De nieuwe maps zuigen man... speel ze nu al een maand ofzo (?), toen ze uitkwamen voor xbox gelijk gekocht.. die shit is kut man :S plus op het moment dat ze in de gewone roulatie langskomen speel je bijna geen originele maps meer :S volgens mij is het alweer anderhalve week dat ik subbase speelde.. en ik speel elke dag!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef versteegrob het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat de nieuwe levels bij FFA zitten, toch 3/4 dagen ?
F2000 is echt een bitch om te masterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef FalleNk810i het volgende:
moet alleen die F2000 nog masteren maar ik ben nog maar lvl 47 -_-, ging wel snel van 2de naar 3de prestige overigens o.O
hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
F2000 is echt een bitch om te masterenik heb het geprobeerd, en het is een leuk wapen om mee te spelen, maar mijn scores zakten echt door de vloer heen
als reactie op ? xDquote:
laatste tijd veel tubers ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Na 16 dagen gespeeld te hebben ga ik maar eens stoppen met dit spel. Iedereen kan nu toch alleen nog maar noobtuben.
Carnivalquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
De nieuwe maps zuigen man... speel ze nu al een maand ofzo (?), toen ze uitkwamen voor xbox gelijk gekocht.. die shit is kut man :S plus op het moment dat ze in de gewone roulatie langskomen speel je bijna geen originele maps meer :S volgens mij is het alweer anderhalve week dat ik subbase speelde.. en ik speel elke dag!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Na 16 dagen gespeeld te hebben ga ik maar eens stoppen met dit spel. Iedereen kan nu toch alleen nog maar noobtuben.
Scrambler is wel chill als je aan het runnen&gunnen bent.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef DrMarten het volgende:
Eindelijk Scrambler volgespeeld. Wat een kloteperk is dat. Enige nuttige eraan is de delayed claymores, verder heeft iedereen door dat er iemand in de buurt is zodra het schermpje wit kleurt. Nu gewoon weer Ninja
Alleen vanwege die delayed claymores, maar dan kun je net zo goed lightweight gebruiken, dan ren je er ook langs. Dat in combinatie met Ninja is helemaal leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scrambler is wel chill als je aan het runnen&gunnen bent.
ga je dat volhouden?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Had die demo van WAW gister ff gedownload.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga je dat volhouden?![]()
![]()
ik heb vandaag eens de WAW multiplayer opgestart en dat is eigenlijk wel een heerlijke afwisseling na MW2![]()
ook leuk als je in een tank zit en meteen in je eerste potje een 14 killstreak haalt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 red dot + Usp 45 Tactical Knife, Marathon/Lightweight/Ninja, Semtex en smoke grenade
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ump silencio, Spas12 foregrip Marathon/Lightweight/Ninja Trowing Knife en stun
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Spas 12 vind ik echt te langzaam... Hele tijd dat pump-gedoedan ren ik liever keihard naar iemand toe om hem helemaal kapot te stabben
Alweer?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |