SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna de gehele main card fout. Wat moet ik nog veel leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom een verrassend vet event!
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:36 schreef Hooidraad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw:Trek het je niet aan ik had er 4/11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nah, meestal toch een dag of 2-3? Laten we het daar maar op houden!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Ik was verbaasd hoe weinig het Lesnar deed
Spoilers mogen vandaag toch wel weer? Iedereen heeft gister de kans gehad om te kijken
Alleen mensen die met Bas Rutten op de foto staan mogen dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Ik was verbaasd hoe weinig het Lesnar deed
Spoilers mogen vandaag toch wel weer? Iedereen heeft gister de kans gehad om te kijken
+1!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alleen mensen die met Bas Rutten op de foto staan mogen dat.
[ Bericht 81% gewijzigd door Blackviper op 05-07-2010 23:24:35 ]Bla Bla Bla :P
117 is pas dik! Kan niet wachtenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef roepdeman het volgende:
95% van ons kijkt toch zeker op zn laatst ergens op zondag?
Wat een dikke card was dit!!
Wat overigens wel grappig is van die Maincard.. Ze hadden het thema net zo goed USA VS Brasil kunnen noemen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef theghostrider het volgende:Hoeft niet in spoilertags hoor! Was een beetje uitgekeken op die der untergang parodieen, maar deze is erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Semmy Schilt German... lolAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Handig die link erbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Intermec het volgende:
Geweldig topic over Sherdog over The Rock
Ok sorry... maar The Rock werd erbij gehaald. Toen haalde ik The Big Show erbij..quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef Paxlie het volgende:
Dit gaat wel heel erg richting de WWE nu:
[Centraal] Pro Wrestling topic #72
Laten we alsjeblieft niet die kant op gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ok sorry... maar The Rock werd erbij gehaald. Toen haalde ik The Big Show erbij..
Hoe zou Brock in een echt gevecht (waar z'n kracht en 'volume' geroemd wordt) het doen tegen iemand als The Big Show?
Brock had dan wel een worstelachtergrond maar komt daar wel vandaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet die kant op gaan
Het heeft echt geen nut om dan alsnog te proberen om die discussie te gaan voeren. Het slaat nergens op en zal ook nooit ergens op slaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:00 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Brock had dan wel een worstelachtergrond maar komt daar wel vandaan natuurlijk
Iemand van 200 Kilo aanpakken die een dikke kop groter is wordt denk ik een ander verhaal
Sem Schilt is dan wel groot maar geen 200 kilo
Het slaat wel ergens op maar het zal waarschijnlijk nooit plaatsvinden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het heeft echt geen nut om dan alsnog te proberen om die discussie te gaan voeren. Het slaat nergens op en zal ook nooit ergens op slaan.
Waarom gunt men Carwin niets? Je bent nl niet de eerste die blij is met Brock's overwinning.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tijdje niet gepost hier. Interessante ontwikkelingen de laatste week. UFC was inderdaad top, mooi dat Lesnar van Carwin gewonnen heeft.
Of iets aan je dekking doen of wat minder alcoholische versnaperingen tot u nemen.quote:Opgezwollenlever
Ik wist het (volgens mij) nog niet, of ik ben het weer vergeten.quote:FiveOuncesofPain.com has recently learned of two additional heavyweights with the potential to make an impact in the UFC, as a bout between K-1 and PRIDE veteran Mark Hunt and the undefeated Sean McCorkle looks to be brewing for UFC 119.
Mark Hunt, volgens mij heeft hij niet echt de juiste talenten om een (goede) MMA fighter te zijn of worden... om het zo maar te noemenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Mark Hunt to fight in UFC heavyweight division
[..]
Ik wist het (volgens mij) nog niet, of ik ben het weer vergeten.
Mark Hunt in de UFC
George Roop vs. Korean Zombie @ WEC
Mooi, dan is de hele Korean Zombie hype ook meteen weer over
Ik gun Carwin best veel maar Lesnar nog net iets meer. Gewoon een toffe fighter die de Heavyweight divisie naar een ander level tilt. Niet zo zeer qua skills maar meer qua fysiek en athletism.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Waarom gunt men Carwin niets? Je bent nl niet de eerste die blij is met Brock's overwinning.
Maar toch... 'k weet het niet wie ik liever zou zijn in dat gevecht
Eens maar goed voor de UFC. Beetje diepte voor de wat lagere matchesquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef Fyodor het volgende:
Mark Hunt in de UFC....
Tja ik ben van mening dat hij z'n beste tijd heeft gehad.
Haal dan Fedorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens maar goed voor de UFC. Beetje diepte voor de wat lagere matches
die gaat dood bloeden. Volgende match tegen Werdum zou niet logisch zijn en Overeem kickt zijn aarsch. Daarna is het einde contact en is het over ook.quote:
Als dat een titleshot is dan is Coker het spoor helemaal bijster. Eerst Rogers na een loss een titleshot geven, nu vervolgens Fedor een titleshot geven na een loss.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben er ook een klein beetje bang voor.
Coker had gezegd dat de volgende match Overeem vs. Fedor zou worden.
De winnaar mag dan tegen Werdum.
Ik zeg:
Maakt niet uit. In the end had iedereen Fedor versus Overeem willen zien vechten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Hooidraad het volgende:
Logica is weer ver te zoeken bij Strikeforce
quote:I just got word from Brian(KTT's rep/agent/interpreter) that Dongi aka "The Ox" will be fighting Chris Camozzi at UFC121 in Anaheim, CA.
Ja, dat is waar ook! Komt weer bovendrijven nu, toen Pride net overgenomen was toen konden ze niets met hem aan... omdat hij behoorlijk boven de 265 pound woog. Ik ga er vanuit dat hij nu wel op het juiste gewicht kan komen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Real reason why Mark Hunt is signed by UFC
[ afbeelding ]
@incognitoomuch: Hong Man Choi sowieso niet, hij heeft nooit voor Pride gevochten. Maar snap wat je bedoelt, al geloof ik niet dat er nog veel oude Pride vechters een soortgelijke deal hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Pfff de volgende keer komen ze met Hong Man Choi? ( Ik noem maar een dwarsstraat)
Okee, verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Real reason why Mark Hunt is signed by UFC
[ afbeelding ]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvindenquote:Brock Lesnar will make his next title defense against Cain Velasquez at UFC 121.
UFC president Dana White confirmed with MMA Fighting Friday night that the heavyweight title fight will take place at the yet-to-be officially announced event, scheduled for Oct. 23 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
NEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Godverdomme man!! Ik helemaal uit mijn dak..
[..]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvinden
quote:This event was expected to be held in Germany, but due to advertising restraints this event is expected to be moved to Anaheim, California.
Wel vervelend dat het niet naar Duitsland komt inderdaad maar mooi title gevecht in ieder geval. Ik hoop dat we daarnaast rond 1 van die events de winnaar van Dos Santos - Nelson tegen Carwin zien. De winnaar daarvan is next in line en daarna komt Overeemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Godverdomme man!! Ik helemaal uit mijn dak..
[..]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvinden
http://mmajunkie.com/news(...)n-winner-on-deck.mmaquote:Lesnar vs. Velasquez up next for UFC title; Dos Santos vs. Nelson winner on deck
As White promised to MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) before this weekend's event, Cain Velasquez (8-0 MMA, 6-0 UFC) will indeed get the next crack at the title.
Second in line has already been determined, too, as White announced to a small group of reporters following UFC 116's post-event press conference that the winner of the UFC 117 bout between Junior Dos Santos and Roy Nelson will have the next crack at the title.
"You're going to see Cain and Brock fight," White said. "Then coming up, Dos Santos is going to fight 'Big Country,' and the winner of that fight will get the next shot."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijke semi finales voor de Dream LHW title
Ze kunnen beter heel die organisatie opdoekenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bedankt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wou je het plezier van je oranje leeuw avatar niet ontnemen
Zal me van de week bedenken welke avatar je de komende week gaat showen!!
Tja, destijds gaf ik al aan bang te zijn dat dit het gevolg zou zijn van die nieuwe regels waardoor er geen UFC op tv meer mocht worden uitgezonden daar. Helaas toch gelijk gekregenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!
Had vorige week met iemand afgesproken om er naartoe te gaan![]()
Wikipedia:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had het als eens eerder gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Muhammed Ali vs Inoki in een MMA match?
En als scheidsrechter Gene Le Bell
Nee hoor, hij is gewoon gerescheduledquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Tja, destijds gaf ik al aan bang te zijn dat dit het gevolg zou zijn van die nieuwe regels waardoor er geen UFC op tv meer mocht worden uitgezonden daar. Helaas toch gelijk gekregen
Dat er niks meer op tv mag (ook niet van advertising) heeft er niks mee te maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon gerescheduled
Wat een legkicksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Muhammed Ali vs Inoki in een MMA match?
En als scheidsrechter Gene Le Bell
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje, the Last Emperor met Vladimir Putin
Maar wij zijn toch niet trots op Putin?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Heb je destijds ook Bodog gezien, toen Fedor tegen Lindland moest? Toen was Putin er ook, evenals Berlusconi en Jean Claude van Damme (die later zo gay deed bij Fedor). Putin was behoorlijk trots op 'zijn' vechter.
Nope hehe. Maar met judoën gooit hij je zo omverquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch niet trots op Putin?
![]()
Hij heeft ook nog een contract lopen met Dream en ik vermoed dat hij ook wel gewoon weer uit zal komen in de K-1 WGP last 16 en de Finals (als ie wint offc.).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wanneer moet Overeem weer vechten, is het wachten op dat Strikeforce toernooi?
Nu wel officieel naar het schijntquote:Strikeforce middleweight champion Jake Shields (25-4-1 MMA, 0-0 UFC) has signed with the Ultimate Fighting Championship, where he'll return to the welterweight division and fight Martin Kampmann (17-3 MMA, 8-2 UFC) at UFC 121.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Oh.....?
With injured UFC light-heavyweight champ Mauricio "Shogun" Rua out until 2011, should an interim-title fight take place?
Yes
No
www.mmajunkie.com
Heb ik wat gemist? Sinds wanneer/en hoe is Shogun geblesseerd geraakt dan...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mauricio_Ruaquote:UFC President Dana White has officially confirmed that Rua's first title defense will be against Rashad Evans, who recently won a unanimous decision over Quinton Jackson, although Rua has stated interest in wanting his first title defense to be against Randy Couture. The date for the fight hasn't been confirmed yet, although, a knee surgery has confirmed Rua's absence from the octagon until March 2011 or an early return in February 2011.
Ik zie Martin hem KO slaan op de een of andere manier. Als dat gebeurt gaat meneer Coker niet blij zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Jake Shields signs contract with UFC
[..]
Nu wel officieel naar het schijnt
Daar hoef je niet voor te hopen, dat gebeurt toch wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Torrio het volgende:
Hoop dat Shogun goed terugkomt van z'n blessure en die blaag Evans op een flinke afgang trakteert.
Neeeh, Shields gaat niet verliezen van Kampmannquote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie Martin hem KO slaan op de een of andere manier. Als dat gebeurt gaat meneer Coker niet blij zijn
Hoe zwaar is Putin?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nope hehe. Maar met judoën gooit hij je zo omver
Ze staat op deze pagina.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef theghostrider het volgende:
Mijn zus is drie maal 2e van Nederland -70 (JBN) heeft (nog steeds) 2e dan en krijgt mij ook niet omver, dus
Jups, Dana White twitterde het ook vannacht:quote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Jake Shields signs contract with UFC
[..]
Nu wel officieel naar het schijnt
quote:Its official!
Welcome to the UFC Jake Shields.
120 bedoel jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:11 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ufc 121 wordt ook vet met gisting en hardy die voor een home crowd in london knokken! Duurt nog ff, maar wel iets voor mij om naar uit te kijken. Ben benieuwd hoe hardy uit z'n loss met gsp komt. Hij was al een stoere moederneuker, nu verwacht ik helemaal vuurwerk!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ja en ik Bisping in plaats van Gisting. Mobiel internettenAl dacht ik inderdaad dat het 121 was. Alleen maar beter, korter wachten!
Jep, alleen is het helaas nog niet officieelquote:
Basje Rutten, dit gaat puur goud wordenquote:NBC will finally made its foray into the world of mixed martial arts in September when it airs its Ultimate Women Challenge MMA reality show.
The show, which was originally scheduled to run last fall, will be hosted by Bas Rutten and model and Dancing with the Stars competitor Joanna Krupa and will feature some new and some recognizable faces in female MMA including Jackson's MMA product Julie Kedzie and American Top Team trained fighter Jessica Aguilar.
quote:Well, it was fun while it lasted.
Councillors in the city of North Vancouver voted to disband the North Vancouver Athletic Commission on Monday after former chairman Mirko Mladenovic was impeached and replaced by city bureaucrat Dave Rudberg.
nice en toch ook niet. Vind het maar een blaaskaak en de laatste tijd praat hij veel te veel tegen de vechtersquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Big John maakt zijn comeback tijdens UFC on Versus 2
Maar wel een future UFC Hall of Famer, dan mag je een blaaskaak zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nice en toch ook niet. Vind het maar een blaaskaak en de laatste tijd praat hij veel te veel tegen de vechters
Dat is Pride history gast, no disrespect!quote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had gisteren Pride Grand Prix 2000 Finals gedownload. Ik dacht: alvast even het eerste gevecht kijken, tussen Royce en Sakuraba. Duurt dat gevecht 90 minuten! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat kun je je toch niet meer voorstellen tegenwoordig.
"The rules were modified for this bout so that the number of rounds was unlimited and there were no referee stoppages"
Zal straks Grabit effe aanslingeren voor SF Challengers.
Denk over ongeveer een maandje? ( Als het ook officieel bevestigd dat het allemaal doorgaat )quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef DeuceFour het volgende:
Laatst weer eens wat oude Pride gekeken. In het begin was er echt een rare hoge octagon-ring.
Gaat hier nog iemand naar UFC 122 in Duitsland? Wil ook gaan, maar wanneer start ongeveer de kaartverkoop en wat zijn de beste plaatsen?
Ik ga sowieso naar 122 mits officieel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Denk over ongeveer een maandje? ( Als het ook officieel bevestigd dat het allemaal doorgaat )
Kaarten voor UFC 120 zijn iig nu te koop dus who knows...
Die maincard is al om je vingers bij af te likken als MMA fan zijnde (non gay), de undercard mag er zeker zijn met als hoogtepunt voor ons natuurlijk Stefan Struve. Hoop echt dat hij meer kan brengen dan het vorige gevecht, wat natuurlijk teleurstellend was. WAR STRUVE!quote:Main card
* Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva (c) vs. United States Chael Sonnen
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves
* Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos
* Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. United States Ricardo Almeida
* Heavyweight bout: United States Roy Nelson vs. Brazil Junior dos Santos
Preliminary card
* Welterweight bout: United States Dustin Hazelett vs. United States Rick Story
* Light Heavyweight bout: United States Phil Davis vs. United States Rodney Wallace
* Welterweight bout: United States Johny Hendricks vs. United States Charlie Brenneman
* Heavyweight bout: Netherlands Stefan Struve vs. United States Christian Morecraft
* Welterweight bout: United States Ben Saunders vs. United States Dennis Hallman
Geweldig weer, topkwaliteit ook kwa producing etc. Ik weet 100% zeker dat Overeem hier veel fans door binnen haalt. Geweldige promotie voor hem persoonlijk.quote:
Inderdaad wel goed, maar niet iedereen heeft daar de tijd voor. Wanderlei Silva post wel regelmatig video's: http://www.youtube.com/user/wandfightteamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Geweldig weer, topkwaliteit ook kwa producing etc. Ik weet 100% zeker dat Overeem hier veel fans door binnen haalt. Geweldige promotie voor hem persoonlijk.
Ik snap niet dat er niet meer fighters zijn die dit doen. 1 of 2 dagen per maand even een stukje schieten bij je gym ofzo, netjes laten editen en maandelijks online. De fans leren je zoveel beter kennen, vinden het allemaal leuk en worden nog grotere fans van je. En dat is ook gewoon een stuk value voor een fighter, des te meer publiek je trekt des te fijner vind een organisatie het om jou je marketen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 06:19 schreef Unstoppable het volgende:
[blaat]Haha wat een survivallers zeg.. maarja TapouT is gewoon een kledingmerk. In Amerika zie je allerlei mensen met die lelijke TapouT/Affliction shit aan. Joe Rogan heeft zich daar een keer over uitgesproken (grappig/volledig mee eens):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Some folks will want to get their posters signed by their favorite fighters, but this the age of the internet, and when it comes to fan requests the digital photograph has far surpassed the autograph. These days everyone’s phone has a camera, and everyone wants a picture of them holding their fist up standing next to Randy Couture on their facebook page. That is easily one of the weirdest and goofiest things about MMA fans; the fist-up pose with the fighter. I can’t think of another sport that has a pose that the fans take when they get pictures with the athletes where they mimic the activity they enjoy watching. It’s not just a few guys striking this dopey pose, either. It’s the majority. I can completely understand if you’re a fighter yourself, and you want an image of camaraderie with one of your sporting idols, but if you’re an overweight short order cook who’s never even taken a tae bo class, do the world a favor and keep your fucking fist un-balled when you’re standing next to Anderson Silva.
Another unintentionally hilarious aspect of the MMA culture is the abundance of retarded macho "fight wear" T-shirts. The enormous financial success of enterprising clothing companies like "Tapout" have given birth to a rise of ham-handed imitators where each one tries to out retard the next. Images of chained up pitbulls and skulls are the norm with shiny foil letters to make sure you can clearly read the "Break my dick off in your ass – fight wear" label. At the last UFC in New Jersey I actually saw a guy in the audience with a shirt that said, "Some guys are strikers, some guys are grapplers… I’M BOTH!"
Good lord. Someone please find that poor fuck and give him a hug.
The doucebaggery isn’t limited to T-shirts, either. I had one guy email me that actually wanted to sell me an pendant that was an MMA glove smothered in diamonds. The name of his company? "Hard as diamond – for those who are."
No bullshit.
Could you even imagine the near fatal levels of meathead you would have to be infected with to walk out of your house with a diamond encrusted fighting glove around your neck? On paper it doesn’t even seem possible.
You would think that if you were that retarded there’s no way you would be able to scrape together the kind of money you would need to purchase such an expensive monstrosity. The only way I could see it happen is if maybe the buyer in question won the lottery, or possibly won a huge settlement in some brain damage inducing accident at the local toilet factory or something. Talk about your small target markets."
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
quote:Tyson Griffin vs. Takanori Gomi
Griffin all the way.
John Howard vs. Jake Ellenberger
FOTN kandidaat!! Ik gok op Howard maar Ellenberger is erg tough!!
Mark Muñoz vs. Yushin Okami
Okami by decision.
Jon Jones vs. Vladimir Matyushenko
Op snelheid.
Rob Kimmons vs. Steve Steinbeiss
By submission.
Brian Stann vs. Mike Massenzio
By submission.
James Irvin vs. Igor Pokrajac
Irvin I guess.
DaMarques Johnson vs. Matthew Riddle
Alleen al omdat DMJ een tool is.
nice, gelukkig wordt zijn talent niet verkwist, ben blij dat james irvin,vannacht weer op de card staat na zijn 185 avontuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Daley Signs 6-Fight Deal With Strikeforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daley vecht ook in het evenement, dus bedankt voor de reminder Taz![]()
Sowieso! Sonnen is flink aan het trashtalken, en dat gaat Silva ongetwijfeld keihard afstraffen!quote:
A republican never ends up on his back!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk maakt Sonnen gehakt an Silva maar ik zie het niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kijk ik die dingen toch![]()
wat een kansloze dude zeg.. Hoop dat die de sport uit gemept word.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef DeuceFour het volgende:
Ben benieuwd naar Toney vs. CoutureWat denken jullie? Couture by murder?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
Weer een schandalig slecht optreden van Ken Shamrock tegen Rizzo. Maar ja, alles voor het geld he.Las pas een bericht dat de vechters die meededen aan Impact FC kunnen fluiten naar hun geld, vanwege slechte afspraken tussen de organisatie en sponsoren. Dus voorlopig geen geld voor mister Shamrock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kijk ik die dingen toch
Ik heb meteen al gezegd dat Dana een grote fout maakt om Couture tegen Toney te laten vechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:49 schreef Paxlie het volgende:
Toney hoeft maar 1x goed te raken en je krijgt echt een shitstorm over MMA heen
Oh my F'N god!!!!!!! They are comingquote:Ultimate Fighting Championship fans will get two free events in one month's time.
Company officials previously announced that October's UFC 120 event in London will air via same-day delay on Spike TV, and sources close to the organization told MMAjunkie.com that November's UFC 122 event also is expected to air on the cable station.
Although not officially announced, UFC 122 takes place Nov. 13 at Konig Pilsener Arena in Oberhausen, Germany.
Hot damn, Enschede <-> Oberhausen, best te doen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC to air UFC 122 Germany live on Spike
[..]
Oh my F'N god!!!!!!! They are coming
Nee, ik zit niet in het verkeerde topic
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Paxlie het volgende:
Kost een ticket denken jullie? WWE prijzen @ 60 euro?
hmm, meh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]!
UFC is enorm duur helaas. In europa valt het wel mee dacht ik, maar vooral in Amerika zijn er niet eens kaarten van 60 dacht ik.
Vorige keer @ UFC 99 had ik kaarten van ¤110 dat was toen een gemiddelde prijs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hmm, meh.
Als het boven de 100 is ga ik echt niemand meekrijgen vrees ik.
Zoals?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:06 schreef n00cL30n het volgende:
De pest is alleen, dat dat soort gasten vaak voor hele nare verrassingen zorgen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC to air UFC 122 Germany live on Spike
[..]
Oh my F'N god!!!!!!! They are coming
Nee, ik zit niet in het verkeerde topic
Het is nieteens officieelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb er zeker wel 185 euries voor... Het is inderdaad aan de rest of hun daar ook in meegaan
Nog steeds geen kaarten te koop gezien op UFC.com overigens...
Zo, Roger heeft hem goed te pakken gehad. Stomp to the head of a downed opponent, foei. Maar die gast zal het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
LOL en ook weer niet LOL
Huerta slaat een dude knokkie tijdens uitgaan omdat dude vrouw knokkie sloeg.
Video @ TMZ
quote:UFC President Dana White thinks the guy who got his face rearranged by MMA fighter Roger Huerta in a bloody street brawl deserved "to be knocked the f*ck out" -- because it ain't right to hit a lady. Dana tells TMZ, "In no way do I condone street fighting, but when a guy puts his hands on a woman he deserves to be knocked the f*ck out. Good for Roger." As TMZ first reported, Huerta beat the crap out of some dude in Austin, Texas last weekend during a street brawl -- after the guy appeared to sucker punch some girl in the back of the head. So far no arrests have been made.
Dat vind ik echt te smering voor woorden. Helemaal in een streetfight en iemand zich gewoon niet meer kan verdedigen, nog even flink doortrappen (tegen het hoofd) als iemand al down isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo, Roger heeft hem goed te pakken gehad. Stomp to the head of a downed opponent, foei. Maar die gast zal het wel verdiend hebben.
But then again... he hit a woman.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te smering voor woorden. Helemaal in een streetfight en iemand zich gewoon niet meer kan verdedigen, nog even flink doortrappen (tegen het hoofd) als iemand al down is
Inderdaad zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:13 schreef Dacide het volgende:
Het hele verhaal is een groot gemanipuleerd verhaal van die roddel site.
Ja Huerta was aanwezig. Maar nee, hij was niet diegene die de ander geKOed heeft.
http://www.cagepotato.com(...)ta-streetfight-video
Niks aan toe te voegen eigenlijk, dit denk ik dus ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef roepdeman het volgende:
UFC 117: Silva vs. Sonnen
Date: Aug 07, 2010
Venue: Oracle Arena
Broadcast: Pay-per-view
MAIN CARD
* Champ Anderson Silva vs. Chael Sonnen (for middleweight title)
* Thiago Alves vs. Jon Fitch
* Rafael dos Anjos vs. Clay Guida
* Ricardo Almeida vs. Matt Hughes
* Junior Dos Santos vs. Roy Nelson(dit is alleen voor comedy value purposes)
PRELIMINARY CARD
* Dustin Hazelett vs. Rick Story
* Phil Davis vs. Rodney Wallace
* Tim Boetsch vs. Todd Brown
* Charlie Brenneman vs. Johny Hendricks !
* Christian Morecraft vs. Stefan Struve
* Dennis Hallman vs. Ben Saunders
Junior Dos Santos vs. Roy Nelsonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
MAIN CARD
Anderson Silva vs. Chael Sonnen
Hopen mag een mens altijd maar we moeten ook reeel blijven. De laatste keer
dat Sonnen iemand gefinished heeft was 3 jaar geleden. Ik verwacht eenzelfde uitkomst
als Silva's fight met Dan Henderson. Misschien dat Sonnen met vlagen kan domineren maar
Anderson is best leip op de grond.. zeker als van tegen voren al bont en blauw geslagen bent.
Thiago Alves vs. Jon Fitch
Ik zie niet in hoe Alves van Fitch zou moeten winnen.
Mogelijkheden genoeg natuurlijk maar Fitch heeft way too many skills om dat
gevaar van Alves te kunnen neutraliseren. Fitch FWT!!
Rafael dos Anjos vs. Clay Guida
Leuke match-up, maar welke match-up vs. Guida is niet leuk
Ik heb de neiging om dos Anjos te onderschatten maar ik zie hem Guida niet
op de grond houden om hem vervolgens te submitten.. ik ga voor een Guida made KO!!
Ricardo Almeida vs. Matt Hughes
Wat een match-upik denk dat ze Almeida naar een nieuw niveau willen tillen nadat hij
toch een paar low profile tegenstanders heeft gehad na zijn zege op Marquardt.
Bijna volledig eens met Tazmaniac. Ik denk dus alleen dat Nelson zal winnen in plaats van "Wonder Ear".quote:PRELIMINARY CARD
Dustin Hazelett vs. Rick Story
Als Hazelett zijn niveau kan halen is hij echt een paar maten te groot voor Rick.
Hij moet oppassen met de wrestling skills van Story maar aan de andere kant speelt
de wrestling game ook weer in de kaarten van Dustin. Brute submission dus
Phil Davis vs. Rodney Wallace
The Wonderful Era continues
Tim Boetsch vs. Todd Brown
Geen idee wie Todd Brown is maar ik vind het leuk voor Boetsch als hij weer een W kan pakken in de UFC
Charlie Brenneman vs. Johny Hendricks
No 'ffing wat dat Hendricks van Brenneman gaat verliezen.. Johny gaat voor goud!!
Christian Morecraft vs. Stefan Struve
Lastige tegenstander voor voor Struve zeg.. valt weinig over Morecraft te zeggen en is
onzettend onbekend dus een loss voor Struve zou mogelijk dodelijk kunnen zijn, maar
ik denk niet dat Dana hem zomaar afschrijft. Echter moet Struve deze pot natuurlijk keihard
gaan domineren en hem vroegtijdig finishen!!
Dennis Hallman vs. Ben Saunders
Saunders by domination. Ik denk dat Hallman 'in alot of pain' zal zijn nadat de ref de fight stopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Als de reports waar zijn vind ik het wel komisch eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:50 schreef Happel het volgende:
Alves kan je wel afschrijven tegen Fitch. Heeft problemen om op gewicht te komen.
quote:"I approached the man calmly and said, "Do you know what you just did? You just knocked out this girl."
But Huerta claims the other guy responded, "F*ck you, f*ck these bitches, I'll knock out any f*ckin' bitch that I wanna f*ckin' knock out, I'll knock your f*cking bitch ass out."
Huerta added, "... and as he's saying this, he's taking off his shirt ... and at that point I was like, alright.'"
Huerta insists that he didn't throw the first punch -- and only reacted when the other guy "started swinging at me" ... and we all know what happened next.
"I got the better of him and I left," Huerta said.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Huerta did knock out big black guy
[..]
Hehe, the b*tch got what he deserved. Vraag me af wat die neger nu denkt nu hij weet dat hij het opnam tegen een UFC vechterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Huerta did knock out big black guy
[..]
Ik hoop/verwacht nog wel dat Struve nog 1 keer extra mag vechten. Maar de kans is niet gering dat hij gecut zal worden idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, the b*tch got what he deserved. Vraag me af wat die neger nu denkt nu hij weet dat hij het opnam tegen een UFC vechter
Als Struve verliest is het denk ik exit UFC. Hij heeft dan 3 losses in de UFC, waarvan 2 best wel kansloos waren (zij het tegen goede tegenstanders) en één win op het randje (beslissing Buentello). Struve kan in de HW divisie leuk meedraaien, maar zal nooit een top contender worden. Beetje gatekeeper a la Hardonk, Kongo etc. Helaas, had het heel graag anders gezien maar het is gewoon niet anders.
Superveel zin in UFC 117 trouwens!![]()
![]()
Hoop dat Sonnen wint, maar realistisch gezien pakt Silva dit weer. Als Sonnen wint ben ik dus blij, als Silva wint ben ik dat ook maar alleen als hij het 'in spectaculair fashion' doet. Laten we hopen dat deze partij vuurwerk oplevert en geen lame-ass gevecht als Leites en Maia.
Tja, maar GSP en Koscheck gaan toch eerst TUF doen? Volgens mij duurt het daarom zo lang.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Dus Fitch en Alves vechten om de volgende title shot. Terwijl GSP en Kos pas in december op de vuist gaan.
Je moet af en toe wel geduld hebben als UFC vechter zeg.
Dat dus... Eerst maar even die TUF teams tegenover mekaar zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Tja, maar GSP en Koscheck gaan toch eerst TUF doen? Volgens mij duurt het daarom zo lang.
Sonnen @ 5:20quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef THEFXR het volgende:
pressconference
http://www.megavideo.com/?v=AVBTNDDW
Je kan hem altijd bekijken op UFC.com en sherdog.com (die hem streamen vanaf ufc.com)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef THEFXR het volgende:
pressconference
http://www.megavideo.com/?v=AVBTNDDW
http://twitter.com/alistairovereemquote:Getting my body in shape 4 my nxt fight in October.. wht's it gonna B Strikeforce or K-1? I dont know yet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Stond ie om 12 uur al.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef Cikx het volgende:
jeeeej de maincard alle winnaars goed =D
prachtig event, vooral de main event
Epische serie, wel jammer dat je pas bij s3e3 bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:21 schreef Hooidraad het volgende:
Keith Jardine is even te zien in S03E03 van Breaking Bad.
Wordt ook daar in elkaar geslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wenkbrauw lag meteen open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de undercard fights waren saaaaaiAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
UndercardVond je Struve vs. Morecraft saai? Ik niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van de undercard fights waren saaaaai
Volgens Wikipedia komt Struve misschien naar Oberhausen om tegenover Cro Cop te staan
[ Bericht 11% gewijzigd door Hooidraad op 08-08-2010 18:05:31 ]
Ok, dat verklaart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Struve was featured tijdens de PPV therefore had ik hem niet genoemd.
Check de postfight press conference. Fitch verklaard het door te melden dat ze daar digitale schalen gebruiken die naar boven afronden waardoor het maximaal een kwart over was. Dana onderbreekt hem en damn, Alves gaat echt niet meer vechten op 170 of hij moet 2 weken van te voren op UFC office al 175 wegenquote:
Digitaal of niet.. de rest maakt wel allemaal weight maar hij niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Check de postfight press conference. Fitch verklaard het door te melden dat ze daar digitale schalen gebruiken die naar boven afronden waardoor het maximaal een kwart over was. Dana onderbreekt hem en damn, Alves gaat echt niet meer vechten op 170 of hij moet 2 weken van te voren op UFC office al 175 wegen
dat is precies wat dana zei idd, gelijk heeft ie ook. Niet de eerste keer dat dit gebeurt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Digitaal of niet.. de rest maakt wel allemaal weight maar hij niet.
Alves = fail
Als je al zo diep gegaan bent kan het soms net teveel zijn. Als hij zelf het idee heeft dat hij echt het max gecut heeft en nauwelijks meer op zijn benen kan staan kan het een verstandige beslissing zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:47 schreef roepdeman het volgende:
Hij had ook nog 2 uur om een halve pond kwijt te raken, maar koos bewust om een deel van zn purse op te geven...
apart..
http://www.lowkick.com/UF(...)-himself-cancer-9365quote:"When you screw up, you have to own it. That stuff really gets under my skin. Take Lance Armstrong. Lance Armstrong did a number of things and he gave himself cancer. He cheated, he did drugs, and he gave himself cancer. Well, instead of saying ‘Hey listen, I cheated and gave myself cancer, don't be like me.' He actually made himself the victim and then went out and profited something like $15 million dollars from this ‘Hey, poor me, let's find a cure for cancer' campaign instead of just coming clean and saying, ‘Look, here's what I did, I screwed myself up, and I hope people learn from my mistakes.' You just watch these guys and can't help but think, God, what a fraud. You got the whole Michael Phelps being a pothead thing too. I'm just glad I'm in the business I'm in so I can get them in the cage and kick the crap out of them."
[ Bericht 25% gewijzigd door Unstoppable op 09-08-2010 03:32:07 ]
Dikke fail trouwens, alleen Struve, verder alle underdogs gewonnen van de 4quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:05 schreef Unstoppable het volgende:
Maar weer eens een funbetje op MMA:
¤15 op Hughes v Almeida x Struve v Morecraft x Saunders v Hallman (odd van 3.39)
¤10 op Hughes v Almeida x Struve v Morecraft x Saunders v Hallman x Hazelett v Story (odd van 6.44)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silva vs SonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Idd ja... wat een anticlimax gvd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef DanHardy het volgende:
Man man man, dit moet voor mij wel een van de beste UFC's zijn die ik ooit gezien heb.
En het mainevent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heel erg jammer van de afloop, ik had het hem gegund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. graag neer zien gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik overigens ook flink van moest lachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad niet noodzakelijk. Vind het wel een aansteller.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Paxlie het volgende:
Waarom zou hij engels moeten leren? Ja het is beter voor promotie, maar ik vind het niet noodzakelijk voor een vechter
Ja, misschien een persoonlijk dingetje. Ik vind het wel "netjes" dat je in een voornamelijk Noord-Amerikaanse sport ook een paar woordjes in het Engels zou kunnen. Maar aan de andere kant, bij Fedor heb ik die irritaties niet. Laten we het er op houden dat ik van AS niet zoveel kan hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Paxlie het volgende:
Waarom zou hij engels moeten leren? Ja het is beter voor promotie, maar ik vind het niet noodzakelijk voor een vechter
Ja het is hoe je het wend of keert een freakshow, maar wel een hele vermakelijkequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef THEFXR het volgende:
een rookie tegen een oude hall of famer,wat een lame match up!
of een 5 time UFC champion vs. future hall of fame boxer met een 72-6-3-2 recordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef THEFXR het volgende:
een rookie tegen een oude hall of famer,wat een lame match up!
Penn vs Edgar II, geef echt helemaal niks om die matchup eerlijk gezegd. Penn leek zo ongemotiveerd bij het eerste gevecht, dat het nu alleen maar beter kan gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik gok trouwens dat Edgar gewoon weer dezelfde stunt gaat flikken. Hij is supersnel en gaat BJ gewoon enorm frustreren met jabs en leg kicks
Toney heeft het nadeel dat hij takedowns moet verdedigen. Kan hij nog zo goed boxen, kijk voor de grap naar Kimbo. Die had toen redelijk snel een takedown + sub. Alleen de dreiging daarvan is al genoeg om niet voluit meer te meppen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Penn vs Edgar II, geef echt helemaal niks om die matchup eerlijk gezegd. Penn leek zo ongemotiveerd bij het eerste gevecht, dat het nu alleen maar beter kan gaan.
Couture vs Toney. Toney is dus een hele goede bokser en Couture wordt alsmaar ouder en daardoor trager. Ik mag echt hopen dat Couture zijn worstelskills en ervaring de doorslag gaat geven. Als Toney in deze MMA vs boxing contest Couture KO weet te slaan binnen 1 minuut dan krijg je een shitload aan storm over je heen. De halve bokswereld lacht dan alles en iedereen wat MMA is vierkant uit.
Voordeel is goede balans en partij kracht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Toney heeft het nadeel dat hij takedowns moet verdedigen. Kan hij nog zo goed boxen, kijk voor de grap naar Kimbo. Die had toen redelijk snel een takedown + sub. Alleen de dreiging daarvan is al genoeg om niet voluit meer te meppen.
Deze partij zou zelfs voor een oude couture geen probleem mogen zijn. Alleen het is MMA en alles kan gebeuren. Je hoort ook van die verhalen dat Toney, King Mo in een training had laten tappen. Maar ja, Toney kan heerlijk trash talken en het gevecht hypen. Niet zo goed als Sonnen, maar goed wie kan dat welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Penn vs Edgar II, geef echt helemaal niks om die matchup eerlijk gezegd. Penn leek zo ongemotiveerd bij het eerste gevecht, dat het nu alleen maar beter kan gaan.
Couture vs Toney. Toney is dus een hele goede bokser en Couture wordt alsmaar ouder en daardoor trager. Ik mag echt hopen dat Couture zijn worstelskills en ervaring de doorslag gaat geven. Als Toney in deze MMA vs boxing contest Couture KO weet te slaan binnen 1 minuut dan krijg je een shitload aan storm over je heen. De halve bokswereld lacht dan alles en iedereen wat MMA is vierkant uit.
BJ leek idd enorm alsof hij gewoon geen zin had. Zelfs in de laatste ronde leek hij niet gemotiveerd. De BJ die we 2 jaar geleden zagen dus. Zou toch denken dat hij het nu wel geleerd heeft maar ok.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nou ja, het is pas 3 jaar terug dat hij zijn titel verloor aan Brock. En 2 jaar geleden versloeg hij Gonzaga nog. Maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk een keer op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Couture is al lang geen top/subtop meer.
In december weer, tegen Koscheck. Maar we kunnen hem een seizoen lang bewonderen in TUF 12quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou GSP dit jou nog vechten of zal dat wel in '11 zijn?
MMA ga ik trouwens steeds leuker vinden, begin nu de vechters en stijlen te herkennen
Kijken of Koscheck uit frustratie ook een deur door midden gaat slaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In december weer, tegen Koscheck. Maar we kunnen hem een seizoen lang bewonderen in TUF 12
jij kan goed bij de UFC werken, om lame fight te hypen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
of een 5 time UFC champion vs. future hall of fame boxer met een 72-6-3-2 record
Gisteren ook Bellator.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Vanavond Strikeforce Challengers weer.... ?
Die Miesha Tate ziet er wel goed uit!
Kijken of ze ook een beetje goed kan ketsen!
Ik denk dat we gaan zien hoe ze vecht, niet hoe ze ketstquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Vanavond Strikeforce Challengers weer.... ?
Die Miesha Tate ziet er wel goed uit!
Kijken of ze ook een beetje goed kan ketsen!
Wat is copuleren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat we gaan zien hoe ze vecht, niet hoe ze ketst
Hier is ketsen gewoon copuleren
Daar zou ik niet lang over hoeven nadenken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij kan goed bij de UFC werken, om lame fight te hypen!
Ik had dat idee al omdat Griffin op zijn book release zat te geinen over het feit dat hij absoluut niks met die vent te maken wilde hebben. Interessante matchup wel. Griffin gaat niet zomaar neer en weet wat het is om vol door te gaan terwijl je achterstaat. Jones zal zeer waarschijnlijk extreem toffe stand-up laten zien. Nu al zin in!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 123: Forrest Griffin vs. Jon Jones![]()
Wat is er trouwens nog weinig bekend over de match-ups van 122. UFC 121 is al bijna compleet en van 123 zijn er reeds 2 (mogelijke) main card gevechten bekend.
Daar denkt Anderson anders overquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik had dat idee al omdat Griffin op zijn book release zat te geinen over het feit dat hij absoluut niks met die vent te maken wilde hebben. Interessante matchup wel. Griffin gaat niet zomaar neer en weet wat het is om vol door te gaan terwijl je achterstaat. Jones zal zeer waarschijnlijk extreem toffe stand-up laten zien. Nu al zin in!
Griffin was perfect voor Silva, hij rent naar voren met sloppy stand-up en is relatief sloom. Griffin is gewoon die ring ingeflikkerd om te verliezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daar denkt Anderson anders over
on a serious note.. Griffin is fucking TUF maar Bones gaat ook deze pot pakken.
Belangrijkste is voor mij iig dat we nu eens een bewezen boxer in MMA gaan zien. Hoe dan ook veel publiciteit voor UFC, kerel weet het wel te hypen, dus waarschijnlijk ook veel interesse vanuit de boxing hoek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daar zou ik niet lang over hoeven nadenken.
Alhoewel ik het natuurlijk hypte is het lang geen lame fight.
Je weet op dit moment totaal niet waartoe Toney in staat is en ook de vraag hoe 'jong'
Couture zal aantreden hebben we nog geen antwoord. Dit kan inderdaad een waardeloze pot worden
en ik ben het absoluut niet eens met de match making (zoals ik al vanaf day 1 roep)
maar het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat dit gevecht kut gaat wezen imo
Hopkins en Haye hebben zich al tegen Toney uitgesproken, dat hij geen enkele kans zou hebbenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Belangrijkste is voor mij iig dat we nu eens een bewezen boxer in MMA gaan zien. Hoe dan ook veel publiciteit voor UFC, kerel weet het wel te hypen, dus waarschijnlijk ook veel interesse vanuit de boxing hoek.
Ik had van Sonnen vs AS ook niet veel verwacht van te voren. Misschien omdat ik Sonnen een beetje onderschat had, maar dat was voor mij ook een positieve verrassing.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je weet op dit moment totaal niet waartoe Toney in staat is en ook de vraag hoe 'jong'
Couture zal aantreden hebben we nog geen antwoord. Dit kan inderdaad een waardeloze pot worden
en ik ben het absoluut niet eens met de match making (zoals ik al vanaf day 1 roep)
maar het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat dit gevecht kut gaat wezen imo
Roger Huerta is ook ineens weer in de spotlights na die streetbrawl van laatstquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens!
* Ben Saunders fired after decision loos to Dennis Hallman
* Roger Huerta vs. Eddie Alvarez @ Bellator OMFG!!
De druk was ook funest voor Griffin. Ik bedoel hij moet het in 1x opnemen tegen een eindbaas, terwijl hij nog aan het klimmen was in de divisie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Griffin was perfect voor Silva, hij rent naar voren met sloppy stand-up en is relatief sloom. Griffin is gewoon die ring ingeflikkerd om te verliezen
Strikeforce:quote:U.S. Attorney Says Carwin Obtained Steroids
Shane Carwin has been named by a U.S. attorney as one of 22 professional athletes who obtained steroids through an Alabama pharmacy, the Mobile Press Register reported Friday on AI.com.
A federal judge sentenced J. Michael Bennett, the supervising pharmacist at Applied Pharmacy Services, to four years in prison for his participation in a nationwide conspiracy to sell anabolic steroids made in Mobile, Ala. He had been convicted on steroid charges on Feb. 8, 2009, along with the owners of the pharmacy and the owner of a clinic. Bennett’s co-defendants have not yet been sentenced.
Applied Pharmacy Services shipped 762,388 dosages of steroids to 17 doctors and clinics from April 4, 2004, until Aug. 30, 2006, according to court records reported by AI.com.
In court Friday, Assistant U.S. Attorney Donna Dobbins named several athletes, including Carwin, who had obtained steroids with Bennett’s help.
The 35-year-old Carwin began his MMA career with a win in October 2005. He debuted in the UFC in May 2008 and fought for the heavyweight title last month against Brock Lesnar -- Carwin’s only loss.
His manager, Jason Genet, told MMAFighting.com that Carwin plans to make a statement at a later date.
Ik heb de training gezien van toney, bij inside mma, hij traint/loopt als een opa!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dikke schade voor de UFCquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb de training gezien van toney, bij inside mma, hij traint/loopt als een opa!
dit gaat dikke schade voor de ufc opleveren!
Que? Hij had zijn title aan Rashad verloren dus stond nog gewoon top ranked volgens mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
De druk was ook funest voor Griffin. Ik bedoel hij moet het in 1x opnemen tegen een eindbaas, terwijl hij nog aan het klimmen was in de divisie.
Ik denk dat in deze matchup tegen Jones, Griffin erg lekker in zijn vel gaat zitten.
Gastquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb de training gezien van toney, bij inside mma, hij traint/loopt als een opa!
dit gaat dikke schade voor de ufc opleveren!
Gewoon omdat Toney zijn eerste mma partij gaat draaien op de main card van de ufc en gezien zijn conditie/training wordt dat een fiasco,dat levert schade op voor de ufc, de fans willen hoogstaande gevechten zien van pro's, zelfs hondebrok,moest eerst ervaring opdoen buiten de ufc!quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dikke schade voor de UFCwhat the F are you talking about?
Dat gedoe met Carwin lijkt niet fijn.. mijn eerste indruk is.. weg contract
Als een vrij bekende boxer, die ook nog eens MMA weg zette als een joke tijdens de build-up, zou het alleen maar geweldig zijn als Couture hem van de mat veegt. Boxing is nog steeds huge, kijk alleen maar naar de pay-checks van de top daar tov MMA. Het zou enorm veel boxing fans geïnteresseerd maken in MMA.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gewoon omdat Toney zijn eerste mma partij gaat draaien op de main card van de ufc en gezien zijn conditie/training wordt dat een fiasco,dat levert schade op voor de ufc, de fans willen hoogstaande gevechten zien van pro's, zelfs hondebrok,moest eerst ervaring opdoen buiten de ufc!
Dat van Carwin zijn maar geruchten,waarvoor al helemaal nog geen bewijs is! zijn testen zijn altijd negatief, zelfs leben en sherk,mochten nog blijven nadat ze betrapt waren.
Soms zijn de fans al heel blij met een freak show. De UFC fans hopen allemaal op een wanprestatie van Toney zodat de gloriedagen van het boksen definitief omver gestoten worden door MMA. Winst van Couture betekent juist een geweldige opstap voor de UFC om nóg populairder te worden. Echt, je zult niemand horen klagen behalve de boksfans.quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gewoon omdat Toney zijn eerste mma partij gaat draaien op de main card van de ufc en gezien zijn conditie/training wordt dat een fiasco,dat levert schade op voor de ufc, de fans willen hoogstaande gevechten zien van pro's, zelfs hondebrok,moest eerst ervaring opdoen buiten de ufc!
Dat van Carwin zijn maar geruchten,waarvoor al helemaal nog geen bewijs is! zijn testen zijn altijd negatief, zelfs leben en sherk,mochten nog blijven nadat ze betrapt waren.
http://www.411mania.com/MMA/news/149019quote:Randy Couture Talks UFC 118, James Toney, Boxing vs. MMA, More
On Toney's claims he can end the fight with his strikes from any position:
"I'm not terribly concerned. I've been in there with a lot of big, strong guys – and had them on their backs – who I'm sure hit just as hard as James does. Technique changes when you're laying on your back or sitting on your butt. The mechanics of a punch are different in those circumstances. Certainly I have a gameplan for the ground, and I'm not terribly worried about being knocked out from that position."
On Toney taking his boxing strategies into MMA
: "My estimation is that there definitely needs to be some adjustments made. There are a couple other things that need to be accounted for with that particular stance and style of boxing, and I think that's what a lot of boxers in general, when they look at MMA, they fail to understand. With the takedowns and the punching and the kicking and the dirty boxing and clinchwork that takes place in mixed martial arts, you have to change your stance. You have to kind of change your fighting style a little bit in a pure boxing perspective."
On comparisons between his fight and Rey Mercer vs. Tim Sylvia in 2009
: "There wasn't a whole lot of fighting going on there. It was basically over pretty quickly. I don't think Tim's gameplan with Ray was very astute. He stepped right into range and kind of advocated that kind of a firefight. Those kind of things happen in that kind of fight."
On his gameplan going into the fight: "I have a particular gameplan to put myself in positions that will give me the best opportunity to win. Whether or not my opponent presents the opportunity for me to submit him or not, it's not really up to me. It's not something that can I focus on. I can certainly create those situations or try and create positions that will allow me to look for submissions, but I'm just as content to sit on top of him and pound him out. If a submission comes, it comes."
On representing MMA in this fight:
"I've been representing mixed martial arts in a lot of venues for a long time. Back when this sport was being banned all over and most people didn't understand who we were or what we did, coming from an Olympic sports background as a bona fide world-class athlete, I ended up representing the sport a lot. It's an honor for me to be considered for this fight and to kind of carry the mixed-martial-arts mantle."
On facing Toney:
"James poses a little bit different problems. I've faced a lot of strikers, but I've not faced a striker like James. James has a unique boxing style, he sets things up a particular way, and I've had to adjust tactics and train to fit that and to try and be effective in a little bit different way. It's a mixed martial arts bout in my mind, certainly. The question is what are the skillsets and what are the things James is going to be able to learn and try to execute in this fight. That's going to determine how much it's just boxing versus MMA. Obviously the rules of engagement for me are purely MMA. It'll be interesting to see what other things James develops specifically for this fight."¨
http://www.411mania.com/MMA/news/149210/Clay-Guida-Discusses-Touching-Gloves,-His-Pre-Fight-Ritual,-More.htmquote:Clay Guida Discusses Touching Gloves, His Pre-Fight Ritual, More
On not touching gloves: "These past few fights, I've just kind of been away from touching gloves. Nothing against Rafael Dos Anjos. Nothing against Shannon Gugerty or Kenny Florian, but I'm just out there, and I'm staying focused."
On his pre-fight ritual: "I like getting the first round out of the way in the locker room. That way I'm slippery and ready to go and sweaty at the beginning of the fight. A lot of fighters in general, they use the first round as a warming-up process. I think my style can contradict that. That throws off a lot of fighters. It doesn't give them room to adapt. It doesn't give them room to set up."
On the pre-fight slap from his brother: "[Jason] rung my bell pretty good the other night. I was kind of seeing stars, and I kind of had to grab him and smile a little bit right before I get in there. I'm like, 'Alright, I'm back on planet Earth here. I've got a fight coming up.'"
On touching gloves and hugging between rounds: "I've seen a lot in some of these other fights lately where these guys are hugging when they come out. Don't get me wrong, we have the utmost respect for our opponents and stuff like that. It's a privilege to be a professional fighter. It's like a driver's license. It's a privilege. It's an honor. But a lot of these guys get in these battles, and then they come out between rounds and they hug each other and stuff. Man, it's a fight. I love the organization I represent and that represents me, but we're going out there to put our gloves on each other. Nothing against my opponents. I'm just out there to get in there for 15 minutes. There's no friends. I'm not out there to hurt anybody because I know this is how we make money. I know this is how we put food on the table for our family. No dishonor to anybody, but I go out there, and I've got my mind set on to things: having fun and winning."
On how he feels about fighting: "I don't think of this as a job. I think of this as a hobby that we're fortunate enough to get paid to do. I just have so much fun doing it. People say, 'How do you have so much energy?' I'm like, 'If you can't fight 15 or 25 minutes hard, you're in the wrong sport. If you can't go hard for that long, you're in the wrong sport.'"
http://www.411mania.com/M(...)ve-Elbow-Surgery.htmquote:Fabricio Werdum to Have Elbow Surgery
Fabricio Werdum's management team announced today that he will undergo elbow surgery on August 18, with the accompanying recovery and physical therapy putting him out of training for 6 weeks.
The surgery will remove bone fragments from Vai Cavalo's left elbow. He hopes to be back in action in early 2011. "I have put this procedure off for about two years now," Werdum stated. "I am thankful that I have been able to compete at the highest international levels in both mixed martial arts and submission grappling and prove victorious despite my nagging injury.
"You've seen what I can do when I'm hurt, imagine what I can do when I'm healthy. Either way, without the support of my family, friends, Scott Coker and Strikeforce, I couldn't do anything."
Doelde meer op boxing fans die door dit gevecht eens MMA gaan kijken en blijven hangen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hopkins en Haye hebben zich al tegen Toney uitgesproken, dat hij geen enkele kans zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |