Eeuuhm, dat zeg je netquote:
Ze vinden me lievvvvvquote:
Dat klopt. Maar het waren wel een van de eerste worden die zij kon zeggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat dat niet waar is. Vanuit het niets meteen met twee woorden praten is raar namelijk.
wordt weer eens tijd danquote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik dronken was niet eens herinneren.
Vrouwen die een beetje tipsy of een beetje stoned zijn, zijn anders bijzonder liev.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik dronken was niet eens herinneren. Ben verre van charmant als ik te veel op heb, dus laat het niet (meer) zo ver komen.
crap, ik ben mijn punt kwijt. Komt er iig op neer dat ik het over iets anders had.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin.
- snelheid van drinken
- hoeveelheid eten
- soort eten
- hoe moe je ben
- de vorm van het glas (in een glas verdampt meer alcohol dan in een flesje, een rietje is nog erger)
- temperatuur van de drank
- buitentemperatuur
- lichaamsbouw (voor een klein deel)
- drinkervaring
- soort drinken (zoet, sterk, bitter, etc.)
speelt allemaal mee met je dronkenschap.
Vandaaar ook deze smileyquote:
Dronken?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
crap, ik ben mijn punt kwijt. Komt er iig op neer dat ik het over iets anders had.
makkelijk bedoel je daarmee toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die een beetje tipsy of een beetje stoned zijn, zijn anders bijzonder liev.![]()
Zie mijn opmerking op de vorige paginaquote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
crap, ik ben mijn punt kwijt. Komt er iig op neer dat ik het over iets anders had.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zegt verder weinig over hoe snel alcohol afgebroken wordt in je lichaam
Aaah, je hoeft geen punten meer te scoren hoor, schatjequote:
Of loensen, zoals ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die een beetje tipsy of een beetje stoned zijn, zijn anders bijzonder liev.![]()
quote:
Nee, niet eens.quote:
Zeg hallo..... ken je mij een beetje?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah, je hoeft geen punten meer te scoren hoor, schatje
Voor baby is het hele topic 1 hele pagina en voor mij is het nog steeds dezelfde.quote:
Bingo, ik ook. Net als mijn zusje.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of loensen, zoals ik.Ik wordt gewoon mezelf in het kwadraat als ik drank of drugs opheb.
Best goed, dacht ik zoquote:
Dat klinkt alsof het geen pluspunt is, eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
Maar je wordt er wel extra grappig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |