Neem een light machine gun + at4.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef DrMarten het volgende:
ik ben bezig met de Cold Blooded challenges. Altijd leuk om met een stinger direct die UAV uit de lucht te schieten zodra ie er is
Ik gebruik nu Predator - Attack helicopter - Pavelow.
Omdat CP gewoon een veel betere killstreak reward is in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
UAV gebruikers zijn altijd tofCounter-UAV is ook wel tof, die zijn er echter al helemaal niet (behalve bij carepackages en mensen die 1000 (C)UAV's halen
)
als het bij mij echt niet wil lukken wil ik ook nog wel eens mijn standaard killstreak van predator -> harrier -> pavelow/AC-130 verruilen voor UAV -> predator -> harrier. Dan lukt het vaak wel en ik vind UAV gebruikers inderdaad echt heldenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
UAV gebruikers zijn altijd tofCounter-UAV is ook wel tof, die zijn er echter al helemaal niet (behalve bij carepackages en mensen die 1000 (C)UAV's halen
)
ik had met een pavelow de cold blooded 5 challenge, en toen met een harrier de 6e gehaaldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef biertank het volgende:
[..]
Neem een light machine gun + at4.
Ram die at4 en magazijn op die chopper.
Net zo lang tot ie gaat tollen.
En vervolgens je light machine gun erop blijven knallen, elke kogel is 1 kill.
Had hem in 3 of 4 choppers gehaaldblijft een leuke glitch waar je niemand kwaad mee doet.
Enige nadeel is af en toe je teamgenoten, die als je hem bijna hebt er een stinger op los laten en dus die chopper in stukjes knallen.
En jij had niet zo iets van laat ik mijn teamgenoten helpen, omdat ik wil winnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:41 schreef DrMarten het volgende:
Ow echt, net weer een potje TDM. Blijft het hele team ergen buiten rondlopen terwijl een enemy harrier in de buurt hangt. Oftewel potje verloren. Sommige mensen snappen het echt niet
Ik had toen een class zonder stinger. Dus ik bleef lekker binnen zitten. We stonden ongeveer 6000 - 5500.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef biertank het volgende:
[..]
En jij had niet zo iets van laat ik mijn teamgenoten helpen, omdat ik wil winnen.
Ik pof die harrier eruit?
Ik krijg als ik carepackages gebruik altijd van die dingen waar ik niet op zit te wachten op dat moment.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef FalleNk810i het volgende:
als er in mn carepackage een UAV, CUAV of AMMO zit laat ik een teammaat mn package pakken, meer punten en je hebt er toch profijt van !
nogmaals resetten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef Michhas het volgende:
SHIT! Mijn NAT staat ineens weer op strictheb net alle poorten weer opengezet, modem gereset maar hij doet het nog steeds niet
suggesties iemand?
Eerst resetten, dan poorten openzetten. Blijven proberen en kloten met instellingen. Je hebt toch geen Experiabox hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef Michhas het volgende:
SHIT! Mijn NAT staat ineens weer op strictheb net alle poorten weer opengezet, modem gereset maar hij doet het nog steeds niet
suggesties iemand?
Jep wel experiabox... maar dat maakt verder niet uit, alleen dat hij automatisch update en daarom mijn ip zo af en toe veranderd.. shouldnt be a problem, dan open ik de poorten weer, wijs ik hem alleen aan een andere ip toe... want normaal staat NAT wel openquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef StaIin het volgende:
[..]
Eerst resetten, dan poorten openzetten. Blijven proberen en kloten met instellingen. Je hebt toch geen Experiabox he
Wij hebben ook experiabox. Was in het begin ook enorm kutten. Ik snap nog steeds niet waarom users niet gewoon volle toegang krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef StaIin het volgende:
[..]
Eerst resetten, dan poorten openzetten. Blijven proberen en kloten met instellingen. Je hebt toch geen Experiabox he
PS3?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
vandaag weer een oldschool paar uur lange bazensessie met wat fokkers net als voor RDR
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |