quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Die over de jostiband is trouwens ook wel leuk.
Nee dus. Hoe snel je drinkt of hoe je het drinkt heeft daar dus totaal geen invloed op. Hoe groot je bent nog wel een beetje, maar voor de rest, is het puur de hoeveelheid ethanol die je binnen krijgt.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel je dat opdrinkt
Ja daarom, die show vind ik zijn beste. De tekening, God en Allah, meeeesterlijk. Heb hem al zeker 50 keer gehoord en een paar keer gezien en nu dus met blow en knuffelmeisje (haar eerste keer die show) en Teeuwen lijkt sprekend op de vriend van mn zusje (die met Sinterklaas helemaal dronken uit de kroeg 1,5 uur lang een optreden gaf voor een verbaasde knuffelmeisje die hem voor het eerst zag).quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Die over de jostiband is trouwens ook wel leuk.
wat je hebt gegeten ook, wat je verhoudingen zijn (dikke mensen kunnen iets meer hebben) enz enz.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dus. Hoe snel je drinkt of hoe je het drinkt heeft daar dus totaal geen invloed op. Hoe groot je bent nog wel een beetje, maar voor de rest, is het puur de hoeveelheid ethanol die je binnen krijgt.
of je een snelle of langzame stofwisseling hebt.... bloeddruk, ECHT ALLES!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat je hebt gegeten ook, wat je verhoudingen zijn (dikke mensen kunnen iets meer hebben) enz enz.
Onzin.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dus. Hoe snel je drinkt of hoe je het drinkt heeft daar dus totaal geen invloed op. Hoe groot je bent nog wel een beetje, maar voor de rest, is het puur de hoeveelheid ethanol die je binnen krijgt.
Ik ben slank, heb een snelle stofwisseling en een vrij lage bloeddruk. En ik kan erg goed zuipen zonder dronken te worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
of je een snelle of langzame stofwisseling hebt.... bloeddruk, ECHT ALLES!
Dat hoef je mijn niet te vertellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar zegt verder weinig over hoe snel alcohol afgebroken wordt in je lichaamquote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin.
- snelheid van drinken
- hoeveelheid eten
- soort eten
- hoe moe je ben
- de vorm van het glas (in een glas verdampt meer alcohol dan in een flesje, een rietje is nog erger)
- temperatuur van de drank
- buitentemperatuur
- lichaamsbouw (voor een klein deel)
- drinkervaring
- soort drinken (zoet, sterk, bitter, etc.)
speelt allemaal mee met je dronkenschap.
preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
of je een snelle of langzame stofwisseling hebt.... bloeddruk, ECHT ALLES!
Ik weet vrijwel zeker dat dat niet waar is. Vanuit het niets meteen met twee woorden praten is raar namelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
Zelf doenDat was het eerste wat mijn zusje kon zeggen
Wat je hebt gegeten heeft alleen invloed op hoe snel de alcohol wordt opgenomen. Verhoudingen had ik al gezegd, alleen noemde ik het groottequote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat je hebt gegeten ook, wat je verhoudingen zijn (dikke mensen kunnen iets meer hebben) enz enz.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik de komende week even moet oppassen met wondjes e.d. De drank van zaterdag, 6 pijnstillers op zondag zorgt er waarschijnlijk voor dat mijn bloed voorlopig even wat minder stolt
slank zijn werkt niet in je voordeel, de snelle stofwisseling welquote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben slank, heb een snelle stofwisseling en een vrij lage bloeddruk. En ik kan erg goed zuipen zonder dronken te worden.
Bier dan. Sterke drank kan ik slecht hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben slank, heb een snelle stofwisseling en een vrij lage bloeddruk. En ik kan erg goed zuipen zonder dronken te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |