk
Huh?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:41 schreef werkeend het volgende:
voor fmj moet je tegen je instinct in gaan. Je wil namelijk iemand altijd raken op delen die uitsteken, nu moet je dat niet doen en door die muur, deur, plaat metaal heen knallen.
Ik doe dat zonder fmj sowieso al redelijk vaak als iemand slecht zichtbaar is. Dan maar 10 kogels extra en een zekere kill ipv alles mis en een kogel in m'n eigen kop
je hebt volgens mij geen idee hoe de spas werkt of wel? door die foregrip wordt de range niet groter, alleen de spread van de kogeltjes wordt minder, waardoor je op langere afstand meer kogels op een kleiner oppervlak schiet, het verschil is dus dat je beter moet richten, maar als je dan goed richt heb je wel meer kans op een kill ipv. een hitmarkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
helemaal mee eensmijn favo shotgun, zit al op de +1300 kills ermee. zeker met foregrip kan je zo ver schieten met dat ding...
en vooral op hun hoofd mikken als ze wat verder weg zijn
Ik zou graag eens iets anders spelen, maar op RDR na is er gewoon niets boeiends uitgekomen de laatste tijd. Halo: Reach en Medal of Honor lijken me wel wat, maar dat duurt nog twee of drie maanden. Dus tot die tijd toch maar MW2 denk ik.quote:
probeer dan juist wat ouders een keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zou graag eens iets anders spelen, maar op RDR na is er gewoon niets boeiends uitgekomen de laatste tijd. Halo: Reach en Medal of Honor lijken me wel wat, maar dat duurt nog twee of drie maanden. Dus tot die tijd toch maar MW2 denk ik.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
probeer dan juist wat ouders een keer
een ouder spelquote:
naja ik weet wel hoe die werkt want 99% van de keren als ik schiet is een kill, maar jij bedoeld die andere manier waarvan jij denkt dat ik niet begrijp hoe de spas werktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt volgens mij geen idee hoe de spas werkt of wel? door die foregrip wordt de range niet groter, alleen de spread van de kogeltjes wordt minder, waardoor je op langere afstand meer kogels op een kleiner oppervlak schiet, het verschil is dus dat je beter moet richten, maar als je dan goed richt heb je wel meer kans op een kill ipv. een hitmarker![]()
zelfde geldt voor steady aim als je een shotgun gebruikt
dubbel zo effectief, anders moet je het eens proberen op een muur in een private match, dan kan je het zien. maar allebei kan je denk ik beter niet doen, aangezien de hit-detectie van de shotguns in dit spel toch al niet heel goed is, en je dan een hele kleine spread hebt. ik denk dat je dan heel vaak gaat misschietenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
naja ik weet wel hoe die werkt want 99% van de keren als ik schiet is een kill, maar jij bedoeld die andere manier waarvan jij denkt dat ik niet begrijp hoe de spas werkt
is grip en steady dan dubbel op? of dubbel zo effectief?
het zal je verbazen hoe weinig mensen op voetstappen letten..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bovendien als je close range aan het vechten bent met de spas is het wel fijn om ninja pro te hebben, zodat ze je niet aan horen komen
ja ik dus ook, zeker bij FFA is het echt zwaar relaxt om gewoon complete stilte te hebben behalve als je iemand neerknalt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef xSoDx het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe weinig mensen op voetstappen letten..
ik doe het zelf wel (heerlijk surround headsetje (zonder mic) van sennheiser) en het levert me ook een hoop kills op
ik vind mijn harriers helemaal niet irritantquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik dus ook, zeker bij FFA is het echt zwaar relaxt om gewoon complete stilte te hebben behalve als je iemand neerknalt.
daarom zijn harriers in FFA ook zo fucking irritant
Opschepperquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
ik vind mijn harriers helemaal niet irritant![]()
Het moet wel een shooter zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zou graag eens iets anders spelen, maar op RDR na is er gewoon niets boeiends uitgekomen de laatste tijd. Halo: Reach en Medal of Honor lijken me wel wat, maar dat duurt nog twee of drie maanden. Dus tot die tijd toch maar MW2 denk ik.
je heb ze zo hoorquote:
UAV is handig, maar als tie er is ga ik vaak campen of naar het rode stipje rushen maar dan faal ik vaak juist... arghh kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
UAV+Care Package+Predator
Elke 5 kills 3 killstreaksGewoon een hele pot lang killstreak rewards, al helemaal fun als je hardline hebt en elke 4 kills alle rewards binnenharkt. Dan hoef je ook niet te campen als een dolle om een dikke killstreak te halen
UAV gebruikers zijn altijd tofquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
UAV+Care Package+Predator
Elke 5 kills 3 killstreaksGewoon een hele pot lang killstreak rewards, al helemaal fun als je hardline hebt en elke 4 kills alle rewards binnenharkt. Dan hoef je ook niet te campen als een dolle om een dikke killstreak te halen
Neem een light machine gun + at4.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef DrMarten het volgende:
ik ben bezig met de Cold Blooded challenges. Altijd leuk om met een stinger direct die UAV uit de lucht te schieten zodra ie er is
Ik gebruik nu Predator - Attack helicopter - Pavelow.
Omdat CP gewoon een veel betere killstreak reward is in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
UAV gebruikers zijn altijd tofCounter-UAV is ook wel tof, die zijn er echter al helemaal niet (behalve bij carepackages en mensen die 1000 (C)UAV's halen
)
als het bij mij echt niet wil lukken wil ik ook nog wel eens mijn standaard killstreak van predator -> harrier -> pavelow/AC-130 verruilen voor UAV -> predator -> harrier. Dan lukt het vaak wel en ik vind UAV gebruikers inderdaad echt heldenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
UAV gebruikers zijn altijd tofCounter-UAV is ook wel tof, die zijn er echter al helemaal niet (behalve bij carepackages en mensen die 1000 (C)UAV's halen
)
ik had met een pavelow de cold blooded 5 challenge, en toen met een harrier de 6e gehaaldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef biertank het volgende:
[..]
Neem een light machine gun + at4.
Ram die at4 en magazijn op die chopper.
Net zo lang tot ie gaat tollen.
En vervolgens je light machine gun erop blijven knallen, elke kogel is 1 kill.
Had hem in 3 of 4 choppers gehaaldblijft een leuke glitch waar je niemand kwaad mee doet.
Enige nadeel is af en toe je teamgenoten, die als je hem bijna hebt er een stinger op los laten en dus die chopper in stukjes knallen.
En jij had niet zo iets van laat ik mijn teamgenoten helpen, omdat ik wil winnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:41 schreef DrMarten het volgende:
Ow echt, net weer een potje TDM. Blijft het hele team ergen buiten rondlopen terwijl een enemy harrier in de buurt hangt. Oftewel potje verloren. Sommige mensen snappen het echt niet
Ik had toen een class zonder stinger. Dus ik bleef lekker binnen zitten. We stonden ongeveer 6000 - 5500.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef biertank het volgende:
[..]
En jij had niet zo iets van laat ik mijn teamgenoten helpen, omdat ik wil winnen.
Ik pof die harrier eruit?
Ik krijg als ik carepackages gebruik altijd van die dingen waar ik niet op zit te wachten op dat moment.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef FalleNk810i het volgende:
als er in mn carepackage een UAV, CUAV of AMMO zit laat ik een teammaat mn package pakken, meer punten en je hebt er toch profijt van !
nogmaals resetten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef Michhas het volgende:
SHIT! Mijn NAT staat ineens weer op strictheb net alle poorten weer opengezet, modem gereset maar hij doet het nog steeds niet
suggesties iemand?
Eerst resetten, dan poorten openzetten. Blijven proberen en kloten met instellingen. Je hebt toch geen Experiabox hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef Michhas het volgende:
SHIT! Mijn NAT staat ineens weer op strictheb net alle poorten weer opengezet, modem gereset maar hij doet het nog steeds niet
suggesties iemand?
Jep wel experiabox... maar dat maakt verder niet uit, alleen dat hij automatisch update en daarom mijn ip zo af en toe veranderd.. shouldnt be a problem, dan open ik de poorten weer, wijs ik hem alleen aan een andere ip toe... want normaal staat NAT wel openquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef StaIin het volgende:
[..]
Eerst resetten, dan poorten openzetten. Blijven proberen en kloten met instellingen. Je hebt toch geen Experiabox he
Wij hebben ook experiabox. Was in het begin ook enorm kutten. Ik snap nog steeds niet waarom users niet gewoon volle toegang krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef StaIin het volgende:
[..]
Eerst resetten, dan poorten openzetten. Blijven proberen en kloten met instellingen. Je hebt toch geen Experiabox he
PS3?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
vandaag weer een oldschool paar uur lange bazensessie met wat fokkers net als voor RDR
nopequote:
Experiabox is drama man. Heb hem nu, had eerst een netgear routertje maar die is kapot gegaan (vraag niet hoe) en zit nu op de experiabox, constant drama... Steeds alles opnieuw instellen... Gaat nu gelukkig al een tijdje goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep wel experiabox... maar dat maakt verder niet uit, alleen dat hij automatisch update en daarom mijn ip zo af en toe veranderd.. shouldnt be a problem, dan open ik de poorten weer, wijs ik hem alleen aan een andere ip toe... want normaal staat NAT wel open
die kan je ondertussen vast wel goedkoper krijgenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:37 schreef FUUUU het volgende:
Als ik zo dit topic leest begint het wel weer te kriebelen. Maar moet wel weer 60eu neerleggen voor een nieuwe cd dan
ff in V&A kijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:37 schreef FUUUU het volgende:
Als ik zo dit topic leest begint het wel weer te kriebelen. Maar moet wel weer 60eu neerleggen voor een nieuwe cd dan
45 euro Free Record Shop zag ik em liggen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die kan je ondertussen vast wel goedkoper krijgen
Jeuwz met die messenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
Ik had mijn andere twee montages ook al op fok gepost, en hier is de derde.
In mijn ogen is het onze beste tot nu toe:
Als hij bevalt kunnen jullie dan liken? x
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
coolquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
spas gripquote:Op zondag 11 juli 2010 13:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
cool
Welke shotgun met welke attachments is dat op 1:50?
het verkleint de spread, oftewel, op grotere range meer kogeltjes op een kleinere oppervlaktequote:
OMG epic shit!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
Ha, op die fietsquote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het verkleint de spread, oftewel, op grotere range meer kogeltjes op een kleinere oppervlakte
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
Ja i know, sucks big time... maarja, moet toch iets he, dan maar steeds opnieuw alle poorten opengooienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef StaIin het volgende:
[..]
Experiabox is drama man. Heb hem nu, had eerst een netgear routertje maar die is kapot gegaan (vraag niet hoe) en zit nu op de experiabox, constant drama... Steeds alles opnieuw instellen... Gaat nu gelukkig al een tijdje goed.
http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/213 hier kan je m bestellen voor 45 euro, is wel incl verzendkosten dacht ik...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef Koopsie het volgende:
[..]
45 euro Free Record Shop zag ik em liggen.
nu voor 40 wel te krijgen
HAHAHAHA seriously?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:45 schreef kutkabouter het volgende:
mijn pa liep tegen de xdoos aan, nu is mijn MW2 kapot
en hij was al een keer kapot gegaan, nu heb ik hier 2 kapotte schijfjes liggenquote:
hoe hard moet je er tegen aanlopen voordat dat ding kapot gaat ?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:45 schreef kutkabouter het volgende:
mijn pa liep tegen de xdoos aan, nu is mijn MW2 kapot
Haha je kan de verleiding toch niet weerstaanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en hij was al een keer kapot gegaan, nu heb ik hier 2 kapotte schijfjes liggenmaargoed, misschien wel een goed idee om geen nieuwe te kopen
nouja hij liep er niet echt tegenaan, hij stond op de stekker van de voeding, waardoor de xbox schuin kwam te staan, en ja dan is het meteen raak en kan je een nieuw schijfje kopenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
hoe hard moet je er tegen aanlopen voordat dat ding kapot gaat ?
vraag een nieuwe aan je pa? zijn schuldquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nouja hij liep er niet echt tegenaan, hij stond op de stekker van de voeding, waardoor de xbox schuin kwam te staan, en ja dan is het meteen raak en kan je een nieuw schijfje kopen
hij zegt dat ie alleen betaald als ik geen nieuwe ga halen, en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. ik koop wel een ander spel ervanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
vraag een nieuwe aan je pa? zijn schuld
Mja mijn COD verslaving neemt ook af, net GT Prologue maar eens aangeschaft, kan ik mezelf wel weer even mee vermaken...wachten tot novemberquote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij zegt dat ie alleen betaald als ik geen nieuwe ga halen, en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. ik koop wel een ander spel ervanbovendien heb ik nog de WAW multiplayer die ik kan doen en ik moet RDR nog steeds uitspelen
Pakt hij de disc dan helemaal niet meer? Als hij hem pakt en je had hem geïnstalleerd (pakken=iig weet dat het MW2 is), dan moest hij het als het goed is doenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en hij was al een keer kapot gegaan, nu heb ik hier 2 kapotte schijfjes liggenmaargoed, misschien wel een goed idee om geen nieuwe te kopen
nee ik heb hem niet geinstalleerd, zal het eens proberen, het is namelijk maar een klein krasjequote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pakt hij de disc dan helemaal niet meer? Als hij hem pakt en je had hem geïnstalleerd (pakken=iig weet dat het MW2 is), dan moest hij het als het goed is doen
OT: Ook die glitch op fuel gezien ja. Werd er 1 keer door gekilled (na lang te hebben gezocht naar die faalsniper die na 8 schoten maar de AA-12 pakte). Toen ik terugwas, was hij er al niet meer.
ik was zo klaar met prologuequote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja mijn COD verslaving neemt ook af, net GT Prologue maar eens aangeschaft, kan ik mezelf wel weer even mee vermaken...wachten tot november
waar ergens?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:50 schreef FUUUU het volgende:
MW2 op de kop getikt voor ongeveer 20eu, nu nog even wachten tot ie binnen is
dat heb ik met de eerste schijf geprobeerd, dat is hem niet gewordenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef KoningStoma het volgende:
Als het een niet te diepe kras is kan je hem proberen te polijsten met tandpasta en een zacht doekje. Op youtube staan zat filmpjes hoe het moet.
Bij mijn gow disk, met meer dan 3 krassen waardoor ie het niet meer deed, heb ik het op deze manier gedaan. Telkens als ik een kras had "gefixt" kon ik hem verder installeren. Eerst stopte ie op 20%. Toen op 30%. Daarna op 60% en uiteindelijk kon ik hem weer spelen.
Hahahaha geweldigquote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef StaIin het volgende:
Had net een predator, maar ik zag niemand, iedereen zat binnen. Dus ik dacht, "KUT!" en flikker hem maar ergens op de map.... triple kill! what the fuck man
Kan je de disc niet lenen van een vriend? dan proberen te installeren en dan je eigen disc gebruiken bij het spelen aangezien hij toch dan van je harde schijf laadt en niet via je disc?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
de reparatie heeft gefaald, dan maar geen mw2 meer he
haha wist niet dat ze die nog verkochtenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Retarded het volgende:
zojuist de Limited aangeschaft op mn werk .. met nightgogglesspel heb ik nu dubbel, maar voor 40 euro kon ik em niet laten staan
iedereen zit te gamenquote:
ik ga straks even een ander schijfje lenen van een vriend en dan zullen we het wetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met installeren?
quote:
de AK gaat echt achterlijk snel, met FMJ schiet die dan ook door 3 muren tegelijk heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef KaMo het volgende:
Yes, eindelijk FMJ op mijn AK47, gelijk 3 kills in het eerste potje, nu dus nog maar 37 tegaan! En daarna eens proberen te prestigen
de 2 potjes erna had ik er geenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de AK gaat echt achterlijk snel, met FMJ schiet die dan ook door 3 muren tegelijk heen
het ligt natuurlijk aan de map, maar een ak met fmj schiet geloof ik zelfs door de afghan bunkermuren heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
de 2 potjes erna had ik er geen![]()
eentje domination, en een TD waar ik laatste 2 minuten binnenkwam
Klopt, Domination was in Karachi, met een falend teamquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het ligt natuurlijk aan de map, maar een ak met fmj schiet geloof ik zelfs door de afghan bunkermuren heen
Haha zeker! Speel alleen nog maar met mp5 en usp, moet er ff voor zorgen dat ik mijn tactical knife weer haalquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:56 schreef FalleNk810i het volgende:
firefox
nee, maar dan typ je de smileys toch?
de kutste wapens voor FMJ zijn wel SMG
heb al week geen MW2 meer gedaan ofzo...
ik kom Fuel amper tegen dat ze er niet in zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef DrMarten het volgende:
Dubbele XP is voorbij, maar de nieuwe maps rouleren nu eindelijk wel mee
Net wel direct in Fuel iemand tegengekomen die kennelijk die steenglitch wist. Beetje jammer.
Oplossing is nog simpeler, gewoon niet bij die steen in de buurt komen, als iedereen dat doet komen ze er vanzelf wel uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef biertank het volgende:
[..]
ik kom Fuel amper tegen dat ze er niet in zitten.
Oplossing is simpel: fmj.
Heb al heel wat fmj kills door die eikels gehaald.
pcquote:
Als ik IE gebruik en als ik daar tabbladen lang open laat staan dan kan ik geen nieuwe tabbladen meer openen en das kut!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:56 schreef FalleNk810i het volgende:
firefox
nee, maar dan typ je de smileys toch?
de kutste wapens voor FMJ zijn wel SMG
heb al week geen MW2 meer gedaan ofzo...
slome pc? dat tie niet genoeg geheugen heeft voor meer tabs? gebruik dan Chrome of Operaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als ik IE gebruik en als ik daar tabbladen lang open laat staan dan kan ik geen nieuwe tabbladen meer openen en das kut!
Dus ben ik maar overgestapt naar firefox en hier heb ik dat probleem niet.
Ik ken al die afkortingen niet van die smilies. Dus dan maar IE gebruiken voor fok.
nice danquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nope. Zeker geen slome pc.![]()
Ik heb tot nu toe geen problemen met Firefox.
Dus ik blijf dat ook gebruiken + Adblock.
duidelijk xbox, maar goed misschien wel een hack idd (heb even gegoogeld), ik dacht niet dat dat mogelijk was op xbox. Jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
pc, care package waarden veranderd
Sowieso fake.quote:
plus het feit dat je geen nuke uit een carepackets kan krijgen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso fake.
Want na die host migrategedoe komt er waiting for players (19,18,17 etc)
Als dat bezig is kan je niet lopen of bewegen en bij hem kan dan wel..
Dat heb ik nog noot gekund idd, maar ik heb wel eens na de laatste kill door kunnen lopen/schieten enzo (toen het beeld ook zo zwartwittig werd)quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso fake.
Want na die host migrategedoe komt er waiting for players (19,18,17 etc)
Als dat bezig is kan je niet lopen of bewegen en bij hem kan dan wel..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog noot gekund idd, maar ik heb wel eens na de laatste kill door kunnen lopen/schieten enzo (toen het beeld ook zo zwartwittig werd)
En 6e prestige...
door dit soort opmerkingen wil ik het spel toch weer gaan halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat 9-jarig jongetje uit Limburg dat we tegenkwamen, hilarisch
Hahaha, raar jongetje was dat ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Nobody?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog een PS3 Map pack code liggen, gewonnen met een prijsvraag op Insidegamer. Wil iemand die ruilen tegen iets anders van waarde voor de 360/Steam? MSP bijvoorbeeld,
Of TF2
"Vuur met vuur bestrijden jongen", zoals mijn wijze vader altijd zei...quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:04 schreef DrMarten het volgende:
Oke, Carnival ziet er leuk uit, maar verder is het compleet kut, iig als je zoals ik een beetje rond wil lopen. Iedereen anders zit daar enorm te campen. Ze zetten nog net geen tent op
Nee man ondanks alle kutdingen is het toch nog chill =$quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Deeltje 41 alweer, fucking hell.
Dat jullie dit grafspel nog spelen. Treurigheid alom.
Doe dan niet meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog een PS3 Map pack code liggen, gewonnen met een prijsvraag op Insidegamer. Wil iemand die ruilen tegen iets anders van waarde voor de 360/Steam? MSP bijvoorbeeld,
Of TF2
Ik vond hem wel schattigquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |