naaistreek iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
Er staat dat er een nieuwe map pack available is, ga ik kijken, staat hij nergens in de PS store.
wtf?![]()
map pack Resurgence heet het overigens
sinds gisteren ergens, na die update... PS3 only denk ik, Xdoos heeft al dubbel XP gehad voor die mappackquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ?
of zie ik het weer is niet
Vannacht iig, na de update. Die mappack is nog steeds niet te downloaden trouwensquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ?
of zie ik het weer is niet
quote:
Ja, ik zag het net. Gek ofzo?quote:
Volgens mij niet, maar ik ga ze toch niet kopen, zo worden de maploze lobbies nog leuker!quote:
Mwa, nu kan ik er onderhand wel mee omgaan, dan gaat hij best lekker, maar in het beginquote:
je hoeft niet eens te oefenen met dat ding, dat gaat bijna vanzelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, nu kan ik er onderhand wel mee omgaan, dan gaat hij best lekker, maar in het begin
Heb je nu zo bij de PS3!quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
even de laatste 20000 xp binnenhalen en dan ook weer prestigen, voor de 6e keer![]()
elke vliegende killstreak zuigt op skidrowquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef Koopsie het volgende:
Choppergunner in Skidrow zuigtje kan amper die gasten raken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |