Als ik IE gebruik en als ik daar tabbladen lang open laat staan dan kan ik geen nieuwe tabbladen meer openen en das kut!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:56 schreef FalleNk810i het volgende:
firefox
nee, maar dan typ je de smileys toch?
de kutste wapens voor FMJ zijn wel SMG
heb al week geen MW2 meer gedaan ofzo...
slome pc? dat tie niet genoeg geheugen heeft voor meer tabs? gebruik dan Chrome of Operaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als ik IE gebruik en als ik daar tabbladen lang open laat staan dan kan ik geen nieuwe tabbladen meer openen en das kut!
Dus ben ik maar overgestapt naar firefox en hier heb ik dat probleem niet.
Ik ken al die afkortingen niet van die smilies. Dus dan maar IE gebruiken voor fok.
nice danquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nope. Zeker geen slome pc.![]()
Ik heb tot nu toe geen problemen met Firefox.
Dus ik blijf dat ook gebruiken + Adblock.
duidelijk xbox, maar goed misschien wel een hack idd (heb even gegoogeld), ik dacht niet dat dat mogelijk was op xbox. Jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
pc, care package waarden veranderd
Sowieso fake.quote:
plus het feit dat je geen nuke uit een carepackets kan krijgen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso fake.
Want na die host migrategedoe komt er waiting for players (19,18,17 etc)
Als dat bezig is kan je niet lopen of bewegen en bij hem kan dan wel..
Dat heb ik nog noot gekund idd, maar ik heb wel eens na de laatste kill door kunnen lopen/schieten enzo (toen het beeld ook zo zwartwittig werd)quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso fake.
Want na die host migrategedoe komt er waiting for players (19,18,17 etc)
Als dat bezig is kan je niet lopen of bewegen en bij hem kan dan wel..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog noot gekund idd, maar ik heb wel eens na de laatste kill door kunnen lopen/schieten enzo (toen het beeld ook zo zwartwittig werd)
En 6e prestige...
door dit soort opmerkingen wil ik het spel toch weer gaan halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat 9-jarig jongetje uit Limburg dat we tegenkwamen, hilarisch
Hahaha, raar jongetje was dat ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat 9-jarig jongetje uit Limburg dat we tegenkwamen, hilarisch
Nobody?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog een PS3 Map pack code liggen, gewonnen met een prijsvraag op Insidegamer. Wil iemand die ruilen tegen iets anders van waarde voor de 360/Steam? MSP bijvoorbeeld,
Of TF2
"Vuur met vuur bestrijden jongen", zoals mijn wijze vader altijd zei...quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:04 schreef DrMarten het volgende:
Oke, Carnival ziet er leuk uit, maar verder is het compleet kut, iig als je zoals ik een beetje rond wil lopen. Iedereen anders zit daar enorm te campen. Ze zetten nog net geen tent op
Nee man ondanks alle kutdingen is het toch nog chill =$quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Deeltje 41 alweer, fucking hell.
Dat jullie dit grafspel nog spelen. Treurigheid alom.
Doe dan niet meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:57 schreef Dynd het volgende:
Ik heb nog een PS3 Map pack code liggen, gewonnen met een prijsvraag op Insidegamer. Wil iemand die ruilen tegen iets anders van waarde voor de 360/Steam? MSP bijvoorbeeld,
Of TF2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |