SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna de gehele main card fout. Wat moet ik nog veel leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom een verrassend vet event!
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:36 schreef Hooidraad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw:Trek het je niet aan ik had er 4/11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nah, meestal toch een dag of 2-3? Laten we het daar maar op houden!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Ik was verbaasd hoe weinig het Lesnar deed
Spoilers mogen vandaag toch wel weer? Iedereen heeft gister de kans gehad om te kijken
Alleen mensen die met Bas Rutten op de foto staan mogen dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Ik was verbaasd hoe weinig het Lesnar deed
Spoilers mogen vandaag toch wel weer? Iedereen heeft gister de kans gehad om te kijken
+1!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alleen mensen die met Bas Rutten op de foto staan mogen dat.
[ Bericht 81% gewijzigd door Blackviper op 05-07-2010 23:24:35 ]Bla Bla Bla :P
117 is pas dik! Kan niet wachtenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef roepdeman het volgende:
95% van ons kijkt toch zeker op zn laatst ergens op zondag?
Wat een dikke card was dit!!
Wat overigens wel grappig is van die Maincard.. Ze hadden het thema net zo goed USA VS Brasil kunnen noemen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef theghostrider het volgende:Hoeft niet in spoilertags hoor! Was een beetje uitgekeken op die der untergang parodieen, maar deze is erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Semmy Schilt German... lolAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Handig die link erbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Intermec het volgende:
Geweldig topic over Sherdog over The Rock
Ok sorry... maar The Rock werd erbij gehaald. Toen haalde ik The Big Show erbij..quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef Paxlie het volgende:
Dit gaat wel heel erg richting de WWE nu:
[Centraal] Pro Wrestling topic #72
Laten we alsjeblieft niet die kant op gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ok sorry... maar The Rock werd erbij gehaald. Toen haalde ik The Big Show erbij..
Hoe zou Brock in een echt gevecht (waar z'n kracht en 'volume' geroemd wordt) het doen tegen iemand als The Big Show?
Brock had dan wel een worstelachtergrond maar komt daar wel vandaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet die kant op gaan
Het heeft echt geen nut om dan alsnog te proberen om die discussie te gaan voeren. Het slaat nergens op en zal ook nooit ergens op slaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:00 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Brock had dan wel een worstelachtergrond maar komt daar wel vandaan natuurlijk
Iemand van 200 Kilo aanpakken die een dikke kop groter is wordt denk ik een ander verhaal
Sem Schilt is dan wel groot maar geen 200 kilo
Het slaat wel ergens op maar het zal waarschijnlijk nooit plaatsvinden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het heeft echt geen nut om dan alsnog te proberen om die discussie te gaan voeren. Het slaat nergens op en zal ook nooit ergens op slaan.
Waarom gunt men Carwin niets? Je bent nl niet de eerste die blij is met Brock's overwinning.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tijdje niet gepost hier. Interessante ontwikkelingen de laatste week. UFC was inderdaad top, mooi dat Lesnar van Carwin gewonnen heeft.
Of iets aan je dekking doen of wat minder alcoholische versnaperingen tot u nemen.quote:Opgezwollenlever
Ik wist het (volgens mij) nog niet, of ik ben het weer vergeten.quote:FiveOuncesofPain.com has recently learned of two additional heavyweights with the potential to make an impact in the UFC, as a bout between K-1 and PRIDE veteran Mark Hunt and the undefeated Sean McCorkle looks to be brewing for UFC 119.
Mark Hunt, volgens mij heeft hij niet echt de juiste talenten om een (goede) MMA fighter te zijn of worden... om het zo maar te noemenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Mark Hunt to fight in UFC heavyweight division
[..]
Ik wist het (volgens mij) nog niet, of ik ben het weer vergeten.
Mark Hunt in de UFC
George Roop vs. Korean Zombie @ WEC
Mooi, dan is de hele Korean Zombie hype ook meteen weer over
Ik gun Carwin best veel maar Lesnar nog net iets meer. Gewoon een toffe fighter die de Heavyweight divisie naar een ander level tilt. Niet zo zeer qua skills maar meer qua fysiek en athletism.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Waarom gunt men Carwin niets? Je bent nl niet de eerste die blij is met Brock's overwinning.
Maar toch... 'k weet het niet wie ik liever zou zijn in dat gevecht
Eens maar goed voor de UFC. Beetje diepte voor de wat lagere matchesquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef Fyodor het volgende:
Mark Hunt in de UFC....
Tja ik ben van mening dat hij z'n beste tijd heeft gehad.
Haal dan Fedorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens maar goed voor de UFC. Beetje diepte voor de wat lagere matches
die gaat dood bloeden. Volgende match tegen Werdum zou niet logisch zijn en Overeem kickt zijn aarsch. Daarna is het einde contact en is het over ook.quote:
Als dat een titleshot is dan is Coker het spoor helemaal bijster. Eerst Rogers na een loss een titleshot geven, nu vervolgens Fedor een titleshot geven na een loss.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben er ook een klein beetje bang voor.
Coker had gezegd dat de volgende match Overeem vs. Fedor zou worden.
De winnaar mag dan tegen Werdum.
Ik zeg:
Maakt niet uit. In the end had iedereen Fedor versus Overeem willen zien vechten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Hooidraad het volgende:
Logica is weer ver te zoeken bij Strikeforce
quote:I just got word from Brian(KTT's rep/agent/interpreter) that Dongi aka "The Ox" will be fighting Chris Camozzi at UFC121 in Anaheim, CA.
Ja, dat is waar ook! Komt weer bovendrijven nu, toen Pride net overgenomen was toen konden ze niets met hem aan... omdat hij behoorlijk boven de 265 pound woog. Ik ga er vanuit dat hij nu wel op het juiste gewicht kan komen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Real reason why Mark Hunt is signed by UFC
[ afbeelding ]
@incognitoomuch: Hong Man Choi sowieso niet, hij heeft nooit voor Pride gevochten. Maar snap wat je bedoelt, al geloof ik niet dat er nog veel oude Pride vechters een soortgelijke deal hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Pfff de volgende keer komen ze met Hong Man Choi? ( Ik noem maar een dwarsstraat)
Okee, verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Real reason why Mark Hunt is signed by UFC
[ afbeelding ]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvindenquote:Brock Lesnar will make his next title defense against Cain Velasquez at UFC 121.
UFC president Dana White confirmed with MMA Fighting Friday night that the heavyweight title fight will take place at the yet-to-be officially announced event, scheduled for Oct. 23 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
NEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Godverdomme man!! Ik helemaal uit mijn dak..
[..]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvinden
quote:This event was expected to be held in Germany, but due to advertising restraints this event is expected to be moved to Anaheim, California.
Wel vervelend dat het niet naar Duitsland komt inderdaad maar mooi title gevecht in ieder geval. Ik hoop dat we daarnaast rond 1 van die events de winnaar van Dos Santos - Nelson tegen Carwin zien. De winnaar daarvan is next in line en daarna komt Overeemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Godverdomme man!! Ik helemaal uit mijn dak..
[..]
Denk dat we nu wel mogen aannemen dat UFC 121 niet in Duitsland zal plaatsvinden
http://mmajunkie.com/news(...)n-winner-on-deck.mmaquote:Lesnar vs. Velasquez up next for UFC title; Dos Santos vs. Nelson winner on deck
As White promised to MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) before this weekend's event, Cain Velasquez (8-0 MMA, 6-0 UFC) will indeed get the next crack at the title.
Second in line has already been determined, too, as White announced to a small group of reporters following UFC 116's post-event press conference that the winner of the UFC 117 bout between Junior Dos Santos and Roy Nelson will have the next crack at the title.
"You're going to see Cain and Brock fight," White said. "Then coming up, Dos Santos is going to fight 'Big Country,' and the winner of that fight will get the next shot."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijke semi finales voor de Dream LHW title
Ze kunnen beter heel die organisatie opdoekenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bedankt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wou je het plezier van je oranje leeuw avatar niet ontnemen
Zal me van de week bedenken welke avatar je de komende week gaat showen!!
Tja, destijds gaf ik al aan bang te zijn dat dit het gevolg zou zijn van die nieuwe regels waardoor er geen UFC op tv meer mocht worden uitgezonden daar. Helaas toch gelijk gekregenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!!
Had vorige week met iemand afgesproken om er naartoe te gaan![]()
Wikipedia:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had het als eens eerder gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Muhammed Ali vs Inoki in een MMA match?
En als scheidsrechter Gene Le Bell
Nee hoor, hij is gewoon gerescheduledquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Tja, destijds gaf ik al aan bang te zijn dat dit het gevolg zou zijn van die nieuwe regels waardoor er geen UFC op tv meer mocht worden uitgezonden daar. Helaas toch gelijk gekregen
Dat er niks meer op tv mag (ook niet van advertising) heeft er niks mee te maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon gerescheduled
Wat een legkicksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Muhammed Ali vs Inoki in een MMA match?
En als scheidsrechter Gene Le Bell
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje, the Last Emperor met Vladimir Putin
Maar wij zijn toch niet trots op Putin?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Heb je destijds ook Bodog gezien, toen Fedor tegen Lindland moest? Toen was Putin er ook, evenals Berlusconi en Jean Claude van Damme (die later zo gay deed bij Fedor). Putin was behoorlijk trots op 'zijn' vechter.
Nope hehe. Maar met judoën gooit hij je zo omverquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch niet trots op Putin?
![]()
Hij heeft ook nog een contract lopen met Dream en ik vermoed dat hij ook wel gewoon weer uit zal komen in de K-1 WGP last 16 en de Finals (als ie wint offc.).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wanneer moet Overeem weer vechten, is het wachten op dat Strikeforce toernooi?
Nu wel officieel naar het schijntquote:Strikeforce middleweight champion Jake Shields (25-4-1 MMA, 0-0 UFC) has signed with the Ultimate Fighting Championship, where he'll return to the welterweight division and fight Martin Kampmann (17-3 MMA, 8-2 UFC) at UFC 121.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Oh.....?
With injured UFC light-heavyweight champ Mauricio "Shogun" Rua out until 2011, should an interim-title fight take place?
Yes
No
www.mmajunkie.com
Heb ik wat gemist? Sinds wanneer/en hoe is Shogun geblesseerd geraakt dan...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mauricio_Ruaquote:UFC President Dana White has officially confirmed that Rua's first title defense will be against Rashad Evans, who recently won a unanimous decision over Quinton Jackson, although Rua has stated interest in wanting his first title defense to be against Randy Couture. The date for the fight hasn't been confirmed yet, although, a knee surgery has confirmed Rua's absence from the octagon until March 2011 or an early return in February 2011.
Ik zie Martin hem KO slaan op de een of andere manier. Als dat gebeurt gaat meneer Coker niet blij zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Jake Shields signs contract with UFC
[..]
Nu wel officieel naar het schijnt
Daar hoef je niet voor te hopen, dat gebeurt toch wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Torrio het volgende:
Hoop dat Shogun goed terugkomt van z'n blessure en die blaag Evans op een flinke afgang trakteert.
Neeeh, Shields gaat niet verliezen van Kampmannquote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie Martin hem KO slaan op de een of andere manier. Als dat gebeurt gaat meneer Coker niet blij zijn
Hoe zwaar is Putin?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nope hehe. Maar met judoën gooit hij je zo omver
Ze staat op deze pagina.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef theghostrider het volgende:
Mijn zus is drie maal 2e van Nederland -70 (JBN) heeft (nog steeds) 2e dan en krijgt mij ook niet omver, dus
Jups, Dana White twitterde het ook vannacht:quote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Jake Shields signs contract with UFC
[..]
Nu wel officieel naar het schijnt
quote:Its official!
Welcome to the UFC Jake Shields.
120 bedoel jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:11 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ufc 121 wordt ook vet met gisting en hardy die voor een home crowd in london knokken! Duurt nog ff, maar wel iets voor mij om naar uit te kijken. Ben benieuwd hoe hardy uit z'n loss met gsp komt. Hij was al een stoere moederneuker, nu verwacht ik helemaal vuurwerk!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ja en ik Bisping in plaats van Gisting. Mobiel internettenAl dacht ik inderdaad dat het 121 was. Alleen maar beter, korter wachten!
Jep, alleen is het helaas nog niet officieelquote:
Basje Rutten, dit gaat puur goud wordenquote:NBC will finally made its foray into the world of mixed martial arts in September when it airs its Ultimate Women Challenge MMA reality show.
The show, which was originally scheduled to run last fall, will be hosted by Bas Rutten and model and Dancing with the Stars competitor Joanna Krupa and will feature some new and some recognizable faces in female MMA including Jackson's MMA product Julie Kedzie and American Top Team trained fighter Jessica Aguilar.
quote:Well, it was fun while it lasted.
Councillors in the city of North Vancouver voted to disband the North Vancouver Athletic Commission on Monday after former chairman Mirko Mladenovic was impeached and replaced by city bureaucrat Dave Rudberg.
nice en toch ook niet. Vind het maar een blaaskaak en de laatste tijd praat hij veel te veel tegen de vechtersquote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Big John maakt zijn comeback tijdens UFC on Versus 2
Maar wel een future UFC Hall of Famer, dan mag je een blaaskaak zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nice en toch ook niet. Vind het maar een blaaskaak en de laatste tijd praat hij veel te veel tegen de vechters
Dat is Pride history gast, no disrespect!quote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had gisteren Pride Grand Prix 2000 Finals gedownload. Ik dacht: alvast even het eerste gevecht kijken, tussen Royce en Sakuraba. Duurt dat gevecht 90 minuten! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat kun je je toch niet meer voorstellen tegenwoordig.
"The rules were modified for this bout so that the number of rounds was unlimited and there were no referee stoppages"
Zal straks Grabit effe aanslingeren voor SF Challengers.
Denk over ongeveer een maandje? ( Als het ook officieel bevestigd dat het allemaal doorgaat )quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef DeuceFour het volgende:
Laatst weer eens wat oude Pride gekeken. In het begin was er echt een rare hoge octagon-ring.
Gaat hier nog iemand naar UFC 122 in Duitsland? Wil ook gaan, maar wanneer start ongeveer de kaartverkoop en wat zijn de beste plaatsen?
Ik ga sowieso naar 122 mits officieel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Denk over ongeveer een maandje? ( Als het ook officieel bevestigd dat het allemaal doorgaat )
Kaarten voor UFC 120 zijn iig nu te koop dus who knows...
Die maincard is al om je vingers bij af te likken als MMA fan zijnde (non gay), de undercard mag er zeker zijn met als hoogtepunt voor ons natuurlijk Stefan Struve. Hoop echt dat hij meer kan brengen dan het vorige gevecht, wat natuurlijk teleurstellend was. WAR STRUVE!quote:Main card
* Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva (c) vs. United States Chael Sonnen
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves
* Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos
* Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. United States Ricardo Almeida
* Heavyweight bout: United States Roy Nelson vs. Brazil Junior dos Santos
Preliminary card
* Welterweight bout: United States Dustin Hazelett vs. United States Rick Story
* Light Heavyweight bout: United States Phil Davis vs. United States Rodney Wallace
* Welterweight bout: United States Johny Hendricks vs. United States Charlie Brenneman
* Heavyweight bout: Netherlands Stefan Struve vs. United States Christian Morecraft
* Welterweight bout: United States Ben Saunders vs. United States Dennis Hallman
Geweldig weer, topkwaliteit ook kwa producing etc. Ik weet 100% zeker dat Overeem hier veel fans door binnen haalt. Geweldige promotie voor hem persoonlijk.quote:
Inderdaad wel goed, maar niet iedereen heeft daar de tijd voor. Wanderlei Silva post wel regelmatig video's: http://www.youtube.com/user/wandfightteamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Geweldig weer, topkwaliteit ook kwa producing etc. Ik weet 100% zeker dat Overeem hier veel fans door binnen haalt. Geweldige promotie voor hem persoonlijk.
Ik snap niet dat er niet meer fighters zijn die dit doen. 1 of 2 dagen per maand even een stukje schieten bij je gym ofzo, netjes laten editen en maandelijks online. De fans leren je zoveel beter kennen, vinden het allemaal leuk en worden nog grotere fans van je. En dat is ook gewoon een stuk value voor een fighter, des te meer publiek je trekt des te fijner vind een organisatie het om jou je marketen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 06:19 schreef Unstoppable het volgende:
[blaat]Haha wat een survivallers zeg.. maarja TapouT is gewoon een kledingmerk. In Amerika zie je allerlei mensen met die lelijke TapouT/Affliction shit aan. Joe Rogan heeft zich daar een keer over uitgesproken (grappig/volledig mee eens):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Some folks will want to get their posters signed by their favorite fighters, but this the age of the internet, and when it comes to fan requests the digital photograph has far surpassed the autograph. These days everyone’s phone has a camera, and everyone wants a picture of them holding their fist up standing next to Randy Couture on their facebook page. That is easily one of the weirdest and goofiest things about MMA fans; the fist-up pose with the fighter. I can’t think of another sport that has a pose that the fans take when they get pictures with the athletes where they mimic the activity they enjoy watching. It’s not just a few guys striking this dopey pose, either. It’s the majority. I can completely understand if you’re a fighter yourself, and you want an image of camaraderie with one of your sporting idols, but if you’re an overweight short order cook who’s never even taken a tae bo class, do the world a favor and keep your fucking fist un-balled when you’re standing next to Anderson Silva.
Another unintentionally hilarious aspect of the MMA culture is the abundance of retarded macho "fight wear" T-shirts. The enormous financial success of enterprising clothing companies like "Tapout" have given birth to a rise of ham-handed imitators where each one tries to out retard the next. Images of chained up pitbulls and skulls are the norm with shiny foil letters to make sure you can clearly read the "Break my dick off in your ass – fight wear" label. At the last UFC in New Jersey I actually saw a guy in the audience with a shirt that said, "Some guys are strikers, some guys are grapplers… I’M BOTH!"
Good lord. Someone please find that poor fuck and give him a hug.
The doucebaggery isn’t limited to T-shirts, either. I had one guy email me that actually wanted to sell me an pendant that was an MMA glove smothered in diamonds. The name of his company? "Hard as diamond – for those who are."
No bullshit.
Could you even imagine the near fatal levels of meathead you would have to be infected with to walk out of your house with a diamond encrusted fighting glove around your neck? On paper it doesn’t even seem possible.
You would think that if you were that retarded there’s no way you would be able to scrape together the kind of money you would need to purchase such an expensive monstrosity. The only way I could see it happen is if maybe the buyer in question won the lottery, or possibly won a huge settlement in some brain damage inducing accident at the local toilet factory or something. Talk about your small target markets."
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
quote:Tyson Griffin vs. Takanori Gomi
Griffin all the way.
John Howard vs. Jake Ellenberger
FOTN kandidaat!! Ik gok op Howard maar Ellenberger is erg tough!!
Mark Muñoz vs. Yushin Okami
Okami by decision.
Jon Jones vs. Vladimir Matyushenko
Op snelheid.
Rob Kimmons vs. Steve Steinbeiss
By submission.
Brian Stann vs. Mike Massenzio
By submission.
James Irvin vs. Igor Pokrajac
Irvin I guess.
DaMarques Johnson vs. Matthew Riddle
Alleen al omdat DMJ een tool is.
nice, gelukkig wordt zijn talent niet verkwist, ben blij dat james irvin,vannacht weer op de card staat na zijn 185 avontuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Daley Signs 6-Fight Deal With Strikeforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daley vecht ook in het evenement, dus bedankt voor de reminder Taz![]()
Sowieso! Sonnen is flink aan het trashtalken, en dat gaat Silva ongetwijfeld keihard afstraffen!quote:
A republican never ends up on his back!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk maakt Sonnen gehakt an Silva maar ik zie het niet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kijk ik die dingen toch![]()
wat een kansloze dude zeg.. Hoop dat die de sport uit gemept word.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef DeuceFour het volgende:
Ben benieuwd naar Toney vs. CoutureWat denken jullie? Couture by murder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |