quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Die over de jostiband is trouwens ook wel leuk.
Nee dus. Hoe snel je drinkt of hoe je het drinkt heeft daar dus totaal geen invloed op. Hoe groot je bent nog wel een beetje, maar voor de rest, is het puur de hoeveelheid ethanol die je binnen krijgt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel je dat opdrinkt
Ja daarom, die show vind ik zijn beste. De tekening, God en Allah, meeeesterlijk. Heb hem al zeker 50 keer gehoord en een paar keer gezien en nu dus met blow en knuffelmeisje (haar eerste keer die show) en Teeuwen lijkt sprekend op de vriend van mn zusje (die met Sinterklaas helemaal dronken uit de kroeg 1,5 uur lang een optreden gaf voor een verbaasde knuffelmeisje die hem voor het eerst zag).quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Die over de jostiband is trouwens ook wel leuk.
wat je hebt gegeten ook, wat je verhoudingen zijn (dikke mensen kunnen iets meer hebben) enz enz.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dus. Hoe snel je drinkt of hoe je het drinkt heeft daar dus totaal geen invloed op. Hoe groot je bent nog wel een beetje, maar voor de rest, is het puur de hoeveelheid ethanol die je binnen krijgt.
of je een snelle of langzame stofwisseling hebt.... bloeddruk, ECHT ALLES!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat je hebt gegeten ook, wat je verhoudingen zijn (dikke mensen kunnen iets meer hebben) enz enz.
Onzin.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dus. Hoe snel je drinkt of hoe je het drinkt heeft daar dus totaal geen invloed op. Hoe groot je bent nog wel een beetje, maar voor de rest, is het puur de hoeveelheid ethanol die je binnen krijgt.
Ik ben slank, heb een snelle stofwisseling en een vrij lage bloeddruk. En ik kan erg goed zuipen zonder dronken te worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
of je een snelle of langzame stofwisseling hebt.... bloeddruk, ECHT ALLES!
Dat hoef je mijn niet te vertellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar zegt verder weinig over hoe snel alcohol afgebroken wordt in je lichaamquote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin.
- snelheid van drinken
- hoeveelheid eten
- soort eten
- hoe moe je ben
- de vorm van het glas (in een glas verdampt meer alcohol dan in een flesje, een rietje is nog erger)
- temperatuur van de drank
- buitentemperatuur
- lichaamsbouw (voor een klein deel)
- drinkervaring
- soort drinken (zoet, sterk, bitter, etc.)
speelt allemaal mee met je dronkenschap.
preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
of je een snelle of langzame stofwisseling hebt.... bloeddruk, ECHT ALLES!
Ik weet vrijwel zeker dat dat niet waar is. Vanuit het niets meteen met twee woorden praten is raar namelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
Zelf doenDat was het eerste wat mijn zusje kon zeggen
Wat je hebt gegeten heeft alleen invloed op hoe snel de alcohol wordt opgenomen. Verhoudingen had ik al gezegd, alleen noemde ik het groottequote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat je hebt gegeten ook, wat je verhoudingen zijn (dikke mensen kunnen iets meer hebben) enz enz.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik de komende week even moet oppassen met wondjes e.d. De drank van zaterdag, 6 pijnstillers op zondag zorgt er waarschijnlijk voor dat mijn bloed voorlopig even wat minder stolt
slank zijn werkt niet in je voordeel, de snelle stofwisseling welquote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben slank, heb een snelle stofwisseling en een vrij lage bloeddruk. En ik kan erg goed zuipen zonder dronken te worden.
Bier dan. Sterke drank kan ik slecht hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben slank, heb een snelle stofwisseling en een vrij lage bloeddruk. En ik kan erg goed zuipen zonder dronken te worden.
Eeuuhm, dat zeg je netquote:
Ze vinden me lievvvvvquote:
Dat klopt. Maar het waren wel een van de eerste worden die zij kon zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat dat niet waar is. Vanuit het niets meteen met twee woorden praten is raar namelijk.
wordt weer eens tijd danquote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik dronken was niet eens herinneren.
Vrouwen die een beetje tipsy of een beetje stoned zijn, zijn anders bijzonder liev.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik dronken was niet eens herinneren. Ben verre van charmant als ik te veel op heb, dus laat het niet (meer) zo ver komen.
crap, ik ben mijn punt kwijt. Komt er iig op neer dat ik het over iets anders had.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin.
- snelheid van drinken
- hoeveelheid eten
- soort eten
- hoe moe je ben
- de vorm van het glas (in een glas verdampt meer alcohol dan in een flesje, een rietje is nog erger)
- temperatuur van de drank
- buitentemperatuur
- lichaamsbouw (voor een klein deel)
- drinkervaring
- soort drinken (zoet, sterk, bitter, etc.)
speelt allemaal mee met je dronkenschap.
Vandaaar ook deze smileyquote:
Dronken?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
crap, ik ben mijn punt kwijt. Komt er iig op neer dat ik het over iets anders had.
makkelijk bedoel je daarmee toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die een beetje tipsy of een beetje stoned zijn, zijn anders bijzonder liev.![]()
Zie mijn opmerking op de vorige paginaquote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
crap, ik ben mijn punt kwijt. Komt er iig op neer dat ik het over iets anders had.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zegt verder weinig over hoe snel alcohol afgebroken wordt in je lichaam
Aaah, je hoeft geen punten meer te scoren hoor, schatjequote:
Of loensen, zoals ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die een beetje tipsy of een beetje stoned zijn, zijn anders bijzonder liev.![]()
quote:
Nee, niet eens.quote:
Zeg hallo..... ken je mij een beetje?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah, je hoeft geen punten meer te scoren hoor, schatje
Voor baby is het hele topic 1 hele pagina en voor mij is het nog steeds dezelfde.quote:
Bingo, ik ook. Net als mijn zusje.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of loensen, zoals ik.Ik wordt gewoon mezelf in het kwadraat als ik drank of drugs opheb.
Best goed, dacht ik zoquote:
Dat klinkt alsof het geen pluspunt is, eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
Maar je wordt er wel extra grappig van.
Om die reden heb ik de quote er maar even bij gezetquote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor baby is het hele topic 1 hele pagina en voor mij is het nog steeds dezelfde.
Weet ik moppiequote:Op maandag 5 juli 2010 14:50 schreef rival het volgende:
dan weet je dat ik dat niet zeg "om punten te scoren"
lief tegen mij gaat het nu overquote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb overigens geen alcohol nodig om lief te zijn hoor.
Ik weet het weer!quote:
Nog steeds pissed dat je niet mee mocht naar Reuring?quote:
Kusje dan?quote:
pissed? dat komt toch meestal pas als het verdriet minder wordt? daar ben ik nog nietquote:Op maandag 5 juli 2010 14:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nog steeds pissed dat je niet mee mocht naar Reuring?
Bij mij is het volgens mij een erfenisje van dat ik vroeger heel erg scheel keek. Ik heb absoluut geen kwade dronk. Extra grappig nog wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo, ik ook. Net als mijn zusje.
Jij kan goed tegen alcohol trouwens. Maar je wordt er wel extra grappig van.
En dat is weer die 12,5ml per 1~1,5 uur. Zo snel gaat dat gem.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie mijn opmerking op de vorige pagina
Edit:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
pissed? dat komt toch meestal pas als het verdriet minder wordt? daar ben ik nog niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:54 schreef rival het volgende:
jij denkt dat dat zo makkelijk gaat bij mij?
dan heb je dat ook als je erg moe bent zeker?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij is het volgens mij een erfenisje van dat ik vroeger heel erg scheel keek. Ik heb absoluut geen kwade dronk. Extra grappig nog wel!
Het ging me erom dat het geen flikker uitmaakt of je dik bent of dun of wat je gegeten hebt, alcohol doet er bij iedereen ongeveer even lang over om afgebroken te worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is weer die 12,5ml per 1~1,5 uur. Zo snel gaat dat gem.
Ja, daar ging het mij dus ook om! Ga me nou niet vertellen dat ik het afgelopen half uur zinloos mijzelf in allerlei kronkels heb gewerkt voor niks he!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging me erom dat het geen flikker uitmaakt of je dik bent of dun of wat je gegeten hebt, alcohol doet er bij iedereen ongeveer even lang over om afgebroken te worden.
Volgens mij heb je gewoon mijn post niet gelezen. Die had je gewoon kunnen quoten en dan was het ook goed geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar ging het mij dus ook om! Ga me nou niet vertellen dat ik het afgelopen half uur zinloos mijzelf in allerlei kronkels heb gewerkt voor niks he!
mag ik een biertje...
Ja, als ik heel moe ben heb ik het ook. Ben eraan geopereerd, dus normaal zie je er niks van.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je dat ook als je erg moe bent zeker?
ik heb een maat die na een lange dag werken ineens scheel is.... of als hij dronken is dus.... die heeft dat dus ook van vroeger..
Ja tuurlijk wel. Als je alleen maar alcohol in je maag hebt of je hebt een combinatie van alcohol en eten in je maag, dan word, ben en blijf je toch veel minder dronken? Dus na 6 uur is dat wel uitgewerkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het weer!
Als je aan de pingel gaat. Zeg, je tikt in een uur totaal 100ml alcohol weg (of dat nou in bier zit of in borrelglaasjes), dan maakt het na zes uur niet uit wat je hebt gegeten, hoe je het drinkt, hoe snel je het drinkt of wat voor kleur de kat van de buren heeft. Je hebt dan 100ml alcohol op, en die is na 6 uur nog niet uitgewerkt.
Al ff jaquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Kluts het volgende:
Met XTC op kijk ik alleen met links scheel, heel charmant.
Kluts even zonder dollen, bestaan er uberhaupt momenten dat je WEL charmant bent?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik heel moe ben heb ik het ook. Ben eraan geopereerd, dus normaal zie je er niks van.
Met XTC op kijk ik alleen met links scheel, heel charmant.
Het lichaam verwerkt 12,5ml alcohol in gem. 1 tot 1,5 uur. Dat kost dus gemiddeld 8 tot 12 uur. Los van hoeveel je gegeten hebt, want in die 8 tot 12 uur komt die volledige 100ml alcohol wel degelijk in je bloed.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Als je alleen maar alcohol in je maag hebt of je hebt een combinatie van alcohol en eten in je maag, dan word, ben en blijf je toch veel minder dronken? Dus na 6 uur is dat wel uitgewerkt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nog steeds pissed dat je niet mee mocht naar Reuring?
Zeker weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts even zonder dollen, bestaan er uberhaupt momenten dat je WEL charmant bent?
Precies.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
nu ben ik hier wel mooi in meegegaan, maar ik was het die niet naar reuring wilde
Charmant is gewoon niet HET woord waarmee de gemiddelde persoon mij zou omschrijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts even zonder dollen, bestaan er uberhaupt momenten dat je WEL charmant bent?
Uitzonderingen daargelaten.quote:
Oh.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik dus ook niet deedwant als ik ergens een hekel aan heb
Maak een beknopte CV en zit in een sollicitatiebrief dat je een uitgebreidere versie hebt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het updaten van een CV toch moeilijk. Langer dan 2 kantjes is een no go, maar moet er zoveel opproppen...
Vergeet niet dat je niet ALLES hoeft te vertellen, maar moet prikkelen tot nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het updaten van een CV toch moeilijk. Langer dan 2 kantjes is een no go, maar moet er zoveel opproppen...
En dan moet je het straks bij elke solicitatie WEER aanpassen. Verschrikkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Ja, dat is waar, maar ik heb gewoon veel kleinere dingen die mijn ervaring moeten beschrijven. En ik ben graag eerlijk, ook in mijn CVs.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je niet ALLES hoeft te vertellen, maar moet prikkelen tot nieuwsgierigheid.
Twee kantjes maken en in je CV verwijzingen zetten naar de bijlage?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Ja, nu is het een online ding. Hopelijk werkt het.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan moet je het straks bij elke solicitatie WEER aanpassen. Verschrikkelijk
Haha, slecht plan.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee kantjes maken en in je CV verwijzingen zetten naar de bijlage?
Kleiner lettertype gebruikenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik heb gewoon veel kleinere dingen die mijn ervaring moeten beschrijven. En ik ben graag eerlijk, ook in mijn CVs.
Mijn brief wordt het belangrijkste deel waarin ik veel uitleg. En heb vaak commentaar op mijn CV gehad, dat het goed was, dus dat geeft vertrouwen. Soms haal ik mijn bakkersbaan eraf en vertel dat dan in het gesprek. Dan zeggen ze: had dat op je CV gezet!
Doe ik al: Verdana 10 en sommige stukken 8. En heb al minimale marges.quote:
wie wil je dat ze gaan bellen? de baas of de collega?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
Nu nog denken wie ik als referentie voor mijn huidige baan opgeef. Mijn baas? Een betrouwbare collega (1 jaar jonger)?
Dat weet ik. Het was ook niet echt een serieuze optiequote:Op maandag 5 juli 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, slecht plan.
Ik moet gewoon snijden en een beetje lay-out proppen.
Dat zou ik bij je werkgever zelf vragen. Kies iemand die het beste inzicht in jouw manier van werken heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe ik al: Verdana 10 en sommige stukken 8. En heb al minimale marges.
Nu nog denken wie ik als referentie voor mijn huidige baan opgeef. Mijn baas? Een betrouwbare collega (1 jaar jonger)?
Komt ook omdat S+ zoveel mogelijk in detail de werkzaamheden erin wil verwerken, lijkt me dat dat bij SJ ook zo ging. Maar ik vind het idd ook irritant. Beter kort en bondig met toelichting, dan daar zitten met een pak papier waarin alles al uitgeschreven staat.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg regelmatig commentaar over mijn SJ CV (Wat het detacheringsbureau dus voor mij maakt, voor opdrachtgevers) dat het te lang is (5 kantjes!). Ik word er echt een beetje moe van, maar het verandert maar niet, hoe vaak ik het commentaar ook doorgeef.
moeje bij mijn werkgever zijn, makkelijk antwoordquote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg regelmatig commentaar over mijn SJ CV (Wat het detacheringsbureau dus voor mij maakt, voor opdrachtgevers) dat het te lang is (5 kantjes!). Ik word er echt een beetje moe van, maar het verandert maar niet, hoe vaak ik het commentaar ook doorgeef.
Klopt, maar laat de standaard werkzaamheden dan wegquote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
Komt ook omdat S+ zoveel mogelijk in detail de werkzaamheden erin wil verwerken, lijkt me dat dat bij SJ ook zo ging. Maar ik vind het idd ook irritant. Beter kort en bondig met toelichting, dan daar zitten met een pak papier waarin alles al uitgeschreven staat.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
wie wil je dat ze gaan bellen? de baas of de collega?
Dat zou mijn baas zijn. En hij weet voorzichtig wel dat ik weg wil. Maar hij wil mij ook dolgraag houden. Vind het moeilijk om het met hem erover te hebben, hij is een goede manager.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik bij je werkgever zelf vragen. Kies iemand die het beste inzicht in jouw manier van werken heeft.
Geef je er ook een vergrootglas bijquote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe ik al: Verdana 10 en sommige stukken 8. En heb al minimale marges.
Ja, dat staat er bij mij ook allemaal in ja, vond ik ook zo'n kul. Maar nee, het moest echt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar laat de standaard werkzaamheden dan wegZo'n beetje overal staat: Telefoon beantwoorden; postverwerking; en noem ze allemaal maar op...
Mwaqh moet kunnen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef je er ook een vergrootglas bij8 is wel heel erg klein.
Dat is lastig inderdaad.
Spreek je Nederlands niet vloeiend dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwaqh moet kunnen hoor.
Alleen ik overdrijf wel een beetje:
Language fluencies
Dutch (native), English (fluent), Spanish (fluent), German (good) & French (basic)
Native > Fluentquote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spreek je Nederlands niet vloeiend dan?
Klopt. En aangezien ik ook nog niet zo veel werkgevers heb gehad zou dat ook wel zo blijven. Ik kan hem zelfs bijna in korten tot een half A4tje.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet lullig, maar nou heb jij ook niet echt baantjes gehad die 10 regels uitleg behoeven.
Spaans is niet helemaal vloeiend en Duits is niet goed maar redelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spreek je Nederlands niet vloeiend dan?
Maar dat gaat dan toch heel snel opvallen, lijkt me?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:
Spaans is niet helemaal vloeiend.
Maar het gaat om een baan in Spaanstalige landen.
Hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaans is niet helemaal vloeiend en Duits is niet goed maar redelijk.
Maar het gaat om een baan in Spaanstalige landen, dus ik moet wel.
Zeker in dat geval kun je beter eerlijk zijn. Anders val je door de mand.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaans is niet helemaal vloeiend en Duits is niet goed maar redelijk.
Maar het gaat om een baan in Spaanstalige landen, dus ik moet wel.
Och, sommige 'nieuwe' Nederlanders beweren ook vloeiend Nederlands te kunnen. En sommige lui uit India die 'vloeiend' Engels spreken.... tsja... achquote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan toch heel snel opvallen, lijkt me?
Ja, het is een delicate situatie. Ik ben heel kritisch op mezelf (en op anderen...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan toch heel snel opvallen, lijkt me?
Nee hoor, dat is geen probleem. Heb ook college gegeven op de universiteit in Colombia in het Spaans. In Spaanstalige landen spreek ik geen Engels.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaStraks val je door de mand als ze in het Spaans het sollicitatiegesprek gaan voeren. Of zou dat wel meevallen?
Dat heet dan "near-native"quote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel eens de neiging om bij Engels ook native neer te zetten
Het is niet ondenkbaar dat de sollicitatie in een andere taal is, afhankelijk van het bedrijf.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaStraks val je door de mand als ze in het Spaans het sollicitatiegesprek gaan voeren. Of zou dat wel meevallen?
De gemiddelde Nederlander spreekt heel goed Engels. Vindt hij/zij zelf, het gros is eigenlijk tenenkrommend slecht in engels eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, sommige 'nieuwe' Nederlanders beweren ook vloeiend Nederlands te kunnen. En sommige lui uit India die 'vloeiend' Engels spreken.... tsja... ach
Yes, I am it with that very once.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander spreekt heel goed Engels. Vindt hij/zij zelf, het gros is eigenlijk tenenkrommend slecht in engels eigenlijk.
De meeste Nederlanders spreken uitstekend Engels, zeker in vergelijking met elk ander land op Scandinavie na.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander spreekt heel goed Engels. Vindt hij/zij zelf, het gros is eigenlijk tenenkrommend slecht in engels eigenlijk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat die lui alles nasynchroniseren. Ikzelf heb ook maar engels tot 3 MAVO gehad dus, en ik spreek echt veel beter Engels door het te lezen, te horen, te luisteren.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders spreken uitstekend Engels, zeker in vergelijking met elk ander land op Scandinavie na.
De gestudeerden uit Duitsland spreken slechter Engels dan de MAVO'ers in Nederland.
Eens. Dat hoor ik bij mij op school heel veel. Echt Duits- Engels. Zo irritant om aan te horen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders spreken uitstekend Engels, zeker in vergelijking met elk ander land op Scandinavie na.
De gestudeerden uit Duitsland spreken slechter Engels dan de MAVO'ers in Nederland.
Dan nog impliceert native dat je er vanaf je geboorte mee bent opgegroeid. Dat klopt bijna voor mij, maar dan mis ik toch die eerste 10 jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 15:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heet dan "near-native"
Zo goed is mijn Engels niet, maar toch zeker vloeiend.
Absoluut waarquote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk: Ruud Lubbers. Dat accent alleen al.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut waarMoet regelmatig de neiging onderdrukken om keihard te schreeuwen: STOP BUTCHERING THE ENGLISH LANGUAGE!
Dan zal het wel lukkenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen probleem. Heb ook college gegeven op de universiteit in Colombia in het Spaans. In Spaanstalige landen spreek ik geen Engels.
Een sollicitatiegesprek in het Engels zou ik een ramp vinden. Zeker als het om vaktermen gaat. Andere dingen geen probleem.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat de sollicitatie in een andere taal is, afhankelijk van het bedrijf.
Ik heb dus een paar jaar geleden een keer gesolliciteerd bij een bedrijf en werd uitgenodigd voor een gesprek. Toen ik de namen van mijn gesprekspartners zag en even informeerde, bleek ik dus mijn sollicitatie in het engels te hebben. Ik was toen nog als de dood om engels te spreken, want ik heb maar tot halverwege 3 MAVO engels op school gehad. Ik ben er toch overheen gestapt en gegaan, serieus nog nooit zo nerveus als toen geweest, en voor mijn gevoel had ik het compleet verkloot. Maar het ging goed, en ik werd aangenomen en het was de leukste baan die ik ooit gehad heb.
Oh Duitsers die 'Engels' sprekenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Eens. Dat hoor ik bij mij op school heel veel. Echt Duits- Engels. Zo irritant om aan te horen.
Ja idd... Het is echt om te huilenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh Duitsers die 'Engels' sprekenDaar vraag ik altijd aan of zij aub Duits willen spreken, dan spreek ik wel Engels en kunnen we elkaar prima begrijpen
(en hoef ik niet naar hun 'Engels' te luisteren)
Sowieso alle mensen van zijn generatie die Engels proberen te spreken.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk: Ruud Lubbers. Dat accent alleen al.
Het gesprek ging goed, tot hij over ditjes en datjes ging lullen en ik wilde uitleggen dat mijn lievelingseten bloemkool was. En ik kwam dus echt niet meer op het woord voor bloemkool.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een sollicitatiegesprek in het Engels zou ik een ramp vinden. Zeker als het om vaktermen gaat. Andere dingen geen probleem.
Sollicitatiegesprekken zijn sowieso een ramp voor mij.
Ze Germans. Duits - Engels spreken doe ik vooral voor de grap.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh Duitsers die 'Engels' sprekenDaar vraag ik altijd aan of zij aub Duits willen spreken, dan spreek ik wel Engels en kunnen we elkaar prima begrijpen
(en hoef ik niet naar hun 'Engels' te luisteren)
Dat is wel grappig. Ach soms heb ik dat bij een Nederlands woordquote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gesprek ging goed, tot hij over ditjes en datjes ging lullen en ik wilde uitleggen dat mijn lievelingseten bloemkool was. En ik kwam dus echt niet meer op het woord voor bloemkool.Maar dat brak vooral het ijs.
Flowercool natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gesprek ging goed, tot hij over ditjes en datjes ging lullen en ik wilde uitleggen dat mijn lievelingseten bloemkool was. En ik kwam dus echt niet meer op het woord voor bloemkool.Maar dat brak vooral het ijs.
Dat heb ik ook heel vaakquote:Op maandag 5 juli 2010 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Ach soms heb ik dat bij een Nederlands woord
Ik geloof dat ik er zoiets van gemaakt heb ook.quote:
Dat heb ik idd veel vaker. Maar ik praat thuis ook Engels/Nederlands door elkaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel vaakDan weet ik het woord precies in Engels, maar kan ik het Nederlandse woord er niet voor vinden
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel vaakDan weet ik het woord precies in Engels, maar kan ik het Nederlandse woord er niet voor vinden
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er zoiets van gemaakt heb ook.
[..]
Ik heb me altijd doodge-ergerd aan mensen die dat doen, en nu doe ik het zelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is toch iets met flower...of niet?
Cauliflowerquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is toch iets met flower...of niet?
Frying pan?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah![]()
Btw, wat is frietpan in het Engels?
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah![]()
quote:
Daar dacht ik ook aan, maar dat klinkt niet echt ofzo.quote:
Fry-pan?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah![]()
quote:
Dat is heel spannend anders met alleen radio.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
Bah, moet morgen tijdens de voetbalwedstrijd werken.No tv, no internet. Heb alleen maar mijn radio.
Radio verslag is wel beter dan TV verslagquote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
Bah, moet morgen tijdens de voetbalwedstrijd werken.No tv, no internet. Heb alleen maar mijn radio.
Geloof ik wel, even goeie kanaal zien te vinden. Maar had liever lekker thuis gezeten. Er komen nog vrienden van mijn broertje dus met zn allen kijken. En ik maar werken.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is heel spannend anders met alleen radio.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit aan mijn ex gevraagd: Wat is "sok" eigenlijk in het engels?"
Hij: Eh, ja, sock?
Soms kom je er gewoon niet op.
Jack van Gelderen natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof ik wel, even goeie kanaal zien te vinden. Maar had liever lekker thuis gezeten. Er komen nog vrienden van mijn broertje dus met zn allen kijken. En ik maar werken.
dedicated is dat toch ook?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:58 schreef rival het volgende:
ik had het vanmorgen nog....
toen wilde ik toegewijd zeggen.... ben ik naar babelfish gegaan en heb devoted ingetoetst en het vertaald naar nederlands.. ik kwam niet op het woord toewijding
-enquote:
quote:
Freudiaanse verspreking van een bakkersvriendinnetje.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb serieus een keer de kok de 'cock' genoemd, in plaats van de 'cook'![]()
Echt, wat voelde ik me dom
Was het een man?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
NOS langs de lijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]ik las nog een bericht erover op fok ja
Welke zender?
Meneer de Piemel, wat eten we?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Radio 1.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof ik wel, even goeie kanaal zien te vinden. Maar had liever lekker thuis gezeten. Er komen nog vrienden van mijn broertje dus met zn allen kijken. En ik maar werken.
quote:
Meneer de Haanquote:
Ja, dat kan ookquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef El_Matador het volgende:
Freudiaanse verspreking van een bakkersvriendinnetje.
Ja.quote:
Joh?quote:
Dan is mijn optie ook goed.quote:
Haan of Piemel wat maakt het uitquote:
Stop ze maar in de oven tot ze goudbruin zijn en doe ze dan eens op een broodje. Dan maakt het uit!quote:
Nou ik heb liever een... Nou ja, lijkt me duidelijk wat ik wil zeggenquote:
Haan dohquote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een... Nou ja, lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen
Die schijnen inderdaad niet te smaken. Die ander welquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zal maar een gebraden piemel op je bord krijgen.
Piemel?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ge ziet, er zit dus wel een verschil in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die schijnen inderdaad niet te smaken. Die ander welHaan
Dat weet je pas als je het zelf probeertquote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die schijnen inderdaad niet te smaken. Die ander welHaan
Ik een penistattoo.quote:
Ja maar de ongebraden versie is wel lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge ziet, er zit dus wel een verschil in.
Ik weet dat uit betrouwbare bron. Een zekere Duitser schijnt het al geprobeerd te hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het zelf probeert
Armin Meiwes, de Duitse kannibaal die via internet een man vond die VRIJWILLIG zijn pik er liet afsnijden en opeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef Difficult het volgende:
Is toch ooit in het nieuws geweest? dat 1 of andere idioot ze pik eraf had gesneden en op gegeten?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ie lekker kan scharrelen wel.quote:
Frikandelletje speciaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Er zijn zoveel mensen die wel eens penis hebben gegeten. Al dan niet van een mens.
Ik hoef het niet
Als je met de 'haantje' gewoon een man bedoelt, dan jaquote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef rival het volgende:
een haantje met een piemel, leer mij jou kennen
in Frankrijk vinden ze het heel normaalquote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Er zijn zoveel mensen die wel eens penis hebben gegeten. Al dan niet van een mens.
Ik hoef het niet
dus datquote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je met de 'haantje' gewoon een man bedoelt, dan ja
Bold and the beautiful toevallig?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik vind die reclame van Calvé zo goedMet Pieter van den Hoogenband.
ja, maar zo dicht bij huisquote:Op maandag 5 juli 2010 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
In best veel landen vinden ze dat. Net als kloten.
je kan echt niet voetballen pieter!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik vind die reclame van Calvé zo goedMet Pieter van den Hoogenband.
Niet alleen Rammstein heeft er een nummer over geschreven. Macabre onder andere ook. In de metalscene zijn dat soort dingen een geliefd onderwerp.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Armin Meiwes, de Duitse kannibaal die via internet een man vond die VRIJWILLIG zijn pik er liet afsnijden en opeten.
Basis voor het nummer Mein Teil van Rammstein.
Klopt. Ik had niet door dat ik the Bold erop had staan. Heb al weggezapt.quote:
Ooh, ok.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik had niet door dat ik the Bold erop had staan. Heb al weggezapt.
Oh, de frikandellendiscussie weer zeker? daar zit geen pik in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Ik hoef het niet
In een echte zit ook geen n.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
Oh, de frikandellendiscussie weer zeker? daar zit geen pik in.
Jawel. Althans, bij ons op de Vale ouwe wel.quote:
Geen pik, wel dellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
Oh, de frikandellendiscussie weer zeker? daar zit geen pik in.
Frikadel = platte Duitse gehaktbalquote:
http://www.nrc.nl/krant/article1639136.ece/Frikandelquote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Kluts het volgende:
Jawel. Althans, bij ons op de Vale ouwe wel.
De frikandel-met-n is volgens dit woordenboek geen gehaktBAL, maar 'een worstvormige snack van gehakt en meel'. Over de ontstaansgeschiedenis van naam en worst schrijft de Wikipedia: ,,Slagersknecht Gerrit de Vries maakte in 1954 gehaktballen die hij aan de horeca verkocht. Door een wijziging in de Warenwet moest hij zijn product, dat in de smaak viel bij zijn klanten, veranderen. Zijn oplossing was de vorm maar niet het recept te wijzigen: van de bal maakte hij een worst.'' Naar het Duitse Frikadelle 'platte gehaktbal' - of simpelweg naar het oude Nederlandse frikadel? - zou hij dit product frikadel hebben genoemd. ,,De zoon van Gerrit'', zo vervolgt de Wikipedia, ,,geeft toe dat Jan Bekkers van de gelijknamige snackfabriek uit het Noord-Brabantse Deurne de frikadel vervolmaakt heeft. Hij vond zijn inspiratie bij de Amerikanen, waar de snackcultuur in opmars was, en maakte van de frikadel een glad exemplaar van fijngemalen vlees. De naam werd niet gedeponeerd. [...] Bekkers noemde zijn worst trouwens de fricandel.''quote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/krant/article1639136.ece/Frikandel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandelquote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/krant/article1639136.ece/Frikandel
quote:Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel)
Plus curry en uitjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef rival het volgende:
en hij hoort op een zacht wit bolletje samen met wat zaanse mayo
Ook dat is zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
nou daarvoor hoef ik er niet over te lezen hoor
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, mijn moeder bepaald het avondeten.
Ik weet het!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja.
Toch eens het huis uit popje.
Nee, daar zit geen restafval in?quote:
Zaanse mayo.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef rival het volgende:
en hij hoort op een zacht wit bolletje samen met wat zaanse mayo
ook al woon je thuis, dan kan je toch zelf bepalen wat je wel of niet eet? zolang je het dan maar zelf betaald als je wat anders wilt dan wat de pot schaft...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het!
Maar de timing is wat lastig.
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen restafval in?In bijna alles wat je bij het frietkrot koopt bestaat uit afval/rest producten.
Ik kom zo eens in de 2-3 maanden weer es een middagje of nachtje bij mijn ouders terug. Dan weet ik weer waarom ik 12 jaar geleden al besloot dat ik daar niet meer wilde wonen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja.
Toch eens het huis uit popje.
Gister kroepoek gesnacktquote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Of een compromis! Wel snacks eten, ze gewoon niet frituren!
Bril-jant, al zeg ik het zelf.
snap ik ook niks van, maar altijd nog beter dan halvanaise en dat soort bendequote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaanse mayo.![]()
Die van Calvé was ook lekker, totdat ze met die scharreleieren gingen klooien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.
Dat mag in NL niet eens voor veevoer gebruikt wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom zo eens in de 2-3 maanden weer es een middagje of nachtje bij mijn ouders terug. Dan weet ik weer waarom ik 12 jaar geleden al besloot dat ik daar niet meer wilde wonen.![]()
Lieve mensen hoor, maar retevermoeiend.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!
En mijn ouders mopperen soms zo op en tegen elkaar. Mam met allerlei oninteressante verhalen over haar werk, etc. etc.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Q. het volgende:
Oeh, waren twee leuke dames in de wachtkamer van de dierenarts. Zo'n kat geeft dan een goed gespreksonderwerp. Note to self: vaker naar de dierenarts gaan.
Lul niet. Ik ken meerdere mensen die in het vlees gewerkt hebben en het is echt niet waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij dat beest weer elke week vergiftigen.
Ik vind jouw ouders juist zo lief. Maar als je er elke dag tussen zit is het anders natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!
En mijn ouders mopperen soms zo op en tegen elkaar. Mam met allerlei oninteressante verhalen over haar werk, etc. etc.
Die doet het 'mquote:
Gewoon in de wachtkamer gaan zitten. En dan meisjes aanspreken.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is..
alles wat uit water komt schaar ik onder vis, dan hoef ik er namelijk alleen nog een E in te proppenquote:
Wat was er aan de hand?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is..
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die doet het 'm
Dit zei ik 2 jaar geleden ook, nu klapperen die kutstokken mijn buik uit
Ja (en nee.).quote:
Ze zijn ook lief, maar ook vermoeiend en soms is het niet meer leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind jouw ouders juist zo lief. Maar als je er elke dag tussen zit is het anders natuurlijk.
Ach, ik ben 25 en heb nog nooit voor 100 % uitgesloten dat ik geen kinderen wil. Het kan nog veranderen, zo nuchter ben ik ook wel. Maar ik verwacht niet dát het veranderd. Kans is zeer klein dat ik echt kinderen wil.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die doet het 'm
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
alles wat uit water komt schaar ik onder vis, dan hoef ik er namelijk alleen nog een E in de proppen
Wow, das nieuw.quote:
Men, ik was op tijd wegquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
Nee man, vis is niet vies, dat is juist lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef rival het volgende:
alles wat uit water komt schaar ik onder vis, dan hoef ik er namelijk alleen nog een E in te proppen
Oh ja. Goeie.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon in de wachtkamer gaan zitten. En dan meisjes aanspreken.
Waar ga je trouwens in Utreg?
Bij jou stond er niks aan te klapperen. Vrouwen zoeken altijd een partner uit wat voor sterk nageslacht zal zorgen.quote:
gerookte zalm, paling, haring jummie!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, vis is niet vies, dat is juist lekker.
Ik wil het dus niet op korte termijn, om verschillende redenen. Geen vaste baan, relatie pas netquote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
Wow, das nieuw.
Maar als het klikt, waarom niet.
Wat houdt je tegen?
Haha. Met de wedstrijd niks gescoord? Ik ben in Zeist blijven kijken, 's avonds naar het IBB voor een feestje.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie.
Bedoel je qua dierenarts? Die in Oog in Al, aan de Lessinglaan.
Ik gok dat als ik nog steeds wat met jou had gehad dat mijn antwoord nog steeds 'nee' was geweest.quote:
oh er zijn wel dingen die ik lust hoor, sommige vissen hebben niet die echte vissmaak eraan (ja ik weet zeker dat het wel vissen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, vis is niet vies, dat is juist lekker.
Ben jij wel eens in een slachthuis geweest en heb je wel eens een dier uitgebeend zien worden?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...
Ah ok, nee, dan is het niet verstandig. Maar jij wil dus niet te lang meer wachten met sokjes breien...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil het dus niet op korte termijn, om verschillende redenen. Geen vaste baan, relatie pas neten nog een paar redenen.
Kibbeling.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh er zijn wel dingen die ik lust hoor, sommige vissen hebben niet die echte vissmaak eraan (ja ik weet zeker dat het wel vissen zijn) maar zo is het makkelijker
Het kiezen voor een kind lijkt me de moeilijkste keuze ooit.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, das nieuw.
Maar als het klikt, waarom niet.
Wat houdt je tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |