ook al woon je thuis, dan kan je toch zelf bepalen wat je wel of niet eet? zolang je het dan maar zelf betaald als je wat anders wilt dan wat de pot schaft...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het!
Maar de timing is wat lastig.
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen restafval in?In bijna alles wat je bij het frietkrot koopt bestaat uit afval/rest producten.
Ik kom zo eens in de 2-3 maanden weer es een middagje of nachtje bij mijn ouders terug. Dan weet ik weer waarom ik 12 jaar geleden al besloot dat ik daar niet meer wilde wonen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja.
Toch eens het huis uit popje.
Gister kroepoek gesnacktquote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Of een compromis! Wel snacks eten, ze gewoon niet frituren!
Bril-jant, al zeg ik het zelf.
snap ik ook niks van, maar altijd nog beter dan halvanaise en dat soort bendequote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaanse mayo.![]()
Die van Calvé was ook lekker, totdat ze met die scharreleieren gingen klooien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.
Dat mag in NL niet eens voor veevoer gebruikt wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom zo eens in de 2-3 maanden weer es een middagje of nachtje bij mijn ouders terug. Dan weet ik weer waarom ik 12 jaar geleden al besloot dat ik daar niet meer wilde wonen.![]()
Lieve mensen hoor, maar retevermoeiend.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!
En mijn ouders mopperen soms zo op en tegen elkaar. Mam met allerlei oninteressante verhalen over haar werk, etc. etc.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Q. het volgende:
Oeh, waren twee leuke dames in de wachtkamer van de dierenarts. Zo'n kat geeft dan een goed gespreksonderwerp. Note to self: vaker naar de dierenarts gaan.
Lul niet. Ik ken meerdere mensen die in het vlees gewerkt hebben en het is echt niet waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij dat beest weer elke week vergiftigen.
Ik vind jouw ouders juist zo lief. Maar als je er elke dag tussen zit is het anders natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!
En mijn ouders mopperen soms zo op en tegen elkaar. Mam met allerlei oninteressante verhalen over haar werk, etc. etc.
Die doet het 'mquote:
Gewoon in de wachtkamer gaan zitten. En dan meisjes aanspreken.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is..
alles wat uit water komt schaar ik onder vis, dan hoef ik er namelijk alleen nog een E in te proppenquote:
Wat was er aan de hand?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is..
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die doet het 'm
Dit zei ik 2 jaar geleden ook, nu klapperen die kutstokken mijn buik uit
Ja (en nee.).quote:
Ze zijn ook lief, maar ook vermoeiend en soms is het niet meer leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind jouw ouders juist zo lief. Maar als je er elke dag tussen zit is het anders natuurlijk.
Ach, ik ben 25 en heb nog nooit voor 100 % uitgesloten dat ik geen kinderen wil. Het kan nog veranderen, zo nuchter ben ik ook wel. Maar ik verwacht niet dát het veranderd. Kans is zeer klein dat ik echt kinderen wil.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die doet het 'm
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
alles wat uit water komt schaar ik onder vis, dan hoef ik er namelijk alleen nog een E in de proppen
Wow, das nieuw.quote:
Men, ik was op tijd wegquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
Nee man, vis is niet vies, dat is juist lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef rival het volgende:
alles wat uit water komt schaar ik onder vis, dan hoef ik er namelijk alleen nog een E in te proppen
Oh ja. Goeie.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon in de wachtkamer gaan zitten. En dan meisjes aanspreken.
Waar ga je trouwens in Utreg?
Bij jou stond er niks aan te klapperen. Vrouwen zoeken altijd een partner uit wat voor sterk nageslacht zal zorgen.quote:
gerookte zalm, paling, haring jummie!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, vis is niet vies, dat is juist lekker.
Ik wil het dus niet op korte termijn, om verschillende redenen. Geen vaste baan, relatie pas netquote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
Wow, das nieuw.
Maar als het klikt, waarom niet.
Wat houdt je tegen?
Haha. Met de wedstrijd niks gescoord? Ik ben in Zeist blijven kijken, 's avonds naar het IBB voor een feestje.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Goeie.
Bedoel je qua dierenarts? Die in Oog in Al, aan de Lessinglaan.
Ik gok dat als ik nog steeds wat met jou had gehad dat mijn antwoord nog steeds 'nee' was geweest.quote:
oh er zijn wel dingen die ik lust hoor, sommige vissen hebben niet die echte vissmaak eraan (ja ik weet zeker dat het wel vissen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, vis is niet vies, dat is juist lekker.
Ben jij wel eens in een slachthuis geweest en heb je wel eens een dier uitgebeend zien worden?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...
Ah ok, nee, dan is het niet verstandig. Maar jij wil dus niet te lang meer wachten met sokjes breien...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil het dus niet op korte termijn, om verschillende redenen. Geen vaste baan, relatie pas neten nog een paar redenen.
Kibbeling.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh er zijn wel dingen die ik lust hoor, sommige vissen hebben niet die echte vissmaak eraan (ja ik weet zeker dat het wel vissen zijn) maar zo is het makkelijker
Het kiezen voor een kind lijkt me de moeilijkste keuze ooit.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, das nieuw.
Maar als het klikt, waarom niet.
Wat houdt je tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |