Beste wapen die er is. Ik kan niet wachten tot ik weer 70 ben want ik ga niet weer prestige.quote:
Gewoon schietenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
elke vliegende killstreak zuigt op skidrow
en fsmxi, hoe doe je die fmj kills allemaal zo snel
Wasteland haal ik er juist altijd erg veel (in de bunker door de planken heenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gewoon schietenIk heb van mezelf ook veel meer de neiging om op het lichaam te schieten dan op het hoofd in MW, dus dan raak ik sneller mensen door muurtjes heen (als ik hun hoofd ergens bovenuit zie steken/achter een muur zie wegrennen). Als je een sniper ziet liggen: kijken of er een paal/muur vlakbij staat waar je snel achter kunt. Voor snipers (en Fal een beetje) kun je ramen gebruiken. Gebruik altijd stopping power.
Vote ook maps als wasteland weg, daar krijg je er praktisch nooit eenOok gewoon weten wat de goede plekken voor FMJ kills zijn, bijv: Op skidrow op dat "trappenhuisjes" dat uitkijkt op B. Daar zo gaan staan dat je alles door de zijkanten van die deurgaten kunt knallen. Heb zo eens mijn RPD van 30->40 FMJ kills gebracht
O, en gewoon schieten schieten schieten. Zei ik al dat je gewoon erop moet zetten en blijven schieten?
En soms lukt het ook niet... Op een gegeven moment had ik 3 of 4 vector bling classes voor afwisseling om die FMJ kills maar te halenFMJ+Termal (ja, kan op vector), FMJ+Silencer (
), FMJ+Holographic, FMJ+Rapid Fire.
Mooi kut dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef versteegrob het volgende:
Duurt 3/4 dagen, was de vorige keer ook
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Roces18 het volgende:
Ben al een tijd lang gestopt met MDW2 maar ik gebruikte altijd mijn AT4 Rocket Launcher, heb je geen lock voor nodig en is lekker snel. Had er volgens mij 750+/- meegemaakt.
HAHAHAHAHA juistquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb gisteren samen met mn broertje 2 fuck up account gemaakt. Nu is CODMW2 weer leuk, gewoon express alles trashen en lomp rondlopen om iedereen maar te irriteren.
Gisteren allebij met riotshield een huis geblokeerd door allebij bij een ingang te staan met die shield(en team genoten opsluiten in t huis
)
ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
elke vliegende killstreak zuigt op skidrow
en fsmxi, hoe doe je die fmj kills allemaal zo snel
Vannacht kwam ik op Skidrow nog een stel boosters tegen waarvan 1 met een riotshield. Kwamen tegelijk druk tegen elkaar pratend de lobby in. Dan weet je al hoe laat het is. Dus vanaf de start direct maar de containers in de hoek opgezocht en na 5 seconden kwamen ze er ook aan. Dan is het leuk om noobtube en semtex te hebben tegen de riotshield. Daarnaast Tar met extended mags en achtervolgen maarquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA juistRiot shield is sowieso fucking geniaal om lompe shit mee te doen
je kan er zo'n superhilarisch dansje mee doen, deed ik laatst in S&D met een vriend van me toen we als laatste over waren.. De hele server lach dubbel
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vannacht kwam ik op Skidrow nog een stel boosters tegen waarvan 1 met een riotshield. Kwamen tegelijk druk tegen elkaar pratend de lobby in. Dan weet je al hoe laat het is. Dus vanaf de start direct maar de containers in de hoek opgezocht en na 5 seconden kwamen ze er ook aan. Dan is het leuk om noobtube en semtex te hebben tegen de riotshield. Daarnaast Tar met extended mags en achtervolgen maar
Ik eindigde met 24 kills en beide boosters kwamen niet boven de 10
Dit was FFA dus geen teammatesquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-
Wel leuk om te doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan teammates die tacticals denie'en terwijl jij staat te wachten tot tie weer re-spawnt-_-
dan verneuk je het hele concept van teamspelquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel leuk om te doenof als je iemand van je team ziet snipen, gewoon er recht voor gaan zitten zodat hij niks meer ziet
Ach, af en toe heb ik geen zin om serieus te doen maar moet ik gewoon even zwaar kuttenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan verneuk je het hele concept van teamspelmaargoed, dat was toch al verneukt bij mw2
Ze rouleren nog niet mee in de standaard gamemodes. Helemaal onder aan de lijst van gamemodes zie je resurgence staan. Daar komen de meeste gamemodes voorbij met alleen de nieuwe maps.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb dus gisteren de nieuwe map pak gedownload, het installeren doet hij ook automatisch daarna.
ik krijg alleen geen nieuwe velden als ik speel, hoe kan dat?
de vorige map pack Stimulus, kon ik wel gelijk spelen, wat nu
Ga de resurgence playlist spelen (specifiek die maps). Het duurt een paar dagen voordat de maps in de gewone roulatie zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb dus gisteren de nieuwe map pak gedownload, het installeren doet hij ook automatisch daarna.
ik krijg alleen geen nieuwe velden als ik speel, hoe kan dat?
de vorige map pack Stimulus, kon ik wel gelijk spelen, wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |