abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:02:43 #276
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_85241603
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik denk dat we gaan zien hoe ze vecht, niet hoe ze ketst :+
Hier is ketsen gewoon copuleren :P
Wat is copuleren? :+
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:18:47 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_85247916
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij kan goed bij de UFC werken, om lame fight te hypen!
Daar zou ik niet lang over hoeven nadenken.

Alhoewel ik het natuurlijk hypte is het lang geen lame fight.
Je weet op dit moment totaal niet waartoe Toney in staat is en ook de vraag hoe 'jong'
Couture zal aantreden hebben we nog geen antwoord. Dit kan inderdaad een waardeloze pot worden
en ik ben het absoluut niet eens met de match making (zoals ik al vanaf day 1 roep)
maar het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat dit gevecht kut gaat wezen imo :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_85248326
UFC 123: Forrest Griffin vs. Jon Jones ^O^

Wat is er trouwens nog weinig bekend over de match-ups van 122. UFC 121 is al bijna compleet en van 123 zijn er reeds 2 (mogelijke) main card gevechten bekend.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:39:47 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_85248650
Trouwens!

* Ben Saunders fired after decision loos to Dennis Hallman
* Roger Huerta vs. Eddie Alvarez @ Bellator OMFG!! _O_
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:10:19 #280
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_85249955
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Wat is copuleren? :+
http://lmgtfy.com/?q=copuleren
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:11:33 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_85250025
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 123: Forrest Griffin vs. Jon Jones ^O^

Wat is er trouwens nog weinig bekend over de match-ups van 122. UFC 121 is al bijna compleet en van 123 zijn er reeds 2 (mogelijke) main card gevechten bekend.
Ik had dat idee al omdat Griffin op zijn book release zat te geinen over het feit dat hij absoluut niks met die vent te maken wilde hebben. Interessante matchup wel. Griffin gaat niet zomaar neer en weet wat het is om vol door te gaan terwijl je achterstaat. Jones zal zeer waarschijnlijk extreem toffe stand-up laten zien. Nu al zin in!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:02:45 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_85252452
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik had dat idee al omdat Griffin op zijn book release zat te geinen over het feit dat hij absoluut niks met die vent te maken wilde hebben. Interessante matchup wel. Griffin gaat niet zomaar neer en weet wat het is om vol door te gaan terwijl je achterstaat. Jones zal zeer waarschijnlijk extreem toffe stand-up laten zien. Nu al zin in!
Daar denkt Anderson anders over ;)

on a serious note.. Griffin is fucking TUF maar Bones gaat ook deze pot pakken.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:04:23 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_85252520
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Daar denkt Anderson anders over ;)

on a serious note.. Griffin is fucking TUF maar Bones gaat ook deze pot pakken.
Griffin was perfect voor Silva, hij rent naar voren met sloppy stand-up en is relatief sloom. Griffin is gewoon die ring ingeflikkerd om te verliezen :)
pi_85267909
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Je weet op dit moment totaal niet waartoe Toney in staat is en ook de vraag hoe 'jong'
Couture zal aantreden hebben we nog geen antwoord. Dit kan inderdaad een waardeloze pot worden
en ik ben het absoluut niet eens met de match making (zoals ik al vanaf day 1 roep)
maar het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat dit gevecht kut gaat wezen imo :)
Belangrijkste is voor mij iig dat we nu eens een bewezen boxer in MMA gaan zien. Hoe dan ook veel publiciteit voor UFC, kerel weet het wel te hypen, dus waarschijnlijk ook veel interesse vanuit de boxing hoek.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:53:12 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_85271921
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Belangrijkste is voor mij iig dat we nu eens een bewezen boxer in MMA gaan zien. Hoe dan ook veel publiciteit voor UFC, kerel weet het wel te hypen, dus waarschijnlijk ook veel interesse vanuit de boxing hoek.
Hopkins en Haye hebben zich al tegen Toney uitgesproken, dat hij geen enkele kans zou hebben :D
pi_85278691
quote:

[..]

Ik had van Sonnen vs AS ook niet veel verwacht van te voren. Misschien omdat ik Sonnen een beetje onderschat had, maar dat was voor mij ook een positieve verrassing.

Couture is toch veel bezig geweest met het filmen van de Expendables en Toney loopt over van zelfvertrouwen. In interviews lijkt Couture deze partij volledig te onderschatten. Het lijkt alsof hij het als een trainingspartijtje ziet en een makkelijke can voor zijn record. Ik denk dat Toney nog verrassend uit de hoek kan gaan komen. Freakshow of niet, ik vind het een heerlijke matchup
pi_85278961
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens!

* Ben Saunders fired after decision loos to Dennis Hallman
* Roger Huerta vs. Eddie Alvarez @ Bellator OMFG!! _O_
Roger Huerta is ook ineens weer in de spotlights na die streetbrawl van laatst :D
pi_85280499
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Griffin was perfect voor Silva, hij rent naar voren met sloppy stand-up en is relatief sloom. Griffin is gewoon die ring ingeflikkerd om te verliezen :)
De druk was ook funest voor Griffin. Ik bedoel hij moet het in 1x opnemen tegen een eindbaas, terwijl hij nog aan het klimmen was in de divisie.
Ik denk dat in deze matchup tegen Jones, Griffin erg lekker in zijn vel gaat zitten.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:52:20 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_85291273
Carwin wordt genoemd in een steroid zaak.

quote:
U.S. Attorney Says Carwin Obtained Steroids

Shane Carwin has been named by a U.S. attorney as one of 22 professional athletes who obtained steroids through an Alabama pharmacy, the Mobile Press Register reported Friday on AI.com.

A federal judge sentenced J. Michael Bennett, the supervising pharmacist at Applied Pharmacy Services, to four years in prison for his participation in a nationwide conspiracy to sell anabolic steroids made in Mobile, Ala. He had been convicted on steroid charges on Feb. 8, 2009, along with the owners of the pharmacy and the owner of a clinic. Bennett’s co-defendants have not yet been sentenced.

Applied Pharmacy Services shipped 762,388 dosages of steroids to 17 doctors and clinics from April 4, 2004, until Aug. 30, 2006, according to court records reported by AI.com.

In court Friday, Assistant U.S. Attorney Donna Dobbins named several athletes, including Carwin, who had obtained steroids with Bennett’s help.

The 35-year-old Carwin began his MMA career with a win in October 2005. He debuted in the UFC in May 2008 and fought for the heavyweight title last month against Brock Lesnar -- Carwin’s only loss.

His manager, Jason Genet, told MMAFighting.com that Carwin plans to make a statement at a later date.
Strikeforce:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:21:19 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_85294307
quote:

[..]

Ik heb de training gezien van toney, bij inside mma, hij traint/loopt als een opa!
dit gaat dikke schade voor de ufc opleveren!
  zondag 15 augustus 2010 @ 02:46:40 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_85298217
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik heb de training gezien van toney, bij inside mma, hij traint/loopt als een opa!
Dikke schade voor de UFC :? what the F are you talking about?

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:31 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

De druk was ook funest voor Griffin. Ik bedoel hij moet het in 1x opnemen tegen een eindbaas, terwijl hij nog aan het klimmen was in de divisie.
Ik denk dat in deze matchup tegen Jones, Griffin erg lekker in zijn vel gaat zitten.
Que? Hij had zijn title aan Rashad verloren dus stond nog gewoon top ranked volgens mij ;)

Dat gedoe met Carwin lijkt niet fijn.. mijn eerste indruk is.. weg contract
pi_85298518
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gast :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:12:29 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_85298682
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:02 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Gast :')
ik ben je gast niet!
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:17:56 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_85298755
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 02:46 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dikke schade voor de UFC :? what the F are you talking about?

Dat gedoe met Carwin lijkt niet fijn.. mijn eerste indruk is.. weg contract
Gewoon omdat Toney zijn eerste mma partij gaat draaien op de main card van de ufc en gezien zijn conditie/training wordt dat een fiasco,dat levert schade op voor de ufc, de fans willen hoogstaande gevechten zien van pro's, zelfs hondebrok,moest eerst ervaring opdoen buiten de ufc!
Dat van Carwin zijn maar geruchten,waarvoor al helemaal nog geen bewijs is! zijn testen zijn altijd negatief, zelfs leben en sherk,mochten nog blijven nadat ze betrapt waren.
pi_85298844
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gewoon omdat Toney zijn eerste mma partij gaat draaien op de main card van de ufc en gezien zijn conditie/training wordt dat een fiasco,dat levert schade op voor de ufc, de fans willen hoogstaande gevechten zien van pro's, zelfs hondebrok,moest eerst ervaring opdoen buiten de ufc!
Dat van Carwin zijn maar geruchten,waarvoor al helemaal nog geen bewijs is! zijn testen zijn altijd negatief, zelfs leben en sherk,mochten nog blijven nadat ze betrapt waren.
Als een vrij bekende boxer, die ook nog eens MMA weg zette als een joke tijdens de build-up, zou het alleen maar geweldig zijn als Couture hem van de mat veegt. Boxing is nog steeds huge, kijk alleen maar naar de pay-checks van de top daar tov MMA. Het zou enorm veel boxing fans geïnteresseerd maken in MMA.
Je hebt een deel MMA fans die het geweldig vinden omdat boxen toch niet zo geweldig blijkt te zijn, een enorme groep die gewoon gevechten wil zien (en met name boxen volgt) en daarom de card koopt (en dus sowieso MMA ziet van het hoogste niveau) en een groep boksfans die er niet blij mee zal zijn.

En steroids + MMA : 99% gebruikt het, voordelen zijn huge, kans dat je gepakt word vrijwel nul. Enkel de idioten worden gepakt tijdens de vooraf aangekondigde tests.
pi_85298874
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Soms zijn de fans al heel blij met een freak show. De UFC fans hopen allemaal op een wanprestatie van Toney zodat de gloriedagen van het boksen definitief omver gestoten worden door MMA. Winst van Couture betekent juist een geweldige opstap voor de UFC om nóg populairder te worden. Echt, je zult niemand horen klagen behalve de boksfans.
pi_85298900
quote:
Randy Couture Talks UFC 118, James Toney, Boxing vs. MMA, More

On Toney's claims he can end the fight with his strikes from any position:
"I'm not terribly concerned. I've been in there with a lot of big, strong guys – and had them on their backs – who I'm sure hit just as hard as James does. Technique changes when you're laying on your back or sitting on your butt. The mechanics of a punch are different in those circumstances. Certainly I have a gameplan for the ground, and I'm not terribly worried about being knocked out from that position."

On Toney taking his boxing strategies into MMA
: "My estimation is that there definitely needs to be some adjustments made. There are a couple other things that need to be accounted for with that particular stance and style of boxing, and I think that's what a lot of boxers in general, when they look at MMA, they fail to understand. With the takedowns and the punching and the kicking and the dirty boxing and clinchwork that takes place in mixed martial arts, you have to change your stance. You have to kind of change your fighting style a little bit in a pure boxing perspective."

On comparisons between his fight and Rey Mercer vs. Tim Sylvia in 2009
: "There wasn't a whole lot of fighting going on there. It was basically over pretty quickly. I don't think Tim's gameplan with Ray was very astute. He stepped right into range and kind of advocated that kind of a firefight. Those kind of things happen in that kind of fight."

On his gameplan going into the fight: "I have a particular gameplan to put myself in positions that will give me the best opportunity to win. Whether or not my opponent presents the opportunity for me to submit him or not, it's not really up to me. It's not something that can I focus on. I can certainly create those situations or try and create positions that will allow me to look for submissions, but I'm just as content to sit on top of him and pound him out. If a submission comes, it comes."

On representing MMA in this fight:
"I've been representing mixed martial arts in a lot of venues for a long time. Back when this sport was being banned all over and most people didn't understand who we were or what we did, coming from an Olympic sports background as a bona fide world-class athlete, I ended up representing the sport a lot. It's an honor for me to be considered for this fight and to kind of carry the mixed-martial-arts mantle."

On facing Toney:
"James poses a little bit different problems. I've faced a lot of strikers, but I've not faced a striker like James. James has a unique boxing style, he sets things up a particular way, and I've had to adjust tactics and train to fit that and to try and be effective in a little bit different way. It's a mixed martial arts bout in my mind, certainly. The question is what are the skillsets and what are the things James is going to be able to learn and try to execute in this fight. That's going to determine how much it's just boxing versus MMA. Obviously the rules of engagement for me are purely MMA. It'll be interesting to see what other things James develops specifically for this fight."¨
http://www.411mania.com/MMA/news/149019

quote:
Clay Guida Discusses Touching Gloves, His Pre-Fight Ritual, More

On not touching gloves: "These past few fights, I've just kind of been away from touching gloves. Nothing against Rafael Dos Anjos. Nothing against Shannon Gugerty or Kenny Florian, but I'm just out there, and I'm staying focused."

On his pre-fight ritual: "I like getting the first round out of the way in the locker room. That way I'm slippery and ready to go and sweaty at the beginning of the fight. A lot of fighters in general, they use the first round as a warming-up process. I think my style can contradict that. That throws off a lot of fighters. It doesn't give them room to adapt. It doesn't give them room to set up."

On the pre-fight slap from his brother: "[Jason] rung my bell pretty good the other night. I was kind of seeing stars, and I kind of had to grab him and smile a little bit right before I get in there. I'm like, 'Alright, I'm back on planet Earth here. I've got a fight coming up.'"

On touching gloves and hugging between rounds: "I've seen a lot in some of these other fights lately where these guys are hugging when they come out. Don't get me wrong, we have the utmost respect for our opponents and stuff like that. It's a privilege to be a professional fighter. It's like a driver's license. It's a privilege. It's an honor. But a lot of these guys get in these battles, and then they come out between rounds and they hug each other and stuff. Man, it's a fight. I love the organization I represent and that represents me, but we're going out there to put our gloves on each other. Nothing against my opponents. I'm just out there to get in there for 15 minutes. There's no friends. I'm not out there to hurt anybody because I know this is how we make money. I know this is how we put food on the table for our family. No dishonor to anybody, but I go out there, and I've got my mind set on to things: having fun and winning."

On how he feels about fighting: "I don't think of this as a job. I think of this as a hobby that we're fortunate enough to get paid to do. I just have so much fun doing it. People say, 'How do you have so much energy?' I'm like, 'If you can't fight 15 or 25 minutes hard, you're in the wrong sport. If you can't go hard for that long, you're in the wrong sport.'"
http://www.411mania.com/MMA/news/149210/Clay-Guida-Discusses-Touching-Gloves,-His-Pre-Fight-Ritual,-More.htm

Begint inderdaad de spuigaten uit te lopen. Fighters touchen gloves voor het gevecht onder de scheids zijn ogen. Dat is genoeg, dan begint het gevecht. Begin elke ronde en helemaal debiele interacties als high fives of huges aan het einde van de ronde slaan echt nergens op. Iedereen weet wel dat het hun beroep is en vaak niks persoonlijks is, maar elke keer dat kleffe gedoe :r
Krijg je dat soort shit als met Struve in zijn laatste gevecht. Te snel een high kick nadat ze even handjeklap moesten doen aan het begin van de ronde. Moet je absoluut doen anders is het zo onsportief.. Halve minuut later iemand zijn schedel aan puin proberen te slaan met elbows is dan zeker normaler als ze ff dat momentje hebben gehad.
Als het zo doorgaat hebben we over een jaar fights die beginnen met gloves touchen, dan iig 20 secs niks om misverstanden te voorkomen. Einde van het gevecht voor de zekerheid al stoppen bij de 10 secs warning, want stel je voor dat er iets mis gaat en je niet genoeg tijd heb om je tegenstander 3x vol op de bek te pakken aan het einde van de ronde :O

quote:
Fabricio Werdum to Have Elbow Surgery

Fabricio Werdum's management team announced today that he will undergo elbow surgery on August 18, with the accompanying recovery and physical therapy putting him out of training for 6 weeks.

The surgery will remove bone fragments from Vai Cavalo's left elbow. He hopes to be back in action in early 2011. "I have put this procedure off for about two years now," Werdum stated. "I am thankful that I have been able to compete at the highest international levels in both mixed martial arts and submission grappling and prove victorious despite my nagging injury.

"You've seen what I can do when I'm hurt, imagine what I can do when I'm healthy. Either way, without the support of my family, friends, Scott Coker and Strikeforce, I couldn't do anything."
http://www.411mania.com/M(...)ve-Elbow-Surgery.htm

Liever geen Fedor rematch of het opnemen tegen Overeem dus. Lijkt me dat alle 3 voorlopig niet in actie komen, Overeem dus vast in Dream en K1 GP.

[ Bericht 7% gewijzigd door Unstoppable op 15-08-2010 03:51:56 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:31:27 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_85298936
carwin zou onderstaande gebruikt hebben:

pi_85299035
Is Taz nog online? Wie moet anders het nieuwe topic openen :'(
pi_85299366
Lijkt wel wielrennen, lijst vol met sporters maar alleen de MMA guy lekt naar buiten :')

Rest van het lijstje wat te zien is: fysiek van zowat 90% van de WWE guys is alleen te bereiken met roids (reistijd vs in gym, logische conclusie), bodybuilding slaat al helemaal nergens op als je de spieren ziet (only 1 way, steroid way).

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:53 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Hopkins en Haye hebben zich al tegen Toney uitgesproken, dat hij geen enkele kans zou hebben :D
Doelde meer op boxing fans die door dit gevecht eens MMA gaan kijken en blijven hangen..

[ Bericht 25% gewijzigd door Unstoppable op 15-08-2010 04:19:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')