Die schijnen inderdaad niet te smaken. Die ander welquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zal maar een gebraden piemel op je bord krijgen.
Piemel?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een... Nou ja, lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen
Ge ziet, er zit dus wel een verschil in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die schijnen inderdaad niet te smaken. Die ander welHaan
Dat weet je pas als je het zelf probeertquote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die schijnen inderdaad niet te smaken. Die ander welHaan
Ik een penistattoo.quote:
Ja maar de ongebraden versie is wel lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge ziet, er zit dus wel een verschil in.
Ik weet dat uit betrouwbare bron. Een zekere Duitser schijnt het al geprobeerd te hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het zelf probeert
Armin Meiwes, de Duitse kannibaal die via internet een man vond die VRIJWILLIG zijn pik er liet afsnijden en opeten.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef Difficult het volgende:
Is toch ooit in het nieuws geweest? dat 1 of andere idioot ze pik eraf had gesneden en op gegeten?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een... Nou ja, lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen
Als ie lekker kan scharrelen wel.quote:
Frikandelletje speciaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Er zijn zoveel mensen die wel eens penis hebben gegeten. Al dan niet van een mens.
Ik hoef het niet
Als je met de 'haantje' gewoon een man bedoelt, dan jaquote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef rival het volgende:
een haantje met een piemel, leer mij jou kennen
in Frankrijk vinden ze het heel normaalquote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Er zijn zoveel mensen die wel eens penis hebben gegeten. Al dan niet van een mens.
Ik hoef het niet
dus datquote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je met de 'haantje' gewoon een man bedoelt, dan ja
Bold and the beautiful toevallig?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik vind die reclame van Calvé zo goedMet Pieter van den Hoogenband.
ja, maar zo dicht bij huisquote:Op maandag 5 juli 2010 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
In best veel landen vinden ze dat. Net als kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |