abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83788849
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

elke vliegende killstreak zuigt op skidrow

en fsmxi, hoe doe je die fmj kills allemaal zo snel
Gewoon schieten Ik heb van mezelf ook veel meer de neiging om op het lichaam te schieten dan op het hoofd in MW, dus dan raak ik sneller mensen door muurtjes heen (als ik hun hoofd ergens bovenuit zie steken/achter een muur zie wegrennen). Als je een sniper ziet liggen: kijken of er een paal/muur vlakbij staat waar je snel achter kunt. Voor snipers (en Fal een beetje) kun je ramen gebruiken. Gebruik altijd stopping power.

Vote ook maps als wasteland weg, daar krijg je er praktisch nooit een Ook gewoon weten wat de goede plekken voor FMJ kills zijn, bijv: Op skidrow op dat "trappenhuisjes" dat uitkijkt op B. Daar zo gaan staan dat je alles door de zijkanten van die deurgaten kunt knallen. Heb zo eens mijn RPD van 30->40 FMJ kills gebracht

O, en gewoon schieten schieten schieten. Zei ik al dat je gewoon erop moet zetten en blijven schieten?

En soms lukt het ook niet... Op een gegeven moment had ik 3 of 4 vector bling classes voor afwisseling om die FMJ kills maar te halen FMJ+Termal (ja, kan op vector), FMJ+Silencer ( ), FMJ+Holographic, FMJ+Rapid Fire.
  donderdag 8 juli 2010 @ 00:22:38 #104
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_83790694
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Gewoon schieten Ik heb van mezelf ook veel meer de neiging om op het lichaam te schieten dan op het hoofd in MW, dus dan raak ik sneller mensen door muurtjes heen (als ik hun hoofd ergens bovenuit zie steken/achter een muur zie wegrennen). Als je een sniper ziet liggen: kijken of er een paal/muur vlakbij staat waar je snel achter kunt. Voor snipers (en Fal een beetje) kun je ramen gebruiken. Gebruik altijd stopping power.

Vote ook maps als wasteland weg, daar krijg je er praktisch nooit een Ook gewoon weten wat de goede plekken voor FMJ kills zijn, bijv: Op skidrow op dat "trappenhuisjes" dat uitkijkt op B. Daar zo gaan staan dat je alles door de zijkanten van die deurgaten kunt knallen. Heb zo eens mijn RPD van 30->40 FMJ kills gebracht

O, en gewoon schieten schieten schieten. Zei ik al dat je gewoon erop moet zetten en blijven schieten?

En soms lukt het ook niet... Op een gegeven moment had ik 3 of 4 vector bling classes voor afwisseling om die FMJ kills maar te halen FMJ+Termal (ja, kan op vector), FMJ+Silencer ( ), FMJ+Holographic, FMJ+Rapid Fire.
Wasteland haal ik er juist altijd erg veel (in de bunker door de planken heen )
pi_83792290
Die nieuwe maps zijn best tof enzo, maar heeft iemand enig idee wanneer die maps ook gewoon meerouleren in alle gamemodes? Ik kom ze nu in FFA en TDM nog niet tegen. En aangezien ik de meeste andere gamemodes als Demolition, Domination etc gewoon ronduit KUT vind is het nu knap irritant spelen als je die nieuwe maps wilt zien
A mind with a heart of it's own
pi_83792404
Duurt 3/4 dagen, was de vorige keer ook
pi_83792496
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef versteegrob het volgende:
Duurt 3/4 dagen, was de vorige keer ook
Mooi kut dus
pi_83792949
Super kut zelfs, de vorige keer heb ik gewoon 2/3 gewacht en toen zaten alle maps bij FFA.
Speel alleen maar FFA. echt veel beter en leuker.Nu erger ik me altijd dood aan die kut mensen die er niks van kunnen en tevens is het ook vaak veels te druk
pi_83793140
Je komt nu ook iedere keer van die clans tegen. Zat net bij een club kutfransozen in. Allemaal van die gehachte 10e prestige level 70 gasten. Gingen ze roepen dat ik "maar" een 2e prestige level 49 was. Zitten ze vervolgens in een potje CTF allemaal met een heartbeatsensor rondom de eigen vlag te campen. Heb ik in m'n eentje nog 2 keer de andere vlag gepakt.

Ik heb niet voor niets Lone Wolf bij m'n naam staan. Als iedereen links af gaat dan ga ik rechts, maar in dingen als demolition, Domination, Headquaters etc werkt dat dus niet. Doe mij maar gewoon TDM en FFA.
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:04:05 #110
286575 Roces18
Chef de party
pi_83795332
Ben al een tijd lang gestopt met MDW2 maar ik gebruikte altijd mijn AT4 Rocket Launcher, heb je geen lock voor nodig en is lekker snel. Had er volgens mij 750+/- meegemaakt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_83795395
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Roces18 het volgende:
Ben al een tijd lang gestopt met MDW2 maar ik gebruikte altijd mijn AT4 Rocket Launcher, heb je geen lock voor nodig en is lekker snel. Had er volgens mij 750+/- meegemaakt.
Lekker hoor
pi_83796649
Heb gisteren samen met mn broertje 2 fuck up account gemaakt. Nu is CODMW2 weer leuk, gewoon express alles trashen en lomp rondlopen om iedereen maar te irriteren.

Gisteren allebij met riotshield een huis geblokeerd door allebij bij een ingang te staan met die shield (en team genoten opsluiten in t huis )
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_83796846
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb gisteren samen met mn broertje 2 fuck up account gemaakt. Nu is CODMW2 weer leuk, gewoon express alles trashen en lomp rondlopen om iedereen maar te irriteren.

Gisteren allebij met riotshield een huis geblokeerd door allebij bij een ingang te staan met die shield (en team genoten opsluiten in t huis )
HAHAHAHAHA juist Riot shield is sowieso fucking geniaal om lompe shit mee te doen je kan er zo'n superhilarisch dansje mee doen, deed ik laatst in S&D met een vriend van me toen we als laatste over waren.. De hele server lach dubbel
pi_83800707
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

elke vliegende killstreak zuigt op skidrow

en fsmxi, hoe doe je die fmj kills allemaal zo snel
ben ik niet met je eens

met bv domination is het super handig, hun moeten alleen wel A hebben..
als je dan B&C kan behouden is een harrier super handig linksachter hun spawn

die 2x xp is best ziek.. gister na 1 potje HQ pro 26k erbij.. zonder dat ik een achievement had gehaald..
wel al bijna op 70...
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_83802775
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA juist Riot shield is sowieso fucking geniaal om lompe shit mee te doen je kan er zo'n superhilarisch dansje mee doen, deed ik laatst in S&D met een vriend van me toen we als laatste over waren.. De hele server lach dubbel
Vannacht kwam ik op Skidrow nog een stel boosters tegen waarvan 1 met een riotshield. Kwamen tegelijk druk tegen elkaar pratend de lobby in. Dan weet je al hoe laat het is. Dus vanaf de start direct maar de containers in de hoek opgezocht en na 5 seconden kwamen ze er ook aan. Dan is het leuk om noobtube en semtex te hebben tegen de riotshield. Daarnaast Tar met extended mags en achtervolgen maar

Ik eindigde met 24 kills en beide boosters kwamen niet boven de 10
pi_83803001
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vannacht kwam ik op Skidrow nog een stel boosters tegen waarvan 1 met een riotshield. Kwamen tegelijk druk tegen elkaar pratend de lobby in. Dan weet je al hoe laat het is. Dus vanaf de start direct maar de containers in de hoek opgezocht en na 5 seconden kwamen ze er ook aan. Dan is het leuk om noobtube en semtex te hebben tegen de riotshield. Daarnaast Tar met extended mags en achtervolgen maar

Ik eindigde met 24 kills en beide boosters kwamen niet boven de 10
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-
pi_83803447
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-
Dit was FFA dus geen teammates
pi_83803477
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Wel leuk om te doen of als je iemand van je team ziet snipen, gewoon er recht voor gaan zitten zodat hij niks meer ziet
pi_83803780
Ook leuk zijn van die types die in een potje hardcore voor je langs lopen terwijl jij net je magazijn leeg aan het schieten bent en dan vervolgens kwaaie berichtjes gaan sturen omdat je je teammate kapot schiet
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:18:47 #120
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83803784
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:

[..]

Wel leuk om te doen of als je iemand van je team ziet snipen, gewoon er recht voor gaan zitten zodat hij niks meer ziet
dan verneuk je het hele concept van teamspel maargoed, dat was toch al verneukt bij mw2
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83805284
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:18 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

dan verneuk je het hele concept van teamspel maargoed, dat was toch al verneukt bij mw2
Ach, af en toe heb ik geen zin om serieus te doen maar moet ik gewoon even zwaar kutten vooral leuk als mensen boos worden en zwaar gaan schelden en shit
pi_83805409
Ik heb dus gisteren de nieuwe map pak gedownload, het installeren doet hij ook automatisch daarna.
ik krijg alleen geen nieuwe velden als ik speel, hoe kan dat?

de vorige map pack Stimulus, kon ik wel gelijk spelen, wat nu
Nothing to see here, carry on
pi_83805593
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb dus gisteren de nieuwe map pak gedownload, het installeren doet hij ook automatisch daarna.

Ze rouleren nog niet mee in de standaard gamemodes. Helemaal onder aan de lijst van gamemodes zie je resurgence staan. Daar komen de meeste gamemodes voorbij met alleen de nieuwe maps.
pi_83805671
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef RijstNatie het volgende:

Ga de resurgence playlist spelen (specifiek die maps). Het duurt een paar dagen voordat de maps in de gewone roulatie zitten.

En alle snipers gemastered Nog 7 FMJ kills voor de FAL, nog 3 voor de MG4, en dan nog 22 voor de UMP
pi_83806380
Gister weer mijn M16-A4 gemasterd, en vorige week de Scar-H Nu weer ff mijn ranger masteren en daarna ACR
pi_83806903
Hoe lang duurt het ongeveer voordat de nieuwe levels bij FFA zitten, toch 3/4 dagen ?
pi_83807289
moet alleen die F2000 nog masteren maar ik ben nog maar lvl 47 -_-, ging wel snel van 2de naar 3de prestige overigens o.O
pi_83807602
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef versteegrob het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat de nieuwe levels bij FFA zitten, toch 3/4 dagen ?
De nieuwe maps zuigen man... speel ze nu al een maand ofzo (?), toen ze uitkwamen voor xbox gelijk gekocht.. die shit is kut man :S plus op het moment dat ze in de gewone roulatie langskomen speel je bijna geen originele maps meer :S volgens mij is het alweer anderhalve week dat ik subbase speelde.. en ik speel elke dag!
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:11:15 #129
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83808760
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef FalleNk810i het volgende:
moet alleen die F2000 nog masteren maar ik ben nog maar lvl 47 -_-, ging wel snel van 2de naar 3de prestige overigens o.O
F2000 is echt een bitch om te masteren ik heb het geprobeerd, en het is een leuk wapen om mee te spelen, maar mijn scores zakten echt door de vloer heen
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83819402
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_83819728
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

F2000 is echt een bitch om te masteren ik heb het geprobeerd, en het is een leuk wapen om mee te spelen, maar mijn scores zakten echt door de vloer heen
haha ik ga het zien
pi_83819754
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
als reactie op ? xD

lol'd btw
pi_83820222
Na 16 dagen gespeeld te hebben ga ik maar eens stoppen met dit spel. Iedereen kan nu toch alleen nog maar noobtuben.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:45:39 #134
296894 Xblister
Simply the best..
pi_83820691
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Na 16 dagen gespeeld te hebben ga ik maar eens stoppen met dit spel. Iedereen kan nu toch alleen nog maar noobtuben.
laatste tijd veel tubers ja.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_83820837
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:45 schreef Michhas het volgende:

[..]

De nieuwe maps zuigen man... speel ze nu al een maand ofzo (?), toen ze uitkwamen voor xbox gelijk gekocht.. die shit is kut man :S plus op het moment dat ze in de gewone roulatie langskomen speel je bijna geen originele maps meer :S volgens mij is het alweer anderhalve week dat ik subbase speelde.. en ik speel elke dag!
Carnival
pi_83827940
quote:

Klinkt bekend?
pi_83829071
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:18 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Klinkt bekend?

Mja
pi_83829243
Eindelijk Scrambler volgespeeld. Wat een kloteperk is dat. Enige nuttige eraan is de delayed claymores, verder heeft iedereen door dat er iemand in de buurt is zodra het schermpje wit kleurt. Nu gewoon weer Ninja
pi_83831223
Wie is Emnemmer?

Ik moest echt wennen aan hardcore man speel ik eigenlijk nooit.

Maar ging redelijk, Wel lekker kills gemaakt met de desert, wil tatical knife halen met dat wapen, lijkt me lache om daarmee rond te rennen, heb ze dan allemaal.

Zag alleen aan het einde dat je je headset erin had gedaan.
Deed je denk ik ongeveer tegelijk met die spanjaarden dus had je gemute
Maar die headshot had je me wel duidelijk gemaakt trouwens.
pi_83832837
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef DrMarten het volgende:
Eindelijk Scrambler volgespeeld. Wat een kloteperk is dat. Enige nuttige eraan is de delayed claymores, verder heeft iedereen door dat er iemand in de buurt is zodra het schermpje wit kleurt. Nu gewoon weer Ninja
Scrambler is wel chill als je aan het runnen&gunnen bent.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_83832990
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:57 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Scrambler is wel chill als je aan het runnen&gunnen bent.
Alleen vanwege die delayed claymores, maar dan kun je net zo goed lightweight gebruiken, dan ren je er ook langs. Dat in combinatie met Ninja is helemaal leuk
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:30:48 #142
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83833682
quote:
ga je dat volhouden?

ik heb vandaag eens de WAW multiplayer opgestart en dat is eigenlijk wel een heerlijke afwisseling na MW2

ook leuk als je in een tank zit en meteen in je eerste potje een 14 killstreak haalt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:55:18 #143
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_83834072
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:30 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

ga je dat volhouden?

ik heb vandaag eens de WAW multiplayer opgestart en dat is eigenlijk wel een heerlijke afwisseling na MW2

ook leuk als je in een tank zit en meteen in je eerste potje een 14 killstreak haalt
Had die demo van WAW gister ff gedownload.
Die ook nog ff halen samen met MW1.

Edit: Tering, kan in geen enkele game komen nu.
Wat een kutzooi.
Maar wel mastery gehaald van de AUG.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dr.Pringles op 09-07-2010 02:10:44 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 9 juli 2010 @ 06:57:00 #144
241739 Koopsie
Very nice
pi_83835597
Ump45 Marathon/Lightweight/Commando pro
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_83836274
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 06:57 schreef Koopsie het volgende:
Ump45 Marathon/Lightweight/Commando pro

Mp5 red dot + Usp 45 Tactical Knife, Marathon/Lightweight/Ninja, Semtex en smoke grenade
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:38:57 #146
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83836689
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:19 schreef Michhas het volgende:

[..]

Mp5 red dot + Usp 45 Tactical Knife, Marathon/Lightweight/Ninja, Semtex en smoke grenade

Ump silencio, Spas12 foregrip Marathon/Lightweight/Ninja Trowing Knife en stun
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_83836731
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Ump silencio, Spas12 foregrip Marathon/Lightweight/Ninja Trowing Knife en stun

Spas 12 vind ik echt te langzaam... Hele tijd dat pump-gedoe dan ren ik liever keihard naar iemand toe om hem helemaal kapot te stabben
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:44:17 #148
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83836817
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

Spas 12 vind ik echt te langzaam... Hele tijd dat pump-gedoe dan ren ik liever keihard naar iemand toe om hem helemaal kapot te stabben

Spas word onderschat vrienden..

even oefenen met aimen en je knalt iedereen ( van een behoorlijke afstand dood)
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_83836972
Ja zeker, heerlijkste shotgun.
idd ff oefenen maar echt heerlijke gun.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:57:36 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83837202
quote:
Alweer?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_83837244
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd dat ik dan maar even ga oefenen
pi_83838185
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

helemaal mee eens mijn favo shotgun, zit al op de +1300 kills ermee. zeker met foregrip kan je zo ver schieten met dat ding...
en vooral op hun hoofd mikken als ze wat verder weg zijn
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:41:35 #153
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_83838351
voor fmj moet je tegen je instinct in gaan. Je wil namelijk iemand altijd raken op delen die uitsteken, nu moet je dat niet doen en door die muur, deur, plaat metaal heen knallen.

Ik doe dat zonder fmj sowieso al redelijk vaak als iemand slecht zichtbaar is. Dan maar 10 kogels extra en een zekere kill ipv alles mis en een kogel in m'n eigen kop
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')