Ik weet het!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja.
Toch eens het huis uit popje.
Nee, daar zit geen restafval in?quote:
Zaanse mayo.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:36 schreef rival het volgende:
en hij hoort op een zacht wit bolletje samen met wat zaanse mayo
ook al woon je thuis, dan kan je toch zelf bepalen wat je wel of niet eet? zolang je het dan maar zelf betaald als je wat anders wilt dan wat de pot schaft...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het!
Maar de timing is wat lastig.
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen restafval in?In bijna alles wat je bij het frietkrot koopt bestaat uit afval/rest producten.
Ik kom zo eens in de 2-3 maanden weer es een middagje of nachtje bij mijn ouders terug. Dan weet ik weer waarom ik 12 jaar geleden al besloot dat ik daar niet meer wilde wonen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja.
Toch eens het huis uit popje.
Gister kroepoek gesnacktquote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Of een compromis! Wel snacks eten, ze gewoon niet frituren!
Bril-jant, al zeg ik het zelf.
snap ik ook niks van, maar altijd nog beter dan halvanaise en dat soort bendequote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zaanse mayo.![]()
Die van Calvé was ook lekker, totdat ze met die scharreleieren gingen klooien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.
Dat mag in NL niet eens voor veevoer gebruikt wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl dat afval gewoon vlees is wat overblijft na het slachten, daar zitten geen organen, botten, geslachtsdelen of ogen in.
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom zo eens in de 2-3 maanden weer es een middagje of nachtje bij mijn ouders terug. Dan weet ik weer waarom ik 12 jaar geleden al besloot dat ik daar niet meer wilde wonen.![]()
Lieve mensen hoor, maar retevermoeiend.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Van alles uitleggen: waar ga je heen, wat ga je doen, met wie? En dat is echt uit interesse hoor, niet uit bemoeizucht etc...maar ik heb er simpelweg niet altijd zin in. LEAVE ME ALONE!
En mijn ouders mopperen soms zo op en tegen elkaar. Mam met allerlei oninteressante verhalen over haar werk, etc. etc.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Q. het volgende:
Oeh, waren twee leuke dames in de wachtkamer van de dierenarts. Zo'n kat geeft dan een goed gespreksonderwerp. Note to self: vaker naar de dierenarts gaan.
Lul niet. Ik ken meerdere mensen die in het vlees gewerkt hebben en het is echt niet waar.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want bij slachten worden dat soort dingen allemaal al weggehaald? Daggutnie. Kraakbeen en geslachtsdelen zitten gewoon in die snacks. Boeiuh, ik proef het niet. En dan nog...
Toch jammer dat zo'n dierenarts best duur is.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij dat beest weer elke week vergiftigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |