Al ff jaquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Kluts het volgende:
Met XTC op kijk ik alleen met links scheel, heel charmant.
Kluts even zonder dollen, bestaan er uberhaupt momenten dat je WEL charmant bent?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als ik heel moe ben heb ik het ook. Ben eraan geopereerd, dus normaal zie je er niks van.
Met XTC op kijk ik alleen met links scheel, heel charmant.
Het lichaam verwerkt 12,5ml alcohol in gem. 1 tot 1,5 uur. Dat kost dus gemiddeld 8 tot 12 uur. Los van hoeveel je gegeten hebt, want in die 8 tot 12 uur komt die volledige 100ml alcohol wel degelijk in je bloed.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Als je alleen maar alcohol in je maag hebt of je hebt een combinatie van alcohol en eten in je maag, dan word, ben en blijf je toch veel minder dronken? Dus na 6 uur is dat wel uitgewerkt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nog steeds pissed dat je niet mee mocht naar Reuring?
Zeker weten.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts even zonder dollen, bestaan er uberhaupt momenten dat je WEL charmant bent?
Precies.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
nu ben ik hier wel mooi in meegegaan, maar ik was het die niet naar reuring wilde
Charmant is gewoon niet HET woord waarmee de gemiddelde persoon mij zou omschrijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts even zonder dollen, bestaan er uberhaupt momenten dat je WEL charmant bent?
Uitzonderingen daargelaten.quote:
Oh.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik dus ook niet deedwant als ik ergens een hekel aan heb
Maak een beknopte CV en zit in een sollicitatiebrief dat je een uitgebreidere versie hebt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het updaten van een CV toch moeilijk. Langer dan 2 kantjes is een no go, maar moet er zoveel opproppen...
Vergeet niet dat je niet ALLES hoeft te vertellen, maar moet prikkelen tot nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het updaten van een CV toch moeilijk. Langer dan 2 kantjes is een no go, maar moet er zoveel opproppen...
En dan moet je het straks bij elke solicitatie WEER aanpassen. Verschrikkelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Ja, dat is waar, maar ik heb gewoon veel kleinere dingen die mijn ervaring moeten beschrijven. En ik ben graag eerlijk, ook in mijn CVs.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je niet ALLES hoeft te vertellen, maar moet prikkelen tot nieuwsgierigheid.
Twee kantjes maken en in je CV verwijzingen zetten naar de bijlage?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Ja, nu is het een online ding. Hopelijk werkt het.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan moet je het straks bij elke solicitatie WEER aanpassen. Verschrikkelijk
Haha, slecht plan.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee kantjes maken en in je CV verwijzingen zetten naar de bijlage?
Kleiner lettertype gebruikenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik heb gewoon veel kleinere dingen die mijn ervaring moeten beschrijven. En ik ben graag eerlijk, ook in mijn CVs.
Mijn brief wordt het belangrijkste deel waarin ik veel uitleg. En heb vaak commentaar op mijn CV gehad, dat het goed was, dus dat geeft vertrouwen. Soms haal ik mijn bakkersbaan eraf en vertel dat dan in het gesprek. Dan zeggen ze: had dat op je CV gezet!
Doe ik al: Verdana 10 en sommige stukken 8. En heb al minimale marges.quote:
wie wil je dat ze gaan bellen? de baas of de collega?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
Nu nog denken wie ik als referentie voor mijn huidige baan opgeef. Mijn baas? Een betrouwbare collega (1 jaar jonger)?
Dat weet ik. Het was ook niet echt een serieuze optiequote:Op maandag 5 juli 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, slecht plan.
Ik moet gewoon snijden en een beetje lay-out proppen.
Dat zou ik bij je werkgever zelf vragen. Kies iemand die het beste inzicht in jouw manier van werken heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe ik al: Verdana 10 en sommige stukken 8. En heb al minimale marges.
Nu nog denken wie ik als referentie voor mijn huidige baan opgeef. Mijn baas? Een betrouwbare collega (1 jaar jonger)?
Komt ook omdat S+ zoveel mogelijk in detail de werkzaamheden erin wil verwerken, lijkt me dat dat bij SJ ook zo ging. Maar ik vind het idd ook irritant. Beter kort en bondig met toelichting, dan daar zitten met een pak papier waarin alles al uitgeschreven staat.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg regelmatig commentaar over mijn SJ CV (Wat het detacheringsbureau dus voor mij maakt, voor opdrachtgevers) dat het te lang is (5 kantjes!). Ik word er echt een beetje moe van, maar het verandert maar niet, hoe vaak ik het commentaar ook doorgeef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |