ja omdat alle "pro's" de mappack kopen en de casual gamers niet, als je dus de mappack eraf gooit kom je in een lobby zonder die klapjosties die 15 uur per dag spelenquote:
omdat het geen vrouwenspel isquote:
ik zit ook altijd te vloeken dat dat ding niet op z'n plek blijft hangenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of is het schieten met een chopper gunner nog best wel lastig
Ben je net lekker aan schieten, draait dat ding om..... heel irritantquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zit ook altijd te vloeken dat dat ding niet op z'n plek blijft hangen
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef kutkabouter het volgende:
lapo:
[..]
ja omdat alle "pro's" de mappack kopen en de casual gamers niet, als je dus de mappack eraf gooit kom je in een lobby zonder die klapjosties die 15 uur per dag spelen
ja, gewoon eraf pleuren, je hebt ze al gekocht, dus je kunt ze zo gratis weer downloadenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kun je de mappacks ook tijdelijk uitschakelen? Ik ben te lui om het te googlen
Nope, gewoon even verwijderen. zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kun je de mappacks ook tijdelijk uitschakelen? Ik ben te lui om het te googlen
Oh zo! Oké, thanks!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, gewoon eraf pleuren, je hebt ze al gekocht, dus je kunt ze zo gratis weer downloaden
Iemand enig idee of dat op de PS3 ook kan zonder ze opnieuw te hoeven kopen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nope, gewoon even verwijderen. zoveel moeite is dat toch niet?
sub base is vet manquote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand enig idee of dat op de PS3 ook kan zonder ze opnieuw te hoeven kopen?
Ik vind het wel jammer dat je sowieso de maps niet kan filteren. Er zijn er een aantal die ik gewoon echt niet wil spelen (denk aan Rust, Derail, Subbase)
ik niet, het gaat weer steeds beterquote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben dit spel meer dan zat maar toch een verkapte tvp
Ja dat is echt top,quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Fsmxi het volgende:
Rust is ook tof jongen. Zat eens in een geglitchte server; oneindig 18 man domination op rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |