Ja, dat is waar ook! Komt weer bovendrijven nu, toen Pride net overgenomen was toen konden ze niets met hem aan... omdat hij behoorlijk boven de 265 pound woog. Ik ga er vanuit dat hij nu wel op het juiste gewicht kan komen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Real reason why Mark Hunt is signed by UFC
[ afbeelding ]
@incognitoomuch: Hong Man Choi sowieso niet, hij heeft nooit voor Pride gevochten. Maar snap wat je bedoelt, al geloof ik niet dat er nog veel oude Pride vechters een soortgelijke deal hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Pfff de volgende keer komen ze met Hong Man Choi? ( Ik noem maar een dwarsstraat)
Okee, verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Real reason why Mark Hunt is signed by UFC
[ afbeelding ]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvindenquote:Brock Lesnar will make his next title defense against Cain Velasquez at UFC 121.
UFC president Dana White confirmed with MMA Fighting Friday night that the heavyweight title fight will take place at the yet-to-be officially announced event, scheduled for Oct. 23 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
NEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Godverdomme man!! Ik helemaal uit mijn dak..
[..]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvinden
quote:This event was expected to be held in Germany, but due to advertising restraints this event is expected to be moved to Anaheim, California.
Wel vervelend dat het niet naar Duitsland komt inderdaad maar mooi title gevecht in ieder geval. Ik hoop dat we daarnaast rond 1 van die events de winnaar van Dos Santos - Nelson tegen Carwin zien. De winnaar daarvan is next in line en daarna komt Overeemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Godverdomme man!! Ik helemaal uit mijn dak..
[..]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvinden
http://mmajunkie.com/news(...)n-winner-on-deck.mmaquote:Lesnar vs. Velasquez up next for UFC title; Dos Santos vs. Nelson winner on deck
As White promised to MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) before this weekend's event, Cain Velasquez (8-0 MMA, 6-0 UFC) will indeed get the next crack at the title.
Second in line has already been determined, too, as White announced to a small group of reporters following UFC 116's post-event press conference that the winner of the UFC 117 bout between Junior Dos Santos and Roy Nelson will have the next crack at the title.
"You're going to see Cain and Brock fight," White said. "Then coming up, Dos Santos is going to fight 'Big Country,' and the winner of that fight will get the next shot."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijke semi finales voor de Dream LHW title
Ze kunnen beter heel die organisatie opdoekenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Bedankt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wou je het plezier van je oranje leeuw avatar niet ontnemen
Zal me van de week bedenken welke avatar je de komende week gaat showen!!
Tja, destijds gaf ik al aan bang te zijn dat dit het gevolg zou zijn van die nieuwe regels waardoor er geen UFC op tv meer mocht worden uitgezonden daar. Helaas toch gelijk gekregenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!
Had vorige week met iemand afgesproken om er naartoe te gaan![]()
Wikipedia:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had het als eens eerder gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Muhammed Ali vs Inoki in een MMA match?
En als scheidsrechter Gene Le Bell
Nee hoor, hij is gewoon gerescheduledquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Tja, destijds gaf ik al aan bang te zijn dat dit het gevolg zou zijn van die nieuwe regels waardoor er geen UFC op tv meer mocht worden uitgezonden daar. Helaas toch gelijk gekregen
Dat er niks meer op tv mag (ook niet van advertising) heeft er niks mee te maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon gerescheduled
Wat een legkicksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Muhammed Ali vs Inoki in een MMA match?
En als scheidsrechter Gene Le Bell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |