Erkenning is de eerste stap om van je verslaving af te komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik 'was' verslaafd, maar speel het al 2 a 3 weken nie meer.
Hahahaha dan lach ik me altijd kapotquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in smalle straatjes ren ik ook altijd weg, mits er een throwing knife is gegooid, anders krijg je ineens dat ding in je rug
Valt mee. Heb tegenwoordig de xbox internetloos beneden staan, zodat ik niet in de sauna van boven hoef te zitten. Heb dan wel alleen singleplayer/splitscreen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef PierreTT het volgende:
Zooo, nog veel mensen aan het spelen de afgelopen tijd?
Koop een airco!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Valt mee. Heb tegenwoordig de xbox internetloos beneden staan, zodat ik niet in de sauna van boven hoef te zitten. Heb dan wel alleen singleplayer/splitscreen...
aah, vandaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Valt mee. Heb tegenwoordig de xbox internetloos beneden staan, zodat ik niet in de sauna van boven hoef te zitten. Heb dan wel alleen singleplayer/splitscreen...
joa, maar binnenkort speel ik waarschijnlijk niet veel meer. 3 weken naar amerika en daarna begint mijn introweek. en aangezien ik waarschijnlijk in een studentenhuis terecht kom, komt er niet veel van gamen denk ikquote:
Ja die zijn wel mooi ja, of van die gasten die vol gas midden in het scherm knallen ipv voeten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar het is wel leukvooral leuk om midden in een game te switchen naar riot shield, sommige lui schrikken zich kapot als je dan zien
soms rennen ze zelfs weg
i love it
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
joa, maar binnenkort speel ik waarschijnlijk niet veel meer. 3 weken naar amerika en daarna begint mijn introweek. en aangezien ik waarschijnlijk in een studentenhuis terecht kom, komt er niet veel van gamen denk ik
delftquote:
als iemand de title infected aan heeft staan, en die knifed jou, dan krijg je die challengequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef G.R.S. het volgende:
Killed by an infected player
Kan iemand me uitleggen wat dat betekent
Ah, die had ik een tijdje geleden ook, ik snapte er ook al niks van, maar goed, gratis XP is altijd leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als iemand de title infected aan heeft staan, en die knifed jou, dan krijg je die challenge
zijn van die hidden challenges, vind t wel jammer dat je ze niet kan inkijken idd, zou zowieso wel wat meer statistieken willen over mijn account enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, die had ik een tijdje geleden ook, ik snapte er ook al niks van, maar goed, gratis XP is altijd leuk
Gister ineens 5000 XP omdat ik 10x een game winning killcam had, alleen kan ik die challenge nergens terugvinden
Ohw zo, blijft een rare challengequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als iemand de title infected aan heeft staan, en die knifed jou, dan krijg je die challenge
200 dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef Parvus het volgende:
Ja hetzelfde dat je iets krijgt als je in totaal 1000 carepackages hebt gejat ofzo. Kan ook nergens zien op hoeveel ik nu zit
The Edge, staat er wel tussen ergens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, die had ik een tijdje geleden ook, ik snapte er ook al niks van, maar goed, gratis XP is altijd leuk
Gister ineens 5000 XP omdat ik 10x een game winning killcam had, alleen kan ik die challenge nergens terugvinden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pas als GoW 3 of AC3 Halo Reach uitkomt..
nederland had ook een kd van 3/2quote:
naaistreek iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef RijstNatie het volgende:
Er staat dat er een nieuwe map pack available is, ga ik kijken, staat hij nergens in de PS store.
wtf?![]()
map pack Resurgence heet het overigens
sinds gisteren ergens, na die update... PS3 only denk ik, Xdoos heeft al dubbel XP gehad voor die mappackquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ?
of zie ik het weer is niet
Vannacht iig, na de update. Die mappack is nog steeds niet te downloaden trouwensquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ?
of zie ik het weer is niet
quote:
Ja, ik zag het net. Gek ofzo?quote:
Volgens mij niet, maar ik ga ze toch niet kopen, zo worden de maploze lobbies nog leuker!quote:
Mwa, nu kan ik er onderhand wel mee omgaan, dan gaat hij best lekker, maar in het beginquote:
je hoeft niet eens te oefenen met dat ding, dat gaat bijna vanzelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mwa, nu kan ik er onderhand wel mee omgaan, dan gaat hij best lekker, maar in het begin
Heb je nu zo bij de PS3!quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
even de laatste 20000 xp binnenhalen en dan ook weer prestigen, voor de 6e keer![]()
elke vliegende killstreak zuigt op skidrowquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef Koopsie het volgende:
Choppergunner in Skidrow zuigtje kan amper die gasten raken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |