die kan je ondertussen vast wel goedkoper krijgenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:37 schreef FUUUU het volgende:
Als ik zo dit topic leest begint het wel weer te kriebelen. Maar moet wel weer 60eu neerleggen voor een nieuwe cd dan
ff in V&A kijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:37 schreef FUUUU het volgende:
Als ik zo dit topic leest begint het wel weer te kriebelen. Maar moet wel weer 60eu neerleggen voor een nieuwe cd dan
45 euro Free Record Shop zag ik em liggen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die kan je ondertussen vast wel goedkoper krijgen
Jeuwz met die messenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
Ik had mijn andere twee montages ook al op fok gepost, en hier is de derde.
In mijn ogen is het onze beste tot nu toe:
Als hij bevalt kunnen jullie dan liken? x
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
coolquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
spas gripquote:Op zondag 11 juli 2010 13:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
cool
Welke shotgun met welke attachments is dat op 1:50?
het verkleint de spread, oftewel, op grotere range meer kogeltjes op een kleinere oppervlaktequote:
OMG epic shit!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
Ha, op die fietsquote:Op zondag 11 juli 2010 13:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het verkleint de spread, oftewel, op grotere range meer kogeltjes op een kleinere oppervlakte
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef TrashBombastic het volgende:
Ja i know, sucks big time... maarja, moet toch iets he, dan maar steeds opnieuw alle poorten opengooienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef StaIin het volgende:
[..]
Experiabox is drama man. Heb hem nu, had eerst een netgear routertje maar die is kapot gegaan (vraag niet hoe) en zit nu op de experiabox, constant drama... Steeds alles opnieuw instellen... Gaat nu gelukkig al een tijdje goed.
http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/213 hier kan je m bestellen voor 45 euro, is wel incl verzendkosten dacht ik...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef Koopsie het volgende:
[..]
45 euro Free Record Shop zag ik em liggen.
nu voor 40 wel te krijgen
HAHAHAHA seriously?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:45 schreef kutkabouter het volgende:
mijn pa liep tegen de xdoos aan, nu is mijn MW2 kapot
en hij was al een keer kapot gegaan, nu heb ik hier 2 kapotte schijfjes liggenquote:
hoe hard moet je er tegen aanlopen voordat dat ding kapot gaat ?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:45 schreef kutkabouter het volgende:
mijn pa liep tegen de xdoos aan, nu is mijn MW2 kapot
Haha je kan de verleiding toch niet weerstaanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en hij was al een keer kapot gegaan, nu heb ik hier 2 kapotte schijfjes liggenmaargoed, misschien wel een goed idee om geen nieuwe te kopen
nouja hij liep er niet echt tegenaan, hij stond op de stekker van de voeding, waardoor de xbox schuin kwam te staan, en ja dan is het meteen raak en kan je een nieuw schijfje kopenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
hoe hard moet je er tegen aanlopen voordat dat ding kapot gaat ?
vraag een nieuwe aan je pa? zijn schuldquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nouja hij liep er niet echt tegenaan, hij stond op de stekker van de voeding, waardoor de xbox schuin kwam te staan, en ja dan is het meteen raak en kan je een nieuw schijfje kopen
hij zegt dat ie alleen betaald als ik geen nieuwe ga halen, en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. ik koop wel een ander spel ervanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
vraag een nieuwe aan je pa? zijn schuld
Mja mijn COD verslaving neemt ook af, net GT Prologue maar eens aangeschaft, kan ik mezelf wel weer even mee vermaken...wachten tot novemberquote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij zegt dat ie alleen betaald als ik geen nieuwe ga halen, en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. ik koop wel een ander spel ervanbovendien heb ik nog de WAW multiplayer die ik kan doen en ik moet RDR nog steeds uitspelen
Pakt hij de disc dan helemaal niet meer? Als hij hem pakt en je had hem geïnstalleerd (pakken=iig weet dat het MW2 is), dan moest hij het als het goed is doenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en hij was al een keer kapot gegaan, nu heb ik hier 2 kapotte schijfjes liggenmaargoed, misschien wel een goed idee om geen nieuwe te kopen
nee ik heb hem niet geinstalleerd, zal het eens proberen, het is namelijk maar een klein krasjequote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pakt hij de disc dan helemaal niet meer? Als hij hem pakt en je had hem geïnstalleerd (pakken=iig weet dat het MW2 is), dan moest hij het als het goed is doen
OT: Ook die glitch op fuel gezien ja. Werd er 1 keer door gekilled (na lang te hebben gezocht naar die faalsniper die na 8 schoten maar de AA-12 pakte). Toen ik terugwas, was hij er al niet meer.
ik was zo klaar met prologuequote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja mijn COD verslaving neemt ook af, net GT Prologue maar eens aangeschaft, kan ik mezelf wel weer even mee vermaken...wachten tot november
waar ergens?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:50 schreef FUUUU het volgende:
MW2 op de kop getikt voor ongeveer 20eu, nu nog even wachten tot ie binnen is
dat heb ik met de eerste schijf geprobeerd, dat is hem niet gewordenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef KoningStoma het volgende:
Als het een niet te diepe kras is kan je hem proberen te polijsten met tandpasta en een zacht doekje. Op youtube staan zat filmpjes hoe het moet.
Bij mijn gow disk, met meer dan 3 krassen waardoor ie het niet meer deed, heb ik het op deze manier gedaan. Telkens als ik een kras had "gefixt" kon ik hem verder installeren. Eerst stopte ie op 20%. Toen op 30%. Daarna op 60% en uiteindelijk kon ik hem weer spelen.
Hahahaha geweldigquote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef StaIin het volgende:
Had net een predator, maar ik zag niemand, iedereen zat binnen. Dus ik dacht, "KUT!" en flikker hem maar ergens op de map.... triple kill! what the fuck man
Kan je de disc niet lenen van een vriend? dan proberen te installeren en dan je eigen disc gebruiken bij het spelen aangezien hij toch dan van je harde schijf laadt en niet via je disc?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef kutkabouter het volgende:
de reparatie heeft gefaald, dan maar geen mw2 meer he
haha wist niet dat ze die nog verkochtenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Retarded het volgende:
zojuist de Limited aangeschaft op mn werk .. met nightgogglesspel heb ik nu dubbel, maar voor 40 euro kon ik em niet laten staan
iedereen zit te gamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |